چرا و چگونه از آنها برای سئو استفاده کنیم

اگرچه این کلمات کلیدی معمولاً حجم جستجوی کمتری دارند زیرا از کلمات کلیدی کوتاه یا گسترده‌تر خاص هستند، اغلب مخالفان کمتری برای این کار از سایر وب‌سایت‌ها وجود دارد.

برای درک بیشتر این ایده که کلمه کلیدی دم بلند چیست، اجازه دهید به یک مثال نگاه کنیم.

با این حال، اگر تصمیم دارید کلمه کلیدی را هدف قرار دهیدکفش دویدن زنانه برای پاهای پهندر عوض، احتمال اینکه مشتریان بسیار علاقه مندی را که به دنبال آن محصول هستند جذب کنید، بیشتر است.

ارائه مطالب مفید نه تنها تجربه کاربر را افزایش می دهد، بلکه به رفع هر گونه شکاف محتوایی در پست ها یا صفحات شما کمک می کند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا در حوزه کاری خود اقتدار ایجاد کنید و با گنجاندن آنها در برنامه بهینه‌سازی محتوا، افرادی را که به دنبال اطلاعات عمیق هستند جذب کنید.

چگونه کلمات کلیدی طولانی را جستجو کنم؟

با قرار دادن خود به عنوان فردی که می تواند به تقاضای آنها پاسخ دهد، توجه آنها را جلب می کنید، به سؤال جستجوی آنها پاسخ می دهید و در نهایت کاربرانی را وارد می کنید که احتمال بیشتری برای خرید محصول شما دارند.

شما می توانید خوانندگانی را که علاقه بیشتری به محتوا و پیشنهادات شما دارند، با قرار دادن کلمات کلیدی طولانی در نوشته های وبلاگ خود جذب کنید.

به هر حال، وقتی کسی به این مدت طولانی وارد می شود، بسیار خاص کلمه کلیدی، آنها یک چیز را می طلبند: نوع محصولی که به تازگی در گوگل جستجو کرده اند.

کاربران اغلب در حالی که به دنبال اطلاعات یا راه حل هایی برای مشکلات خود هستند از عبارات کلیدی طولانی تر و دقیق تر استفاده می کنند. شما می‌توانید با قرار دادن کلمات کلیدی طولانی در پست‌های وبلاگ، مقاله‌ها و بخش‌های پرسش‌های متداول، به این سؤالات پاسخ‌های دقیق و مشخص بدهید.

رقابت زیاد باعث می شود رتبه بندی بالا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی کوتاه و کلی دشوار شود.

استفاده از ابزارهایی مانند SE Ranking و Semrush برای یافتن کلمات کلیدی بالقوه بسیار مفید هستند، اما در اینجا چند راه رایگان برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی شما وجود دارد:

  1. پیشنهادات گوگل: مکانی عالی برای شروع زیرا می دانیم این عباراتی هستند که مردم به دنبال آن هستند.
  2. جستجوهای مرتبط گوگل: همیشه پایین SERP ها را برای پیشنهادات بیشتر مرتبط با کلمات کلیدی خود بررسی کنید.
  3. Google Search Console: گزارش عملکرد، عبارت‌های جستجوی جستجوی طولانی را به شما نشان می‌دهد که افراد را وادار به دیدن یا کلیک روی صفحات شما کرده است. اگر صفحاتی ندارید که برای پرس و جوهایی که بیشتر نمایش داده می‌شوید بهینه‌سازی شده باشند، برای بهبود تبدیل و رضایت کاربر، یکی بسازید.
  4. سایت‌های پرسش و پاسخ: از آنجایی که این انجمن‌ها حاوی نکات دردناک بالقوه و پرسش‌های کاربران هستند، منبع خوبی برای موضوعات وبلاگ، بخش پرسش‌های متداول و موارد دیگر است.

غذای آماده کلیدی

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "دسر"

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "کوکی های شکلاتی بدون گلوتن"

برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها، عبارات کلیدی طولانی باید در موقعیت های مناسب در شما استفاده شود طرح سئو.

اینجاست که کلمات کلیدی طولانی وارد می شوند. آنها فرصتی دست نخورده برای جذب ترافیک مرتبط بیشتر به وب سایت شما و ارتباط بیشتر با مشتریان در طول سفر خرید آنها فراهم می کنند.

در اینجا نکاتی در مورد زمان استفاده از این کلمات کلیدی وجود دارد.

هدف گذاری طاقچه

کلمات کلیدی دم دراز: تغییرات بازی برای ترافیک وب سایت شما و رتبه بندی

کلمات کلیدی، همانطور که همه ما می دانیم، نان و کره هستند سئو. آنها نحوه یافتن مشتریان بالقوه آنلاین ما را نشان می دهند و همان چیزی است که ما کل استراتژی ها را پیرامون آن می سازیم.

این عبارت بسیار خاص است و به نیازهای غذایی مخاطبان کوچکتری که به دنبال نوع خاصی از دسر هستند، پاسخ می دهد.

شما می توانید بازدیدکنندگان هدفمند را به وبلاگ خود هدایت کنید و شانس خود را برای دستیابی به اهداف تبدیل خود با تنظیم محتوای خود با خواسته های خاص آنها افزایش دهید.

ارتباط تقویت شده

نتایج غنی پرسش‌های متداول که منجر به هزاران برداشت در SERP می‌شود

پس از شروع کار ممکن است چندین کلمه کلیدی طولانی پیدا کنید تحلیل رقبا. وقتی این کار را انجام دهید، خواهید دید که دشواری هدف‌گیری این موارد کم است، زیرا حجم جستجوی کمتری دارند و افراد کمتری فعالانه برای رتبه‌بندی آنها تلاش می‌کنند.

کلمات کلیدی طولانی یک تکنیک بهینه سازی قوی هستند که نرخ تبدیل را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان را متمرکز می کند. با تمرکز بر کلمات کلیدی دقیق و مرتبط، بازدیدکنندگان علاقه مندی را جذب می کنید که تمایل بیشتری به اقدام دارند. این کلمات کلیدی به شما یک بزرگ مزیت رقابتی صرفاً به دلیل هدفمند و دقیق بودن آنها.

به طور خلاصه، تقریباً هر توصیفگر یا تنوع محصولاتی که ارائه می‌دهید، یک کلمه کلیدی طولانی است که می‌توانید به طور بالقوه آن را هدف قرار دهید.

چرا باید کلمات کلیدی دم بلند را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید؟

نانوایی را در نظر بگیرید که در تهیه دسر و شیرینی بدون گلوتن تخصص دارد.

زمانی که شما در حال اجرا هستید تحقیق کلمات کلیدی، می توانید به طور خاص خواسته ها و خواسته های بازار هدف خود را هدف قرار دهید. ممکن است با گنجاندن این عبارات خاص در مقاله خود، خوانندگانی را جذب کنید که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.

در صنایع بسیار رقابتی، ممکن است رتبه بندی موثر برای کلمات کلیدی عمومی در بخش های بسیار رقابتی دشوار باشد. کلمات کلیدی دم دراز به شما این فرصت را می دهند که متمایز شوید و مخاطبان کوچکتر اما هدفمندتری را جذب کنید.

وجود دارد ارزش دقت که کلمات کلیدی خاص ارائه می کنند. با استفاده از چنین اصطلاحات متمرکزی ممکن است افرادی را جذب کنید که هدف دقیقی دارند و تمایل دارند مشتری شوند.

رقابت کمتر = هزینه کمتر

ارائه دقیقا همان چیزی که مردم به دنبال آن هستند به شما این امکان را می دهد که در فضایی کمتر رقابتی، ترافیک را تقریباً بدون زحمت به دست آورید و تبدیل به وب سایت خود را افزایش دهید.

مثالی از کلمه کلیدی دم بلند چیست؟

بنابراین، این سطح از ویژگی کلمه کلیدی نه تنها به شما کمک می کند تا به یک مخاطب هدف خاص برسید، بلکه شما را از رقبای خود متمایز می کند که ممکن است فقط برای کلمات کلیدی گسترده تر مانند “بهینه سازی شوند.بهترین کفش های دویدن

شما می توانید به سرعت حضور آنلاین خود را ایجاد کنید، نوردهی خود را بهبود بخشید و ترافیک وبلاگ ارگانیک را با تمرکز بر عبارات کلیدی طولانی افزایش دهید.

چه زمانی باید از کلمات کلیدی طولانی در سئو استفاده کنید؟

در این مقاله، ما عمیقاً به ماهیت کلمات کلیدی دم بلند می پردازیم، اهمیت، مزایا، و مهمتر از همه اینها را بررسی می کنیم که چگونه آنها را بدون زحمت در استراتژی محتوای خود بگنجانید.

کلمه کلیدی دم بلند چیست؟

کلمات کلیدی دم دراز در سئو عبارات کلیدی با بیش از سه کلمه هستند که فوق العاده هستند متمرکز و تخصصی. این کلمات کلیدی بیشتر هدفمند هستند و منعکس کننده اهداف جستجوی دقیق کاربران نسبت به کلمات کلیدی عمومی یا گسترده هستند. آنها همچنین می توانند تجربه جستجوی سفارشی تری را برای کاربران فراهم کنند.

قدرت دقت

برای مثال، اگر تشک‌های یوگا سازگار با محیط زیست می‌فروشید، ممکن است با بهینه‌سازی سئوی خود با استفاده از کلمات کلیدی طولانی مانند «به یوگا‌کارانی دست پیدا کنید که نگران محیط‌زیست هستند و به دنبال محصولات پایدار هستند.تشک های یوگا غیر سمی لاستیکی طبیعی

ورود به صنایع رقابتی

استفاده از کلمات کلیدی طولانی فقط نباید در صفحات وب سایت شما باشد، بلکه یک استراتژی عالی برای وبلاگ های ماهانه شما نیز می باشد.

همانطور که قبلاً گفتم – این کلمات کلیدی اهداف کاربران را هنگامی که به دنبال دانش، کالاها یا خدمات خاصی می گردند، آشکار می کنند.

قبلاً گفتم که کلمات کلیدی دم بلند برای پست‌های وبلاگ عالی هستند و این به یک استراتژی بزرگ‌تر برای آن کمک می‌کند بهینه سازی محتوا.

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "کفش دویدن زنانه برای پاهای پهن"

با تمرکز بر نوشتن برای کلمات کلیدی دم بلند، می توانید محتوایی تولید کنید فوق العاده مرتبط به خواسته ها و نیازهای خاص مخاطبان هدف شما. شما می توانید با ارائه مطالب مفید و آموزنده وبلاگ با پاسخ به سوالات خاص آنها، انتظارات آنها را برآورده کنید.

تمرکز بر یک بخش بسیار خاص از بازار می تواند بازدیدکنندگانی را جذب کند که فعالانه به دنبال کالاها، خدمات یا اطلاعات دقیقی هستند که شما ارائه می دهید. و قبل از اینکه متوجه شوید، در یک عرصه رقابتی، قلمروی امن خواهید داشت.

بهینه سازی محتوا

مقاله ای با هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی طولانی در رتبه 0 با یک قطعه برجسته.

این ممکن است یک فرصت طلایی برای شما باشد—شما می توانید از طریق درب جانبی وارد صنعت خود شوید. برای مثال لپ تاپ های بازی را در نظر بگیرید، جایی که وب سایت شما می تواند با بازاریابی خود وارد شود.لپ‌تاپ‌های بازی ارزان‌قیمت و سبک

به جای بهینه سازی وب سایت خود برای یک کلمه کلیدی کوتاه مانند «دسر، یک مثال کلمه کلیدی توسعه یافته ای که ممکن است در نظر بگیرید این استکوکی های شکلاتی بدون گلوتن

از سوی دیگر، کلمات کلیدی طولانی اغلب حجم جستجوی کمتری دارند و با رقبای کمتری روبرو هستند. با هدف قرار دادن این موارد، با صرف تلاش و زمان بسیار کمتر، نتایج بهتری به دست می آورید. این امر به ویژه در صورتی مفید است که در یک صنعت کار می کنید.

این همچنین می تواند پست وبلاگ شما را به عنوان یک قرار دهد منبع قابل اعتماد اطلاعات در SERP– معمولاً به شکل الف قطعه برجسته یا نتیجه غنی برای آن عبارت جستجو.

بهبود رتبه بندی جستجو

با برآوردن نیازها و ترجیحات مخاطبان خود، وب سایت خود را نیز به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد برای کسانی که به دنبال آن محصول خاص هستند قرار می دهید.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک کسب و کار کفش دویدن هستید، این کار خواهد بود خیلی رتبه بندی در بالای کلمه کلیدی دشوار استبهترین کفش های دویدن“، خیلی کمتر از تلاش های خود ترافیک زیادی کسب کنید.

اما هدف قرار دادن بهترین کلمات کلیدی برای تجارت شما دشوار است. کلمات کلیدی دم کوتاه جذاب هستند، اما اغلب بیش از حد رقابتی هستند و حجم زیادی برای اکثر آنها وجود ندارد – بنابراین جایگزین چیست؟

معیارهای کلمه کلیدی برای کلمه کلیدی "بهترین کفش های دویدن"

اکنون با کلمات کلیدی طولانی، پتانسیل سئوی خود را به حداکثر برسانید. مسئولیت دیده شدن وب سایت خود را بر عهده بگیرید، بازدیدکنندگان بسیار درگیر را جذب کنید، و تبدیل ها را مانند گذشته افزایش دهید.


منبع: https://seo-hacker.com/long-tail-keywords/

ادغام این موارد در پست های وبلاگ شما می تواند تاثیر قابل توجهی بر کل برنامه محتوا و تلاش های سئو شما داشته باشد.

ترافیک متمرکز

این کاربران همچنین اغلب در فرآیند خرید در امتداد بیشتری قرار دارند که احتمال مشتری شدن آنها را افزایش می دهد.

از این نظر، شما همچنین می توانید به راحتی در صدر قرار بگیرید صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای این کلمات کلیدی، و با تمرکز بر جایگاه های دست نخورده در یک بازار آنلاین شلوغ، مشتریان بیشتری را جذب کنید.

ممکن است با انتخاب کلمات کلیدی که بیانگر خواسته ها، ترجیحات یا نقاط دردناک مخاطبان شما هستند، شانس خود را برای وارد کردن ترافیک بسیار مرتبط افزایش دهید.

جدای از نیازهای غذایی، راه دیگری برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند، نگاه کردن به ترجیحات یک مشتری بالقوه است. چیزهایی مانند طعم، رنگ یا اندازه می توانند به یک کلمه کلیدی طولانی منجر شوند. یک مشتری ممکن است به دنبال “مینی کاپ کیک مات شکلاتی“، که منطقه دیگری است که می توانید هدف قرار دهید.

اگر شرکت شما در یک جایگاه خاص کار می کند، ممکن است کلمات کلیدی طولانی به شما کمک کنند تا با موفقیت بیشتری به بازار هدف خود برسید به یک جمعیت شناسی تخصصی پاسخ می دهد. اگرچه آنها می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند، کلمات کلیدی عمومی تضمین نمی کنند که آنها به خدمات خاص شما علاقه مند شوند.