بازاریابی ویدئویی: راهنمای قطعی (2023)

این اشتباهی است که من با ویدیوهای اولیه خود مرتکب شدم.

امروز، من حدود 30-60 ثانیه برای هر نوک صرف می کنم. و سپس مستقیماً به موضوع بعدی که می‌خواهم پوشش دهم بروید.

در اینجا قالب است:

امروز، معرفی‌های من کوتاه، شیرین و دقیق هستند.

درعوض، من به سرعت آنچه را که آنها آموخته‌اند ترسیم می‌کنم و شروع به انتقال به انتهای ویدیو می‌کنم.

(ناگفته نماند که باز هم واقعاً به کوتاه کردن مو نیاز داشتم. 🙂 )

به عنوان مثال، این ویدیو از کانال من مجموعه ای از 9 استراتژی ترافیک را فهرست می کند.

هشدار اسپویلر: مردم از این معرفی ها متنفر بودند. و آنها کلیک کردند.

و مردم واقعاً خسته شدند.

نیازی نیست به مردم بگویید چرا موضوع شما مهم است. اگر روی ویدیوی شما قرار گرفتند، آنها از قبل می دانند که این مهم است.

به جای اینکه مستقیماً به محتوا بپرم، به یک داستان طولانی می پردازم.

اگر آنها در حال تماشای ویدیوی شما در YouTube هستند، ممکن است عضویت در کانال شما باشد.

به عنوان مثال، من 2-3 دقیقه را صرف یک مرحله یا نوک می کردم.

تجزیه و تحلیل YouTube - حفظ مخاطب

که به طور چشمگیری میانگین حفظ مخاطب من را بهبود بخشیده است.

تنها تفاوت این است که مراحل در یک ترتیب خاص است. در حالی که استراتژی ها می توانند تقریباً به هر ترتیبی باشند.

بسته به ویدیوی خود، ممکن است یک سری مراحل را مشخص کنید. یا لیستی از نکات را به مردم بدهید.

اگر آن ویدیوها را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که ساختار اساساً یکسان است.

خوب، من توصیه نمی‌کنم که ویدیوی خود را بی‌مورد پایان دهید. این فوق العاده دردناک است.

در هر صورت، مطمئن شوید که ویدیوی خود را با مجموعه ای واضح از مراحل بعدی محدود کنید.

با این اوصاف، یک نکته مهم وجود دارد که باید در این بخش از ویدیوی چگونه خود به خاطر بسپارید:

در نهایت مراحل بعدی را به مردم اطلاع دهید.

برای بسیاری از کسب‌وکارها، ویدیوهای نحوه‌ی کار به نان شما تبدیل خواهند شد. در واقع، ویدیوهای چگونه مانند یک نسخه ویدیویی از محتوای وبلاگ هستند. آنها طراحی نشده اند تا مردم را همان موقع تغییر دهند.

به عنوان مثال، در این ویدیو، من موارد زیر را مرور می کنم:

ویدیوی نحوه انجام درست مثل آن است که به نظر می رسد…

مراحل یا نکات

خلاصه تصویری سریع

به این ترتیب، محتوای ویدیوی من حرکت می کند سریع… که مردم را درگیر می کند.



اما ویدیوهای چگونه برای معرفی برند شما در مقابل مشتریان بالقوه عالی هستند. بنابراین، همراه با نمایش محصولات، توصیه می کنم از آنها در بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنید.

بسته بندی

توجه داشته باشید که من همان نکاتی را که اخیراً در مورد آنها شنیده اند تکرار نمی کنم.

کارها را در حرکت نگه دارید.

این مثال آخر به افراد انگیزه می دهد تا نسبت به آنچه که تازه یاد گرفته اند اقدام کنند.

حالا نوبت به گوشت مطالب شما رسیده است.

چرا؟

در اینجا یک مثال است:

الگوی شماره 1: ویدیوی نحوه انجام

از سوی دیگر، این ویدئو یک فرآیند گام به گام خاص را تشریح می کند.

پایان ویدیو – مراحل بعدی


منبع: https://backlinko.com/video-marketing-guide

بیایید هر عنصر را تجزیه کنیم.


به عبارت دیگر:

خوب، بر کسی پوشیده نیست که افراد آنلاین، دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند. و اگر در مورد یک موضوع ادامه دهید و ادامه دهید، توجه بیننده خود را از دست خواهید داد.

اگر ویدیوی خود را در وب سایت خود میزبانی می کنید، ممکن است از آنها بخواهید در خبرنامه شما مشترک شوند.

درعوض، می‌خواهید به‌سرعت 3 مورد اصلی را در نتیجه‌گیری ویدیوی خود پوشش دهید:

  • یک جمع بندی سریع
  • مثال ها
  • مراحل بعدی

هدف اصلی پیش نمایش شما این است که به بیننده خود بفهمانید که در مکان مناسبی قرار گرفته اند.

به عبارت دیگر: نیازی به پوشاندن همه چیزهایی که در مورد یک مرحله یا نکته باید بدانید وجود ندارد. بله، شما باید هر مرحله را عمیقاً پوشش دهید. اما به محض اینکه به اصول اولیه پرداختید، نوبت به مرحله بعدی می رسد.

الگو: ویدیوی چگونه


و اگر نمونه دیگری از این که چگونه این فرآیند به شما، مشتری یا دوستی کمک کرده است، در اینجا ذکر کنید. احتمالاً قبلاً به چند نمونه در بخش مراحل ویدیوی خود اشاره کرده اید. اما می توانید یکی دیگر را در اینجا اضافه کنید.

حالا که آخرین مرحله خود را پشت سر گذاشتید، بعد چیست؟

این ویدیویی است که به کسی نشان می‌دهد که چگونه کاری را انجام دهد، مثلاً کیک بپزد یا فشاری را انجام دهد.

Intro=پیش نمایش ویدیو