دلیل این حرف کاملا واضح است!

گوگل علاقه دارد تا محتواهایی که بر روی یک موضوع تمرکز کردهاند و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع را هدف قرار دادهاند در رتبههای برتر خود به نمایش بگذارد. ، و فرض کنین این سایت در محتوای خودش بخواد 50 بار کلمه کولر گازی رو در قالب یه متن تک صفحه ای ارائه بده، خیلی خب شما نباید محتوای سایتتون رو برای ربات های گوگل یا ماشین ها بنویسین، مگه ربات ها از شما خرید می کنن یا جل توجه ربات ها براتون سودی داره ؟ طراحی آرت ورک رو اصولی تیم طراحی گرافیک انجام میده یا با برون سپاری به تیم های گرافیکی و ارائه هدف و شعار میتونن این قضیه رو پیاده کنن. در حالی که سئو داخلی در میان انواع سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما باید با روش های دیگر تکمیل شود. SEO در یک صفحه چیست؟ هرچند نوایندکس کردن یک صفحه برای پنهان کردن یک صفحه از دید عمومی ممکن نیست ولی اگر نمی خواهید در نتایج جستجو دیده شود، باید نوایندکس کنید. در واقع حتما لازم است تا از هر 3 نوع SEO برای بهبود استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید!

البته شما میتوانید عنوانی طولانیتر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمیشود. البته باید گفت قبل از ایندکس کردن، عمل ساب میت(Submit) اتفاق میفته و اونها اول صفحات و محتوا هارو تائید میکنند و بعدا اونها ایندکس میشن و در خودشون لیست میکنند. البته خود سئو و بهینه سازی نیز دارای سبک های مختلفی بوده که هریک کاربرد های مخصوص به خود را دارند. شاید با خود بگویید که مگر سئو هم انواع مختلفی دارد؟ با ما همراه باشید تا هر مدل از روش های seo سایت را بررسی کرده و اهمیت آن در بازاریابی را بشناسیم. بهترین مدل سئو همین سئوی کلاه سفید است که به هیچ وجه یک شبه انجام نمی شود و نیازمند مدت زمانی مشخص است و شما باید پیوسته و به صورت دائم روی بهبود سایت با توجه به قوانین گوگل عمل کنید، خوبی روش کلاه سفید این است که اگر بتوانید با این روش رتبه خوبی در نتایج کسب کنید یک عمر راحت خواهید بود و رقبای شما خیلی سخت خواهند توانست به جایگاه شما برسند، و گوگل به شما اعتماد کرده و جایگاه تان را خیلی سخت با سایت دیگری عوض خواهد کرد.

انواع مختلف سئو سایت seotwitt چیست؟ عملیات هایی که روی یک سایت برای سئو شدن انجام می شود شامل مجموعه ای از دانش های تکنیکال سئو ، تولید محتوای عالی ، مدیریت حرفه ای شبکه های اجتماعی ، سوشال سیگنال های شبکه های مختلف اجتماعی ، انتخاب نام دامنه و انتخاب هاست مناسب و کلی موارد دیگر است. اما نه برای افرادی که وارد وبسایت میشوند بلکه برای رباتهایی که در جهت بررسی و یا هر کار دیگری که میخواهند در قسمتهای مختلف وب سایت انجام دهند. لازم به ذکر است که برای استفاده از تکنیک های سئوی کلاه خاکستری باید با روش های آن کاملا آشنا باشید و یک سئوکار حرفه ای باشید، در غیر این صورت استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری نه تنها نمی تواند به سئوی سایت شما کمک کند بلکه به احتمال بسیار زیاد ممکن است به سایت تان آسیب جدی وارد کنید. از طرف دیگه، اگر شما با خزیدن و نمایه سازی مشکل داشته باشید، می تونه بر روی رتبه بندی سایت شما تأثیر منفی داشته باشه. در کنار تغییراتی (سئوی آن-سایت) که میتوانید روی وبسایت خود اعمال کنید تا رتبه بهتری در نتایج جستجوی موتورهای جستجو داشته باشید، راه دیگری که میتواند روی جایگاه شما در نتایج جستجو تاثیر داشته باشد استفاده از تکنیکهای سئوی آف-سایت است.

در واقع با انتخاب یک کلمه کلیدی توصیفی را از محتوای منتشر شده به موتور های جستجو اعلام میکنید. با دسته بندی کردن اخبار سایت، نرخ پرش یا Bounce rate (سرعت ترک کردن سایت توسط کاربران) کاهش می یابد و در نتیجه رتبه سایت خبری شما افزایش پیدا می کند. برای یافتن مواردی از این قبیل در سایت خود میتوانید از یک بررسی کننده محتوای تکراری استفاده کنید. سئو داخلی با یافتن بهترین کلمه کلیدی برای یک صفحه خاص از محتوا شروع می شود. توجه داشته باشید که هر چقدر به رتبه های ابتدایی گوگل نزدیک شوید رقابت بیشتر و دشوارتر شده و رقیب هایی که باید با آن ها رقابت کنید قوی تر می شوند. قیمت سئوی یک سایت چقدر است؟ به طوری که موتورهای جستجو نمی دانند کدام صفحه مهمتر است و بنابراین،هیچ یک از صفحات را رتبه بندی نمی کنند.

ارائه بهترین راه حل های پیشنهادی می باشد، در این کارگاه ها به هیچ عنوان اموزش سئو نخواهیم داشت و تمرکز بر روی پروژه های شما به شکل کاملا عملی خواهد بود تا اموخته های خود را از حالت تئوری و کلی به حالت عملی و اختصاصی تبدیل نماییم. نقشه های سایت را می توان با استفاده از gzip فشرده کرد تا از اتلاف پهنای باند جلوگیری نمود اما زمانی که این نقشه سایت از حالت فشرده خارج شود، نمی تواند از بیش از ۵۰ مگابایت حجم داشته باشد. برای مثال حدود چند سال پیش گوگل در ردیابی لینک های خارجی سایت ضعیف بود بنابراین عده ای با سوء استفاده از این ضعف گوگل و با ساختن لینک های بسیار زیاد اسپم برای سایت های خود توانسته بودند رتبه های خوبی در گوگل کسب کنند، اما همین که گوگل الگوریتم پنگوئن خود را ارائه کرد این سایت ها را جریمه کرده و رتبه هایی که از راه کلاه سیاه کسب کرده بودند را پس گرفت و حتی آن ها را به رتبه های بسیار پایین تر از قبل فرستاد. موتور های جست و جو،چون گوگل دائما در حال تغییر الگوریتم های رتبه بندی خود به منظور عملکرد دقیق و بهتر هستند.

علاوه بر این، تصاویر و ویدیوها به علت جذاب بودنشان باعث افزایش زمانی میشوند که کاربران در صفحات وبسایت شما میگذرانند (Average Time on page) . به این معنی که اگر موتورهای جستجو به دلیل اینکه URL وبسایتی را در فایل ربات غیر مجاز قلمداد کردهاید و به همین دلیل آنها نتوانند بک لینکهای بدست آمده از آنسایتها را دنبال کنند، وبسایت شما از این بک لینکها اعتباری کسب نخواهد کرد و در نتیجه ممکن است این امر بر روی رتبه بندی شما هم تاثیرگذار باشد. بنابراین می توان از هردو روش به شیوه ای مفید استفاده کرد تا به نتیجه دلخواه که در نهایت افزایش نرخ تبدیل سایت و افزایش فروش است رسید. سیگنال هایی که نشان بدهد یک برند و یا یک سایت در شبکه های اجتماعی قدرت دارد و افراد درباره آن صحبت می کنند. بعد از یافتن کلمات کلیدی مورد نیاز با کسب و کار خود،باید یک برنامه ریزی برای انتشار آنها تهیه کنید. خوب است کمی هم در مورد اصطلاحات پر کاربرد Seo بدانیم که اگر جایی با این اصطلاحات برخورد کردیم، بدانیم هر کدام به چه معنایی است و چه کاربردهایی دارد. تکنیک های SEO خارج از صفحه میتواند به سایت شما کمک کند تا در رتبه بندی جستجو بالاتر ظاهر شود.

چنانچه کلمه کلیدی یکسانی به بیش از یک صفحه داده شود، میتواند مشکلاتی را در روند شناخت صفحه و ایندکس شدن آن ایجاد کند. که در نهایت باعث میشود در میزان ارزشمندی محتواها یک رقابت ایجاد شود. زمانی که سایت شما پنالتی میشود، دیگر در نتایج گوگل نمایش داده نمیشود یا در صفحات آخر نمایش داده میشود. در راستای افزایش رتبه و بهینه سازی سایت، کلمه کلیدی رتبه بندی شده قبلی خود را بررسی کنید. چرا که محتوا در پروسه بهینه سازی سایت یکی از کلیدی ترین ارکان در بهبود رتبه میباشد. اهمیت برند سازی در سئو چیست؟ طبیعتا هر کلمه کلیدی محتوای مخصوص به خود را نیاز داشته و مطابقت میان محتوا و کلمه کلیدی حائز اهمیت است. در حقیقت فعلا گوگل توانایی تشخیص اینکه این صفحات توسط شما ساخته شده اند را ندارد اما ممکن است با آپدیت الگوریتم ها این کلک هم برملا شده و رتبه سایت هایی که با این روش رتبه گرفته بودند به شدت افت کند و یا حتی شامل جریمه گوگل شوند و از نتایج حذف شوند. ولی بزارید خیالتان را راحت کنم گوگل هم با آن درآمد میلیارد دلاری که از موتور جستجوی خود دارد هیچوقت تسلیم سئوکاران کلاه سیاه نخواهد شد و هر روز با آپدیت قوانین و الگوریتم های خود سایت هایی را که با سئوی کلاه سیاه رتبه گرفته اند را به صورت کامل از نتایج خود حذف می کند.

نرخ پرش یا Bounce Rate یعنی کاربر وارد سایت یا صفحه ای از سایت شما شود اما در کسری از ثانیه بدون اینکه از محتوای همان صفحه یا صفحات دیگر سایت شما استفاده ای کند، خارج شود. یک مثال واقعی از ثروتمندشدن سایتها در نتایج اول گوگل حال بیایید یک محاسبه ساده و سر انگشتی انجام دهیم اگر روزانه کلمه خوش شویی 2000 دفعه جستجو شود که معمولا 70٪ این جستجوها با موبایل انجام میشود و از این 2000جستجو حدود 30 درصد آنها روی گزینه اول کلیک کنند یعنی نزدیک به 700 نفر در یک روز وارد گزینه اول در کلمه خوش شوییشدهاند.

هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود. از کدهای schema برای درک بهتر موضوع ویدیو توسط موتورهای جستجو استفاده کنید تا گوگل ویدئو شما رو در رتبه بندی صفحه نتایج قرار بده. در صورتی که علاقه مند به داشتن رتبه بالا و جذابیت برای موتور های جست و جو هستید، باید از سئو خارجی و تکنیکال نیز استفاده کنید. در واقع عدم رسیدگی به مشکلات فنی سئو وب سایت نهایتا منجر به افت رتبه و خطاهای خزش صفحات خواهد شد. در واقع فرق یک سئوکار حرفه ای و آماتور به این موضوع بر می گردد که چه مقدار در این زمینه دارای مهارت است! در صورتیکه در طول روز بیش از یکبار و به صورت مداوم این فایل را بروزرسانی می کنید می بایست آن را از طریق Google webmaster tools به گوگل معرفی نمایید.

در تصویر زیر یک نمونه از XML Sitemap مشاهده میشود که با استفاده از روش دستی ساخت Sitemap ایجاد شده است. موتورهای جستجو با دو روش کار میکنند. به کار گیری مترادف ها و کلمات هم معنی کمک بسیاری به یافتن سریع صفحه شما توسط گوگل میکند. همچنبن با قرار دادن کلمه کلیدی اصلی در ابتدای عنوان، به موتورهای جستجو کمک کنید تا سریع تر سایت شما را بیابند. در سایت هایی که به صورت وردپرسی ساخته شده اند این کار بسیار راحتتر و با افزونه Yosat seo انجام می شود که در ادامه آموزش آن را خواهیم داد. در این حالت نمی توان دقیقا، تصمیم کاربر را تشخیص داد. سئو رایگان چیست آیا اصلا سئوی سایت را می توان رایگان انجام داد؟ پس فکر کنم متوجه شدید که قیمت گذاری سئوی سایت چگونه انجام می شود. چطور می توان تفاوت بین آن ها را متوجه شد؟

در مقالات گذشته در رابطه با اینکه سئو و بهینه سازی سایت چیست و چرا دارای اهمیت میباشد، صحبت کردیم. بعد از یافتن کلمه کلیدی ،عنوان مناسب را میتوان دومین بخش در شناساندن صفحه وب سایت شما دانست. در بهینه سازی سایت یک کلمه کلیدی هرگز نباید به بیش از یک صفحه از محتوای سایت شما اختصاص داده شود. شما باید از انواع سئو در ارتباط با یکدیگر استفاده کنید تا بهترین فرصت برای سایت در موتور های جستجو ایجاد شود. سئوی کلاه خاکستری در واقع تکنیکهایی از سئوی سایت است که با قوانین موتورهای جستجو از جمله گوگل مغایرت دارند، اما این تکنیک ها به روش هایی اجرا می شوند که گوگل متوجه نمی شود و در نتیجه نمی تواند سایت ما را جریمه کند.

همان قدر که در سئوی کلاه سفید باید خیلی صبور باشید و زمان سئوی سایت طولانی است در سئوی کلاه سیاه می توانید در کلمات خیلی سخت به نتایج بالای گوگل دست پیدا کنید. شما با مشخص کردن کلیدواژه های تخصصی کسب و کارتان و انجام عملیات سئو بر روی آن ها می توانید به گوگل بفهمانید که در کدام زمینه مشغول به کار هستید و باید در چه کلیدواژه هایی حتما رتبه های عالی داشته باشید. دانستن نحوه ی کار کردن ربات گوگل و ارتباط آن با سئو می تواند به شما کمک کند که سئو سایت خود را بهبود ببخشید و رتبه های بالاتری کسب کنید. اگر می خواهید در بهینه سازی سایت خود به بهترین شکل عمل کنید همیشه خودتان را جای شرکت گوگل بذارید و با خود بگویید اگر من از بین این همه سایت تنها می توانستم ۱۰ سایت را بین رتبه های برتر قرار دهم که کاربران خود را راضی نگه دارم ، برای این رتبه بندی چیکار می کردم و چه چیزهایی را مد نظر قرار دهم؟