سهم صوتی SEO: راهنمای افزایش استراتژی جستجوی شما
انتشار: اردیبهشت 28، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

سهم صوتی SEO: راهنمای افزایش استراتژی جستجوی شما


نحوه اندازه گیری سهم صدا با Pi Datametrics

سهم ارگانیک صدای شما یک معیار با ارزش است که به شما بینش عالی در مورد نحوه عملکرد برند شما می دهد. با استفاده از Pi، می توانید SOV خود را اندازه گیری کنید، بازارهای هدف خود را ارزیابی کنید و عملکرد رقبا را زیر نظر بگیرید.

اندازه گیری سهم صدای Pi توضیح داده شده است

متریک SOV Pi به طور خاص عملکرد را در جستجوی ارگانیک اندازه گیری می کند.

سهم صدای Pi ارزش تجاری عبارات جستجو را در یک دسته با استفاده از داده های روند بازار و سایت های برتر برای هر عبارت جستجو اندازه گیری می کند. این تعیین می کند که کدام سایت ها بیشترین ارزش را از جستجوی ارگانیک دریافت می کنند.

امتیاز ارزش ارگانیک Pi توضیح داده شده است

امتیاز ارزش ارگانیک اختصاصی Pi، که توسط دانشمندان داده ما ایجاد شده است، ارزش تجاری عبارت جستجو و پتانسیل تبدیل آن را تعیین می کند.

هنگام محاسبه ارزش یک عبارت جستجو، OVS همه اشکال داده های بازار و معیارهای تبدیل (از جمله حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک و رقابت در بازار) را در نظر می گیرد. این بدان معنی است که ما می توانیم به طور دقیق ارزش را به دسته های جستجو نسبت دهیم و با ارزش ترین دسته ها و گرایش های تجاری را تعیین کنیم.

رهبران بازار زیبایی بر اساس سهم صدا

منبع تصویر: Pi Datametrics – Market Leaderboards

امروز رهبران بازار در صنعت خود را کشف کنید! تابلوهای برتر بازار ما را مشاهده کنید تا 20 عملکرد برتر صنعت خود را در میلیون ها جستجوی ماهانه کشف کنید.

ردیابی و نظارت بر سهم صدا با Pi Datametrics

ابزار محک زدن رقبای Pi - Share Of Voice Leaders - به شما امکان می دهد سهم بخش خود را از رهبران بازار صوتی مشاهده کنید و امتیازی از عملکرد ارگانیک خود در مقابل بزرگترین رقبای خود حفظ کنید.

نمودار Share Of Voice Leaders می تواند درصد SOV یک دسته یا زیرمجموعه خاص را نمایش دهد و آنها را در هر سایت برجسته کند.

در حین مشاهده 30 بازیگر برتر در بخش خود، می توانید درصد SOV را در هر یک از گروه های عبارت جستجوی خود در دسته مشاهده کنید.

Pi Datametrics - سهم رهبران صوتی

منبع تصویر: Pi Datametrics – Share Of Voice Leaders

با استفاده از Pi\'s Share Of Voice Timeline، می توانید نحوه تغییر SOV خود را در طول زمان در مقایسه با بزرگترین رقبای خود پیگیری کنید - راهی عالی برای اطلاع رسانی کمپین های فصلی SEO و نشان دادن روندهای سطح بازار.

همچنین نقاط داده ای را در نمودار مشاهده خواهید کرد که درصد SOV را برای سایت شما در یک دوره خاص نشان می دهند و می توانید SOV را بر اساس دسته های تجاری فردی نیز مقایسه کنید.

Pi Datametrics |  سهم رهبران صدا - در طول زمان

منبع تصویر: Pi Datametrics – Share Of Voice Timeline

اهمیت سهم صدا در سئو

محاسبه SOV در کانال های دیجیتال مارکتینگ شما به شما یک ایده واضح از اینکه رقبای شما چه کسانی هستند می دهد. ممکن است برخی از آنها روی سئو تمرکز نداشته باشند یا حضور اجتماعی کمی داشته باشند.

ممکن است رقبایی را که نمی دانستید در بازار شما وجود دارند یا انجام می دهند، و همچنین موضوعاتی را که هرگز نمی دانستید مالکیت آنها را دارید، کشف کنید.

با این بینش ها، می توانید بفهمید رقابت کجاست و چه چالش هایی ایجاد می کنند، و همچنین فرصت های جدیدی که رقابت ممکن است به ارمغان بیاورد - از روابط عمومی گرفته تا مشارکت های جدید. همه اینها منجر به استراتژی های جستجوی هوشمندتر و تمرکز واضح تر بر مزایای کانال های مختلف می شود.



منبع: https://pi-datametrics.com/blog/share-of-voice-what-is-it-and-what-does-it-mean-for-your-search-strategy