
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
نحوه موفقیت در Multiverse Serp
1. بهینه سازی مناظر جستجوی جدید
در قلمرو در حال تحول جستجو ، ما باید فراتر از استراتژی های سنتی کلمات کلیدی حرکت کنیم و آینده را در آغوش بگیریم: جستجوی صوتی و هوش مصنوعی مکالمه. این منظره از نمایش داده های مبتنی بر کلمات کلیدی به مکالمات طبیعی تر و با هدف محور تغییر می کند. با تبدیل شدن موتورهای جستجو به بزرگترین بانک اطلاعاتی در جهان از قصد انسانی ، استراتژی های سئو ما باید بر این اساس تکامل یابد.
Beyond Trophy Thorte فکر کنید
رفته است روزهایی که موفقیت در SEO در مورد هدف قرار دادن شرایط غنائم بود - چشم انداز جستجوی امروز به جای آن ، هدف کاربر و زبان مکالمه را در اولویت قرار می دهد. بر خلاف نمایش داده های سنتی مبتنی بر متن ، نمایش داده های مکالمه اغلب طولانی تر ، خاص تر و بازتاب دهنده نحوه صحبت مردم است. این نمایش داده ها غالباً با "چه" ، "چه زمانی" ، "چه کسی" ، "چرا" ، "کجا" و "چگونه" شروع می شود و به ما فرصتی می دهد تا محتوای بسیار مرتبط با کاربر را ایجاد کنیم که باعث افزایش تبدیل صفحه و صفحه می شود رتبه بندی خوب
پرس و جوهای جستجوی صوتی ذاتاً با هدف اقدامات یا اطلاعات خاص محور هستند. برای موفقیت ، SEO ها باید محتوا را با کلمات کلیدی مکالمه بلند و مکالمه بهینه کنند که منعکس کننده نحوه صحبت مردم به طور طبیعی است. این رویکرد شامل فکر کردن در مورد سؤالاتی است که مخاطبان شما ممکن است از یک دستگاه با صدای صوتی یا یکدیگر در زندگی روزمره بپرسند. هدف این است که مطالب را ایجاد کنید که به این پرس و جوهای خاص و گفتاری به روشی طبیعی و مکالمه پاسخ می دهد.
منبع: https://pi-datametrics.com/blog/succeed-in-the-serp-multiverse