طراحی وب سایت – اشتباهات رایجی که باید از آنها اجتناب کنید


آیا وب سایت شما از عهده وظایف خود برآمده است – ارائه حداکثری برای کسب و کار شما؟

همانطور که به طور مداوم بیان کرده ایم، در دهه 2020 مشاغل و سایر سازمان ها باید حضور آنلاین قوی داشته باشید تا هر فرصتی برای موفقیت در اقتصاد مدرن ما داشته باشید.

علاوه بر این، با بیش از 200 میلیون سایت فعال آنلاین و بیش از 250000 وب سایت جدید[1] بازار دیجیتال که روزانه در سراسر جهان ایجاد می شود، برای اهداف عملی، بی نهایت رقابتی است. برای اکثر بخش‌ها، مصرف‌کنندگان از نظر اینکه به چه کسی حمایت خود را بدهند، ناامید هستند.

وب سایت شما ویترین فروشگاه دیجیتال شماست – و متمایز شدن و متمایز شدن خود در بین رقبای شما ضروری است. رویکرد درست به توسعه وب سایت و طراحی وب انتقادی است.

اهمیت طراحی وب عالی

طراحی وب چیست؟ در هسته خود، استراتژی، مفهوم سازی، و ارائه اطلاعات و عملکرد کسب و کار آنلاین به روشی مبتنی بر نام تجاری است که مخاطبان هدف خود را مجذوب و درگیر می کند.

این شامل اجزای بصری و عملکردی است:

بصری: لوگو، رنگ‌ها، فونت‌ها، محتوای نوشته شده، تصاویر، فاصله، طرح‌بندی و عناصری از جمله نمادها، دکمه‌ها و غیره.

عملکردی: ناوبری سایت و معماری فناوری، سرعت سایت، بهینه سازی موبایل، انیمیشن، تجربه کاربر (UX)، تعامل، سئو، پاسخگویی، طراحی بین دستگاهی، سازگاری عملکردی و موارد دیگر.

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما بسیار مهم است؟

4 دلیل اصلی:

  1. برندسازی – برند شما همه چیز است – و هیچ راهی بهتر از طراحی وب سایت شما برای پشتیبانی و کمک به تعریف آن وجود ندارد. این شامل همه چیز از انتقال هویت و ارزش های برند شما تا متمایز شدن بصری از رقبای شما می شود.
  • اولین برداشت – اکثر مصرف کنندگان در حال حاضر بیشتر راه حل هایی را که به دنبال آن هستند به صورت آنلاین پیدا می کنند. حتی اگر در نهایت از یک فروشگاه فیزیکی یا سایر مکان‌ها حمایت کنند، اکثر آنها حداقل ابتدا سفر خود را برای کشف و تحقیق درباره محصولات و خدمات آنلاین انجام می‌دهند. به عنوان اولین نقطه تماس یک مشتری بالقوه با کسب و کار شما، شما می خواهید وب سایت شما پیام مناسبی را ارائه دهد و آنها را وادار به تبدیل کند. طراحی وب عالی یک برداشت اولیه مثبت را ایجاد می کند و به ایجاد اعتماد کمک می کند.
  • بهینه سازی موبایل – اکثر مردم اکنون از طریق یک دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند. وب‌سایت شما باید در مرورگرها و دستگاه‌ها برای iOS و Android بهینه‌سازی شود تا با اندازه‌های مختلف صفحه برای بهبود تجربه کاربر مطابقت داشته باشد.
  • پشتیبانی از SEO – بهینه سازی موتور جستجو رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو به ملاحظات داخلی و خارجی بستگی دارد – و تا زمانی که وب سایت شما از نظر SEO بهینه نشده باشد، به سادگی رتبه بالایی نخواهید داشت. طراحی و توسعه وب سایت شما نتایج سئوی شما را از طرح‌بندی گرفته تا محتوای نوشتاری زیربنا می‌دهد.

بنابراین، “درست گرفتن” چگونه به نظر می رسد؟

این مهم است که ابتدا بفهمیم چه چیزی بر تجربه کاربر و نتایج سئو تأثیر منفی می‌گذارد…

به طور خلاصه – 10 اشتباه طراحی وب که باید از آنها اجتناب کنید

  1. عدم برقراری ارتباط با هدف تجاری – سایت شما باید از همان ابتدا ماموریت و هدف کسب و کار شما را برای موجودیت بیان کند. به عنوان مثال، آیا سایتی که در آنجا وجود دارد اساساً برای اطلاع رسانی، سرگرمی، فروش، رزرو رزرو، یا ایجاد کمک مالی است؟ وضوح در هدف کسب و کار از تصمیم گیری استراتژیک، برندسازی، بازاریابی و همسویی ذینفعان پشتیبانی می کند. شما همچنین نیاز به یک URL بهینه شده و یک فراخوان روشن برای اقدام.
  • ناوبری ضعیف – یک تجربه کاربری عالی مستلزم آن است که سایت شما دارای یک طرح و منوی ناوبری به خوبی پیکربندی شده باشد. ناوبری ضعیف فقط کاربران را ناامید می کند. بیشتر آنها به سرعت پیش می روند – به سمت رقبای شما.
  • سرعت آهسته – همچنین برای کاربران بسیار خسته کننده است. صفحه‌ای که در عرض 2 تا 3 ثانیه به درستی بارگیری نمی‌شود، احتمالاً مخاطبان خود را از دست می‌دهد (بازه‌های توجه مخاطب دیجیتال به‌طور بدنی محدود است). سرعت بارگذاری صفحه می تواند به دلیل مشکلات سرور گرفته تا اندازه فایل ها و حجم درخواست های سرور HTTP به خطر بیفتد.
  • طرح رنگ ضعیف – روانشناسی رنگ نقش مهمی در برندسازی و طراحی وب دارد. رنگ‌ها بر احساسات، رفتارها و نگرش‌های ما تأثیر می‌گذارند و انتخاب صحیح برای تکمیل برند (و لوگو) ضروری است. (به عنوان مثال، قرمز نشان دهنده قدرت، انرژی و هیجان است؛ سبز تازه است و کیفیت، طبیعت و شفابخشی را نشان می دهد. بنفش رنگ معنویت، تجمل و سلطنت است، در حالی که قهوه ای ناهموار، قابل اعتماد و قابل اعتماد است.) بیش از حد یا استفاده تصادفی از رنگ می تواند برای کاربران آزاردهنده و طاقت فرسا باشد. تاثیر رنگ های خاص و استفاده از رنگ ها/رنگ های مکمل یا متضاد را در نظر بگیرید.
  • کمبود محتوای مکتوب – بسیاری از صاحبان کسب و کار خواهان وب سایتی هستند که مبتنی بر تصویر باشد و محتوای نوشتاری آن کم باشد (“کپی”). این یک اشتباه بزرگ از نظر سئو و تجربه کاربر است. مردم اطلاعات می خواهند. الگوریتم های موتورهای جستجو به اطلاعات مکتوب نیاز دارند. کپی باید منحصر به فرد و اصلی باشد (برای هر صفحه فرود – بدون کپی پیست)، مرتبط، و غنی از کلمات کلیدی (اما پر نشده) و دارای بیش از 500 کلمه در صفحه اصلی و بیش از 350 کلمه در صفحات فرود باشد. (بهینه سازی کلمات کلیدی در اینجا نیز بسیار مهم است.)
  • اضافه بار محتوا – همانطور که محتوای بسیار کم به یک وب سایت آسیب می رساند، بارگذاری بیش از حد محتوا نیز به آن آسیب می رساند. مصرف محتوای بیش از حد یا بهم ریخته در یک صفحه دشوار است و می تواند برای کاربران طاقت فرسا باشد. کمتر می تواند بیشتر باشد. سایت خود را از طریق صفحات فرود محتوای سلسله مراتبی که از منوهای کشویی قابل دسترسی هستند به اجزای کوچکتر تقسیم کنید. محتوای نوشته شده در هر صفحه را با عنوان‌های فرعی (برچسب‌های H1، H2، H3) و نقاط شماره‌گذاری/نقطه در صورت لزوم تقسیم کنید.
  • عدم امنیت – امنیت وب سایت ضروری است و باید در طراحی وب و توسعه معماری در اولویت قرار گیرد. داده های حیاتی کسب و کار باید پشت دیوارهای احراز هویت قرار گیرند. باید از HTTPS استفاده کرد. رمزهای عبور قوی باید برای طراحان مورد نیاز باشد. و احراز هویت کاربر باید پیاده سازی شود. رویه های پشتیبان گیری و بازیابی نیز باید وجود داشته باشد.
  • عدم پاسخگویی – تجربه همه‌کانالی ضروری است و طراحی، عملکرد و ظاهر وب باید سازگار و طراحی وب پاسخگو در مرورگرها و دستگاه‌ها باشد.
  • طراحی بصری ضعیف – زیبایی شناسی وب سایت شما از نظر تجربه کاربری بسیار مهم است. طراحی بصری شما باید تازه، با نام تجاری، و برای چشم آسان باشد. این به این معنی است که طرح خود را در نظر بگیرید. کیفیت، اندازه و بهینه سازی تصویر؛ فونت و اندازه فونت؛ رنگ فونت در مقابل پس زمینه. مقدار “فضای سفید” در صفحات شما؛ و بیشتر
  1. ویژگی های ناکارآمد – این فایل‌ها شامل فایل‌های تصویری و ویدیویی بزرگ، کدهای متورم، انیمیشن‌های پیچیده و پاپ‌آپ‌های مزاحم و رسانه‌های پخش خودکار است. همچنین، لینک های شکسته و عدم تغییر مسیر 301 ممکن است به شهرت کسب و کار شما آسیب برساند، کاربران را منصرف کند و نتایج سئو را کاهش دهد.

اینها فقط یک نمونه هستند. بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید – و یک توسعه دهنده وب حرفه ای با تجربه با تخصص سئو می تواند به شما کمک کند تا با چالش های طراحی وب برای دستیابی به وب سایت ایده آل برای برند و مخاطب خود روبرو شوید و غلبه کنید – و خواسته های الگوریتم های موتورهای جستجو را برآورده کنید.

SEOcycle را برای یک وب سایت عالی انتخاب کنید!

چرخه SEO یک آژانس طراحی و توسعه وب استرالیا است. ما وب سایت هایی با کیفیت بالا، شیک و مقرون به صرفه برای مشتریان در تمام صنایع و بخش ها در سراسر استرالیا و بین المللی طراحی و می سازیم. از یک حضور آنلاین به سبک بروشور تک صفحه ای گرفته تا سایت های تجارت الکترونیک بزرگتر، ما با همه افراد از معامله گران انفرادی گرفته تا مشاغل بزرگتر کار می کنیم…

ما هم طراح وب معمولی شما نیستیم! به عنوان یک متخصص ارائه دهنده سئو، ما دانش، تجربه و بینش متمایزی برای درک دقیق آنچه که یک وب سایت بهینه شده برای سئو را می سازد، داریم و سایت های خود را با اصول سئو در پایه آنها می سازیم.

تمرکز بر طراحی و توسعه وب و بهینه سازی موتور جستجو، SEOcycle متعلق به استرالیا جنبه ما از صنعت دیجیتال را از درون می شناسد – و مشتریان ما از تعهد ما به جایگاه خود سود می برند. ما همچنین با کیفیت بالا ارائه می دهیم خدمات نوشتن محتوا برای وب سایت کپی و وبلاگ نویسی، توسط مالک مشترک ما که متولد استرالیا و تحصیلات عالیه است، با بیش از یک دهه تجربه به طور انحصاری نوشتن برای صدها مشتری مختلف، تحقیق و نوشته شده است.

امروز با ما تماس بگیرید برای یک وب سایت کاملاً جدید، به روز رسانی یا به روز رسانی سایت، گسترش وب سایت، نام تجاری مجدد یا بهینه سازی سایت موجود خود برای سئو.


[1]


منبع: https://www.seocycle.com.au/web-design-common-mistakes-to-avoid/