3. افراد علاقه مند بیشتری را دریافت خواهید کرد که به وب سایت شما مراجعه می کنند
با استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسب، گوگل را برای کسب و کار کوچک خود کاری کنید!
Google Reviews تعامل مستقیم بین مشاغل کوچک و مشتریان را تقویت میکند که مشتریان آن را دوست دارند! در واقع، تقریباً نیمی از کاربران اینترنت در جهان فقط در سال 2019 هر ماه نظرات آنلاین خود را ارسال می کردند – و این محتوای بسیار ارزشمندی است که توسط کاربر برای تجارت شما تولید می شود.
Google Reviews نقش اساسی در بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) دارد. هنگامی که کاربران محصولات یا خدمات را در منطقه محلی خود جستجو می کنند، Google اغلب مشاغل کوچک را با نظرات مثبت به طور برجسته نشان می دهد. و همچنین بزرگترین پلتفرم بررسی است که 73٪ از کل بررسی های آنلاین را در مقایسه با نزدیک ترین رقیب بعدی خود یعنی Yelp با تنها 6٪ دارد!
حجم بالای نظرات مثبت نشان دهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن است، که همچنین شانس یک کسب و کار را برای حضور در نتایج “بسته محلی” و “Google Maps” افزایش می دهد. این دید بهبود یافته منجر به افزایش ترافیک وبسایت، بازدید و تبدیل میشود.
Google Reviews به یکی از اجزای حیاتی استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق برای مشاغل کوچک تبدیل شده است. از افزایش سئوی محلی و ایجاد اعتماد گرفته تا ایجاد تعامل و افزایش فروش، کسبوکارها میتوانند از قدرت بررسیهای آنلاین برای کسب مزیت رقابتی استفاده کنند.
5. بینش هایی به دست خواهید آورد که می توانید بر اساس آنها عمل کنید
مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین اعتماد زیادی دارند و آنها را به عنوان بازخورد واقعی از مشتریان دیگر در نظر می گیرند. بررسی های مثبت باعث ایجاد اعتبار می شود و به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کند و مشتریان بالقوه را تشویق می کند تا کسب و کار کوچک شما را به جای رقبا انتخاب کنند. در واقع، 89 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان به طور معمول قبل از خرید آنلاین، نظرات آنلاین را بررسی می کنند، و 49 درصد از آنها می گویند که نظرات مثبت سومین تأثیر قوی در خرید آنها است!
نظرات مثبت Google به عنوان یک عامل متقاعد کننده در فرآیند تبدیل عمل می کند. وقتی مشتریان بالقوه نظرات مثبتی را در مورد محصولات یا خدمات شما می بینند، احتمال بیشتری دارد که به مشتریان پولی تبدیل شوند. این امر بهویژه اگر در نزدیکی زندگی میکنند صادق است، و پشتیبانی محلی امتیاز بزرگی برای کسبوکار شما است. در واقع، 81 درصد از مردم در سال 2021 از Google برای جستجوی یک کسبوکار محلی برای خرید استفاده کردند، در حالی که این رقم در سال 2020، 63 درصد بود!
Google Reviews بینشهای ارزشمندی در مورد ترجیحات، انتظارات و نقاط دردسر مشتری ارائه میدهد. تجزیه و تحلیل الگوها در بررسیها میتواند به کسبوکارهای کوچک کمک کند تا نقاط قوت مورد تأکید و زمینههای بهبود را شناسایی کنند. درک احساسات مشتری می تواند تصمیم گیری استراتژیک را هدایت کند و منجر به بهبود محصول، خدمات بهتر به مشتری و کمپین های بازاریابی مناسب شود. نظارت منظم بر بررسی ها به کسب و کارها این امکان را می دهد که از رقبای خود جلوتر باشند و رویکرد مشتری محوری را حفظ کنند.
علاوه بر این، بررسیهای منفی فرصتهایی را برای کسبوکارها فراهم میکند تا نگرانیهای خود را سریعاً برطرف کنند، خدمات عالی به مشتریان را نشان دهند و تعهد خود را به حل مسائل نشان دهند. نظرات منفی را حذف نکنید یا سعی نکنید نتایج را دستکاری کنید، در عوض، پاسخ دهید و بهتر عمل کنید. به هر حال، بیش از 50 درصد از مصرفکنندگان میگویند که نمره نقد کمتر از کامل معتبرتر است و ترجیح میدهند از شخصی با امتیاز کمی پایینتر اما تعداد زیادی نقد خرید کنند تا کسی که نظرات بسیار کمی دارد و همه آنها بالا هستند.
با پاسخ سریع و متفکرانه به بررسیها، کسبوکارها میتوانند روابط خود را با مشتریان فعلی تقویت کرده و حس جامعه را ایجاد کنند. تعاملات مثبت با مشتریان از طریق پاسخ های بررسی، شفافیت، توجه و تعهد به رضایت مشتری را نشان می دهد. تعامل با مشتریان همچنین آنها را تشویق میکند تا نظرات بیشتری را به جای بگذارند و چرخهای از تعامل بیشتر و بهبود حضور آنلاین را ایجاد کند.
همچنین، پاسخ دادن به نظرات، چه مثبت یا منفی، نشان میدهد که برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستید و برای ارائه یک تجربه استثنایی سرمایهگذاری میکنید. جالب اینجاست که 45 درصد از مصرفکنندگان میگویند اگر ببینند کسبوکار به بررسیهای منفی پاسخ داده است، احتمالاً از یک کسبوکار بازدید میکنند!
وقتی کسب و کار کوچک شما دارای میانگین رتبه بالایی است که در کنار نتایج جستجو نمایش داده می شود، توجه کاربران را به خود جلب می کند و آنها را به کلیک روی وب سایت شما سوق می دهد. یک قطعه نقد قانع کننده یا رتبه بندی ستاره می تواند کسب و کار شما را در SERP ها برجسته کند و احتمال جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهد و ترافیک وب سایت را افزایش دهد.
چگونه دریافت Google Reviews بیشتر به کسب و کار شما کمک می کند
بررسی های مثبت گوگل می تواند به طور قابل توجهی بر نرخ کلیک (CTR) از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) تأثیر بگذارد. و این بررسیها برای مشتریان شما بسیار انگیزهبخش هستند، زیرا خریداران 50 درصد بیشتر از حتی کوپنها یا تخفیفها، انگیزه نقدهای آنلاین را دارند!
در Digital Freak، یک آژانس دیجیتال پیشرو در ملبورن، ما در استراتژیهای بیمعنی که مقرون به صرفه و مؤثر هستند، تخصص داریم. تیم ما به شما کمک می کند تا برند خود را در جایگاه خود قرار دهید، یک رابطه فعال و مبتنی بر اعتماد با مشتریان خود ایجاد کنید، و تمام محتوای آنلاین خود را ایجاد و مدیریت کنید، از حضور در Google و بازاریابی ویدیویی گرفته تا بازاریابی رسانه های اجتماعی، SEO و موارد دیگر. برای بازاریابی خبره در رسانه های اجتماعی، بازاریابی ویدیویی و استراتژی های برندسازی که مقرون به صرفه هستند با ما تماس بگیرید – و همه ارتباطات مناسب را ایجاد کنید.