ممکن است شاهد هجوم ناگهانی سایتهایی باشیم که در آخرین روز عرضه تحت تأثیر قرار میگیرند، همانطور که با آخرین بهروزرسانی بررسیهای محصول اتفاق افتاد. در آن صورت، عرضه در 27 ژوئیه 2022 آغاز شد، اما تا زمانی که عرضه در 2 آگوست به پایان رسید، شاهد آشفتگی وحشی SERP نبودیم.

فکر میکنم با گذشت زمان، یادگیری ماشینی به گوگل کمک میکند تا در یافتن محتوای غیر مفید بهتر و بهتر شود.
اما اگر چیز جدیدی منتشر نکرده باشید و یک روز ترافیک شما به شدت کاهش یابد، چه؟ آیا این به روز رسانی محتوای مفید است؟ آیا این یکی از بسیاری از چیزهای دیگری است که می تواند باعث کاهش ترافیک شود?
“آیا تصمیم گرفتید بدون تخصص واقعی وارد برخی از حوزه های موضوعی خاص شوید، اما در عوض عمدتاً به این دلیل که فکر می کردید ترافیک جستجو دریافت خواهید کرد؟”
آخرین اخبار سئو در راه است! لطفا ایمیل خود را بررسی کنید تا اشتراک خود را تایید کنید. اگر در صندوق ورودی شما نیست، نامه های ناخواسته خود را بررسی کنید.