
انتشار: اسفند 01، 1402
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
منبع: https://seocopywriting.com/warning-unpopular-seo-writing-opinion/
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
اخطار: نظر نگارش SEO نامطلوب است
هشدار نظر نامحبوب: افزودن پست های وبلاگ جدید ممکن است به سایت شما کمکی نکند.
(مهم نیست که آن شرکت بازاریابی محتوا به شما چه گفته است.) 🙄
بنابراین بسیاری از مشتریان جدید من - به ویژه کارشناسان موضوع - نیازی به محتوای جدید (فورا) ندارند.
آنها محتوا دارند - بخش هایی از آن در پلتفرم های مختلف پراکنده شده است.
(شاید آشنا به نظر برسد.)
چیزی که آنها به آن نیاز دارند این است که شخصی محتوا و شخصیت مشتری آنها را بررسی کند، فرصت ها را مشخص کند و یک رویکرد گام به گام برای استفاده از آن دارایی های محتوای قدیمی ایجاد کند.
چون همیشه فرصت ها هست. 🔥
قبل از نوشتن کلمه دیگری، بپرسید…
- آیا محتوایی را که دارید تغییر کاربری می دهید؟ یا آیا یک بار آن را می نویسید و فراموش می کنید (که بسیار رایج است)؟
- آیا شخصیت مشتری/خواننده شما هنوز دقیق است یا مخاطب هدف شما پس از کووید تغییر کرده است؟
- آیا صفحات فروش شما مزایای شما را به نمایش می گذارد و با نکات دردناک مشتریان شما صحبت می کند؟ یا صاف و کسل کننده هستند؟
- آیا محتوای شما از نظر دیدگاه شبیه شماست؟ یا اینکه بین نحوه صحبت شما با مشتریان و کلماتی که در سایت خود استفاده می کنید، ارتباط زیادی وجود دارد؟
- آخرین بار چه زمانی به ایمیل های فروش قدیمی و توالی خوش آمدگویی ایمیل خود نگاهی انداختید؟ آیا به روز رسانی آن دارایی ها می تواند پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد؟
- آیا زمان صرفه جویی در زمان (و بودجه) و استفاده از محتوای موجود خود نرسیده است؟
اگر برای باز کردن محتوا و پیام خود به کمک نیاز دارید، به من اطلاع دهید. من عاشق ایجاد نظم محتوا از هرج و مرج هستم.
بالاخره…
نظر شما چیست؟ نظر خود را در زیر بنویسید
منبع: https://seocopywriting.com/warning-unpopular-seo-writing-opinion/