راهنمای تجربه محتوا


استفاده از محتوا برای هدایت رشد در یک اقتصاد ضعیف

در سال 2023، برندها باید با عواقب چند سال بی‌سابقه مقابله کنند و با تغییر لرزه‌ای در رفتار خریدار سازگار شوند. این بیماری همه گیر انتقال به یک اقتصاد فقط آنلاین را به همراه داشت و فرصت های فیزیکی به نگرانی ثانویه برای برندهایی تبدیل شد که به دنبال غلبه بر رقبا هستند.

اقتصاد خود را در موقعیت حساسی می‌بیند، با مشتریان بالقوه که به دلیل کاهش قدرت خرج‌کردن دچار مشکل شده‌اند و برندها هم با رشد و هم نتایج با بودجه محدودتر مواجه می‌شوند (همه در حالی که برندهای دیگر را که تلاش می‌کنند همین کار را انجام دهند، دفع می‌کنند).

در این راهنما، Bynder عمیقاً به قدرت تجربه محتوا و اینکه چرا می‌خواهد استراتژی هر برندی را که می‌خواهد در سال 2023 و بعد از آن تأثیر قابل‌توجهی بگذارد رهبری کند، می‌کاود.

حمایت شده توسط Bynder

Bynder سریع ترین راه برای مدیریت حرفه ای فایل های دیجیتال است. پلت فرم مدیریت دارایی دیجیتال (DAM) برنده جوایز آن راهی هوشمندانه برای یافتن و به اشتراک گذاری فایل های خلاقانه مانند گرافیک، فیلم و اسناد به بازاریابان ارائه می دهد. بیش از 250000 مدیر برند، بازاریاب و خلاق از بیش از 450 سازمان مانند PUMA، نوشیدنی های بی گناه و KLM Royal Dutch Airlines، از Bynder برای سازماندهی پرونده های شرکت استفاده می کنند. ویرایش و تایید پروژه ها در زمان واقعی؛ فرمت خودکار و تغییر اندازه فایل ها؛ و محتوای مناسب را با کلیک یک دکمه در دسترس دیگران قرار دهید. بایندر که در سال 2013 توسط مدیرعامل کریس هال تأسیس شد، دفتر مرکزی آن در آمستردام است و دفاتری در بوستون، لندن، بارسلون، روتردام و دبی دارد. برای اطلاعات بیشتر، از www.bynder.com دیدن کنید یا Bynder را در توییتر @Bynder دنبال کنید.




منبع: https://digitalmarketingdepot.com/whitepaper/the-content-experience-guide