اولین ویژگی SCG، تجربه تولید کننده جستجو است. به نظر می رسد این پاسخ گوگل به ویژگی چت بینگ در نتایج جستجوی آنها باشد. فعال کردن این ویژگی، آزمایشهایی را در نتایج جستجوی شما راهاندازی میکند.
با کلیک بر روی نماد بلندگوی جستجو، با سه تست متمایز که گوگل در حال اجرا است، روبرو خواهید شد. انتظار میرود دو مورد اول تا دسامبر 2023 ادامه داشته باشند و با فرض نتایج موفقیتآمیز، احتمالاً تا پایان سال برای عموم مردم عرضه خواهند شد. سومین آزمایش قرار است در سپتامبر 2023 به پایان برسد.
جو هال یک مشاور SEO است که بر تجزیه و تحلیل و اطلاع رسانی استراتژی های بازاریابی دیجیتال مشتریان منتخب از طریق تجزیه و تحلیل داده های سطح بالا و ممیزی های سئو متمرکز است.
بیایید به بررسی هر یک از این ویژگی های جستجوی جدید بپردازیم و برخی از بینش ها و بازخوردها را در مورد عملکرد آنها ارائه دهیم.
SCG: تجربه مولد جستجو
هنگامی که از صفحه اصلی Google بازدید میکنید، بهعنوان آزمایشکننده تجربه جستجوی جدید، هنگام جستجو متوجه دکمهای در پایین صفحه با عنوان «نمایشهای مبتنی بر هوش مصنوعی» را امتحان کنید. همچنین یک نماد اسپیکر آزمایشی کوچک را در بالا سمت راست خواهید دید. هر دوی این گزینه ها شما را به یک مکان هدایت می کنند.
این نتیجه بررسی سریع من از تجربه جستجوی جدید گوگل است. از آنجایی که دیشب دسترسی پیدا کردم، این یک نگاه اولیه است. با این حال، من می خواستم این ویژگی های جدید را به سرعت با شما به اشتراک بگذارم. از اینکه خواندید متشکرم و منتظر بهروزرسانیهای بیشتر باشید.