2/ بازخورد و گزارش دهی مداوم.
شرکت سئو باید به عنوان یکی از اعضای تیم شما در نظر گرفته شود و مانند همه اعضای یک شرکت، همیشه قابل دسترسی باشد. سئو نباید یک نوع چیدمان مجموعه ای باشد و فراموش کند و آژانس سئوی انتخابی شما باید به عنوان بخشی از خدماتی که ارائه می دهد برای بازخورد و مشاوره در دسترس باشد. تخمین زده میشود که گوگل تنها در سال جاری حدود 300 بهروزرسانی برای الگوریتم خود انجام دهد، بنابراین ارائهدهنده سئوی انتخابی شما باید شما را در جریان این تغییرات و اقداماتی قرار دهد که ممکن است شما بهعنوان مالک سایت برای استفاده از آنها انجام دهید.
3/ بدون قرارداد قفل.
مراقب شرکتهایی باشید که از شما میخواهند برای قراردادهای تمدید شده پیشپرداخت کنید. در عوض، از شرکتهایی حمایت کنید که از نظر پرداخت ماهیانه کار میکنند، زیرا دائماً ارزش خود را به شما ثابت میکنند. شرکتی که از قبل 6 تا 12 ماه از قبل درخواست پرداخت کرده است، به احتمال زیاد بیشتر به موجودی بانکی خود علاقه مند است تا نتایج SEO شما. یک شرکت باید به توانایی خود برای کار با هزینه ماهانه اعتماد کافی داشته باشد، زیرا بداند در پایان آن ماه ارزش آنها ثابت شده است و شما به ترتیب کار ادامه خواهید داد.
در SEOcycle، ما دوست داریم فکر کنیم که تمام کادرهای بالا را علامت می زنیم. اگر به تازگی یک وب سایت جدید راه اندازی کرده اید، یا از ارائه دهنده سئو فعلی خود راضی نیستید، امروز برای ارزیابی و تجزیه و تحلیل رایگان با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seocycle.com.au/choosing-the-right-seo-company/
صاحبان وبسایتها اغلب با یک درخواست «ساده» به ما مراجعه میکنند: «من میخواهم شماره یک در Google باشم» – بدون اینکه واقعاً بدانند چه چیزی میخواهند و چه چیزی را شامل میشود. قرار گرفتن در فهرست بالا در گوگل باید هدف هر صاحب وبسایتی باشد، اما این کار صرفاً راهاندازی یک وبسایت و منتظر ماندن Google برای جلب توجه آن نیست. برای موفقیت یک وب سایت، باید مطابق با آنچه گوگل به دنبال آن است بهینه شود و این جایی است که شرکت های بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می توانند کمک کنند. اما چگونه می توان یک شرکت خوب پیدا کرد و به دنبال چه چیزی بود؟
1/ آنها باید برای درک کسب و کار شما وقت بگذارند.
سئو یک استراتژی بلند مدت است و باید در برنامه ها و اهداف بازاریابی کلی شما ادغام شود. هنگامی که تجزیه و تحلیل اولیه انجام می شود، شرکت سئو باید برای درک کسب و کار و اهداف شما وقت بگذارد و راه حلی برای شما ایجاد کند. مراقب شرکتهایی باشید که استراتژیهای پیوند را با تعداد پیوندهای تعیین شده در هر ماه و غیره میفروشند. این نشانه خوبی است که آنها رویکردی برش کوکی برای سئو دارند و واقعاً برای درک نیازهای فردی شما وقت نگرفتهاند.
یک جستجوی سریع تعداد بیشماری از شرکتها را پیدا میکند که همگی ادعا میکنند بهترین هستند و رتبه سایت شما را تضمین میکنند. اما به محض اینکه تبلیغات تبلیغاتی را کاهش دادید، چند چیز وجود دارد که باید به دنبال آن باشید تا به کسب و کار خود ارزش بیافزایید و نه فقط یک بدهی.