
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
نحوه استفاده از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو
هوش مصنوعی می تواند با چیزهایی که ایجاد می کند واقعا آزاد باشد، بنابراین باید زودتر تصمیم بگیرید که آیا می خواهید این کار را انجام دهد یا به تفسیر واقعی تری از درخواست خود پایبند باشید.
از اصطلاحات عکاسی استفاده کنید
استفاده از هوش مصنوعی برای سئوی تصویر می تواند یک بازی را تغییر دهد. اما چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ بیایید ببینیم چگونه می توانید از این ابزارها برای ایجاد یا بهبود تصاویر برای وب سایت خود استفاده کنید:
ایجاد تصاویر با فناوری هوش مصنوعی
اگر از تصاویر موجود به عنوان راهنما یا مبنایی برای این ابزارها برای تولید تصاویر جدید استفاده می کنید، مطمئن شوید که از تصاویر مناسب استفاده می کنید.
طرفداران: نتایج با کیفیت بالا رابط کاربری آسان برای پیمایش است. به کاربران این امکان را می دهد تا نتیجه فوری را به روش های مختلف سفارشی کنند. اعتبار رایگان بدون وقفه. می تواند به جای اشتراک در یک طرح، بر اساس نیاز، اعتبار خریداری کند.
آیا تا به حال خواسته اید محصول یا مدل خاصی را به نمایش بگذارید، اما پس زمینه عکس بیش از حد حواس پرت و پر سر و صدا باشد؟ یا، آیا می خواستید آیتمی را نماد خود کنید، اما برای حذف هر چیز دیگری در عکس مشکل دارید؟ هوش مصنوعی می تواند در این زمینه کمک کند و پس زمینه را برای شما حذف کند.
ترکیب و برش تصویر
طرفداران: نتایج با کیفیت بالا سبک و ارجاعات ارائه شده را به راحتی درک می کند. چندین نسخه از درخواست شما را ارائه می دهد، با گزینه ای برای اصلاح نسخه انتخاب شده به کمال با اعلان های اضافی.
شما می توانید تصاویر با وضوح پایین را با کیفیت بالا در عین حفظ و بهبود جزئیات مهم. این تکنیک گاهی اوقات به عنوان Super-Resolution نیز شناخته می شود. هوش مصنوعی می تواند هر زمان که بخواهید از تصاویر قدیمی یا کم کیفیتی که مرتبط با محتوای شما هستند استفاده کنید اما آنطور که می خواهید واضح یا واضح نیستند، این کار را برای شما انجام دهد.
فشرده سازی
بهبود تصویر تمام ویرایش هایی است که باید روی یک عکس انجام دهیم تا برای جایی که می خواهیم از آن استفاده کنیم عالی باشد. خبر خوب این است که از ابزارهای هوش مصنوعی نیز می توان برای این منظور استفاده کرد.
ترمیم و ارتقاء
می توانید هوش مصنوعی دیگر، به ویژه تولیدکنندگان متن مانند ChatGPT را آموزش دهید تا یاد بگیرند که چگونه این نوع درخواست ها را برای شما ایجاد کنند. همچنین می توانید از آنها بخواهید که الگوهایی را برای ابزار تصویر هوش مصنوعی که می خواهید استفاده کنید ایجاد کنند. پر کردن آنها می تواند به شما کمک کند تا دستورات عکس بسیار دقیق و دقیقی ایجاد کنید تا کل فرآیند برای شما با صرف زمان و تلاش بیشتر شود.
ابزارهای تصویر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی همچنین می تواند اشیا، سناریوها و حتی افراد موجود در تصاویر را تجزیه و تحلیل و شناسایی کند. سپس، آنها می توانند از این داده ها برای بهینه سازی نام فایل تصویر، متن جایگزین و زیرنویس ها برای شما استفاده کنند. حتی اگر بخواهید می تواند کلمات کلیدی مرتبط را وارد کند.
بررسی کنید که تصاویر شما با کیفیت بالا، اصلی و مرتبط با محتوایی هستند که می خواهید به آن اضافه شوند.
ایجاد اعلان های هوش مصنوعی
الگوریتم های هوش مصنوعی اکنون می توانند ترکیب بندی ها، اندازه ها و الگوهای مناسب تصاویر را تحلیل و پیشنهاد کنند. آنها همچنین می توانند طرح بندی های بصری جذاب یا متعادلی را که برای صفحات وب سایت شما مناسب هستند، پیشنهاد دهند.
مزایای تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو
منفی: فقط از طریق یک ربات گفتگوی discord در دسترس است. آزمایش رایگان معمولاً با خطاهایی روبرو می شود. هر تصویر تولید شده در چت عمومی نمایش داده می شود. کمبود خدمات مشتری و حفظ حریم خصوصی.
تصاویر هوش مصنوعی آنهایی هستند که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد می شوند که حجم عظیمی از محتوا، مجموعه داده ها و درخواست های تولید آنها را تجزیه و تحلیل می کنند. همچنین می تواند ویژگی های تصاویر موجود را درک کرده و استخراج کند، می تواند اشیاء را تشخیص دهد و حتی زمینه یا فکر خود تصویر را درک کند.
اگر می توانید تصاویر یا تصاویر AI را به عنوان مرجع تغذیه کنید، این کار را انجام دهید. اگر نه، می توانید موضوع، زمینه و ترکیب مورد نظر خود را توصیف کنید. این می تواند سبک نقاشان، انیماتورها، عکاسان یا هنرمندان دیگری باشد که می خواهید تصاویر تولید شده شما شبیه آنها باشد. اگر می خواهید زیبایی شناسی و حال و هوای کلی یکسانی داشته باشد، حتی می توانید نمونه های سینماتوگرافی را نیز بگنجانید.
بین خلاق و واقع بینانه تصمیم بگیرید
هوش مصنوعی نقش مهمی در بهینه سازی تصاویر برای سئو دارد. از انتخاب تصویر گرفته تا بهینه سازی فایل، متن جایگزین و اتوماسیون ابرداده، دسترسی به تصویر و پاسخگویی. ما متخصصان سئو نمی توانیم انکار کنیم که گنجاندن هوش مصنوعی در استراتژی بهینه سازی تصویر به ما کمک می کند تا جذابیت، قابلیت استفاده و حتی دیده شدن جستجوی وب سایت خود را بدون زحمت بهبود بخشیم.
ما قبلاً به آن اشاره کردیم، اما مواردی مانند سرعت صفحه، جذابیت بصری، و ترکیب چیدمان با استفاده از هوش مصنوعی بهبود می یابند. این موارد بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد که نقشی حیاتی در حفظ مشتری، تعامل و ترافیک دارد.
بنابراین، پتانسیل هوش مصنوعی در بهینه سازی تصاویر خود را نادیده نگیرید. این ابزارهای قدرتمند را در آغوش بگیرید، تصاویر بصری قانع کننده بسازید و تماشا کنید که وب سایت شما در رتبه بندی نتایج موتورهای جستجو بالا می رود.
منبع: https://seo-hacker.com/image-ai-seo-optimization/
با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، می توانید بدون دردسر تصاویر عالی بسازید و تلاش های بهینه سازی خود را به سطح بعدی ببرید. بیایید بهترین راه ها برای غنی سازی تصاویر و باز کردن امکانات جدید برای سئوی خود را مرور کنیم.
درک نقش تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در سئو
منفی: برای ایجاد تصویر مناسب به دستورات بسیار طولانی و توصیفی نیاز دارد. در زمان نوشتن، فقط از یک سایت بتا استفاده می کند.
برای کمپین بعدی خود نیازی به صرف زمان و هزینه نخواهید داشت. شما فقط باید اعلان مناسب را برای ابزار خود آماده کنید، تمام جزئیات ضروری را که باید شامل شود، تنظیم کنید و اجازه دهید کار خود را انجام دهد.
بهبود تصویر با استفاده از هوش مصنوعی
آنها حتی می توانند تصاویری از چیزهایی ایجاد کنند که از نظر فنی وجود ندارند. این امر ممکن است زیرا مدل های هوش مصنوعی بر روی میلیون ها و میلیون ها تصویر آموزش داده می شوند و از آن به عنوان مبنایی برای تولید تصاویر کاملاً جدید و واقعی استفاده می کنند. این فرصت های خلاقانه بی پایانی را در محتوای شما باز می کند و شما را قادر می سازد تا تصاویر بسیار سفارشی سازی شده و بهینه سازی شده ای از موضوعات مختلف، از جمله اشیا، افراد و سناریوها ایجاد کنید – اساساً برای هر چیزی که وب سایت شما نیاز دارد.
با استفاده از تصاویر منحصربه فرد، با برچسب گذاری مناسب و توصیفی – که با ابزارهای تصویری هوش مصنوعی آسان است – محتوای بصری خود را برای جستجوی تصویر Google بهینه می کنید. به طور خلاصه، این ابزارها سئوی تصویر را به پیاده روی در پارک تبدیل می کنند.
الگوریتم های هوش مصنوعی توانایی قابل توجهی برای تولید تصاویر از ابتدا، ترکیب داده ها یا پارامترهای انتخاب شده دارند. و آنها می توانند این تصاویر را به همان اندازه که عکس های واقعی می توانند باکیفیت و واقعی باشند بسازند.
از این طریق، مطمئناً دید صفحات خود را بهبود می بخشید. حتی ممکن است چند قطعه تصویر برجسته را برای صفحات خود گیر کنید. استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود همه جنبه های تصاویرتان، حتی ابرداده های آن ها، تمرین خوبی است تا اطمینان حاصل شود که گوگل زمینه و ارتباط تصاویر شما را درک می کند، بنابراین به احتمال زیاد تصاویر شما را به کاربران نشان می دهد.
نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر
بیایید وارد هر مرحله شویم:
جزئیات مهم و خاص را ذکر کنید
از سوی دیگر، هوش مصنوعی همچنین می تواند برای کاهش حجم فایل تصویری شما، بدون آسیب به کیفیت بصری آنها استفاده شود. اندازه های بهینه تصویر می تواند زمان بارگذاری صفحه شما را افزایش دهد، که می دانیم بر رتبه صفحه شما تأثیر می گذارد.
برچسب گذاری و شناسایی اشیاء
طرفداران: پاسخ های سریع، کاربر دارای حق چاپ، نتایج ساده و دقیق و گزینه های وضوح بالاتر نسبت به DALL-E اصلی است. همچنین می تواند نتایج را در خود برنامه ویرایش کند.
اما چرا همه اینها مهم است؟ خوب، به این دلیل است که هنگام سئو، تصاویر به اندازه محتوای شما اهمیت پیدا می کنند. نه تنها بخش های قابل مشاهده اصلی وب سایت شما هستند، بلکه بر رتبه بندی و دیده شدن محتوای شما در Google نیز تأثیر می گذارند.
قیمت: 115 اعتبار برای 15.00 دلار
Midjourney AI
توصیفی بودن و افزودن تمام جزئیاتی که فکرش را می کنید کمک می کند. اما به یاد داشته باشید که هر جمله را کوتاه نگه دارید و از علائم نگارشی و دستور زبان مناسب استفاده کنید تا بتوانید ابزار هوش مصنوعی خود را گیج نکنید.
شامل یک مرجع تصویر یا سبک هنری
و مانند محتوا، ابزارهای هوش مصنوعی کار سئوی تصویر را بسیار آسان تر و در دراز مدت بسیار ارزان تر می کنند. آنها به ما این امکان را می دهند که با چند اعلان و کلیک، تصاویر مرتبطی را تولید کنیم که با محتوای ما هماهنگ باشد. سایر قابلیت های این ابزارها نیز به شما کمک می کند تا تصاویر خود را با حداقل تلاش بهینه کنید.
نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای سئوی تصویر
چند گزینه برای شما وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و من سه ابزار را گردآوری کردم که شخصاً فکر می کنم بسیار خوب کار می کنند. من یک بررسی سریع از هر یک انجام دادم و مزایا و معایب آنها را درج کردم.
DALL-E 2 توسط OpenAI
اگر از ابتدا کار می کنید، پس باید بدانید که چگونه می توانید دستور عالی را برای ابزار خود ایجاد کنید. این کار جلو و عقب را با ابزار تولید تصاویر مورد نظر شما کاهش می دهد.
اما پیدا کردن تصاویر مناسب برای پیوست کردن به محتوای خود زمان بر است – اما این جایی است که پتانسیل هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) ظاهر می شود.
اگر می خواهید عکس های واقع گرایانه ایجاد کنید، می توانید از اصطلاحات عکاسی و حتی ارجاع به مدل های خاص دوربین استفاده کنید. مواردی مانند دیافراگم، سرعت شاتر، ISO و عباراتی مانند "راست" یا "برنده جایزه" را برای ایجاد تصاویر خاص تر تنظیم کنید.
از هوش مصنوعی برای ایجاد دستورات استفاده کنید
نحوه استفاده از هوش مصنوعی در این سناریو واقعاً به ابزاری که تصمیم به استفاده از آن دارید بستگی دارد، اما بیشتر آنها از یک فرآیند کاملاً استاندارد استفاده می کنند. من هر مرحله و همچنین چند ابزاری که ممکن است بخواهید امتحان کنید را پوشش خواهم داد.
انتخاب و ایجاد تصویر
این برچسب ها به گوگل کمک می کنند تا بهتر بفهمد تصویر شما چه چیزی را به کاربران نشان می دهد، که به او کمک می کند تا تصاویر شما را به درستی دسته بندی کند، و مطمئن شود که در نتایج جستجوی تصاویر مرتبط نشان داده می شود. در نتیجه، این می تواند دید شما را در SERP ها افزایش دهد.
حذف پس زمینه
قیمت: 10 دلار برای 1000 اعتبار
غذای آماده کلیدی
در دنیای دیجیتال امروزی، بصری همه چیز است. تصاویر جذاب پتانسیل انتقال پیام، ایجاد جذابیت قدرتمند برای مخاطبان و البته جذب کاربران را دارند. در سئو، آنها یک مزیت اضافی دارند: به شما کمک می کنند در نتایج تصویر گوگل جایگاهی کسب کنید.
قیمت: 8.00-48.00 دلار در ماه
استودیو رویا
همه چیز را ذکر کنید - و منظور من است همه چيز-می خواهید این تصویر را داشته باشید. تا جایی که می توانید دقیق باشید. تا جایی که می توانید توصیفی باشید، زیرا هوش مصنوعی اکنون می تواند چیزهایی مانند احساسات و لحن را درک کند. هرچه هوش مصنوعی به استنباط یا تفسیر کمتری نیاز داشته باشد، دقت عکس برای دید شما بیشتر خواهد بود.
از جملات کوتاه و قابل فهم استفاده کنید
توصیه می کنم هنگام نوشتن درخواست خود این نکات را رعایت کنید:
- جزئیات مهم و خاص را ذکر کنید.
- از جملات کوتاه و قابل فهم استفاده کنید.
- شامل یک مرجع تصویر یا سبک هنری.
- بین خلاق و واقع بینانه تصمیم بگیرید.
- از اصطلاحات عکاسی استفاده کنید.
- از هوش مصنوعی برای ایجاد دستورات استفاده کنید.
بهینه سازی تصاویر شما یک عمل ضروری SEO است که اغلب نادیده گرفته می شود. بگذارید به شما بگویم که چرا اینقدر مهم است.
تجربه کاربری بهبود یافته
منفی: هنوز خیلی به ترکیب بندی مسلط نیست. گاهی اوقات با اعلان های ساده شکست می خورد. ممکن است به دلیل نقض احتمالی قوانین مالکیت معنوی، مسائل حقوقی احتمالی ایجاد شود.
اساساً، استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تصاویر می تواند به وب سایت شما کمک کند تا برای مخاطبان شما جذاب تر و قابل استفاده تر باشد، که می تواند آنها را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه دارد.