بهترین راه برای اطمینان از ایندکس نشدن یک صفحه، قرار دادن کد Noindex در هدر صفحه است. ۲- اطمینان حاصل کنید که تمامی لینک های سایت به درستی کار می کنند. شما کار طراحی سایت را به اتمام رسانیده اید ولی هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . بررسی المانهای صفحه مانند طول محتوا و ساختار آن به این خزنده ها کمک می کند تا کیفیت محتوا را بسنجند. گوگل به این معروف است به کلماتی که در ابتدای عناوین استفاده می شود اهمیت بیشتری می دهد. دوم این که، موتورهای جستجو از محتوا برای رتبه بندی یک صفحه استفاده می کنند.
شاید برخی مراسمها یا ایونتها در حوزه کاری شما نباشد، اما مخاطب مشترک با آنها دارید. گوگل جهت بررسی و رتبه دادن به سایت های برتر در هر حوزه ای، سایت های گوناگون را بر اساس 200 فاکتور مختلف بررسی کرده و برترین جایگاه را به سایتی اختصاص می دهد که بهترین عملکرد در رعایت نمودن این 200 نکته را به انجام رسانده باشد. با این کار شما به حفظ نظم در رویه انتشار و تولید محتوا مقید میشوید. 3- سایت هایی که از لینک سازی داخلی ضعیفی برخورددار هستند : این سایت ها به دلیل ارَیو های زیاد و عدم لینک سازی مناسب، گاها شاید از هدایت بات ها به صفحات خود عاجز باشند که نقشه سایت در این مواقع راه حلی مناسب برای معرفی این صفحات به گوگل خواهد بود.
اول، یک موتور جستجو باید صفحات سایت شما را در وب پیدا کند. این صفحه را با عبارات جستجو شده مرتبط کند. اگر به دنبال تهیه تولید محتوا به انگلیسی با پایین ترین قیمت و رعایت استاندارها و اصول سئو میباشید این مقاله را از دست ندهید. در غیر این صورت، ممکن است برخی از فرصت های سودآور را از دست بدهید. در غیر این صورت، شانسی برای پیدا شدن توسط مشتریان نخواهید داشت. اول، محتوا چیزی است که مشتریان می خواهند وقتی به دنبال چیزی هستند. با فراگیرشدن فضای مجازی و استفاده از اینترنت برای رونق کسب و کارها، اغلب کسب و کارها به فکر داشتن سایت و وبلاگ افتاده اند تا مشتریان خود را افزایش دهند و وفاداری آنها را بیشتر کنند. البته درصد زیادی از کسب و کارها آن را رها می کنند و به اشتباه تصور می کنند که ساخت نقشه سایت سخت و تخصصی است.
سئو سایت یکی از روش هایی است که باعث قدرتمند شدن کسب و کارتان، حک شدن خدمات تان در ذهن مشتری ها و تبدیل آن ها به مشتری دائمی است. این ابزار که خدمت شما معرفی کردم یکی از بهترین ها می باشد. اگر این عکس حاوی کلمه کلیدی مهمی باشد که ما می خواهیم برای آن رتبه مناسب داشته باشیم، بخش مهمی را از دست می دهیم. اگر می توانید در لینکها از کلمه کلیدی استفاده کنید که می خواهید برای آن رتبه بگیرید. می توانید از عبارت ترجمه شده نیز برای لینک استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از کلمات یا عباراتی که مفهوم کلمه کلیدی شما را دارند نیز بسیار مناسب است. و در نهایت، به دنبال عباراتی باشید که کاربران شما برای در به جای آن عبارت استفاده می کنند. ایجاد استرس یا به زبان خودمانی هول کردن مخاطب باعث میشود برای استفاده از پیشنهاد ویژه شما که مدت کوتاهی دارد سریع تصمیم بگیرد و زود اقدام کند.
به همین دلیل، سئو با پیدا کردن عبارات و یا کلمات کلیدی که خریداران در موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، سایت seotwitt شروع می شود. با لیستی از کلمات کلیدی، مرحله بعدی بهینه سازی محتوای آن است. سئوی تکنیکال به روند بهینه سازی وب سایت برای مرحله خزش و ایندکس توسط موتور جست و جو گفته می شود. این بدان معنی است که رباتهای جستجو می توانند سایت شما را خزش کرده و ایندکس کنند، حتی اگر به آنها دستور دهید. به این دلیل که با وجود این مه بیشتر بخش های سئوی داخلی با کلمه کلیدی شما بهینه می شود، بخشی از آن در کد صورت می پذیرد.
به همین دلیل،موتورهای جستجو از محتوای تکراری به عنوان فاکتوری منفی یاد می کنند. نام فایل عکس ها و متن جایگزین (alt): به یاد دارید که موتورهای جستجو چگونه محتوای گرافیکی صفحه را می بینند.آن ها می توانند نام آن را ببینند. وقتی صحبت از سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد خیلی ها بر این باور هستند که پس از اینکه برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی کردند حالا می بایست وب سایت طراحی شده را به یک سئو کار یا یک شرکتی که پروژه سئو انجام میدهند بسپارند و معمولا سئو را هم در کلمات کلیدی گذاشتن می شناسند و تصورشان بر این است که می بایست چند کلمه کلیدی به سئو کار بدهند و سایت خود را در عرض 1 تا 2 ماه در صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مورد نظر ببینند. پادکستها: پادکستها طی چند سال اخیر از محبوبیت شگرفی برخوردار شدهاند، خصوصا در برخی حوزههای خاصتر. با این حال، بسیاری از سئو کاران فراموش میکنند که از کلمات ثانویه، پتانسیل دیده شدن محتوای خود را به حداکثر برسانند. در نتیجه افراد مبتدی که در این حوزه کار میکنند، بهواسطه اخبار محدودی که دریافت میکنند بهسادگی میتوانند راه را اشتباه بروند و روی تکنیکهایی متمرکز شوند که در عمل هیچگونه کارایی خاصی ندارند.
سپس باید آن عبارت را به کلمه کلیدی اولیه تبدیل کنید. شکی در این نیست که: نرخ کلیک طبیعی کاهش یافته و رو به کاهش است. یعنی این آموزش ها، صفر تا صد آموزش سئو را پوشش نمیدهند و به صورت خاص راجع به موضوعی صحبت می کنند. اما اگه پلاگین موفق به انجام این کار نشد، شما اینکار رو باید به صورت دستی انجام بدین، یعنی همون آدرسی که توی پلاگین برای نقشه ی سایت گذاشته شده رو باید استفاده کنین. و بعد “Submit” رو کلیک کنین.و اگه همه چی تنظیم شد، دیگه شروع میکنین اطلاعات روی سایت مپ رو از صفحهای که زیر قسمت “Submitted Sitemap” هست، مشاهده کنین. امروزه کاربران نه با رایانه های رومیزی، بلکه بیشتر با گوشی های هوشمند و اغلب تبلت های و شاید لپ تاپ که همه جا به همراه دارند به سراغ وب سایت شما می آیند. توجه: در این جا ما عبارت صفحه (Page) را به کار بردیم که با محتوا متفاوت است.
تصور پیش فرض این است که یک عامل کاربر میتواند هر صفحه یا دایرکتوری را که توسط یک قانونعدم اجازه مسدود نشده است، جستجو کند. نوبت به تعیین صفحه مورد نظر می رسد در این مرحله، شما مشخص میکنید که ربات هدف کدامیک از صفحات را می تواند ایندکس کند و کدامیک اجازه ایندکس ندارند. اگر Sitemap خود را به درستی ایجاد کرده اید و صفحات ریدایرکت شده، noindexed و کنونیکال را مسثتنی قرار داده اید، هیچ یک از صفحات ثبت شده نباید توسط robots.txt مسدود شود. و به منظور جریمه کردن وبسایت،ممکن است لینک هیچ کدام از صفحاتتان در نتایج گوگل نمایش داده نخواهد شد. در واقع SEO به مجموعه کارهای مدون و باتکرار گفته می شود که برای بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل (Google) انجام میشود. در واقع آنها انتخاب گزینه مناسب برای نمایش در نتایج گوگل را نا ممکن می کنند. در واقع روبات های خزنده وارد سایت های شما می شوند،محتوای شما را بررسی می کنند، لینک ها را دنبال می کنند تا محتواهای دیگر در سایت شما را پیدا کنند. 3)در فایل robots.txt شما میتوانید بسیاری از صفحات را برای ربات ها و موتور های جستجو مسدود کنید ولی با متاتگ robots امکان پذیر نیست.
تصور کنید به وب سایتی مراجعه کرده اید که از دارای دسته بندی های زیادی می باشد و نمی توانید در میان آن محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید اما با استفاده از HTML sitemap می توانید از این گمراهی خلاص شوید. برای بررسی وضعیت سرعت سایت، می توانید از ابزار گوگل به نام Google’s Page Speed Insights Tool یا GtMetrix استفاده کنید. موتورهای جستجو از سرعت سایت – مقدار زمانی که طول می کشد تا کاربر متن را مطالعه کند – به عنوان کیفیت محتوا استفاده می کنند. و در سئو، محتوا چیزی است که به شما کمک می کند در جستجوها دیده شوید.
این جا بخشی است که تنظیمات فنی وبسایت که نام دیگر آن بهینه سازی On-Page است به کار می آید. به بخشی از یک صفحه وب که بدون اسکرول کردن قابل مشاهده می باشد َAbove The Fold یا ATF می گویند. با کمک دم بلندها زودتر به نتایج اول گوگل خواهید رسید و افرادی به سراغ شما میآیند که واقعا میدانند چه میخواهند. ایراد دیگری که به این روش قیمت گذاری میتوان گرفت، عدم پایداری نتایج بدست آمده بعد از تحویل پروژه است. همه این تعاریف سئو، روند بهینهسازی وب سایتها که منطبق با الگوریتمهای موتور جستجو هستند و همه برای گرفتن رنک بالا تلاش میکنند را در بر میگیرند.
یک صفحه وب از دید شما و موتورهای جستجو متفاوت است. هنگامی که نقشه سایت شما ایجاد می شود، می توانید از ابزار وب مستر گوگل برای ارسال آن به همان شیوه ای که می خواهید یک نقشه سایت معمولی ارسال کنید استفاده کنید. با استفاده از بهینه سازی سایت می توانید بازدید سایت خود را چند برابر کرده و اعتماد مخاطب را جلب کنید. تگ های Meta-title و Meta-description: موتورهای جستجو از این دو بخش برای نمایش نتایج در صفحاتشان استفاده می کنند. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روشهای کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. پس از مدتی آن صفحه را از بین می برید و یا لینک آن را تغییر می دهید، اما فراموش می کنید در محتوایتان لینک صفحه جدید را قرار دهید. لینکهای داخلی: اگر در متنتان عبارت یا کلماتی دارید که قبلاً برای آن محتوا تولید کرده اید، به آن لینک دهید.
همه که مثل خودت فکر نمیکنن! در دنیایی که محتوا عامل بسیار مهمی است، برای وب سایتها عادی است که بلاگ خودشان را داشته باشند. موتور جستجو سایتها را اسکن می کند. Google اغلب از فایل نقشه سایت به عنوان راهنما برای صفحات موجود در وب سایت استفاده می کند. همان طور که گفته شد سئو محتوا به ایجاد محتوایی گفته میشود که به صفحات وب شما کمک میکند تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. به عنوان مثال blog/post نیز در این جا مسدود خواهد شد. صد کلمه اول (یا پاراگراف اول) محتوا: قرار دادن کلمه کلیدی در اول محتوای وبلاگ به گوگل این اطمینان را می دهد که بتواند کلمه کلیدی و موضوع محتوا را تشخیص دهد.