همه چیز در مورد فایل ربات سایت Robots.txt و بهینه سازی آن در وردپرس

پیوند ایجاد شده که از ارسال مطالبتان در فهرستها، انجمنها یا اطلاعیههای مطبوعاتی به دست آمده و به وبسایت شما میرسد. آیا در این مقاله توضیحات کامل یا قابل فهم از موضوع ارائه شده است؟ آیا این مقاله توسط متخصص یا علاقهمندی نوشته شده است که موضوع را خوب میشناسد، یا بهطور ذاتی بیشتر موضوع سطحی است؟ موفقیتی که منتظرش هستید در یکی از قلههای گوگل به انتظارتان نشسته است، آیا میخواهید محتوای خود را به آن قله برسانید؟ گوگل پیوندهای یک وبسایت را برای آن وبسایت «رأی» به حساب میآورد. برای فعال کردن نقشه سایت کافی است گزینه روشن در نقشه های XML سایت را انتخاب کنید. یکی از معروفترین راههای بهبود off-page SEO استفاده از بک لینکها است. این یکی از آن موارد کوچک است که به گوگل کمک میکند تا صفحه شما را درک کند.

چون کارهای سئو بسیار گسترده هستند و یک نفر خیلی سخت میتواند تمام این کارها را به خوبی مدیریت کند. کار کردن باچنین شرکتی، ترکیب مناسبی از استراتژیو هدف گذاری را برای کمک به کسب و کارتان در رتبه های بالاتر در گوگل، لید جنریشن و افزایش درآمد می سازد. هر قطعه محتوا در وبسایت شما فرصتی دیگر برای جذب لینک از وبسایتهای دیگر است که میتواند باعث افزایشترافیک وبسایتتان شود و رتبهتان را در گوگل بهبود ببخشد. بازاریابی شبکههای اجتماعی بخشی غیر رسمی در سئو است و اگر بیشتر به آن فکر کنید متوجه میشوید که این هم یک نوع ایجاد پیوند است. بازاریابی مستقیم چیست و در کسب و کار شما چه تاثیری دارد؟ اما علیرغم اینکه این یک چالش است، لی اودن، مدیر بازاریابی TopRank تعاریف مربوط به مطالب را از بازاریابان در سراسر جهان جمع آوری میکند که یک نقطه شروع ثابت به ما میدهند. نقشه سایت XML که به گوگل کمک میکند تا صفحات وب سایت شما را راحتتر و سریعتر فهرستبندی کند. ساختار URL مناسب با کلمات کلیدی در URLهای صفحه وب از جمله مهمترین فاکتورهای سئوی داخلی است. سئو داخلی (یا همان سئو داخل سایت) مهم است زیرا همهچیز را در مورد وبسایت شما و اینکه مشتریان آن را چگونه ارزشیابی میکنند، به گوگل میگوید.

بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد اینست که مردم شروع به ریپوت کردن وب سایتتان می کنند، فقط به این دلیل که فراموش کرده اید شماره تلفن ، آدرس ایمیل و موقعیت مکانی خود را درج کنید. اگر یک وبسایت با ۱۰ صفحه معمول داشته باشید، گوگل فقط میتواند این ۱۰ صفحه را فهرست بندی کند و شما تنها در صورتی قابل پیدا شدن هستید که یکی از آن ۱۰ صفحه در جستجوی دیگران رتبهبندی شده باشد. کد crawl-delay: 10 به این معناست که ربات های موتورهای جستجو Yahoo و Bing بعد از هر ایندکس به مدت ۱۰ ثانیه صبر کنند و سپس صفحه دیگری را ایندکس کنند. برای تکمیل این کار زمان لازم است، بنابراین توصیه میکنیم بهطور هفتگی ۵ تا ۱۰ بار باید روی هرکدام از این عوامل کار کنید. در پاسخ باید گفت که با استفاده از این دانش میتوان ارتباط بین صفحات جستوجو و کلمههای کلیدی مورد استفاده را افزایش داد که این کار در آخر منجر به کسب رتبه و جایگاه بهتری برای وبسایت میشود. کیفیت، کمیت و ارتباط لینکهایی در وب که به وبسایت شما اشاره میکنند، در مجموع به عنوان پروفایل بک لینک شما نامیده میشوند.

البته تعداد لینک ها خیلی دقیق نشون داده نمیشه ولی به هر حال عددی هست که خیلی به ما کمک میکنه. Personalized Serp یا همون Serp شخصی سازی شده مختص هر کاربر هست. منظور از این محتوا در واقع محتوایی است که ۱۰ برابر بهتر از بهترین نتیجهای که هم اکنون میتوانید در نتایج جستجو برای یک عبارت یا موضوع کلمه کلیدی خاص پیدا کنید. این کنسول شامل چندین ابزار کاربردی است که خود گوگل آن را برای شما طراحی کرده است و ایراد ها و حتی نقاط قوت سایتتان را میتوانید از این ابزار استخراج کرده و استفاده کنید. به واقع سایت شما بدون سئو مانند داشتن یک فروشگاه است وسط دل بیابان. اما باید توجه داشته باشید که در عین حال محتوای صفحه خودتان را به آن سایت خوب دیگر مرتبط کردهاید و شاید حتی گوگل متوجه شود که سایت شما محتوای غنیتری دارد. بنابراین اگر تا به حال از خود سؤال کردهاید که «چگونه میتوانم از کلمات کلیدی در صفحه خود استفاده کنم؟ تصور کنید که شما فقط مقاله ای درباره رژیم گیاهی منتشر کردهاید.

بلاگی مناسب برای مطالعه در تلفن همراه است که کاربران تلفن همراه بتوانند بدون مشکل خاصی به آن وصل شوند و استفاده کنند. تنظیمات Redirect باید به نحوی باشد که هردوی این آدرسها به صفحه about ختم شوند. زیرا هنگامی که آنها در بدترین حالت خود قرار داشته باشند، ممکن است کارشان به بازیابی از جریمههای گوگل ختم شود که تقریباً امری غیرممکن است. با استفاده از این کدها به گوگل میفهمانید که این بخش از وب سایتتان درباره چه موضوعی صحبت میکند. محتوا چه نقشی در سئو دارد؟ بهینه سازی محتوا فرایندی است که در آن صفحه وب و محتوایش بهینه میشوند تا برای کاربران جذابتر، مفیدتر و کاربردیتر شوند. بهترین راه برای فهمیدن انتظار کاربران از محتوای شما کمک گرفتن از گوگل است. سئو داخلی: این مرحله از سئو سازی مرتبط با اقداماتی است که شما باید درون سایت انجام دهید.

به گفته خود گوگل، الگوریتمهای گوگل دائماً در تلاش برای ارائه این مفهوم هستند که: «… اصطلاح گوگل پنالتی یا منوال اکشن به فرایندی گفته می شود که با تشخیص گوگل، وبسایتی که یک یا چند خط قرمز گوگل را رد کرده است جریمه می شود. این تاکتیک خارج از سایت سئو برای ایجاد لینک را معمولاً به عنوان یکی از روشهای سئو کلاه سیاه در نظر میگیرند. اولین قدم برای تولید یک محتوای مفید و کاربردی این است که زمینه فعالیت سایت و تمامی اهداف خود را به خوبی مشخص کنید تا بدانید که قرار است دقیقا درباره چه چیزی برای مخاطبان خودبنویسید. با این واقعیت که تعداد زیادی از ناشرها در زمینههای مختلف همین الان هم مفهوم فشار آوردن برای «محتوای خوب» بیشتر با سرعت رو به رشد ثابت را قبول کردهاند.

حتی اگر این لینک را خودتان ساختهاید، باز هم لازم است تا محتوای ارزشمند و مفیدی داشته باشید که کاربران به مطالعه و استفاده از آن جذب شوند. زیرا موتورهای جستجوگر به دنبال این نوع از تاکتیکهای ایجاد لینک هستند. جلوتر که برویم، درک بهتری از مطالب به دست میآورید؛ اینکه ارزش SEO چیست و چگونه میتوان به دنبال ایجاد محتوای بهینه ای بود که شما را در رادار موتور جستجو قرار دهد. فایل فهرست نقشه سایت چیست؟ نقشه سایت را چگونه بسازیم؟ وقتی با یک شرکت حرفه ای در زمینه ی سئو همکاری می کنید، می توانید انتظار نتایج خوبی از سئو داشته باشید، چرا که یک شرکت سئوکار حرفه ای، در طی سالیان گذشته و به پشتوانه ی رزومه و پروژه های موفقی که در این زمینه داشته است، اکنون می تواند ویژگی حرفه ای بودن را با خود همراه داشته باشد. اما آنها به شما کمک نمیکنند تا کسبوکارتان در نتایج جستجو به خوبی رتبهبندی شود. این فرایندها بهطور معمول شامل اصلاحات و بهبودهایی در عملکرد فنی (مثال: سرعت صفحه) و کپی محتوا برای عملکرد و رتبهبندی بهتر در موتورهای جستجو هستند.

اگر میخواهید دریابید که برای بهتر شدن چه کاری باید انجام دهید، وبسایتهای آنها را بررسی کنید و به آنچه انجام میدهند نگاهی بیندازید. رقابت برای جلب توجه به درجات بالاتری رسیده است. این به سایت شما کمک میکند تا هم برای کاربران عادی و هم رباتهای موتور جستجو بهینه سازی شود. ساختار وبسایت با ایجاد صفحات جداگانه برای هر سرویس اصلی، محصول یا موضوع، به گونهای که صفحات بهخوبی با کلمات کلیدی مطابق با خواسته مشتریهای آینده هماهنگ باشند، انجام میشوند. به این ترتیب، هیچ فشاری برای انجام معجزه وجود ندارد. تیم شما برای دستیابی به این پیوند تلاش کرده است، خواه با مراجعه به وب مسترها، ناشران یا روزنامهنگارها. تصاویر برای سئو و همچنین کاربران مهم است. اما این تنها زمانی است که آنها در بهترین حالت خود باشند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکبار در ۱۰۰ تا ۱۵۰کلمه اول مقالهتان از کلید واژه اصلی خود استفاده کنید.

این می تواند تصاویر، ویدئوها، گیف ها و حتی تبلیغات باشد. در گذشته موتورهای جستجو تنها نتیجه را براساس حروف الفبا تفکیک و به نمایش می گذاشتند اما پس از مدتی این نحوه فهرست بندی پاسخگو نیازهای کاربران نبود و به مرور الگوریتم ها به میدان آمدنند. اما بهطور خودکار بعد از مدتی نسبت به کاهش رتبه آنها اقدام میکنند. نکته دیگری که می تواند نمایش نتایج را تسریع بخشد رفتار مشتری است، بدین معنی که اگر مشتری فعال باشد و واکنش مثبتی نسبت به توصیه های شما نشان دهد فرآیند خرید را تسهیل می بخشد”. مقالاتی که خواندن آن ها آسان تر است اغلب رتبه بالاتری دارند نسبت به مقالاتی که کاربر پسند نیستند. پیوندی ساخته شده از طریق دسترسی به وبسایت شما ایجاد میشود. سئو داخلی را به اسم on page seo میشناسند زیرا ترفندها و تغییراتی که شما برای بهینه سازی سایت خود ایجاد میکنید توسط بازدیدکنندگان در صفحههایتان مشاهده میشود (در حالی که عناصر SEO خارجی و فنی همیشه قابل مشاهده نیستند). ابزارهای زیادی برای تهیه سایت مپ وجود دارد. برای مسدود کردن URLهای دارای پارامترهای خاص میتوانید از robots.txt استفاده کنید، اما استفاده غیر درست باعث به وجود آمدن دردسر خواهد شد.

خوب پس این ها را درون ستوناهای خالی بعد نیز وارد میکنید که باز انتخاب فایلها به انتخاب خودتونه که من بهترینها رو انتخاب کردم . سئوی فنی به کلیه عناصر سئو که در شیوههای درون صفحهای و خارج از صفحه اشاره دارد که شامل دادههای ساختاری، سرعت سایت و میزبانی سایت از قالب تلفن همراه میشود. بسیاری از سایتها به دلیل ایجاد محتوای بیشتر، جریانی از پستهای وبلاگ بهدردنخور را پخش میکنند. این راهنمایی شامل چندین سؤال است که میتوانید بر اساس آنها محتوای خود را ارزیابی کنید. در هر صورت، آنها مطالب شما را با ارزش و برجسته میدانند و این حقیقتی بسیار ارزشمند است.

سئو داخلی کاملاً به خودتان بستگی دارد: شما میتوانید موضوع و یا هدف هر صفحه را سایت seotwitt تعیین کنید. پیوندهای داخلی که امکان حرکت از صفحه به صفحه دیگر را آسان میکنند و هیچ پیوند شکستهای ندارند. افزونه یوست سئو امکان اضافه کردن نشانهگذاری شبکههای اجتماعی را نیز فراهم میکند. لازم به ذکر است که تقریباً تمام پیوندهایی که از سایتهای شبکههای اجتماعی دریافت میکنید «نامحدود» هستند، اما این بدان معنی نیست که آنها هیچ ارزشی ندارند. گوگل، پادشاه موتورهای جستجو، بیش از سه و نیم میلیارد جستجو را در روز پردازش میکند و از آنجا که ما در مورد بهینهسازی موتور جستجو صحبت میکنیم، این بدان معنی است که آنها برای پاسخ به این سوال بسیار مناسب هستند. و این بدان معنی است که بهمنظور اینکه محتوای شما به نحوی برای جستجوگرها ارزش داشته باشد، باید برای موتور جستجو سودمند باشد. شما باید از این الگوی SEO On-Page بهعنوان یک سند زنده و تنفسی به کار بگیرید که به شما کمک میکند تا استراتژی سئوی خود را برای ماهها (یا سالها) هدایت کنید. اگر می خواهید بدانید که هدف افرادی که از کلمات کلیدی شما استفاده می کنند چیست، به سادگی آن کلمات کلیدی را سرچ کنید و به نتایج جستجو نگاهی بیندازید.

فراموش نکنید که سئو یک معامله یا کاری یکشبه نیست. درست است که ممکن است بهترین پاسخ یا راه حل به صورت یک پست وبلاگ ، یک ویدیوی YouTube یا توضیحات یک محصول باشد – اما همه این موارد محتوا محسوب می شوند و باید طوری بهینه سازی شوند که بتوانند کاربران را به سمت وبسایت شما جذب کنند. اگر عبارتی را در گوگل سرچ کنید، گوگل 10 سایت برتر در آن حوزه را برای شما به نمایش میگذارد. استفاده از Google Alerts برای رسد رقبا : از این تکنیک شما می توانید با اضافه کردن کلید واژه یا سایت ها به این بخش به راحتی بعد از هر تغییری در سایت رقیب مثل اضافه کردن مقاله به سایت شما با خبر شوید.