چگونه با SEO ارگانیک از رتبه بندی جستجوی محلی خود پشتیبانی کنید

تلاش‌های سئوی محلی و ارگانیک خود را مکمل یکدیگر بدانید و در صورت امکان راه‌هایی برای حمایت از هر دو ابتکار بیابید. به عنوان مثال، می توانید با ایجاد یک Google Post جدید برای هر یک، تصاویر را در پست های وبلاگ خود تغییر دهید. یا اینکه صفحات محلی شما به صورت پویا حاوی محتوای بررسی های محلی اخیر باشد تا منابعی که برای مدیریت بررسی اختصاص می دهید در تعاملات متعدد با مشتریان احتمالی برای شما مفید باشد.

گوگل در مورد آنچه که در مورد رتبه بندی محلی اهمیت دارد، واضح است. در منبع کمکی آنچگونه رتبه محلی خود را در گوگل بهبود دهیمموتور جستجوی Google می‌گوید: «برای بهبود رتبه‌بندی محلی کسب‌وکارتان، از نمایه کسب‌وکار Google برای ادعا و به‌روزرسانی اطلاعات کسب‌وکارتان استفاده کنید».

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از سئوی ارگانیک به طور موثرتری برای پشتیبانی از رتبه بندی جستجوی محلی خود استفاده کنید:

1. سئوی درون صفحه را اولویت بندی کنید

برای ایجاد محتوای مرتبط که مشتریان با انگیزه را جذب و درگیر کند:

  • به پایگاه دانش محلی و کارشناسان موضوعی خود ضربه بزنید.
  • از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا در پست‌های وبلاگ، صفحات محلی، Google Posts، نمایه‌های کسب‌وکار Google (و سایر فهرست‌های آنلاین) و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.
  • با ذکر مکان‌هایی که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند موقعیت مکانی را به تصویر بکشند، کار در گرایش‌ها و زبان محلی، نشان دادن تمجیدهای محلی و خدمات اجتماعی و موارد دیگر، بر ترکیب بافت محلی تمرکز کنید.
  • از کلمات کلیدی بلندی استفاده کنید که با نیازهای متنوع مخاطبان شما در مناطق جغرافیایی مختلف صحبت می کنند.
اینها چند نمونه از این هستند که چگونه بهینه سازی ارگانیک از تلاش های رتبه بندی محلی شما پشتیبانی می کند. با تیم سئو ریو در تماس باشید تا در مورد راه های خلاقانه دیگر برای پیشبرد استراتژی سئوی ارگانیک و محلی کسب و کار خود بحث کنید.


منبع: https://www.rioseo.com/blog/how-to-support-your-local-search-rankings-with-organic-seo/

آیا به طور ناخواسته در مسیر خرید مشتریان محلی خود موانعی ایجاد می کنید؟ در نظر بگیرید که چگونه وب سایت شما در مسیر جستجوی مشتری قرار می گیرد.

سئوی فنی همچنان یکی از موثرترین روش ها برای پشتیبانی از حضور جستجوی سالم است. سئوی ارگانیک بر بهینه سازی تجربه کاربری وب سایت شما تأکید دارد و به طور غیرمستقیم از تلاش های سئوی محلی سود می برد. با افزایش سرعت سایت، اطمینان از پاسخگویی تلفن همراه، و بهینه سازی ناوبری، تجربه ای یکپارچه و لذت بخش را برای کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند، فراهم می کنید.

در این مقاله، ما رابطه ارزشمند بین سئوی محلی و ارگانیک را بررسی می‌کنیم، بینش‌های ارزشمند و تکنیک‌های عملی را کشف می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قدرت بهینه‌سازی ارگانیک، تلاش‌های سئوی محلی خود را به حداکثر برسانید.

تفاوت بین سئوی ارگانیک و محلی چیست؟

این تجربه کاربری مثبت بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند، نرخ پرش را کاهش می‌دهد و احتمال تبدیل‌های محلی را افزایش می‌دهد. این اکوسیستمی است که نه تنها از تلاش‌های سئوی محلی شما پشتیبانی می‌کند، بلکه از آینده کسب‌وکار شما در برابر تغییرات الگوریتمی یا نوسانات در روند جستجوی محلی محافظت می‌کند. سایت خود را به طور منظم بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ مشکل فنی وجود ندارد که موتورهای جستجو را از درک و اعتماد محتوای سایت شما باز دارد.

برای تصمیم‌گیری هوشمندانه و مبتنی بر داده‌ها در مورد فرصت‌های محتوای جدید، به بینش‌های جستجوی محلی خود تکیه کنید.

5. یک طرز فکر کل نگر را در تیم بازاریابی دیجیتال خود پرورش دهید

پرورش یک رویکرد جامع به بازاریابی دیجیتال در یک تیم سازمانی مستلزم ترکیبی از برنامه ریزی استراتژیک، ارتباطات موثر، یادگیری مستمر و تلاش های مشترک است. اهداف و مقاصد واضحی را برای تیم بازاریابی دیجیتال خود تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که هر یک از اعضا نقش دیگران و اهمیت حوزه های تمرکز خود را درک می کنند. بازاریابان رشته های مختلف نباید نیازی به رقابت با یکدیگر برای بودجه و حمایت احساس کنند.

سئوی ارگانیک و محلی با هم بهتر است

در یک کلام: بله. اما البته، پاسخ بسیار ظریف‌تر است، پس بیایید به عمق بپردازیم.

صفحات محلی خود را برای برآورده کردن این نیازها بهینه کنید و به جستجوگران کمک کنید تا از کشف به بازدید در فروشگاه حرکت کنند.

3. از بهترین عملکرد سئو فنی در سازمان خود پشتیبانی کنید

از سوی دیگر، سئوی محلی بر بهینه سازی حضور آنلاین شما برای هر مکان تمرکز می کند تا توجه مشتریان بالقوه را در مجاورت جلب کند. این مستلزم بهینه‌سازی فهرست‌های کسب‌وکار، ایجاد نظرات مثبت، و استفاده از کلمات کلیدی مبتنی بر مکان برای شروع است.

یک استراتژی قوی سئو ارگانیک بر ایجاد محتوای باکیفیت و آموزنده که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود، تمرکز دارد. با ارائه مداوم محتوای ارزشمند، برند خود را به عنوان یک منبع معتبر در صنعت خود معرفی می کنید. این اقتدار نه تنها شهرت آنلاین شما را افزایش می دهد، بلکه اعتبار شما را در سطح محلی تقویت می کند و مشتریان نزدیک را که شما را یک نهاد قابل اعتماد و آگاه می دانند، جذب می کند.

حتی با استثنایی ترین تجربه مشتری آفلاین، کسب و کارهای محلی با چالش دائمی جلب توجه مصرف کنندگان بالقوه روبرو هستند.

در حالی که برخی هر آنچه را که برای تصمیم گیری در مورد فهرست محلی نیاز دارند را در جستجو پیدا می کنند، برخی دیگر قبل از مراجعه حضوری به فروشگاه یا دفتر اطلاعات بیشتری می خواهند. هدایت ترافیک واجد شرایط از فهرست‌های محلی به صفحات محلی تضمین می‌کند که می‌توانید اطلاعات عمیق‌تر و قانع‌کننده‌تری را به مشتریان ارائه دهید. آنها ممکن است به دنبال این باشند:

  • اطلاعات تجاری طولانی تر و دقیق تر
  • عکس‌هایی که به آنها کمک می‌کند تجربه‌ای را که ارائه می‌دهید درک کنند
  • محتوا به زبان محلی آنها
  • منوهای محصول و خدمات و در دسترس بودن
  • رویدادها و تبلیغات آتی در فروشگاه محلی آنها

سئوی درون صفحه این قدرت را دارد که رتبه بندی را افزایش دهد، اگر به درستی انجام شود. در اینجا چند نکته وجود دارد که می‌توانید از تلاش‌های سئو داخلی خود بیشترین بهره را ببرید.

  • محتوای سایت و صفحه فرود محلی را برای کلمات کلیدی محلی هدف خود بهینه کنید. عناوین، زیرعنوان ها و کپی را به روز کنید و فراموش نکنید که متن جایگزین توصیفی را نیز برای تصاویر اضافه کنید.
  • کپی محلی مربوطه را در سراسر صفحه درج کنید – مانند اطلاعات مختص به آن مکان از نظر کارکنان آن فروشگاه، مشاغل نزدیک، تقاطع خیابان ها، تبلیغات ویژه فروشگاه و موارد دیگر.
  • از نشانه‌گذاری طرحواره برای کمک به Google برای درک بهتر ارتباط هر صفحه با جستارهای محلی و افزایش احتمال راه‌اندازی قطعه‌های غنی و برجسته استفاده کنید.
  • عنوان و متا تگ ها را به روز کنید تا کلمات کلیدی مورد نظر را برای هر مکان درج کنید.
  • یک جریان کاری محتوایی ایجاد کنید که ذینفعان محلی را قادر می‌سازد در ایجاد و انتشار محتوای توصیفی مرتبط محلی که مصرف‌کنندگان آرزوی آن را دارند، مشارکت کنند و در عین حال از اعتبار برند با مجوزها و کنترل‌های ویرایشی محافظت کنند.

2. سفر مشتری را در طراحی وب خود در نظر بگیرید

هنگامی که Google قصد محلی را در جستجوی جستجوگر درک می کند، موتور جستجو یک بسته نقشه از گزینه های برتر کسب و کار را برای آن جستجوگر برمی گرداند. و ما می دانیم که گوگل هنگام ارائه نتایج تاکید زیادی بر نزدیکی جستجوگر دارد. رتبه‌بندی‌های محلی همچنین بر روی نمایان شدن نام تجاری شما در Google Maps، وب‌سایت‌های شخص ثالث و برنامه‌ها از طریق API تأثیر می‌گذارد. با توجه به اینکه 74 درصد از مصرف‌کنندگان محلی اخیراً گفته‌اند که اغلب از جستجو/نقشه‌های Google برای یافتن اطلاعات کسب‌وکارهای منطقه خود استفاده می‌کنند، همه مکان‌های شما باید به‌طور برجسته در این نتایج نشان داده شوند.

آیا سئوی ارگانیک تاثیری بر رتبه بندی محلی دارد؟

با این حال، همچنین اشاره می‌کند که نمایه‌های کسب‌وکار تنها مکانی نیست که Google اطلاعاتی را که برای نتایج جستجوی محلی استفاده می‌کند، منبع می‌دهد.

استنادهای محلی نقش مهمی در سئوی محلی نیز دارند و همچنین عامل مهمی در تجربیات اولیه مشتری شما با نام تجاری هستند. با اطمینان از اطلاعات منسجم و دقیق در پلتفرم های مختلف آنلاین، نقل قول های محلی خود را بهبود بخشید. بهینه‌سازی نام، آدرس، شماره تلفن (NAP) و سایر جزئیات مرتبط، حضور آنلاین محلی شما را تقویت می‌کند، اعتبار شما را افزایش می‌دهد و شانس شما را برای حضور در نتایج جستجوی محلی افزایش می‌دهد.

4. به طور منظم محتوای محلی جدید و بهینه ایجاد کنید

سئوی محلی ثابت کرده است که برای برندهای چندمکانی تغییر دهنده بازی است و به کسب و کارها امکان می دهد دید آنلاین را افزایش دهند، تجارب محلی را بهبود بخشند، ترافیک پیاده روی را افزایش دهند و در نهایت درآمد را افزایش دهند. با لایه‌بندی بهینه‌سازی‌های جستجوی ارگانیک بر روی استراتژی محلی‌تان، کسب‌وکارها می‌توانند یک هم افزایی قوی را باز کنند که نه تنها به آنها کمک می‌کند در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنند، بلکه دید کلی آنلاین و اعتبار برند را نیز افزایش می‌دهد.

در حالی که سئوی محلی بر روی دید فوری در نتایج جستجوی محلی تمرکز دارد، سئوی ارگانیک پایه ای محکم برای موفقیت آنلاین پایدار ایجاد می کند. با سرمایه‌گذاری در شیوه‌های سئوی ارگانیک مانند ایجاد بک لینک، پرورش حضور در رسانه‌های اجتماعی و کسب نظرات آنلاین، یک حضور آنلاین پایدار در تمام مکان‌های برند خود ایجاد می‌کنید.

همه این اطلاعات را گوگل جمع آوری می کند به الگوریتم‌های محلی خود کمک می‌کند تا نتایج جستجوی محلی مرتبط را نشان دهند برای جستجوگرانی که به دنبال محصولات، خدمات و راه حل های نزدیک هستند. با توجه به اینکه این دو رشته چقدر در هم تنیده هستند، یک استراتژی محلی هوشمند تجربه مشتری را در نتایج جستجوی محلی و ارگانیک در نظر گرفته و بهینه می کند.

اطلاعات موجود در فهرست Google هر مکان نیز توسط:

  • اطلاعات در دسترس عموم از جمله اطلاعات از وب سایت رسمی یک کسب و کار
  • داده های دارای مجوز از اشخاص ثالث
  • کاربرانی که اطلاعات کلیدی کسب و کار مانند آدرس و شماره تلفن، عکس‌ها و نظرات را ارائه می‌کنند
  • اطلاعات بر اساس تعاملات Google با مکان یا کسب و کار محلی

سئوی ارگانیک شامل استراتژی های گسترده ای برای بهبود دید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) در جستجوی ارگانیک برای پرس و جوهای مرتبط، صرف نظر از مکان است.