چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

به علاوه، ویژگی تبلیغ ضمنی این است که لزوماً از اشکال و قانونمندیهای مشخص تبلیغ در آن استفاده نمیشود؛ بلکه از فرصتهای پیش آمده بهصورت زیرکانه و در جهت هدف تبلیغاتی مورد نظر استفاده انواع تبلیغ در گوگل میشود. بلکه فقط 100 تومان میدهید. ساده است. فرض کنیم که شما حاضرید بابت هر کلیک 200 تومان بپردازید و رقیب شما حاضر است بابت هر کلیک 100 تومان پرداخت کند. این یعنی فقط بابت کسانی که وارد لینک شما شده اند (و از آن طریق به کانال شما پیوستند) باید پول بدهید. بدین ترتیب افراد می توانند در جهت افزایش ورودی گوگل و از طریق مزایده گوگل ادوردز تبلیغات مورد نظر خود را به انجام رسانده و در نتیجه ورودی گوگل سایت خود را بالاتر ببرد. یعنی همان قدری که نفر قبلی این مزایده حاضر به پرداخت آن بوده است. اما پس از آن که توانستید یک مزیت رقابتی را برای سایت خود فراهم آورید، می توانید وارد کارزار رقابتی شده و کمپین خود را بسازید.

پس باید چه کنید؟ پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش تبلیغات گوگل نوین مراجعه کنید. همانطور که از ابتدای این مقاله گفتم، از نظر من نوین بهترین شرکت ایرانی است که در زمینه تبلیغات گوگل فعالیت دارد .اما چرا؟ اگر بخواهیم به ساده ترین شکل ممکن پاسخ بدهیم، به شرایط مختلفی بستگی دارد! ساده است: هر چقدر شما امتیاز بالاتری داشته باشید، هزینۀ کمتری برای جایگاههای خوب گوگل پرداخت خواهید کرد. برای اینکه تبلیغات شما در گوگل موفق باشد، قطعاً به این دو نیاز خواهید داشت. اگر امتیاز کیفیت هر دو تبلیغ را یکسان در نظر بگیریم، طبیعتا رقیبتان موفق خواهد شد جایگاه بهتر را کسب کند، در این صورت شما هم باید هزینه را بالا ببرید تا جایگاهتان را از دست ندهید. برای اینکه تبلیغ شما در سئو موفق عمل کند، باید توجه داشته باشید که سایت شما از همه جهات بهینهسازی شده باشد. از طرفی جای تاسف دارد اما این عادتی است که برای همه ی مردم زمین ایجاد شده است.

مجموعه کلیک اول به عنوان یکی از بهترین سیستم های ارائه دهنده خدمات گوگل ادز، می تواند مدیریت کامل تبلیغات را برای شما انجام داده و بهترین بازخورد ممکن را برای وب سایت شما به ارمغان آورد. تبلیغات در گوگل ادوردز طبق سیستم پرداخت در ازای کلیک (PPC) انجام می شود. اما این سیستم دقیقاً چیست؟ روشی که به کمک آن، دقیقاً میتوانیم در لحظه مناسب، در معرض دید کاربر قرار بگیریم. البته اگر این مورد انجام شود کمک بیشتری به قرار گیری سایت شما در نتایج اولیه دارد. به این ترتیب، مخاطبی را جذب خواهید کرد که به شما علاقه دارد. به این معنی که شما می توانید آگهی خود را تنها برای کلمات کلیدی خاص در نظر بگیرید، برای افرادی با ویژگی ها و علاقه مندی های موردنظر خود نمایش دهید، برای تبلیغ خود ساعت نمایش در نظر بگیرید و آگهی را تنها در شهر خاصی به نمایش درآورید. دارالترجمه ها بر دو نوع هستند. پرداخت هزینه تبلیغات به ازای کلیک: هنگام تبلیغات در گوگل، شما بر اساس کلیک هزینه میپردازید. • پرداخت هزینه تنها به ازای کلیک: در گوگل ادوردز، تنها هنگامی هزینه پرداخت پرداخت می کنید که بر روی لینک شما کلیک شود.

اکانت مدیریت شده تبلیغات در گوگل؛ که وظیفه مدیریت کمپین، ساخت و شارژ و بهینه سازی آن بر عهده شرکتی است که تبلیغات را با آن انجام می دهید. از دیگر مزایای فضای مجازی، متنوع بودن محتوای آن بوده که بسیار چشمگیر است و این نکته باعث ایجاد و رشد انواع کسب و کار در محیط اینترنتی می شود و زمینه های متنوعی را برای ایجاد بازاریابی و تبلیغات، فرا خواهد ساخت. از طریق این پنل میتوانید یک کمپین تبلیغاتی جدید ایجاد کنید و با استفاده از ویرایشگر عالی این سایت، تبلیغ تلگرام خود را بسازید و قطعی کنید. شرکت ها از تبلیغات برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود از طریق رسانه های مختلف استفاده می کنند. تبلیغات گوگل در کدام رسانه ها پخش می شوند؟ البته انتخاب دقیق و درست کلمات کلیدی، قطعاً در میزان بازدهی تبلیغات شما موثر است. همچنین امکان اتصال ادوردز با ابزارهای دیگری مثل گوگل آنالیتیکس برای تحلیل بهتر میزان بازدهی تبلیغات، وجود دارد. راههای مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. در این روش متن تبلیغات در نتایج گوگل در کوئری های مرتبط نمایش داده می شود و صاحبان سایت باید به ازای هر کلیک هزینه ای را پرداخت کنند.

در واقع در این حالت، تمام مترادفها و کلماتی که از نظر گوگل مشابه کلمه کلیدی مورد نظر باشد قبول می نماید و با سرچ آنها تبلیغات را نمایش میدهد. قبل از آنکه صحبت در این مورد را آغاز کنیم، بگذاریم به شما وعده بدهم که این بخش، یکی از جذابترین ویژگیهای گوگل را برای شما آشکار خواهد کرد. البته، مزایا و ویژگیهای جذاب تبلیغات گوگل، فقط همین موارد نیستند. پرداخت قیمت دوم مناقصه: ویژگی جذاب دیگری که در نحوه محاسبه قیمت تبلیغات گوگل وجود دارد، سیستم مناقصۀ قیمت دوم است. اگرچه تبلیغات گوگل ادوردز همچنان مبتنی بر متن هستند؛ تبلیغ کنندگان می توانند با بهره گیری از ویژگی های بی نظیر، تبلیغات خود را برای مشتریان احتمالی جذاب و جذاب تر کنند.

در این مقاله با کلیک اول همراه باشید تا شما را با روش های تخصصی ایجاد کمپین تبلیغ گوگل آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید. تبلیغات خرید، در صفحات نتیجه جستجو به صورت شاپ و همراه با قیمت نمایش داده می شوند. تنظیم دقیق بودجهها: شما میتوانید بودجه کلی کمپین خود و همینطور هزینه کلیک بر روی هر کلمه را خودتان به صورت دستی مشخص کنید. روند انجام این کار به این شکل است که برای هر یک از کلمات کلیدی، مزایده بخصوصی برگزار می گردد و کسانی که تمایل دارند بر اساس یک کلمه کلیدی تبلیغات خود را انجام دهند، هزینه مورد نظر خودشان را به گوگل اعلام می نمایند. در این بین، یک سری از نتایج در قسمت بالا یا پایین صفحه قرار دارند که کنار آنها دو کلمه Ad یا Sponsored به رنگ سبز یا مشکی قرار دارد که این وبسایتها از طریق تبلیغات گوگل در این قسمت نمایش داده میشوند. انواع روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی وجود دارد که مورد استقبال فعالان در حوزه تجارت آنلاین هستند و یکی از آن ها، تبلیغات گوگل ادوردز است.

به طور معمول باید با کلیک کردن بر روی گزینه Start now کار با گوگل را آغاز کنید اما چون گوگل، تبلیغات در گوگل ادوردز را برای ایران تحریم کرده، ما امکان دسترسی مستقیم به این وبسایت جهت تبلیغات در گوگل را نداریم. میتوانید پیش نمایش مواردی که وارد کرده اید را به صورت گرافیکی مشاهده کنید. در کمپین ویدئویی این امکان وجود دارد که مخاطب بتواند بعد از گذشت ۵ ثانیه تبلیغ را رد کرده و از مشاهده تمام آن تبلیغ انصراف دهد. در اینصورت، شما با یک ویپیان به اکانت خود مراجعه کرده و اطلاعات کامل سایت و کمپین را مشاهده میکنید. البته به دلیل پیچیدگی این کار و همینطور، شانس بسته شدن اکانت شما به خاطر بیاحتیاطی، توصیۀ اکید ما، همکاری با یک شرکت تبلیغات گوگل است.

این نوع تبلیغات کمتر توسط وب سایت های ایرانی مورد هدف قرار گرفته میشود. همانطور که میبینید، گوگل واقعاً بهترین روش تبلیغاتی را در اختیار ما وب مستر ها قرار داده است. در واقع کسب و کارهایی که نوپا هستند و یا اپلیکیشن های آن ها کاربران زیادی ندارد می توانند با استفاده از تبلیغات اپلیکیشن گوگل ، اپلیکیشن های خود را به صورت بهینه و هدفمند تبلیغ کنند و شاهد افزایش کاربران اپلیکیشن های خود باشند. مانند تبلیغات غیر قابل رد کردن در یوتیوب، در این مدل تبلیغات نیز تبلیغ کنندگان هزینه تبلیغات را بر اساس CPM یا هر هراز بازدید پرداخت می کنند. این مدل تبلیغات، همانگونه که اشاره کردیم تبلیغات کلیکی نام دارند، یعنی تبلیغاتدهندگان به ازای کلیک هزینه پرداخت میکنند. اگر از ۱۰ بازاریاب با سلیقه متفاوت در مورد بهترین شیوه تبلیغات اینترنتی بپرسید، به احتمال زیاد همه آنها به تبلیغات در گوگل اشاره میکنند؛ اینجاست که یک سوال پیش میآید: چرا تمام این افراد خبره، تبلیغات گوگل را به عنوان بهترین راهکار تبلیغاتی میشناسند؟ دلیل این موضوع ساده است: همه ما وقتی به چیزی نیاز داریم، آن را در گوگل جستجو میکنیم. ساده است: این شرکت زمان میگذارد تا کلمات کلیدی شما را بهینه کند.

مثلاً روی USD بگذارید و در کادر مبلغ مورد نظر بودجه روزانه خودتان را تعیین کنید. سپس این تبلیغ در تمام کانال های تلگرام مطرح قرار داده خواهد شد و تا زمانی که پست به تعداد بازدید مورد نظر شما برسد، ادامه خواهد داشت. شما به سادگی می توانید تاثیر بودجه تبلیغاتی خود را بر افزایش بازدید سایت و فروش محصولات و خدمات خود محاسبه کنید. در صورتی که در حال حاضر به ازای هر 1000 بازدید انجام شده هزینه آن را پرداخت میکند. کسب و کارهای آنلاین نیز متوجه افزایش بودجه تبلیغاتی خود شدهاند در حالی که نرخ تبدیل در فروشگاههای آنلاین و بر مبنای تجارت دیجیتال در حال کاهش است.

این یعنی بازاریاب های اینترنتی کلمات کلیدی مشخصی را در گوگل هدف قرار می دهند و قیمت پیشنهادی خود را برای آن ارائه می کنند. هزینه پیشنهادی بالاتر به ازای هر کلیک یکی از معیارهایی است که مشخص میکند تبلیغات کدام تبلیغکننده و در چه موقعیتی نمایش داده شود. مکان نمایش: همانطور که گفتیم، با تبلیغات گوگل، شما زمانی دیده میشوید که کاربر به دنبالتان است. همانطور که میدانید تعداد مصرف کنندگان گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش می باشد و استفاده از اپلیکیشن های مختلف در این گوشی توسط کاربران یکی از جذابیت های اساسی این گوشی ها محسوب می شود. در حال حاضر، شرکت گوگل، کشور ایران را تحریم کرده است و بنابراین، شما نمیتوانید به صورت مستقیم تبلیغات گوگل انجام دهید.

تبلیغات در گوگل یکی از قدیمی ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات در اینترنت می باشد و باعث می شود تا بدون صرف هزینه سئو و بهینه سازی، سایت خود را به صورت رایگان در رتبه های اول گوگل ببینید و تنها بابت کلیک هایی که بر روی لینک سایت شما می شود هزینه پرداخت کنید. تبلیغ کلیکی: در تبلیغ کلیکی تلگرام، شما بر اساس تعداد کلیک هایی که بروی تبلیغ شما میشود هزینه پرداخت میکنید. پروژه اعتماد به معنای سایت هایی مانند بی بی سی، ناتینال جئوگرافیک و غیره است. طبق گفتههای Backlinko، آمار و ارقامی که این ابزار برای حجم جستوجوی کلمههای کلیدی ارائه میکند، اشتباه است و نمیتوان به آن اعتماد کرد. این حرف اصلاً درست نیست و نباید به این شرکتها اعتماد کرد. قیمت هر کلیک هم بالا نیست و شما میتوانید با 150 تومان بابت هر کلیک تبلیغات تلگرام خود را شروع کنید.

برای بهبود تجربه هم برای کاربران و هم برای تبلیغ کنندگان، Google رتبه بندی آگهی دهنده را نیز در نظر می گیرد. چرا که حتی اگر هزاران نفر هم این تبلیغ را ببینند، تا زمانی که کسی روی آن کلیک نکند، شما پولی نخواهید داد. آن هم با یک هزینه معقول و به صرفه. گوگل همیشه سعی میکند بهترین تبلیغات را به کاربران خود نمایش دهد و بنابراین یک امتیاز کیفی برای تبلیغات در نظر گرفته که بین 0 تا 10 است. تبلیغ کنندگان لیستی از کلمات کلیدی را برای هدف گذاری انتخاب می کنند که این کلمات کلیدی عموما مربوط به پیشنهادات کاری آنها است، این عبارات شامل کلماتی است که مردم به احتمال زیاد هنگام جستجو برای محصول خود استفاده می کنند و صاحب سایتها بیشتر از بین همین موارد، کلمات لازم را انتخاب می کنند. در این مناقصه، قیمت شما با سایر رقبا مقایسه شده و در نهایت بهترین قیمت، بالاترین جایگاه را در بین نتایج گوگل پیدا میکند. دانستن این دو موضوع به شما کمک میکند مبلغ مناسبی را برای هر کلمه کلیدی در نظر بگیرید تا بتوانید سایر رقبا را از میدان به در کنید و در مزایده برنده شوید. • آیا بودجه ای که برای تبلیغات در نظر دارم، به نسبت رقبا مناسب است؟