
بروزرسانی: 20 تیر 1404
قیمت و رزرو اتاق فرار کارخانه متروکه ایران اسکیپ | آل اسکیپ
قیمت و رزرو اتاق فرار کارخانه متروکه ایران اسکیپ | آل اسکیپ
اگر سریال Walking Dead رو دیده باشید باید بهتون بگیم که موسیقی قراره به شدت براتون تکراری، کسل کننده و شاید حتی آزاردهنده باشه و این موضوع کمی به فضاسازی ضربه زده. اگرچه که مدیریت بخش موسیقی در قسمت های مختلف بازی به خوبی اجرا میشه و به روند گیم پلی ضربه ای وارد نمی کنه اما اگر در طول مدت بازی کردنتون حواستون تا حدی به موسیقی باشه حتما حس تکرار و یکنواختی به سراغتون میاد. اینجا یه کارخونه متروکه است که بعد از چندین سال تبدیل به یک پناهگاه شده. آدم ها برای خودشون هر تکه از این کارخونه رو تبدیل به یک اتاق برای زندگی کردن. از لحاظ جزئیات، پیاده سازی و نوع چینش باید اشاره کنیم که آرماگدون، بهترین تجربه تیم ما بوده (حداقل تا زمان نوشتن و انتشار این نقد). شاید کمتر کسی باشه که نتونه خودش رو در بازی غرق کنه و پیاده سازی فوق العاده آرماگدون، حیرت زده اش نکنه.
- داشبورد خودرو کوییک با کوییک R دو رنگ شدن نسخه R است از یک خودرو دارید.
- این دوتا رفیق شفیق نقشه شون رو میبرن پیش دوستشون، آقای روبن تیشکاف که قبلا توی لاس وگاس کازینو داشته و آدم پولداره ی جمعشون میشه و نقش حامی مالی نقشه دزدی رو بازی میکنه.
- همین کافیه تا غرور ملی یک کشور به اسم فرانسه زیر سؤال بره و تماما دنیا اون رو به عنوان بهترین سوژه ی روز روزنامه و رسانه ها انتخاب کنن !
- تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.
- اتاق فرار باحال و ترسناک تو دنیا کم نیست و تو ایران خودمونم زیاده از اتفاقا!
ازونجایی که روحیه ی خوب و ریلکسی داشتن ، باز خوشبینانه تصور می کنن که شاید کار هنوز داخل موزه باشه ، پس مشغول گشتن در موزه می شن تا اینکه در راه پله ی بخش خدمات، با قاب و شیشه ی خالی اثر روبرو می شن ! دیگه می تونستن مطمئن باشن که خواب نمی بینن و باید مسئولین بالارتبه تر و پلیس رو در جریان قرار بدن. آنچه حتما در بلاگ دیگر به آن خواهیم پرداخت، مرز ترس با خطر بالقوه، و مرزاتاق های فرار ترسناکاز یک سو با خانه های وحشت، و از سوی دیگر با خانه های شکنجه است. این سناریو به داستان Dead End مربوط می شود اما ترتیب خاصی نداشته و شما می توانید به دلخواه هر کدام را اول بازی کنید. در این داستان یک دختر بچه شاهد قتل فاجعه وار و سلاخی شدن خانواده اش بوده و از بازگو کردن ماجرا بسیار هراسان است و شما باید به عنوان تیمی از روانشناسان برای همکاری با پلیس محلی نقش خود را ایفا کرده و در پی شنیدن ناگفته ها جستجو کنید. این فیلمِ تلخ و تاثیرگذار روایت گر فاجعه ی هولوکاست طراحی و ساخت اتاق فرار هست.
اتاق فرار آرماگِدون Armageddon
بازی های بقامحور عموماً یا پایان باز و بدون اهداف تعیین شده هستند و یا با فرآیند نجات از مخمصه پایان می یابند و اغلب با ژانر وحشت مرتبط هستند، جایی که بازیکن باید در یک محیط فراطبیعی مانند آخرالزمانِ زامبی زده زنده بماند.
ماموریت اصلی ترین کاریه که در لحظه باید انجام بدید و انجام ندادنش برابر با باخت در اون ماموریته. بازی ها ممکنه چند ماموریت داشته باشند یا از یک ماموریت واحد تشکیل شده باشند. کوئست ها اما مواردی هستند که نیاز اصلی بازی نیستند اما انجام ندادنشون ممکنه به ضرر بازیکن تموم بشه و در روند بازی اختلال ایجاد کنه ولی باعث باخت در بازی نمیشن. ساید-کوئست ها اتفاقات دوست داشتنی داستان بازی هستند کارهایی که انجام دادنشون حس خوبی بهمون میده ولی انجام ندادنشون هیچ ضرری نداره و ایرادی هم به روایت داستانی یا گیم پلی وارد نمی کنه. در آرماگدون ماموریت پیدا کردن آب و غذا و به طبع اون زنده موندنه اما در طول این مسیر ممکنه اتفاقاتی بیافته که مجبور به انجام کارهای دیگه ای بشید که لزوما انجام ندادنشون باعث باخت نمیشه اما در روند بازی تون اختلال ایجاد می کنه.
اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو
بعد از سرخ شدن آن ها را روی دستمال روغن گیر بگذارید تا روغن اضافی شان گرفته شود. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. آرتور کانن دویل بعد از مدتی نوشتن درمورد شرلوک خسته میشه و این شخصیت رو می کشه!! ولی بعد ناشرها بهش التماس می کنن تا شرلوک رو به زندگی برگردونه و به نوشتن ادامه بده. خیلی بیشتر از این حرفها می شه از کوجیما ، سایلنت هیل ، دث استرندینگ و دیگر اسمها و موضوعاتی که در این بلاگ مطرح شد براتون بگیم ، اما باشه برای بلاگ های بعدی شاید.
مرحله سوم: فلافل ها را در روغن داغ سرخ کنید
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد