جهت گیری محلی در استراتژی محتوایی در بسیاری از وبسایت ها نتایج شگفت انگیزی داشته که با چندین میلیون هزینه هم این چنین بازدهی وجود ندارد. در هر متن علاوه بر تگ عنوان، چندین زیر عنوان یا هدینگ هم وجود دارد که ارزش آنها به اندازهی متن است، از این رو بهتر است هدینگهایی طراحی کنیم که مخاطب را برای خواندن مطلب کنجکاو کند. همانطور که احتمالا خودتان هم می دانید، جذب مخاطب از گوگل می تواند در فروش خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید، تاثیرگذار باشد. به طور عموم همهی ما صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جست و جویی چون گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنیم، از همین جهت سئو میتواند شیوهی مناسبی برای بازدید صفحات باشد و کمک میکند دقیقا چیزی که مورد نظر مخاطب است در اختیار فرد قرار گیرد؛ این موضوع در جلب اعتماد افراد نیز تاثیر خواهد داشت، چرا که نشان میدهد افراد بسیاری این صفحه را تا به حال مشاهده کرده اند و از آن راضی بوده اند. سایت خود را برای کلمات کلیدی که هزاران نفر در هر ماه جستجو می کنند، به بالای صفحه اول گوگل می بینید.کلمات کلیدی اشتباه را انتخاب کنید؟ طبق بررسیها، میانگین تعداد کلماتی که در صفحه اول جستوجوی گوگل وجود دارد، به صورت میانگین دارای ۱۸۰۰ کلمه است.
هنگامی که همان نتایج در لیست گوگل یافت میشوند، نشانه روشنی از دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو است و معمولاً منجر به تجربه کاربری ضعیف میشود. اسکیما گذاری یعنی نشانه دار کردن صفحات برای موتور های جستجو، اسکیما انواع مختلفی دارد. یکی از این مجموعهها مربوط به آموزشهای طراحی سایت با انواع روشهای مختلف است. در واقع انواع سئو را با این دستهبندی میشناسند. کلمات کلیدی هم فامیل (LSI Keyword) به موتورهای جستجو کمک میکنند تا کاملا متوجه بشوند که متن شما در مورد چه چیزی صحبت میکند. User-agent: این دستور ربات های موتورهای جستجو را هدف قرار می دهد. با بهره مندی از قابلیت این ابزارها است که کارشناسان سئو می توانند به… دیگر مزایای استفاده از فایل ROBOTS بهره مندی از URL CLOACKING و یا پنهان کردن آدرس صفحات سایت می باشد. Knowledge Graph گوگل سیستمی از اطلاعات است که گوگل از آنها در جهت ارتقا کیفیت پاسخ دهی به کاربران بهره می برد. به نظر موتور جستوجوی گوگل، سایتی که محتوای طولانیتری ایجاد کرده باشد، نسبت به سایتهای دیگر، اطلاعات عمیقتر و کاملتری دارد. طبق آمار پیمایشی، بیش از 68 درصد خریداران در بازار B2B برای کسب اطلاعات ابتدا به گوگل مراجعه می کنند.
وجود این لینک باعث میشود هم کاربران و هم موتورهای جستوجو به راحتی تمامی صفحات را پیمایش کنند. امروز دیگر مانند گذشته کلمات کلیدی در مرکز توجه سئو قرار ندارند، بلکه موتورهای جستوجو، صفحات را بر اساس مفهوم آنها به مخاطب نمایش میدهند و عبارات مترادف با کلمات کلیدی را نیز درنظر میگیرند. حالا دیگر بهجای تکرار کلمات کلیدی در جایجای صفحه، باید به این نکته توجه کنیم که مخاطبان چه کسانی هستند و درباره چه موضوعاتی میتوان برای آنها محتوای مناسب تولید کرد. هرچند یک بار، مسائل و موضوعاتی در شبکههای اجتماعی مطرح میشوند و مردم به آنها علاقهمندی بیشتری نشان میدهند.
فایل robots.txt در وب سایت های بزرگی که دارای صفحات زیادی می باشند از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد چرا که می تواند یک راهنمای کامل برای نحوه جستجو و خزیدن در صفحات وب سایت را برای موتورهای جستجو فراهم کند. ۴٫بعد از یادگیری سئو محتوا آموزش ویراستاری برای شما آماده شده است. اگر سئو وبسایت شرکتی شما قوی باشد و رتبه های بالای گوگل را در اختیار داشته باشید، مسلما برند شما شناخته شده تر خواهد شد و روی چرخه خرید صنعتی تاثیر خواهد گذاشت. عواملی که بر سئو تاثیر دارند، همانند میزان اعتبار نویسنده مطالب، فعالیت نویسندهها در شبکههای اجتماعی، واکنش مردم در شبکههای اجتماعی نسبت به برند شما و… در بازار B2B یکی از اصلی ترین نکات، کاهش ریسک برای شرکت خریدار است و این کاهش ریسک مستقیما روی انتخاب برند تاثیر می گذارد. در این مقاله بطور کامل در مورد نمونه کار ها، قیمت و خدمات این شرکت ها صحبت شده است. سوالاتی است که موضوع این مقاله ما را از آن خود کرده ند و قصد داریم. در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا به طور کامل بیان کنیم که سئو چیست و چگونه انجام میشود.
سپس به دنبال آن دسته از کلمات کلیدی بگردید که در حال حاضر برای آنها رتبه گرفتهاید، یعنی کلماتی که بیشترین تاثیر را به شما میدهند. کاربر دنبال مفاهیم عمیق، درست و در عینحال با بیانی ساده و دور از پیچیدگی است. خیر، موتورهای جستجو مانند گوگل همواره به دنبال ارائه بهترین نتایج به کاربران هستند. باهم دیدیم که برای سئو و بهینه سازی محتوا باید هم به موتورهای جستجو توجه کنیم و هم به نیازهای کاربران. بهینه سازی وردپرس مسیری را برای رباتها و خزندهای گوگل فراهم میسازد تا به راحتی وب سایت شما را ایندکس کنند و در آن بخزند، این کار دارای مزایای زیادی میباشد و کمک میکند تا شما بتوانید مسیر خزندههای گوگل را مشخص نمایید و از صفحاتی که لازم نیست رباتهای گوگل از آن عبور کنند مانند صفحه مدیر جلوگیری نمایید. لینکسازی هدفمند: هرچند رعایت استاندارهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج جستوجو نزدیک کند، اما جهت موفقیت در رقابت با سایتهای قدیمیتر، به لینکسازی خارجی نیاز داریم.
2. بروزرسانی صفحات وب استاتیک بسیار سخت است، زیرا هر صفحه به کدنویسی نیاز دارند. SEO یا بهینه سازی صفحات وب سایت، یک سری تحقیق در مورد کلید واژه ها انجام می دهد و روی دستیابی به لینکهای ورودی فعالیت می کند. فعالیتها و اقداماتی که در راستای بهینه سازی بر روی سایت انجام میگیرد باید توسط رباتهای گوگل ایندکس شود و سایت رتبه بندی شود. بهعبارتی میتوان سئو را مجموعه اقداماتی در زمینه بهبود عملکرد وبسایت بر اساس استاندارد موتورهای جستوجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق، درنظر گرفت. به این صورت که سایتی که اکنون در گوگل بهخوبی رتبه گرفته است را پیدا کرده و سپس با مهندسی معکوس به اینکه در این زمینه چه اقداماتی انجام دادهاند، پی میبریم. تگ عنوان، بخش مهمی از محتواست، که نشان میهد قرار است درمورد چه موضوعی صحبت کنیم. موتور جستوجوی گوگل، تگ کلمات کلیدی را نادیده میگیرد و استفاده از این کلمات تاثیری بر سئوسایت ندارد. استفاده از اینفوگرافی در متن و… بنابراین استفاده از این کلمات در متن اهمیت زیادی دارد.
درباره سئو چیست ویکی پدیا اینطور گفته است: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت به یک وب سایت یا یک صفحه وب از موتورهای جستجو است. سئو داخلی سایت یا سئو on page چیست؟ برای یک وبلاگ وردپرس، می توانید با استفاده از این افزونه وردپرس، نقشه سایت تصویری ایجاد کنید. برای بهینهشدن تصاویر در سئو و نمایش آن در نتایج جستوجوی گوگل، باید از ویژگیهای Alt و Title برای تصاویر موجود در متن استفاده کرد. با استفاده درست و مناسب از کلمات کلیدی، گوگل بهراحتی میتواند متوجه موضوع اصلی سایت شود و آن را در نتایج جستوجو نشان دهد. مشخصا بسیار برای سئو سایت نیز موضوع با اهمیتی محسوب می شود.
ملاک های کلیدی انتخاب بهترین شرکت برای سئو چیست؟ برای سئو یک وبسایت شرکتی علاوه بر بهینه سازی های معمول، می بایست بطور ویژه روی سئو محلی و گوگل مپ کار کرد. هنگامی که فعالیت های مربوط به سئو محلی، بهینه سازی صفحات برای کلمات لانگ تیل و … میتوان از سایر رقبا که برای استفاده از این کلمات، رتبه کسب کردهاند، الگو گرفت. تنها با به اشتراکگذاشتن محتوا میتوان برای آن از گوگل رتبه کسب کرد. نقشه های سایت ویدیویی: به طور خاص برای کمک به گوگل برای درک محتوای ویدیویی سايت شما استفاده می شود . با اطلاع از این موضوعات به راحتی میتوان برای سایت محتوای جدید و جذاب تولید کرد. طراحی قدرتمند، برای کاربران این امکان را فراهم میکند که به راحتی به امکانات سایت دسترسی پیدا کنند. LSI فرایندی است که موتورهای جستجو برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط علاوه بر کلمات کلیدی اصلی شما استفاده می کنند.
اگر در مورد الگوریتم های گوگل تحقیق کرده باشید، می دانید یکی از الگوریتم هایی که به شرکت های کوچک و محلی کمک می کند، الگوریتم کبوتر گوگل است. در ضمن اگر تگ توضیحات متا را به صفحه خود اضافه نکنید، خود گوگل ممکن است اولین متن موجود در صفحه شما را ثبت کند، و این شاید تجربه کاربری خوبی ایجاد نکند. در قسمت Path آدرس خود یا آدرس یونیک صفحه از کلمه کلیدی خود استفاده کنید. هدف کلمه کلیدی شما تعیین میکند، چه نوع محتوایی را ایجاد کنید. ما کاملا با این مسئله مخالفیم زیرا میتوان با استفاده از کلمات و جملات صحیح آن هم در موقعیت مناسب، محتوایی تولید کرد که هر دو سمت قضیه را به خوبی هندل کند.
مزیت سایت های شرکتی در سئو این است که معمولا جامعه هدف این دست از شرکت ها نیچ یا تخصصی هستند و این باعث می شود معمولا با استراتژی سئو مناسب، در بازه زمانی منطقی به رتبه های بالای گوگل برسند. بهترین شرکت سئو در تهران کدام است؟ استفاده از محتوای تاپیک کلاستر (ایجاد یک موضوع گسترده و سپس بسط آن به خوشه های موضوعی و نگارش یک مقاله برای هر کدام به همراه لینک سازی داخلی) باعث می شود کاربرانی که تاکنون شما را ندیده اند نیز به وبسایت شما دسترسی پیدا کنند. استفاده میکنیم. اما کدام صفحات؟ برای مثال درصورتیکه لینک تنها از طریق نقشه XML قابلمشاهده شدن باشد، شاید در موتورهای جستجو شناسایی شود اما در افزایش رتبه هیچ تأثیری ندارد و توانائی انتقال هیچگونه هویتی را برای مراجع مربوطه ندارد.
بله یک نیروی متخصص کارآمد کم است، آنها اگر با خوش شانسی پیدا شود طلب هزینه زیادی را خواهد کرد، بطور مثال در حال حاضر یک متخصص سئو تازه کار ممکن است طلب حقوق دو برابری وزارت کار را بدهد اما یک متخصص کار بلد که چند روزنه موفق دارد معمولا بین 3 تا 5 برابر حقوق وزارت کاری را انتظار دارد و این هزینه معمولا برای بسیاری از شرکت ها سنگین و غیر سایت seotwitt قابل پرداخت است. تصمیم گیرنده در خرید های سازمانی معمولا با اطلاعات مختلف بمباران می شود، به همین دلیل بهتر است در محتوای سئو شده خود حتما از آنچه در واقعیت ارائه می کنید، صحبت کنید.
اگر شما محتوا را در robots.txt با قصد جلوگیری از ایندکس شدن در گوگل مسدود کرده اید، باید از بلاک خارج کرده و به جای آن از robots meta tag یا x-robots-header استفاده کنید. و یا چرا باید از ایندکس شدن صفحات سایت خود توسط رباتها جلوگیری به عمل آوریم؟ برای این منظور ربات های موتورهای جستجو در صفحات مختلف سایت ها می خزند و آن ها را پیمایش می کنند تا بتوانند درک کنند که هر صفحه در مورد چیست. مثلا اگه اونا نوشتن «سرعت پرینت این پرینتر 17 برگه در دقیقه می باشد» شما بنویسید « این پرینتر می تواند با سرعت 17 صفحه در دقیقه page per minute چاپ کند که سرعت متوسطی به شمار می رود.» می بینید که شما همونو نوشتید ها؛ ولی خب ادبیات و کلمه هاش فرق می کرد. برخی نیز با تخمین رتبه کلمه کلیدی شما در 6 ماه یا یکسال آینده (بر اساس سختی کلمه کلیدی)، مبلغی بصورت کلی از شما دریافت می کنند. بصورت خلاصه اگر به 3 شرکت مطرح و موفق در تهران بخواهیم اشاره کنیم، میتوان به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، شرکت سئوکار و وبسیما اشاره کرد. خیر. گوگل هرگز دیتابیس و معیار های دقیق رتبه بندی خود را منتشر نمی کند و شرکت های سئو برتر، بر اساس بنچ مارکینگ و تجربه به همراه رعایت اصول سئو، سایت شما را بصورت کلاه سفید در رتبه بندی های گوگل بالا می آورند.