اخطار: نظر نگارش SEO نامطلوب است
انتشار: اسفند 01، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

اخطار: نظر نگارش SEO نامطلوب است


هشدار نظر نامحبوب: افزودن پست های وبلاگ جدید ممکن است به سایت شما کمکی نکند.

(مهم نیست که آن شرکت بازاریابی محتوا به شما چه گفته است.) 🙄

بنابراین بسیاری از مشتریان جدید من - به ویژه کارشناسان موضوع - نیازی به محتوای جدید (فورا) ندارند.

آنها محتوا دارند - بخش هایی از آن در پلتفرم های مختلف پراکنده شده است.

(شاید آشنا به نظر برسد.)

چیزی که آنها به آن نیاز دارند این است که شخصی محتوا و شخصیت مشتری آنها را بررسی کند، فرصت ها را مشخص کند و یک رویکرد گام به گام برای استفاده از آن دارایی های محتوای قدیمی ایجاد کند.

چون همیشه فرصت ها هست. 🔥

قبل از نوشتن کلمه دیگری، بپرسید…

  • آیا محتوایی را که دارید تغییر کاربری می دهید؟ یا آیا یک بار آن را می نویسید و فراموش می کنید (که بسیار رایج است)؟
  • آیا شخصیت مشتری/خواننده شما هنوز دقیق است یا مخاطب هدف شما پس از کووید تغییر کرده است؟
  • آیا صفحات فروش شما مزایای شما را به نمایش می گذارد و با نکات دردناک مشتریان شما صحبت می کند؟ یا صاف و کسل کننده هستند؟
  • آیا محتوای شما از نظر دیدگاه شبیه شماست؟ یا اینکه بین نحوه صحبت شما با مشتریان و کلماتی که در سایت خود استفاده می کنید، ارتباط زیادی وجود دارد؟
  • آخرین بار چه زمانی به ایمیل های فروش قدیمی و توالی خوش آمدگویی ایمیل خود نگاهی انداختید؟ آیا به روز رسانی آن دارایی ها می تواند پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد؟
  • آیا زمان صرفه جویی در زمان (و بودجه) و استفاده از محتوای موجود خود نرسیده است؟

اگر برای باز کردن محتوا و پیام خود به کمک نیاز دارید، به من اطلاع دهید. من عاشق ایجاد نظم محتوا از هرج و مرج هستم.

بالاخره…

نظر شما چیست؟ نظر خود را در زیر بنویسید



منبع: https://seocopywriting.com/warning-unpopular-seo-writing-opinion/