به طور عمومی شناخته شده است که استوری های اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای ایجاد روابط بین جامعه و برند است. این ابزار به بسیاری از ویژگیهای سرگرمکننده درگیری رانندگی مجهز است، میتواند مسیر سریعی را به DM ارائه دهد و بسیار با شخصیت است. این بدان معنی است که استوری اینستاگرام می تواند راهی عالی برای انسانی کردن برند شما باشد. تقریباً می توان فکر کرد که این یک پیروزی آسان برای موفقیت عظیم در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی است.
همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، استوری ها ابزاری عالی برای ایجاد تعامل بیشتر بین دنبال کنندگان شما هستند. اگر میخواهید محتوای خود را به صورت ارگانیک تقویت کنید، میتوانید از این تاکتیکها استفاده کنید، اما گزینهای برای تقویت استوریهای خود با تبلیغات پولی اینستاگرام وجود دارد. این الگوریتم آن را به مخاطبان هدف بالقوه شما که هنوز حساب شما را دنبال نکرده اند، تبلیغ می کند. هر تاکتیکی که انتخاب می کنید، فراموش نکنید که نتیجه را در پایان ماه تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب، میدانید چه چیزی برای حساب شما بهترین کار را انجام میدهد و بر اساس آن برنامهریزی کنید تا در ماه آینده نتیجه بهتری داشته باشید!
منبع: https://www.digitalsquad.co.nz/increase-views-on-instagram-stories/
اگر همین الان اینستاگرام خود را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید که اگر شخصی چیزی را به دوستان نزدیک خود اضافه کند و شما بخشی از آن لیست باشید، در جلوی فید شما ظاهر می شود. این به این دلیل است که اینستاگرام ارتباطات نزدیک را در اولویت قرار داده است.
فرض کنید شما یک برند در صنعت گردشگری هستید. در این صورت، میتوانید روز خود را با یک نظرسنجی ساده در مورد استوریهای خود با یک ساحل زیبا در پسزمینه و شرح زیر شروع کنید: «ترجیح میدهی اینجا باشی؟». سپس مخاطبان شما می توانند بین بله یا خیر برای درگیر شدن با داستان شما انتخاب کنند!
تاکتیک شماره 2: در پایان روز یک داستان اضافی اضافه کنید
خوب، نه به این سرعت.
از آنجایی که داستانها کوتاهمدت هستند، ابزاری عالی برای ایجاد سر و صدا و استفاده از فرهنگ FOMO است. اگر تصمیم به انجام این کار دارید، فراموش نکنید که داستان را با عنوان پست فید همراه کنید که مخاطبان شما را تشویق می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر به استوری های شما سر بزنند.
برای مثال، اگر یک برند هستید، میتوانید سفیران برند، تأثیرگذاران و مشتریان وفادار خود را در لیست قرار دهید. و سپس شما می توانید به طور مستقیم داستان های خود را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید لیست در اینستاگرام
تاکتیک شماره 4: محتوای انحصاری را در استوری های خود به اشتراک بگذارید
به عنوان مثال، برندها می توانند یک کد تخفیف 24 ساعته یا فروش منحصر به فرد را به اشتراک بگذارند.
برای اولین داستانی که به اشتراک می گذارید، به شدت توصیه می شود از یک برچسب جذاب مانند نظرسنجی یا اسلایدر ایموجی استفاده کنید. این به عنوان یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش بازدید استوری های خود در اینستاگرام شناخته می شود. این امر باعث میشود که در استوریهای شما بلافاصله مشارکت داشته باشید، که یک شاخص مهم برای الگوریتم اینستاگرام است.
آیا می دانستید: اگر یک داستان جدید را در ساعت 10 یا 11 شب اضافه کنید، درست قبل از اینکه بقیه داستان های ما منقضی شوند، به همه آنها افزایش بیشتری در بازدیدها می دهد. این تاکتیک را امتحان کنید. اگر شما یک برند در صنعت تناسب اندام هستید، می توانید یک واقعیت جالب در مورد خواب و تاثیر آن بر سلامتی خود منتشر کنید.
تاکتیک شماره 3: از ویژگی دوستان نزدیک اینستاگرام استفاده کنید
درست مانند حلقه های اینستاگرام، Stories به عنوان یک ابزار یک ابزار ویروسی است، به این معنی که کاهش نویز بسیار سخت تر است و افراد بیشتری محتوای شما را مشاهده می کنند. با این حال، راهی برای هک کردن سیستم وجود دارد! در اینجا چهار راه برای افزایش بازدید از استوری اینستاگرام خود بدون خرج کردن یک پنی در تبلیغات اینستاگرام وجود دارد:
تاکتیک شماره 1: از یک برچسب جذاب برای اولین داستان خود استفاده کنید
مسلما، افزودن هزاران فالوور خود به لیست دوستان نزدیک تاکتیک قابل قبولی نیست. با این حال، می تواند راهی عالی برای اطمینان از اینکه اطلاعات مهم و به روز رسانی های محصول به مهم ترین اعضای جامعه شما می رسد.
هرچه استوریهای شما کلیکها و تعاملهای بیشتری داشته باشند، اینستاگرام استوریهای شما را در صف اول قرار میدهد.
به عنوان مثال، میتوانید عکسی از پرفروشترین محصول خود با عنوان زیر ارسال کنید:این کالای پرفروش بالاخره دوباره ذخیره شد! به نشانه قدردانی ما، می توانید داستان های ما را برای یک پیشنهاد منحصر به فرد بررسی کنید”
این تاکتیک امتحان شده و آزمایش شده است، اما بر کسی پوشیده نیست که به اشتراک گذاری محتوای انحصاری راهی فوق العاده برای افزایش بازدید، و تعامل و تبلیغ ارگانیک محصولات شما در خرید اینستاگرام است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که محتوای به اشتراک گذاشته شده برای مخاطبان شما مفید یا جالب باشد.