وفاداری مشتری را با بازاریابی پیامکی تقویت کنید


نکات ضروری برای ایجاد وفاداری عمیق تر از طریق متن.

برندهای پیشرو از بازاریابی پیامکی استقبال می‌کنند تا مشتریان را به تعداد فزاینده‌ای و به روش‌های شخصی‌تر و مرتبط‌تر جذب کنند. این راهنمای عملی بازاریابی پیامکی به برند شما کمک می‌کند تا یک استراتژی بازاریابی پیامکی مؤثر بسازد که جریان‌های درآمدی جدید و وفاداری را به همراه دارد.

در این راهنما یاد خواهید گرفت:

  • چگونه با نمونه هایی از برندهایی مانند Saatva، Mrs. Fields، و mindbodygreen که بازاریابی پیامکی را به درستی انجام می دهند، از این کانال به طور کامل استفاده کنیم.
  • انواع مختلف ارتباطات پیامکی و اهمیت گنجاندن داده های بلادرنگ در استراتژی شما
  • بهترین روش‌ها برای انتخاب، انطباق، طول پیام و شخصی‌سازی
  • تفاوت بین کدهای طولانی، کدهای کوتاه و کدهای بیهوده

حمایت شده توسط Cordial
با Cordial، هر تعامل فرصتی برای ارتباط است: برندها با مشتریان، پیام ها با داده ها، استراتژی با نتایج. پلت فرم استراتژی بازاریابی ما میلیاردها پیام مبتنی بر داده را نیرو می دهد که مشتریان مادام العمر را برای مارک های آینده اندیش ایجاد می کند.




منبع: https://digitalmarketingdepot.com/whitepaper/strengthen-customer-loyalty-with-sms-marketing