تولید محتوا نباید فرآیندی دشوار یا پیچیده باشد، اما باید برای مخاطبان شما سازگار و ارزشمند باشد.
برای یافتن بهترین فرکانس و زمان ارسال برای مشتریانمان در Digital Squad، چندین معیار از جمله:
- بازدید از صفحه منحصر به فرد؛
- زمان صرف شده در صفحه؛
- تعامل محتوا؛ و
- نرخ پرش.
ثبات در بازاریابی رسانه های اجتماعی کلیدی است. در واقع، عوامل زیادی می توانند به موفقیت یک برند در رسانه های اجتماعی کمک کنند، اما شاید یکی از با ارزش ترین آنها ثبات محتوا باشد.
به معنای گسترده تر، ثبات در رسانه های اجتماعی. این به یک برند کمک می کند تا با مخاطبان خود تعامل داشته باشد و به آنها دلایلی بدهد تا حتی پس از رسیدن به نقطه خرید، به جای خریدار یکباره، دنبال کنندگان وفادار برند شما شوند.
اهمیت ثبات رسانه های اجتماعی
اما ابتدا، ثبات رسانه های اجتماعی چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می توانید به ثبات برند در رسانه های اجتماعی خود دست پیدا کنید؟ بیا با هم بفهمیم
ثبات رسانه های اجتماعی چیست؟
جدا از لحن صدا، شما همچنین باید زیبایی شناسی محتوا را حفظ کنید. مردم موجودات بصری هستند و به طور طبیعی جذب تصاویر زیبایی شناختی می شوند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما از یک تم و طرح رنگی خاص پیروی می کند. شما می خواهید از مخاطبان خود پاسخی بگیرید، آنها را از نظر احساسی درگیر کنید و بر آنها تأثیر بگذارید تا با محتوایی که ایجاد می کنید درگیر شوند و حتی پست های شما را به اشتراک بگذارند و در نتیجه دسترسی شما را افزایش دهند. علاوه بر این، پستهای خود را در طول مناسب نگه دارید، زیرا پستهای بیش از حد طولانی میتوانند سنگین و از نظر زیبایی شناختی برای مخاطبان جذاب نباشند.
یک فرکانس پست ثابت داشته باشید
هنگامی که در پست های اجتماعی خود احساس ثبات داشته باشید، در واقع می تواند به شما کمک کند تا انتظارات مخاطبان خود را بهتر درک کنید و استراتژی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید.
نحوه دستیابی به ثبات برند در رسانه های اجتماعی
با لحن صدا سازگار باشید
یکپارچگی در نحوه برقراری ارتباط آنلاین می تواند به مردم این امکان را بدهد که صدای شما را به همان روشی که صدای دوست خود را در هنگام گفتن “سلام” از طریق تلفن تشخیص می دهید، تشخیص دهند.
سیسیلیا مورین، مدیر رسانه های اجتماعی، گروه دیجیتال
زیبایی شناسی محتوا را حفظ کنید
به طور متوسط، 5 تا 7 برداشت طول می کشد تا یک فرد یک برند را به خاطر بسپارد، اما اگر برند شما هر بار متفاوت به نظر برسد، چیزی برای یادآوری نخواهد داشت.
از رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی گرفته تا پاسخ به نظرات مشتریان و پاسخ دادن به ایمیل ها، محتوای شما باید صدا، لحن و سبک ثابتی داشته باشد.
ردیابی این معیارها به ما کمک می کند تا زمانی که محتوای مشتری بهترین عملکرد را دارد، محدود شویم. ما این فرآیند را با انتشار محتوا در یک زمان مشخص در هفته و در حالی که روزهای متناوب قرار میدهیم شروع میکنیم، سپس هر هفته در همان روز و در زمانهای متناوب منتشر میکنیم.
به منظور افزایش آگاهی از برند و رشد موفقیت آمیز تعامل و دسترسی مخاطبان، کسب و کار شما باید در استراتژی رسانه های اجتماعی خود ثابت قدم باشد. خواه آهنگ صدایی که استفاده میکنید، فراوانی پستهایتان یا زیباییشناسی نمایههای رسانههای اجتماعی شما. نام تجاری شما باید ثابت باشد تا اطمینان حاصل شود که در صنعت به رسمیت شناخته می شوید و یک پایگاه پیروان وفادار دارید.
داشتن محتوای ثابت می تواند از راه های بسیاری به شما کمک کند. بدون شک به ایجاد اعتبار، اعتماد و شهرت کمک خواهد کرد. علاوه بر این، پایبندی به یک برنامه منظم پست و توزیع به شما کمک می کند تا محتوای با کیفیت بالاتری ارائه دهید، نه اینکه فقط کمیت پست های خود را افزایش دهید.
یکپارچگی در نحوه برقراری ارتباط آنلاین می تواند به مردم این امکان را بدهد که صدای شما را به همان روشی که صدای دوست خود را در هنگام گفتن “سلام” از طریق تلفن تشخیص می دهید، تشخیص دهند. برای اینکه با لحن صدای برند خود سازگار باشید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود و پیامی را که می خواهید ارائه دهید، درک کنید. دریافت درک عمیق تر از مخاطبان به شما این امکان را می دهد که لحن صدایی را انتخاب کنید که آن ها درک کنند و با آن طنین انداز شوند. سعی کنید به گونه ای ارتباط برقرار کنید که به برند شما وفادار بماند و در عین حال ماموریت، چشم انداز و ارزش های خود را نیز در یک راستا حفظ کنید.