برنده شدن در جستجوی هوش مصنوعی: چارچوبی برای موفقیت در سئو
انتشار: آذر 30، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

برنده شدن در جستجوی هوش مصنوعی: چارچوبی برای موفقیت در سئو


مارک ترافاژن

Mark Traphagen معاون بازاریابی محصول و آموزش برای seoClarity است. حرفه قبلی او به عنوان فروشنده و سپس معلم، مقدمات بسیار خوبی برای کاری بود که اکنون انجام می دهد. غوطه ور شدن عمیق مارک در بازاریابی آنلاین حدود 14 سال پیش زمانی آغاز شد که او وظیفه یافتن یک کتابفروشی مستقل در حال شکست را داشت. او فروشگاه را آنلاین کرد و شیوه های بازاریابی محتوا، روابط تأثیرگذار، خدمات استثنایی به مشتریان و ایجاد جامعه را توسعه داد که فروشگاه را در دو سال به سودآوری رساند. از آن زمان او خود را وقف یادگیری آنچه واقعاً برای موفقیت کسب و کار آنلاین مفید است، کرده است. او در کنفرانس هایی مانند PubCon، State of Search، و SMX سخنران مورد توجه و نویسنده برجسته برای نشریات آنلاین بزرگ مانند Moz Blog، Search Engine Land، Marketing Land، و یک ستون VIP برای مجله موتورهای جستجو است.



منبع: https://www.seoclarity.net/blog/ai-search-engines-framework