وجود دارد ارزش دقت که کلمات کلیدی خاص ارائه می کنند. با استفاده از چنین اصطلاحات متمرکزی ممکن است افرادی را جذب کنید که هدف دقیقی دارند و تمایل دارند مشتری شوند.
رقابت کمتر = هزینه کمتر
اما هدف قرار دادن بهترین کلمات کلیدی برای تجارت شما دشوار است. کلمات کلیدی دم کوتاه جذاب هستند، اما اغلب بیش از حد رقابتی هستند و حجم زیادی برای اکثر آنها وجود ندارد – بنابراین جایگزین چیست؟
این ممکن است یک فرصت طلایی برای شما باشد—شما می توانید از طریق درب جانبی وارد صنعت خود شوید. برای مثال لپ تاپ های بازی را در نظر بگیرید، جایی که وب سایت شما می تواند با بازاریابی خود وارد شود.لپتاپهای بازی ارزانقیمت و سبک“
همانطور که قبلاً گفتم – این کلمات کلیدی اهداف کاربران را هنگامی که به دنبال دانش، کالاها یا خدمات خاصی می گردند، آشکار می کنند.
کلمات کلیدی دم دراز در سئو عبارات کلیدی با بیش از سه کلمه هستند که فوق العاده هستند متمرکز و تخصصی. این کلمات کلیدی بیشتر هدفمند هستند و منعکس کننده اهداف جستجوی دقیق کاربران نسبت به کلمات کلیدی عمومی یا گسترده هستند. آنها همچنین می توانند تجربه جستجوی سفارشی تری را برای کاربران فراهم کنند.
قدرت دقت
جدای از نیازهای غذایی، راه دیگری برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند، نگاه کردن به ترجیحات یک مشتری بالقوه است. چیزهایی مانند طعم، رنگ یا اندازه می توانند به یک کلمه کلیدی طولانی منجر شوند. یک مشتری ممکن است به دنبال “مینی کاپ کیک مات شکلاتی“، که منطقه دیگری است که می توانید هدف قرار دهید.
ممکن است با انتخاب کلمات کلیدی که بیانگر خواسته ها، ترجیحات یا نقاط دردناک مخاطبان شما هستند، شانس خود را برای وارد کردن ترافیک بسیار مرتبط افزایش دهید.
ادغام این موارد در پست های وبلاگ شما می تواند تاثیر قابل توجهی بر کل برنامه محتوا و تلاش های سئو شما داشته باشد.
ترافیک متمرکز
اگر شرکت شما در یک جایگاه خاص کار می کند، ممکن است کلمات کلیدی طولانی به شما کمک کنند تا با موفقیت بیشتری به بازار هدف خود برسید به یک جمعیت شناسی تخصصی پاسخ می دهد. اگرچه آنها می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند، کلمات کلیدی عمومی تضمین نمی کنند که آنها به خدمات خاص شما علاقه مند شوند.
با تمرکز بر نوشتن برای کلمات کلیدی دم بلند، می توانید محتوایی تولید کنید فوق العاده مرتبط به خواسته ها و نیازهای خاص مخاطبان هدف شما. شما می توانید با ارائه مطالب مفید و آموزنده وبلاگ با پاسخ به سوالات خاص آنها، انتظارات آنها را برآورده کنید.
زمانی که شما در حال اجرا هستید تحقیق کلمات کلیدی، می توانید به طور خاص خواسته ها و خواسته های بازار هدف خود را هدف قرار دهید. ممکن است با گنجاندن این عبارات خاص در مقاله خود، خوانندگانی را جذب کنید که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.
کلمات کلیدی طولانی یک تکنیک بهینه سازی قوی هستند که نرخ تبدیل را افزایش می دهد و بازدیدکنندگان را متمرکز می کند. با تمرکز بر کلمات کلیدی دقیق و مرتبط، بازدیدکنندگان علاقه مندی را جذب می کنید که تمایل بیشتری به اقدام دارند. این کلمات کلیدی به شما یک بزرگ مزیت رقابتی صرفاً به دلیل هدفمند و دقیق بودن آنها.
برای درک بیشتر این ایده که کلمه کلیدی دم بلند چیست، اجازه دهید به یک مثال نگاه کنیم.
به هر حال، وقتی کسی به این مدت طولانی وارد می شود، بسیار خاص کلمه کلیدی، آنها یک چیز را می طلبند: نوع محصولی که به تازگی در گوگل جستجو کرده اند.
استفاده از کلمات کلیدی طولانی فقط نباید در صفحات وب سایت شما باشد، بلکه یک استراتژی عالی برای وبلاگ های ماهانه شما نیز می باشد.
با قرار دادن خود به عنوان فردی که می تواند به تقاضای آنها پاسخ دهد، توجه آنها را جلب می کنید، به سؤال جستجوی آنها پاسخ می دهید و در نهایت کاربرانی را وارد می کنید که احتمال بیشتری برای خرید محصول شما دارند.
کلمات کلیدی، همانطور که همه ما می دانیم، نان و کره هستند سئو. آنها نحوه یافتن مشتریان بالقوه آنلاین ما را نشان می دهند و همان چیزی است که ما کل استراتژی ها را پیرامون آن می سازیم.
به طور خلاصه، تقریباً هر توصیفگر یا تنوع محصولاتی که ارائه میدهید، یک کلمه کلیدی طولانی است که میتوانید به طور بالقوه آن را هدف قرار دهید.
چرا باید کلمات کلیدی دم بلند را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید؟
این کاربران همچنین اغلب در فرآیند خرید در امتداد بیشتری قرار دارند که احتمال مشتری شدن آنها را افزایش می دهد.
برای مثال، اگر تشکهای یوگا سازگار با محیط زیست میفروشید، ممکن است با بهینهسازی سئوی خود با استفاده از کلمات کلیدی طولانی مانند «به یوگاکارانی دست پیدا کنید که نگران محیطزیست هستند و به دنبال محصولات پایدار هستند.تشک های یوگا غیر سمی لاستیکی طبیعی“
ورود به صنایع رقابتی
بنابراین، این سطح از ویژگی کلمه کلیدی نه تنها به شما کمک می کند تا به یک مخاطب هدف خاص برسید، بلکه شما را از رقبای خود متمایز می کند که ممکن است فقط برای کلمات کلیدی گسترده تر مانند “بهینه سازی شوند.بهترین کفش های دویدن“
ارائه دقیقا همان چیزی که مردم به دنبال آن هستند به شما این امکان را می دهد که در فضایی کمتر رقابتی، ترافیک را تقریباً بدون زحمت به دست آورید و تبدیل به وب سایت خود را افزایش دهید.
مثالی از کلمه کلیدی دم بلند چیست؟
به جای بهینه سازی وب سایت خود برای یک کلمه کلیدی کوتاه مانند «دسر، یک مثال کلمه کلیدی توسعه یافته ای که ممکن است در نظر بگیرید این استکوکی های شکلاتی بدون گلوتن“
قبلاً گفتم که کلمات کلیدی دم بلند برای پستهای وبلاگ عالی هستند و این به یک استراتژی بزرگتر برای آن کمک میکند بهینه سازی محتوا.
اکنون با کلمات کلیدی طولانی، پتانسیل سئوی خود را به حداکثر برسانید. مسئولیت دیده شدن وب سایت خود را بر عهده بگیرید، بازدیدکنندگان بسیار درگیر را جذب کنید، و تبدیل ها را مانند گذشته افزایش دهید.