ساختن یک پلتفرم آینده-آینده برای خرده فروشان در سال 2025


تاریخ: 12 نوامبر 2024، 1:00 EDT (10:00 PDT)

سخنرانان:
بیل سیرز، معاون گروه، استراتژی راه حل، زتا گلوبال
ملیسا تاتوریس، رئیس بخش خرده فروشی، زتا گلوبال لزلی لورنز، رئیس بخش خرده فروشی، Snowflake

در این وبینار که توسط بیل سیرز زتا گلوبال مدیریت می‌شود، ما در مورد ساخت یک پلتفرم آینده آینده با ملیسا تاتوریس (زتا گلوبال) و لزلی لورنز (برف‌ریزه)، رئیس بخش خرده‌فروشی زتا و اسنوفلیک بحث خواهیم کرد.

با هدف کمک به شما برای تسریع رشد خرده‌فروشی در سال 2025، می‌توانید انتظار داشته باشید که درک بهتری از چالش‌ها و روندهایی که بیشترین تأثیر را بر خرده‌فروش‌ها دارند، در مورد داده‌ها، هوش مصنوعی، یکپارچه‌سازی فناوری و فعال‌سازی عملی به دست آورید. قدرت ترکیب Zeta و Snowflake به برندها یک استراتژی 1 + 1 = 3 می دهد که برای ایجاد ارزش مشتری بسیار مهم است. ما نشان خواهیم داد که چگونه یک پلتفرم مدرن و نسل بعدی می‌تواند داده‌های متمرکز، تجزیه و تحلیل پیشرفته و مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده را برای تغییر تعامل با مشتری و رشد کسب‌وکار برای خرده‌فروشان دریافت کند.

این جلسه مطمئنا راهنمای شما برای برنامه ریزی ابتکارات بازاریابی سال 2025 و یکی از مواردی است که مدام به آن باز خواهید گشت. با کاوش در برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی، بینش‌های ارزشمندی در مورد نحوه پیاده‌سازی استراتژی‌های مشابه در سازمان خود به دست خواهید آورد، و اطمینان حاصل کنید که پلتفرم شما هم مقیاس‌پذیر و هم آینده‌نگر با رهبران داده و هوش مصنوعی پشت سرتان است.

موضوعات کلیدی:

  • شکستن سیلوهای داده و فناوری برای ایجاد تجربیات همه کاناله متصل و فعال: چگونه به جلو متمایل شوید و در گذشته گیر نکنید در حالی که نه تنها مشتریان خود را به جایی که می‌روند ملاقات کنید، بلکه به آنها کمک کنید تا به آنجا برسند.
    • اهمیت داده‌هایی که برای ساختن مدل‌های پیش‌بینی برای کمپین‌های بازاریابی همه‌کانالی خود استفاده می‌کنید.
    • درک کنید که چگونه یکپارچگی یکپارچه داده ها در کانال ها یک تجربه یکپارچه و همه کانالی ایجاد می کند که در زمان واقعی با مشتریان طنین انداز می شود.
    • بررسی کنید که چگونه خرده‌فروشان با کمک Zeta و Snowflake داده‌های خود را فعال می‌کنند تا سفر مشتری را در چندین نقطه تماس، از تعاملات آنلاین گرفته تا تجربه‌های درون فروشگاهی بهبود بخشند.
  • فردی سازی، نه فقط شخصی سازی: چگونه می توان از هوش مصنوعی برای به حداکثر رساندن برنامه داده برای ایجاد تجربیات بهتر مشتری استفاده کرد:
    • در مورد نقش اساسی داده ها در ایجاد یک پلتفرم مشتری محور، از یکپارچه سازی داده ها در زمان واقعی تا بینش های عملی که توسط هوش مصنوعی هدایت می شود، بیاموزید.
    • کشف کنید که چگونه بزرگترین خرده فروشان جهان از Snowflake برای تقویت زیرساخت داده خود استفاده می کنند و چگونه قابلیت های هوش مصنوعی Zeta این داده ها را به تجربیات مشتری هوشمند، شخصی و معنادار تبدیل می کند.
    • درک اینکه آیا منابع و تیم های مناسبی برای به حداکثر رساندن و استفاده از هوش مصنوعی در اختیار دارید و آیا همه این تیم ها ستاره شمالی یکسانی دارند.
  • مثال عملی، بهبود سنجش و کاربرد ارزش مشتری: ارزش ایجاد یک تعریف CLV و استفاده از آن برای هدایت عمل و نتایج.
    • چگونه نرخ تبدیل به برندهای خرده فروشی در تعیین ارزش مشتری در مقایسه با سایر صنایع کمک می کند.
    • سهم سود و حاشیه سود به عنوان راهی برای اندازه گیری ارزش مشتری توسط خرده فروشان.
    • درآمد به ازای هر مشتری برای خرده فروشان افزایش می یابد زیرا آنها نه تنها حاشیه، بلکه درآمد را نظارت می کنند.

همین الان ثبت نام کنید

با حمایت زتا گلوبال
زتا گلوبال (NYSE: ZETA) یک شرکت فناوری بازاریابی مبتنی بر داده‌محور پیشرو است که به شرکت‌ها قدرت می‌دهد تا مشتریان را به‌طور مؤثرتر و کارآمدتر به دست آورند، رشد دهند و حفظ کنند. پلتفرم بازاریابی زتا شرکت (“ZMP”) بزرگترین پلتفرم بازاریابی همه‌کانالی با داده‌های هویتی در هسته آن است. ZMP میلیاردها نقطه داده ساختاریافته و بدون ساختار را تجزیه و تحلیل می کند تا با استفاده از هوش مصنوعی پیچیده برای شخصی سازی تجربیات در مقیاس، قصد مصرف کننده را پیش بینی کند. این شرکت در سال 2007 توسط دیوید ای. استینبرگ و جان اسکالی تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به www.zetaglobal.com مراجعه کنید




منبع: https://digitalmarketingdepot.com/webcast/charting-the-path-forward-building-a-future-forward-platform-for-retailers-in-2025