چگونه یک کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل موثر برای کسب و کار خود راه اندازی کنید

CPC = (رتبه تبلیغات / امتیاز کیفیت شما) + 0.01 دلار

11/ افزونه های تبلیغاتی: در مرحله آخر، می توانید پسوندهای لینک سایت را اضافه کنید که کاربران را در یک تبلیغ به چندین صفحه هدایت می کند. افزونه های لینک سایت نرخ کلیک و امتیاز کیفیت تبلیغات را افزایش می دهند. نمونه ای از پسوند لینک سایت در زیر آورده شده است 👇

افزونه های پیوند سایت Apple Ad در جستجوی گوگل
افزونه های پیوند سایت Apple Ad در جستجوی گوگل.

4/ اهداف متعددی را پیدا خواهید کرد که می توانند بنا به انتخاب شما انتخاب شوند. فرض کنید می خواهید ترافیک را به وب سایت یا صفحه فرود خود هدایت کنید. بنابراین، در آن صورت، « ترافیک وب سایت » را به عنوان هدف انتخاب خواهید کرد.

صفحه «هدف کمپین خود را انتخاب کنید» در داشبورد Google Ads
صفحه «هدف کمپین خود را انتخاب کنید» در داشبورد Google Ads.

چگونه؟ – شنیدم که پرسیدی!

یک تبلیغ با کیفیت بالا به ازای هر کلیک هزینه پایینی دریافت می کند.

کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل: خلاصه

  • رتبه بندی یک تبلیغ در صفحه موتور جستجو به امتیاز کیفیت، رتبه تبلیغ و CPC بستگی دارد.
  • کمپین جستجوی تبلیغات گوگل به تبلیغ شما اجازه می دهد تا به شبکه گسترده ای از گوگل دسترسی پیدا کند.
  • با استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی می‌توانید نرخ تعامل تبلیغات خود را افزایش دهید.
  • تطبیق کلمات کلیدی بخش مهمی از فرآیند راه اندازی کمپین است.
  • شما باید تبلیغ خود را با بهبود کپی آگهی بهینه کنید. عنوان و توضیحات
  • هرچه کیفیت تبلیغات بالاتر باشد، هزینه به ازای هر کلیک کاهش می یابد.

بهترین بخش اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل این است که «آنها تحت کنترل شما هستند».

خوب بیایید یاد بگیریم!

مراحل گام به گام راه اندازی تبلیغات جستجوی گوگل؟

در تصویر، نتایج جستجوی برتر را می‌بینید که در بالا «تبلیغ» مشخص شده است.

Mohit یک بازاریاب دیجیتال معتبر با بیش از 6 سال تجربه کار با برندهای برتر است. او به بسیاری از برندها کمک کرده است تا استراتژی دیجیتال خود را از ابتدا بسازند. خلاقیت و نوآوری به او الهام می بخشد.


منبع: https://www.digitalsquad.co.nz/set-up-an-effective-google-search-ad-campaign/

همچنین می توانید با ایده گرفتن از توصیه های گوگل قدرت تبلیغات خود را افزایش دهید، اسکرین شات زیر فقط یک نمونه است.

صفحه «ایجاد آگهی» در داشبورد Google Ads
صفحه «ایجاد آگهی» در داشبورد Google Ads.

3/ اکنون برای ایجاد کمپین بر روی دکمه “کمپین جدید” کلیک کنید.

برای درک عملکرد تبلیغات جستجوی گوگل، چهار نکته کلیدی را به خاطر بسپارید.

  1. کلید واژه ها
  2. امتیاز کیفیت
  3. رتبه آگهی
  4. هزینه در هر کلیک

کلمات کلیدی در تبلیغات جستجوی گوگل

در حال حاضر، شما 30٪ از کار را تمام کرده اید! تبریک میگم اکنون در مرحله بعدی، Networks and Locations را راه اندازی خواهید کرد.

اکنون، اگر آن آگهی خاص حاوی کلمات کلیدی مشابه باشد، این جستجو می‌تواند با یک آگهی جستجوی Google بسیار مرتبط مطابقت داشته باشد.

تبلیغاتی که بالاترین امتیاز رتبه آگهی را دارند، جایگاه برتر را کسب می کنند.

هزینه به ازای هر کلیک یا CPC در تبلیغات جستجوی گوگل

رتبه آگهی به تعیین موقعیت آگهی در صفحه نتایج جستجو کمک می کند. با استفاده از این فرمول محاسبه می شود:

معمولاً صفحه نتایج موتور جستجو دو نوع نتیجه را نشان می دهد: تبلیغات پولی و دیگری نتایج ارگانیک.

2/ سپس به داشبورد کمپین گوگل هدایت می شوید. تصویر زیر را ببینید 👇

صفحه «کمپین جدید» در داشبورد Google Ads.
صفحه «کمپین جدید» در داشبورد Google Ads.

ممکن است از خود بپرسید: “امتیاز کیفیت یک تبلیغ چقدر است؟”

می‌توانید کمپین‌های جستجو ایجاد کنید و بازخورد خود را با ما در میان بگذارید. اگر می‌خواهید درباره Google Ads اطلاعات بیشتری کسب کنید یا برای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی Google خود به کمک نیاز دارید، با تیم Digital Squad تماس بگیرید و ما خوشحال می‌شویم در کمپین‌هایتان به شما کمک کنیم.