
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
باز کردن رشد نام تجاری: استراتژی هایی برای بازاریابان D2C و تجارت الکترونیک
در چشم انداز دیجیتال پر سرعت امروز، مقیاس گذاری یک نام تجاری به طور موثر به چیزی بیش از یک محصول یا خدمات نوآورانه نیاز دارد. برای بازاریابان D2C و تجارت الکترونیک، درک پیچیدگی های استراتژی های رشد در مراحل مختلف توسعه کسب و کار بسیار مهم است.
تجزیه و تحلیل اخیر 71 برند، بینش های ارزشمندی را در مورد استراتژی های بهینه برای استارت آپ ها، scaleups، برندهای بالغ و اکثر مشاغل آفلاین ارائه می دهد. این چیزی است که ما یاد گرفتیم.
مرحله راه اندازی: ساختن بنیاد
استراتژی کلیدی: استارت آپ ها برای ایجاد پایگاه مخاطبان خود بر روی کانال های برداشت محور مانند Paid Social تمرکز می کنند. این رویکرد برای به دست آوردن دید و ایجاد ردپای اولیه قوی در بازار ضروری است.
مطالعه موردی: پوچ و مات نمونه ای از این استراتژی با استفاده از اهرم اجتماعی پولی برای دستیابی به درآمدهای قابل توجه سال به سال در حالی که هزینه های خرید را نیز بهبود می بخشد. این گام اساسی برای ایجاد زمینه برای رشد و ثبات آینده بسیار مهم است.
مرحله Scaleup: تبدیل شتاب دهنده
استراتژی کلیدی: برای scaleup ها، که از قبل مخاطب ایجاد کرده اند، تمرکز به فعالیت های تبدیل می شود. افزایش هزینه ها در رسانه های تأثیرگذار به ادامه تولید تقاضا و حفظ تعادل با هزینه های خرید کمک می کند.
مطالعه موردی: خرک ذات این رویکرد را با موفقیت به کار بردند و در عین حال افزایش هزینه را به حداقل رساندند. این مرحله بر اهمیت هزینه های کارآمد برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل و حفظ شتاب رشد تأکید می کند.
مرحله بلوغ: گسترش افق
استراتژی کلیدی: برندهای بالغ برای جلوگیری از اشباع بازار و کشف فرصت های توسعه بین المللی، در فعالیت های قیف بالاتر سرمایه گذاری می کنند. این محور استراتژیک رشد پایدار و تنوع بازار را تضمین می کند.
مطالعه موردی: نمایندگی کند تلاش های خود را بر روی TikTok، افزایش رشد و بهبود کارایی متا انجام دادند. آنها با گسترش حضور خود در ایالات متحده، نشان دادند که چگونه برندهای بالغ می توانند اشباع را طی کنند و به دنبال بازارهای جدید برای موفقیت مداوم باشند.
اکثر برندهای آفلاین: استقبال از کانال های دیجیتال
استراتژی کلیدی: اکثر برندهای آفلاین عمدتاً در کانال های مبتنی بر کلیک مانند Performance Max سرمایه گذاری می کنند. با این حال، تجزیه و تحلیل فرصت های قابل توجهی را در اجتماعی پولی نشان می دهد که یک رویکرد متعادل برای نتایج بهینه را پیشنهاد می کند.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2024/05/29/strategies-for-scaling-brands-in-b2b-marketing/