چگونه یک استراتژی SEA EEAT پزشکی 300 ٪ درآمد ارگانیک را افزایش داد
انتشار: آذر 21، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

چگونه یک استراتژی SEA EEAT پزشکی 300 ٪ درآمد ارگانیک را افزایش داد


با اعلام Google به روزرسانی های الگوریتم اصلی به ظاهر چپ و راست ، ادامه کار برای یک بازاریاب دیجیتال دشوار است. اما اگر در فضای پزشکی هستید ، یک مفهوم سئو مدرن وجود دارد که واقعاً باید به آن توجه کنید.

Eeat SEO.

این عامل رتبه بندی جستجو از سال 2018 بوده است و کارشناسان سئو ما از آن زمان تاکنون آزمایش و ارزیابی آن را انجام داده اند. با استراتژی های به درستی اجرا شده ، ما برای مشتریان خود موفقیت بزرگی پیدا کردیم - از جمله کسی که دید 300 ٪ افزایش درآمد ارگانیک سال نسبت به سالبشر

در وبلاگ امروز ، ما دقیقاً به آنچه Google Eeat است ، نحوه بهینه سازی آن (با استفاده از مشتری ما به عنوان نمونه) و چه نوع نتیجه ای را می توانید برای وب سایت خود انتظار داشته باشیم.

آیا می خواهید یک برنامه شخصی برای بهبود عملکرد SEO وب سایت خود با استفاده از EEAT؟ امروز درخواست مشاوره رایگان کنید تا ببینید که چگونه جریان می تواند کمک کندبشر

Eeat SEO چیست؟

EEAT مخفف تجربه ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس است. این مفهوم به عنوان بخشی از تلاش های مداوم گوگل برای ارائه نه فقط معرفی شد مربوطه محتوا به کاربران خود ، بلکه محتوایی که دقیق و قابل اعتماد بودبشر

Eeat SEO تقریباً همزمان با بروزرسانی بدنام Medic Core 2018 ، که بر بسیاری از وب سایت های مشاوره بهداشت و پزشکی ، از جمله تعدادی از مشتریان خود ما تأثیر گذاشت ، به وجود آمد. سایتهای دیگر تحت تأثیر قرار گرفتند که شامل گروههای "پول یا زندگی شما" (YMYL) شدند.

هدف گوگل واضح بود: وقتی صحبت از سلامت ، مسائل مالی ، مشاوره حقوقی و ایمنی می شود ، محتوا باید درجه یک باشد وت برای محافظت از جستجوگران دقیق.

اما مفهوم EEAT فقط برای کپی کردن در وب سایت شما صدق نمی کند. همچنین برای نویسندگان وبلاگ شما نیز صدق می کند.

هرچه نویسندگان وبلاگ شما معتبرتر و با تجربه تر باشند ، محتوای سایت شما به نوبه خود قابل اعتماد تر خواهد بود. BIOS و صفحات نویسنده برای برقراری ارتباط با Google ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس ، املاک و مستغلات مهمی شدند (به حدی که امروزه برای یافتن یک وبلاگ بدون صفحات نویسنده ، سخت گیر خواهید شد).

نویسنده: جیسون فرانک. BIO: جیسون فرانک بنیانگذار و معاون رئیس جمهور در استندای Cutout Cutout است. پس از 25 سال فروش اتوماسیون کارخانه ، او این شرکت را با یکی از هم اتاقی های کالج خود شروع کرد. این شرکت به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان محصولات چاپی سفارشی با فرمت بزرگ در Sates United تبدیل شده است. در کنار ایستاده های برش مقوایی نام ، آنها همچنین Bigheads ، Point of خرید ، نقاشی های دیواری و دکوراسیون دیواری را به پایگاه مشتری متنوع در سراسر ایالات متحده و کانادا ارائه می دهند. هنگامی که روی تجارت متمرکز نیستید ، معمولاً جیسون را در دوچرخه سواری جاده یا خارج از جنگل و مزارع غربی ویسکانسین می بینید. مشاهده همه پست ها پیوند توییتر.
نمونه ای از یک کتابخانه نویسنده از موضع های قبلی Client Client Client ما.

ما می توانیم روزها در مورد Google Eeat ادامه دهیم ، اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، توصیه می کنیم خواندن نوشتن کامل موز در مورد این موضوع وت دستورالعمل های Rater با کیفیت جستجوی Googleبشر

ویدیوی زیر در YouTube میزبانی شده است. اگر برای مشاهده فیلم به کمک نیاز دارید ، لطفا با آن تماس بگیرید [email protected]بشر

نحوه بهبود سئو EEAT: یک مطالعه موردی

بنابراین ، چگونه EEAT SEO در وحشی اینترنت اعمال می شود؟

در کار ما با مشتریانی که مباحث YMYL را پوشش می دهند ، ما دو استراتژی را شناسایی کرده ایم که واقعاً سوزن را بر روی این مفهوم حرکت می دهند:

  1. اطمینان حاصل کنید که محتوای با کیفیت بالا دارید که تا حد امکان دقیق و از نظر پزشکی سالم است.
  2. متخصصان پزشکی قابل اعتماد را در استراتژی بازاریابی محتوای خود وارد کنید.

ما شما را از طریق این دو استراتژی در عمل با یک مطالعه موردی در دنیای واقعی از یکی از مشتریان تجارت الکترونیکی ما (نام تجاری که با درخواست از آن خارج می شود) قدم می زنیم.

یک پیشینه کوچک: قبل از مشارکت ما ، این مشتری بیش از یک سال نتوانسته است رشد در وبلاگ و محتوای وب سایت بنیادی را بدست آورد. از آنجا که آنها از صمیم قلب در سلامت و سلامتی عمودی درگیر شده بودند ، ما فرض کردیم که سئو Eeat مسئله ای بود - و یک پیشنهاد سئو سفارشی برای رسیدگی به آن ارائه دادیم.

این کاری است که ما انجام دادیم:

مرحله 1: محتوای دقیق و سالم را ایجاد کنید.

با تشکر از EEAT ، تمام محتوای پزشکی (از جمله محتوای سلامتی و سلامتی) توسط الگوریتم Google به شدت مورد بررسی قرار می گیرد. وب سایت ها می توانند هنگام مطالبات پزشکی توسط موتورهای جستجو به شدت مجازات شوند ، بنابراین باید به هر محتوای "پزشکی" با دقت و با یک استراتژی دقیق نزدیک شود.

برای رعایت این استانداردها (و به نوبه خود ، عملکرد ارگانیک) ، مشتری ما نیاز داشت که خود را به عنوان یک منبع معتبر برای اطلاعات در صنعت خود - بدون فروش "مشاوره پزشکی" و عصبانیت خدایان گوگل - تأسیس کند.

چند بخش اصلی برای رویکرد جامع SEO EEAT ما برای این مشتری وجود داشت.

ابتدا محتوای عملکرد بالا را به روز کنید

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از استراتژی EEAT ما ، تیم سئو ما با مسیر کمترین مقاومت شروع شد: به روزرسانی محتوای قدیمی تر که قبلاً عملکرد خوبی داشتند اما فرصت بسیار بیشتری برای رشد داشتند.

ما می دانستیم که سایت مشتری ما باید داشتن مقام به رشد کردن اقتدار آن بنابراین ، به جای به روزرسانی محتوای ضعیف ، ما با 20 وبلاگ برتر که در حال حاضر ترافیک و کاربران را وارد کرده اند ، شروع کردیم. ما در مورد آنچه قبلاً کار می کرد ، دو برابر کردیم ، بهینه سازی کلمات کلیدی و اضافه کردن محتوای آموزشی دقیق تر و مفیدتر به این وبلاگ ها از طریق فرآیند تازه سازی محتوای اثبات شده ما.

سئو غالباً یک استراتژی آشکار علت و معلولی نیست ، اما مشخص است که به روزرسانی های محتوای ما کار کرده است. در یک قطعه خاص از محتوای به روز شده در ماه مه 2021 ، ترافیک با 1100 درصد ماه بیش از ماه شلیک شد با تشکر از تغییرات ما

ترافیک ارگانیک Ahrefs ، کلمات کلیدی ارگانیک و نمودارهای ارزش ترافیک ، که هر سه آنها بعد از ماه مه 2021 افزایش چشمگیر را نشان می دهند.

در مورد اینکه چگونه محتوای طراوت مانند این می تواند به شما در ظاهر شدن در این قسمت بیشتر بیاموزید نمای کلی AI و نتایج مانند افزایش 268 ٪ در کلیک های ارگانیک ایجاد کنید با خواندن آخرین مطالعه موردی مابشر

پیوند به منابع معتبر

به روزرسانی های جامع ما شامل افزودن محتوای خوب تحقیق و آموزنده به وبلاگ است-و ما می خواستیم با یک استراتژی پیوند خارجی درجه یک ، این مسئله را برای Google آشکار کنیم.

مطابق با استانداردهای پزشکی ، هر ادعایی در سایت مشتری ما با اثبات منابع معتبر و معتبر اطلاعاتی مانند انستیتوی ملی بهداشت ، مجلات دانشگاهی و علمی و مطالعات منتشر شده حمایت می شود.

مرحله 2: متخصصان پزشکی را به عنوان نویسندگان محتوا درج کنید.

چگونه دیگر اطمینان دادیم که محتوای مشتری ما از نظر پزشکی سالم است؟

با درخواست متخصصان موضوع برای کمک.

استراتژی ما: متخصصان پزشکی شخص ثالث ، وب سایت و محتوای وبلاگ ما را مرور می کنند و این را برای خوانندگان آشکار می کنند که تمام مطالب از طریق پزشکی عبور کرده است.

ما همچنین از هرگونه نشانه گذاری طرحواره ای که این محتوا را به عنوان "اطلاعات پزشکی" به Google نشان می دهد ، جلوگیری کردیم.

به عنوان بخشی از این ، ما یک جعبه "محتوای پزشکی مورد بررسی توسط" را به هر صفحه وب اضافه کردیم ، با نام مشارکت کننده مرتبط برای آن پست. این نشانه گذاری با رعایت دستورالعمل های EEAT ، سیگنال هایی را برای اعتبار و اقتدار محتوا به Google از اعتبار و اقتدار محتوا ارسال کرد.

و کار کرد! ردپای کلمات کلیدی و معیارهای ترافیک ارگانیک به سرعت برای وبلاگ های به روز شده افزایش یافته است ، همانطور که در نمودار AHREFS در زیر نشان داده شده است. این وبلاگ خاص در آوریل 2021 به روز شد و ما چندی بعد شروع به دیدن پیشرفت های ارگانیک کردیم.

ترافیک ارگانیک Ahrefs ، کلمات کلیدی ارگانیک و نمودارهای ارزش ترافیک ، که هر سه آنها بعد از ماه مه 2021 افزایش چشمگیر را نشان می دهند. خطوط حدود ماه اوت کاهش می یابد. 2021

ایجاد یک صفحه "درباره متخصصان"

برای ایجاد اعتماد بیشتر و تقویت اعتبار کارشناسان شخص ثالث که این محتوا را مرور می کنند ، هر جعبه "محتوای پزشکی که توسط آن بررسی شده است" در یک صفحه وب به صفحه وب "درباره متخصصان" پیوند می زند. در اینجا ، خوانندگان (و ربات های گوگل) می توانند اطلاعات بیشتری در مورد این داوران پزشکی ، از جمله صلاحیت ها و گواهینامه های آنها پیدا کنند.

با استفاده از این صفحه "در مورد متخصصان" ، ما به Google سیگنال دادیم که کارشناسان منتخب مشتری ما ارزش گوش دادن به آنها را دارند - و ارزش بالایی از تیم امتیاز با کیفیت دارند.

نتایج: Eeat SEO ارزش کار را دارد

تنها با چند ماه بهینه سازی EEAT در زیر کمربند خود ، مشتری ما شروع به دیدن نتایج حیرت انگیز کرد. و وقتی به کل دامنه پروژه 14 ماهه ، 26 صفحه نگاه می کنیم ، حتی بهتر می شود:

  • 291 ٪ افزایش در جلسات ارگانیک Yoy
  • 279.5 ٪ افزایش در کاربران ارگانیک Yoy
  • 295 ٪ افزایش در کلیک Yoy
  • 375 ٪ افزایش در برداشت های ارگانیک Yoy

در حالی که همه اینها عالی است ، آنچه برای مشتری ما مهم بود ، تعداد درآمد بود. آیا این پروژه ارزش فشار را داشت؟

قطعاً

به لطف افزایش 235 درصدی در تکمیل هدف ارگانیک در سال گذشته ، مشتری ما در کل دید 300 ٪ افزایش درآمد ارگانیک از این استراتژی محتوای سئو به تنهایی!

نمودار نوار نشان دهنده افزایش مداوم در جلسات ارگانیک و کاربران از مارس 2021 تا ژوئیه 2021. جلسات 24 ٪ ماه نسبت به ماه و 291 ٪ نسبت به سال افزایش می یابد. کاربران 22.8 ٪ ماه را نسبت به ماه و 279.5 ٪ نسبت به سال افزایش می دهند.

نکته اصلی: این که آیا تجارت شما به طور محکم کاشته شده است یا به سادگی چند محصول در صنعت بهداشت و سلامتی دارد ، SEO EEAT را نمی توان نادیده گرفت. فقط با چند بهینه سازی ، می توانید محتوای خود را از قابل عبور تا پیشرو در صنعت بگیرید-و Google شما را برای آن پاداش می دهد.

برای جمع آوری استراتژی EEAT شخصی خود به کمک نیاز دارید؟ کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو ما همیشه از کمک به شما خوشحال هستند.

در هر زمان درخواست مشاوره رایگان کنید تا بدانید که چگونه EAT و سایر فاکتورهای سئو می توانند رتبه بندی SERP ، ترافیک وب سایت و عملکرد کلی ارگانیک سایت شما را تقویت کنند.

اکنون پیشنهاد رایگان خود را دریافت کنید



منبع: https://www.goinflow.com/blog/eat-seo/