هنگامی که در پست های اجتماعی خود احساس ثبات داشته باشید، در واقع می تواند به شما کمک کند تا انتظارات مخاطبان خود را بهتر درک کنید و استراتژی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید.
نحوه دستیابی به ثبات برند در رسانه های اجتماعی
با لحن صدا سازگار باشید
جدا از لحن صدا، شما همچنین باید زیبایی شناسی محتوا را حفظ کنید. مردم موجودات بصری هستند و به طور طبیعی جذب تصاویر زیبایی شناختی می شوند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما از یک تم و طرح رنگی خاص پیروی می کند. شما می خواهید از مخاطبان خود پاسخی بگیرید، آنها را از نظر احساسی درگیر کنید و بر آنها تأثیر بگذارید تا با محتوایی که ایجاد می کنید درگیر شوند و حتی پست های شما را به اشتراک بگذارند و در نتیجه دسترسی شما را افزایش دهند. علاوه بر این، پستهای خود را در طول مناسب نگه دارید، زیرا پستهای بیش از حد طولانی میتوانند سنگین و از نظر زیبایی شناختی برای مخاطبان جذاب نباشند.

یک فرکانس پست ثابت داشته باشید
ردیابی این معیارها به ما کمک می کند تا زمانی که محتوای مشتری بهترین عملکرد را دارد، محدود شویم. ما این فرآیند را با انتشار محتوا در یک زمان مشخص در هفته و در حالی که روزهای متناوب قرار میدهیم شروع میکنیم، سپس هر هفته در همان روز و در زمانهای متناوب منتشر میکنیم.
به منظور افزایش آگاهی از برند و رشد موفقیت آمیز تعامل و دسترسی مخاطبان، کسب و کار شما باید در استراتژی رسانه های اجتماعی خود ثابت قدم باشد. خواه آهنگ صدایی که استفاده میکنید، فراوانی پستهایتان یا زیباییشناسی نمایههای رسانههای اجتماعی شما. نام تجاری شما باید ثابت باشد تا اطمینان حاصل شود که در صنعت به رسمیت شناخته می شوید و یک پایگاه پیروان وفادار دارید.
در نهایت، شما باید یک فرکانس پست ثابت را حفظ کنید. به طور طبیعی، رسانه های اجتماعی سرعت بالایی دارند، از این رو محتوای شما می تواند خیلی سریع منسوخ شود. به این ترتیب، برای اطمینان از اینکه محتوای شما به اندازه کافی برای مخاطبان تأثیرگذار است، نگه داشتن یک مرتبه پست منظم ضروری است. داشتن یک برنامه یا تقویم ارسال پست کمک زیادی به دستیابی به یکنواختی در فراوانی پست شما و آنچه به اشتراک می گذارید کمک می کند. با این حال، باید میزان مناسبی از تعداد پستها را پیدا کنید، زیرا نمیخواهید مخاطبان خود را با محتوای خود غرق کنید، که ممکن است باعث شود صفحه شما را لغو فالو یا حتی مسدود کنند. آزمون و خطا کلید یافتن مقدار مناسب فرکانس پست است که برای برند شما مناسب است. ارسال استراتژیک و پیوسته دسترسی ارگانیک شما را به حداکثر می رساند.
یکپارچگی در نحوه برقراری ارتباط آنلاین می تواند به مردم این امکان را بدهد که صدای شما را به همان روشی که صدای دوست خود را در هنگام گفتن “سلام” از طریق تلفن تشخیص می دهید، تشخیص دهند.
سیسیلیا مورین، مدیر رسانه های اجتماعی، گروه دیجیتال
زیبایی شناسی محتوا را حفظ کنید
مورین یک مدیر رسانه اجتماعی و متخصص محتوا است. او به مشتریان Digital Squad کمک کرده است تا به اهداف خود در رسانه های اجتماعی برسند، چندین وبلاگ در صنایع مختلف نوشته و خلاقیت های تبلیغاتی بسیار مؤثری را برای کمپین های Google Ads و Facebook ایجاد کرده است.