خلاصه اخبار SEO Marketing Diggity – نوامبر 2024


اخبار این ماه تقریباً به طور کامل مربوط به گوگل است. این شرکت با انتقادات شدید مواجه است، تغییراتی در رهبری ایجاد می‌کند و احتمالاً برای به‌روزرسانی بزرگ دیگری آماده می‌شود.

در داستان‌های برتر ماه، خواهید فهمید که چرا یکی از صداهای برتر فناوری فکر می‌کند جستجوی Google در حال از هم پاشیدن است. همچنین خواهید آموخت که آیا تغییرات گوگل بر سهم آن در بازار جستجو تأثیر گذاشته است یا نه (همانطور که یک مقاله بزرگ ادعا می کند) و چه معنایی دارد که راغوان جستجو را ترک کرده و تکنسین ارشد گوگل شده است.

همچنین سایر داستان‌های برتر SEO را که نباید از دست بدهید، می‌بینید که چگونه مرورهای هوش مصنوعی از آخرین به‌روزرسانی تغییر کرده است، چه چیزی Google نمی‌خواهد در مورد الگوریتم آن‌ها بدانید، و اگر سئو واقعاً «مرده» باشد، چه کاری باید انجام دهید. “

چرا جستجوی گوگل در حال فروپاشی است

چرا جستجوی گوگل در حال فروپاشی است

اینفلوئنسر فناوری آقای Whosetheboss این ویدیو را برای شما آورده است و توضیح می دهد که چرا احساس می کند جستجوی Google در مشکل جدی است. او یک شیرجه عمیق انجام داد و این ویدیو از زمان انتشار بیش از سه میلیون بازدیدکننده داشته است.

را

او در ویدیوی خود سه مشکل را که در عمق زیادی پوشش می دهد، بیان می کند.

اولین مشکلی که او به آن اشاره می کند صفحه اول خود SERP ها است. همانطور که او با چندین مثال زنده نشان می دهد، محتوای حمایت شده تقریباً همه نتایج برتر را تشکیل می دهد.

این رویدادهای حمایت‌شده نیز از برچسب‌گذاری بالا و رنگ‌های روشن به تقریباً مبدل تبدیل شده‌اند، بنابراین شما بیش از هر زمان دیگری زمان صرف می‌کنید تا صحت نتیجه را تأیید کنید. وضعیت برای محصولاتی که نتایج حمایت شده فضای بیشتری را نسبت به قبل اشغال می کنند بدتر است.

Mrwhosetheboss حتی گوگل را به “احمق بازی” متهم می کند. او از یک مثال استفاده می کند تا نشان دهد که گوگل هنگام ارائه تبلیغات، هدف جستجو را به خوبی درک می کند، اما همه موارد اشتباه را در نتایج ارگانیک ارائه می دهد.

حتی وضعیت تبلیغات هم خوب نیست. تبلیغات فراوان منجر به محصولات کلاهبرداری می شود و شرکت های کلاهبرداری همچنان به تبلیغ می پردازند.

با این حال، او فکر نمی‌کند که گوگل تنها طرف مقصر باشد. او سئوکارانی را که دائماً برای یافتن حفره‌هایی در سیستم گوگل کار کرده‌اند، بخشی از این می‌داند که چرا گوگل برای رفع برخی مشکلات سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

او هوش مصنوعی را مشکل نهایی می‌داند و پیشنهاد می‌کند که پیاده‌سازی ناخوشایند گوگل از آن ممکن است به آینده‌ای اشاره داشته باشد که در آن گزینه‌های شما را خلاصه می‌کنند نه اینکه آن‌ها را برای شما انتخاب کنند.

ویدیوی کامل را ببینید تا همه چیزهایی که او برای گفتن دارد و چند مثال برای بیان نظرش استفاده می کند. در مرحله بعد، تحقیقات عمیقی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد اقداماتی مانند اینها چه تاثیری بر سهم بازار جستجوی گوگل دارند.

آیا گوگل سهم بازار جستجو را از دست می دهد؟

رند فیشکین مقاله اخیر وال استریت ژورنال را تجزیه و تحلیل می کند. در آن مقاله، نویسنده استدلال کرد که گوگل ممکن است پیشتاز خود را در جستجوی کلمات تبلیغاتی از دست بدهد. پیش‌بینی می‌شود که گوگل ممکن است تا سال 2025 به زیر 50 درصد از کل سهام سقوط کند.

این مقاله این ضرر سرسام آور بازار را به چندین پدیده از جمله ظهور TikTok، هوش مصنوعی و مشکلات حقوقی طولانی مدت گوگل نسبت داد. رند در مورد این ادعاها مشکوک بود و آنها را بررسی کرد تا مشخص کند سئوکاران باید چه چیزهایی را بدانند.

درصد دیجیتال
رند با استفاده از تحقیقات خود شک دارد که گوگل این مشکلات را تجربه می کند. او می تواند برخی از تحقیقات اخیر را ارائه دهد که نشان می دهد تبلیغات جستجو به جای کاهش در حال گسترش است – چیزی که اگر گوگل در حال از دست دادن سهم بازار باشد چندان منطقی به نظر نمی رسد.

رند تأیید می‌کند که قیمت سهام گوگل کاهش یافته است (سیگنالی که لزوماً به سهم بازار جستجو مرتبط نیست)، اما آن‌ها بیش از هر سهام فناوری دیگری افت نکرده‌اند.

او مشکلات دیگری در داستان پیدا کرد، از جمله اینکه قدرت نسبی رقبا بیش از حد اعلام شده بود. در پایان مقاله، او در مورد اهمیت سواد فناوری هنگام خواندن اخبار استدلال می کند. تجزیه و تحلیل خود او نشان نمی دهد که گوگل به ویژه در معرض تهدید است.

با این حال، گوگل اخیراً با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که می تواند موقعیت آن را تهدید کند. این ممکن است دلیل برخی تغییرات بزرگ اخیر رهبری باشد.

گوگل در حال جایگزینی Exec مسئول جستجو و تبلیغات است

اما راث این نگاه را به کناره گیری اخیر پرابهاکار راغوان از رئیس «جستجو و دستیار Google» ارائه می دهد. Raghavan چهره‌ای است که در چندین گزارش انتقادی از Google، از جمله نوشته‌های Ed Zitron که در جمع‌بندی قبلی به آن پرداختیم، نام‌گذاری شده است.

Raghavan اکنون به موقعیت دیگری منتقل شده است و نیک فاکس برای رهبری جستجو قدم گذاشته است. فاکس قبلاً عضو تیم رهبری رغوان بود که به مقام بالاتر منتقل شد.

گوگل در حال جایگزینی میم Exec است

اما اشاره می کند که این به دنبال چندین تغییر بزرگ دیگر در رهبری پروژه ها و برنامه های هوش مصنوعی گوگل بود.

پس از اعلام دولت ایالات متحده، احتمالاً گوگل بیش از هر زمان دیگری با فشار روبرو شده است شرکت در انحصار بود. گوگل ممکن است در حال آماده شدن برای آینده ای باشد که ممکن است تجزیه شود.

در حال حاضر، گوگل در مورد این تغییرات چیزی نگفته است. این امکان وجود دارد که این تغییر به معنای تغییرات بزرگی در نحوه اجرای جستجو در آینده باشد. چیزی که اکنون می‌توانید درباره آن بیشتر بدانید این است که مرورهای هوش مصنوعی چگونه با سایت‌هایی برخورد می‌کنند که توسط به‌روزرسانی‌های HCU آسیب دیده‌اند.

بررسی های اجمالی هوش مصنوعی Google به سایت هایی که توسط به روز رسانی محتوای مفید مورد بازدید قرار گرفته اند پیوند داده نمی شوند

بری شوارتز این نگاه را به شما ارائه می دهد که چگونه ویژگی های مروری هوش مصنوعی گوگل با سایت های تحت تأثیر HCU رفتار می کند. او پس از یک سری آزمایش‌ها ادعا می‌کند که دلیلی وجود دارد که باور کنیم این سایت‌ها در لیست سیاه ویژگی‌ها قرار گرفته‌اند.

اول، او به شما یادآوری می کند پیوندهایی بین HCU و نمای کلی هوش مصنوعی وجود دارد که قبلا کشف شده اند. آزمایش‌های اولیه توسط سایر سئوکارها مانند لیلی ری و گلن گیب انجام شد که متوجه شدند سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی‌ها قرار می‌گیرند، هنگام جستجو در هوش مصنوعی گوگل پیوند داده نمی‌شوند.

چه کسی نتیجه جستجوی یکپارچهسازی با سیستمعامل dodo است

داستان شامل نمونه های متعددی از این سیاست در عمل است. چندین سئوکار در جامعه تأیید کردند که سایت‌های تحت تأثیر HCU آنها پیوندی ندارند یا در مرورهای AI ظاهر نمی‌شوند، حتی در صورت بازگشت مجدد.

برای دیدگاه ها و مثال های بیشتر داستان کامل را بررسی کنید. همه شرکت‌کنندگان مطمئن نیستند که این اثر عمدی است، اما تا کنون، گوگل وضوح بیشتری ارائه نکرده است.

آنچه گوگل نمی خواهد شما در مورد الگوریتم جستجوی خود بدانید

آنچه گوگل نمی خواهد شما در مورد الگوریتم جستجوی خود بدانید

Sam Oh از Ahrefs چهار بینش بزرگ را برای شما به ارمغان می آورد که تیم او از نشت اخیر گوگل به دست آورده است. او معتقد است که تیمش چهار افشاگری در مورد عملکرد درونی گوگل را محدود کرده است که برای همیشه نحوه مشاهده الگوریتم جستجو را تغییر خواهد داد.

او داستان را با سال 2012 آغاز می کند، تاریخی که برای اولین بار از مت کاتس گوگل پرسیده شد که آیا از داده های مرورگر کروم برای اطلاع رسانی الگوریتم استفاده شده است یا خیر. مت در آن زمان آن را تکذیب کرد. یک دهه بعد، مولر عملاً دوباره آن را رد کرد.

را

ما اکنون از نشت اطلاعات می دانیم که از داده های کروم استفاده می شود. رند فیشکین، که در این ویدئو از او نقل قول شده است، گوگل را به استفاده از قدرت انحصاری خود برای تسلط بر ویدئو، نقشه ها، جستجوی پرواز، جستجوی اخبار و سایر مناطق متهم می کند.

دومین دروغی که سام شناسایی می کند، ادعای گوگل است که از کلیک ها در الگوریتم رتبه بندی استفاده نمی شود. او حتی نمونه هایی از تمسخر سئوکاران توسط گوگل را بر سر این تئوری ها نشان می دهد. با این حال، نشت‌ها نشان داد که این داده‌ها در CTR، Navboost و سایر مناطق استفاده می‌شوند.

افشای اطلاعات نشان می‌دهد که گوگل نه تنها کلیک‌ها را می‌شمرد، بلکه آنها را دسته‌بندی می‌کند. همه اینها اکنون در شهادت تأیید شده است. سام حدس می‌زند که ممکن است از این دروغ‌ها برای جلوگیری از رسیدن سریع به گوگل توسط SEO استفاده شده باشد.

گوگل همچنین ادعا می کند که از اعتبار دامنه در رتبه بندی خود استفاده نمی کند. جامعه سئو امتیازات نسبی خود را برای سال ها ایجاد کرده است، اما برای سال ها امتیازات مربوط به گوگل را کشف نکرده است.

درک این نکته مهم است که ما همه زمینه را برای آنچه درز افشا کرده است نداریم. وجود این سیگنال ها به ما نمی گوید که چگونه از آنها استفاده می شود. با این حال، این اکتشافات ممکن است مبنای یک رویکرد کاملاً جدید برای رتبه‌بندی مؤثر باشد.

یا شاید هیچ فایده ای نداشته باشد زیرا سئوی گوگل…مرده است؟ این بحثی است که من در ویدیوی بعدی که در راه است بیان می کنم.

سئوی گوگل مرده است. این کار را بجای …

سئوی گوگل مرده است. این کار را بجای …

تمام تغییرات اخیر من را متعجب کرده است: آیا سئو هنوز ارزشش را دارد؟ در این ویدیو، آنچه را که فکر می‌کنم در دنیای به‌روزرسانی‌های الگوریتم بی‌پایان، نهنگ‌های بک‌لینک غیرقابل حل، و مرورهای کلی هوش مصنوعی مهم است، بررسی می‌کنم.

را

اگر این همه تلاش خیلی کم ارزش دارد، آیا جای دیگری وجود دارد که بتوانید کار کنید؟ من استدلال می کنم که یوتیوب ممکن است نمایانگر آینده سئو و بهترین مکان برای سرمایه گذاری تلاش های شما برای آسان ترین بازده باشد.

ما از قبل می دانیم که پول وجود دارد. از زمان راه اندازی، این سایت میلیاردرهای متعددی را به دست آورده است. من شش کانال شخصی خود را دارم و بیش از 1,000,000 دلار در کمیسیون های وابسته و سرنخ با آنها دریافت کرده ام. در این ویدیو، من بررسی می‌کنم که چه کار کرده‌ام و اینکه آیا برای دنبال کردن دیگران خیلی دیر شده است.

ابتدا، من با جزئیات بیشتری توضیح می دهم که چرا فکر می کنم سئوی گوگل ممکن است مرده باشد (حداقل برای برخی از سایت ها). فکر می‌کنم برای سایت‌های محتوایی که کسب‌وکار دیگری پشت سرشان نیست، اوضاع بدتر به نظر می‌رسد.

همانطور که در ویدیو اشاره کردم، سایت های محتوای کوچک تا متوسط ​​با اولین به روز رسانی محتوای مفید تقریباً نابود شدند. بیشتر ترافیک آن‌ها به سایت‌هایی با پروفایل‌های بک‌لینک وحشتناک می‌رفت که تقریباً نمی‌توان از آن‌ها رقابت کرد. به سایت هایی مانند Reddit فکر کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که خود گوگل (شریک شما در تبلیغات) برای ترافیک با شما رقابت می کند. داده‌ها را در مورد آنچه رتبه‌بندی می‌کنید جمع‌آوری می‌کند، سپس با استفاده از ویژگی‌ها با شما رقابت می‌کند. من یک نمونه از ویژگی‌هایی را نشان می‌دهم که به سادگی مقاله دوستم را می‌دزدند، حتی زمانی که از نام سایت او در جستجو استفاده می‌کردم.

پس چرا یوتیوب؟ من استدلال می کنم که دلایل زیادی وجود دارد. اول، پلتفرم به طور مداوم دو رقمی در حال رشد است. علاوه بر این، با محتوای ویدیویی به اتصالات و نرخ تبدیل بی‌نظیری دست می‌یابید. اعتماد به طور مؤثرتری ایجاد می شود، و می دانید آنچه من می گویم از جانب من است.

مزایای دیگری نیز وجود دارد. ابتدا، می‌توانید بلافاصله با محتوای ویدیویی شروع به جمع‌آوری ترافیک کنید، در حالی که محتوای نوشتاری هفته‌ها قبل از شروع به جمع‌آوری ترافیک از بین می‌رود. یوتیوب حتی سعی می کند برای شما ترافیک پیدا کند.

من همچنین دوست دارم که بازی رتبه بندی در یوتیوب بسیار ساده است. عنوان و تصویر کوچک خوبی ارائه کردید؟ آیا مخاطبان شما در حال افزایش هستند؟ سپس، شما معمولا در یک نقطه خوب هستید. برای اینکه در این کار خوب باشید، نیازی به استفاده از نمودارهای گیج کننده ندارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، از جمله نکات منفی که باید برای آنها آماده باشید، ویدیوی کامل را ببینید. اکنون که ذهن شما روی پتانسیل های پلتفرم های جدید است، آماده اید که بدانید کدام هوش مصنوعی به احتمال زیاد به کسب و کار شما اشاره می کند.

Searchgpt به برندها 4 برابر ارجاعات بیشتر در مقابل سرگشتگی می دهد، کلود

دنی گودوین این نگاه ساده را به چندین موتور مولد برای شما می آورد و نشان می دهد که چقدر سخاوتمندانه در پیوند دادن خوانندگان خود به مارک هایی مانند شما هستند. پلتفرم SEO BrightEdge مطالعه ای را منتشر کرد که چندین روند نوظهور هوش مصنوعی را پوشش می دهد.

SearchGPT به برندها 4 برابر بیشتر ارجاع می دهد

طبق آن مطالعه، نرخ رشد SearchGPT از 150% فراتر رفته و به راحتی از دو دیگر پیشی می گیرد. آنها در مدت مشابه تنها 22 درصد رشد کردند. هنگام ارائه ارجاع برای برندها، 4 برابر بیشتر از رقبا ارسال می کند.

در حالی که این اعداد احتمالاً تغییر می کنند، آنها پیشنهاد می کنند که SearchGPT (به زودی در ChatGPT تاشو) ممکن است در حال حاضر یکی از بهترین پلتفرم های بالقوه برای SEO مبتنی بر هوش مصنوعی باشد. حداقل، شما شانس بسیار بیشتری برای ثبت نام تجاری خود در لیست دارید.

این چیزی است که ما برای این ماه می دانیم. مطمئن شوید که برای جمع‌بندی ماه آینده بازمی‌گردید تا بدانید این نیروهای بزرگ چگونه صنعت ما را شکل می‌دهند.

Matt-Author-Img

مت بنیانگذار Diggity Marketing، LeadSpring، The Search Initiative، The Affiliate Lab و کنفرانس SEO Chiang Mai است. او در واقع سئو را نیز انجام می دهد.


منبع: https://diggitymarketing.com/seo-news-roundup-nov-2024/