
بروزرسانی: 22 تیر 1404
تولد و تکامل سئو
2012 – گوگل پنگوئن – هدف قرار دادن هرزنامه ها.
چرخه SEO یک استرالیایی با کیفیت است ارائه دهنده سئو مستقر در سیدنی است و ما با مشتریان در سراسر جهان کار می کنیم. بیش از یک دهه پیش تأسیس شد، ما فقط از تکنیک های اخلاقی و بهینه سازی موتور جستجو کلاه سفید استفاده می کنیم و خدمات مقرون به صرفه ما شفاف و با صداقت ارائه می شود. برخلاف بسیاری از ارائه دهندگان دیگر، ما به قراردادهای قفل شده نیاز نداریم و گزارش های هفتگی ارائه می دهیم که پیشرفت خود و اقداماتی را که از طرف وب سایت شما انجام داده ایم نشان می دهد - بنابراین می دانید که وقتی ما را انتخاب می کنید، ما به طور قانونی و فعال آنچه را که هستید انجام می دهیم. پرداخت به ما
2013 – مرغ مگس خوار گوگل – اولویت دادن به زبان طبیعی در جستارهای جستجو.
چندین به روزرسانی اصلی در چند سال گذشته رخ داده است - از جمله (اما نه محدود به) ویژگی های Deduplication Snippet، محافظت از قربانیان شناخته شده، تجربه صفحه، بررسی محصول، هرزنامه، محتوای مفید و هرزنامه پیوند.
2010 Google Caffeine – اولویت بندی محتوای تازه تر و بهبود نمایه سازی مقالات.
با این حال، چیزی که متفاوت بود، رویکرد استفاده از کلمات کلیدی بود – و ارسال هرزنامه، و همچنین پر کردن شدید کلمات کلیدی و حتی هک کردن، رایج بود.
چگونه می توانید در اوج بمانید؟
در همان سال، Lycos، Excite و AltaVista نیز راه اندازی شدند.
- خود سئو به صورت واقعی در سال 1996 با ایجاد BackRub، بزرگترین و شناخته شده ترین موتور جستجو تا آن زمان آغاز شد. این موتور جستجو که توسط دانشجویان دانشگاه استنفورد نیز ایجاد شد، در سال 1997 به عنوان دامنه ثبت شد (و در نهایت به گوگل تبدیل شد). در ابتدای راه، وب سایت ها را بر اساس محبوبیت و ارتباط لینک های ورودی رتبه بندی می کرد.
Google Panda 2011 – سایت هایی با محتوای با کیفیت بالاتر را ترجیح می دهد.
دیگر به روزرسانی های اصلی الگوریتم گوگل در طول سال ها عبارتند از:
بازی الگوریتم گوگل…
- گوگل مرتباً ایندکس خود را به روز می کرد. این باعث نوسانات قابل توجه رتبه بندی شد. سئو به چیزی تبدیل شد که قابل "تنظیم و فراموش کردن" نیست. توجه مداوم برای ماندن در اوج مورد نیاز بود. این به روزرسانی های الگوریتم به دنبال پاداش دادن به محتوایی بود که از کیفیت بالا، پویا و مرتبط با مخاطبان برخوردار بود.
- در سال 2003، گوگل AdSense را راه اندازی کرد که تبلیغات هدفمند گوگل را در سایت های ناشر ارائه می کرد. این منجر به انقلابی در وبلاگ نویسی و کسب درآمد از محتوایی که غالباً بسیار بی کیفیت بود، به ویژه از نظر سئو، انجامید. منجر به ایجاد و انتشار سایت هایی شد که هرزنامه بودند و محتوایی با کیفیت پایین، تکراری و دزدیده شده داشتند.
انقلاب گوگل در سال 2000
- یاهو شریک شده است گوگل در سال 2000 - یک حرکت استراتژیک باورنکردنی که باعث شد گوگل نتایج جستجوی ارگانیک را تقویت کند. تا این زمان، گوگل تقریبا ناشناخته بود - اما به سرعت به یک نام آشنا تبدیل شد.
سئو امروز
Google.com در سال 1997 ثبت شد و Ask Jeeves نیز راه اندازی شد.
- در سال 1998، جستجوی MSN مانند DMOZ یا پروژه دایرکتوری باز موزیلا راه اندازی شد. این یک ضرب المثل "صفحه زرد" برای وب سایت ها بود - و بیشتر مورد توجه بازاریابان تجاری بود.
- Search Engine Strategies اولین کنفرانس بازاریابی جستجو بود که در سال 1999 برگزار شد و تا سال 2016 به شکلی ادامه یافت.
- در اواخر دهه 1990، موتورهای جستجو یا دایرکتوری های انسانی یا مبتنی بر خزنده بودند و شامل Yahoo، AltaVista، Infoseek، Excite، Lycos و Ask Jeeves بودند. روش های سئو شامل این بود که یک وب سایت دارای متن کافی، محتوای با کیفیت و مرتبط، تگ های HTML دقیق، و لینک های خروجی و داخلی باشد. اینها عواملی هستند که امروزه اگر نه بیشتر، به هر اندازه مرتبط هستند.
برای ارائه مرتبط ترین محتوا برای کاربران اینترنت، به روزرسانی ها به دنبال فیلتر کردن تاکتیک های کلاه سیاه و هرزنامه ها و اولویت بندی محتوای محلی، مرتبط و تازه هستند. این شامل محتوایی است که منعکس کننده تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن و همچنین کیفیت ترکیب است. همچنین اکنون رسانه های اجتماعی، محتوای ویدیویی، جستجوی موبایل، جستجوی هوشمند و موارد دیگر را در خود جای داده است.
2011 Google Freshness – اولویت دادن به محتوای تازه و پویا.
2019 - Google BERT - اولویت بندی کلمات کلیدی طولانی و هدف جستجو.
هرچه تعداد افراد مناسب بیشتر باشد که وب سایت شما را در زمان مناسب برای آنها ببینند، کسب و کار شما موفق تر خواهد بود. سئو به دنبال دستیابی به این هدف است - بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات دیجیتال.
نحوه تکامل سئو در دهه 1990 …
- در سال 1997، مفهوم رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو هنوز بسیار جدید و دایرکتوری محور بود. Search Engine Watch راه اندازی شد و به ارائه نکات جستجوی وب، اخبار صنعت جستجوی آنلاین و نکات رتبه بندی وب سایت اختصاص داشت.
2016 - Google Possum - نتایج جستجوی محلی سفارشی شده.
عرضه آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل در مارس 2023 آغاز شد.
100٪ متعلق به استرالیا، شما همیشه مستقیماً با مدیر عامل ما معامله می کنید.
2017 – گوگل فرد – تاکتیک های کلاه سیاه، وب سایت های تبلیغاتی و بی کیفیت را جریمه می کند.
2018 - Google Medic - اولویت بندی وب سایت های دارای مجوز پزشکی قانونی برای جستجوهای مبتنی بر سلامت.
TrustRank 2004 – فیلتر کردن هرزنامه ها و تکنیک های کلاه سیاه.
برای مشاهده آنلاین امروز با ما تماس بگیرید!
منبع: https://www.seocycle.com.au/the-birth-and-evolution-of-seo/
2015 – Google Rankbrain – شفاف سازی داده های بدون ساختار در جستارهای جستجو و ترجیح عبارات جستجوی محلی.
گوگل سئو را متحول کرد – به عنوان مثال، الگوریتم رتبه صفحه و توابع خزنده وب، بازیابی اطلاعات را بهینه کرد، و همچنین عوامل رتبه بندی درون صفحه و خارج از صفحه مانند متن لنگر و لینک های خارجی را در نظر گرفت.
- نوار ابزار گوگل در سال 2000 در اینترنت اکسپلورر در دسترس قرار گرفت و ارائه دهندگان سئو می تواند امتیازات رتبه صفحه خود را شناسایی کند. بین سال های 2000 و 2010، سئو سایت ساخت لینک را در اولویت قرار داد – به دنبال کسب بیشترین تعداد ممکن، تا جایی که پیوند دادن تاکتیکی بود که از طریق درخواست های لینک ناخواسته بی شماری از طریق ایمیل مورد سوء استفاده قرار می گرفت.
- سال 2000 همچنین شاهد تولد AdWords بودیم، تبلیغات جستجوی پولی در صفحات نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک (بدون پرداخت).
سئو با تغییرات و به روز رسانی های مکرر الگوریتم به سرعت در حال تکامل است.
تولد سئو …
- در حالی که سئوی مدرن عمدتا حول محور گوگل می چرخد، سئو خود پیش از گوگل است. اولین شکل آن در سال 1991 زمانی که اولین وب سایت به صورت آنلاین منتشر شد، شکل گرفت. این سایت، ://info.cern.ch مربوط به پروژه جهانی وب است و توضیح می دهد که وب چیست و چگونه از آن استفاده می شود.
- یاهو توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد در سال 1994 به عنوان فهرست نشانک اینترنتی وب سایت های جالب ایجاد شد. این موتور جستجوی بزرگ بر اساس ایده یافتن بهترین وب سایت ها که توسط ویراستاران انسانی تأیید شده است، تأسیس شد. این برای افرادی که وب سایت های باکیفیتی داشتند اما بازدیدکنندگان آنلاین کمی داشتند مهم بود. وب مسترها به صورت دستی صفحات خود را برای ایندکس شدن ارسال کردند.
چه مدت از سئو استفاده شده است؟ و چگونه در طول عمر خود تا کنون تغییر کرده است؟
HotBot در همان سال راه اندازی شد.
Google Analytics و Google Webmaster Tools در سال 2006 راه اندازی شدند – و این ابزارها همچنان ابزارهای بسیار مهم و ارزشمندی هستند. نقشه های سایت XML نیز در سال 2006 راه اندازی شدند و صفحات فرود در یک سایت را قادر می ساختند تا برای رتبه بندی خزیده شوند.
- در همان سال، اولین به روز رسانی الگوریتم اصلی گوگل رخ داد: "فلوریدا". درست قبل از دوره خرید کریسمس برای بسیاری از وب سایت ها سردردهای استعاری ایجاد کرد و خطاهای زیادی را به همراه داشت.
ما همچنین با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ارائه می دهیم طراحی و توسعه وب سایت خدمات و کیفیت بالا، استرالیایی محتوا نویسی و وبلاگ نویسی خدمات نویسنده تحصیلات عالی ما که همچنین مالک بخشی از شرکت ما است.
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو، مجموعه ای از اقدامات و فرآیندهای عمدی است که با هم کار می کنند تا کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما را از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو افزایش دهند. هرچه وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه تر باشد، در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت – و تفاوت بین قرار گرفتن در صفحه یک و هر جای دیگری برای کسب و کار یا سایر علایق شما از اهمیت بالایی برخوردار است.
یک با تجربه، متخصص، متعهد را انتخاب کنید شرکت سئو برای مشارکت برای کمک به دیده شدن شما به صورت آنلاین.
2015 – Google Mobilegeddon – وب سایت هایی را که برای موبایل بهینه شده بودند، تقویت کرد.