ممکن است از خود بپرسید: “امتیاز کیفیت یک تبلیغ چقدر است؟”
کلمات کلیدی همان چیزی است که کاربران در موتور جستجوی گوگل به دنبال آن هستند. به عنوان مثال، “بهترین باشگاه در سنگاپور.”
میتوانید کمپینهای جستجو ایجاد کنید و بازخورد خود را با ما در میان بگذارید. اگر میخواهید درباره Google Ads اطلاعات بیشتری کسب کنید یا برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی Google خود به کمک نیاز دارید، با تیم Digital Squad تماس بگیرید و ما خوشحال میشویم در کمپینهایتان به شما کمک کنیم.
11/ افزونه های تبلیغاتی: در مرحله آخر، می توانید پسوندهای لینک سایت را اضافه کنید که کاربران را در یک تبلیغ به چندین صفحه هدایت می کند. افزونه های لینک سایت نرخ کلیک و امتیاز کیفیت تبلیغات را افزایش می دهند. نمونه ای از پسوند لینک سایت در زیر آورده شده است 👇
در صورتی که بخواهید اطلاعات موجود در آگهی خود را تغییر دهید، می توانید آن را آزادانه و در هر زمان انجام دهید. بعد از اینکه تبلیغات شما پخش شد، باید به طور منظم بر عملکرد نظارت داشته باشید و به طور مداوم تبلیغات جستجوی Google خود را بهینه کنید. فراموش نکنید: بهترین بخش اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل این است که «آنها تحت کنترل شما هستند».
تبلیغات جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟
اگر به دنبال پاسخ برای تمام این سوالات مرتبط با تبلیغات جستجوی گوگل هستید، این وبلاگ برای شما مناسب است.
شما مبتدی هستید و می خواهید هنگام تنظیم آگهی از اشتباهات جلوگیری کنید؟
در تصویر بالا، میتوان فهمید که این تبلیغات برتر بسیار مرتبط با عبارت جستجو هستند، زیرا با کلمات کلیدی مطابقت دارند، به علاوه امتیاز کیفیت این تبلیغات خوب است که به آنها کمک میکند در رتبه ۳ برتر قرار بگیرند.
امتیاز کیفیت در تبلیغات جستجوی گوگل
6/ URL وب سایت یا پیوند صفحه فرود را اضافه کنید، تمام ترافیک پرداخت شده به این پیوند هدایت می شود. شما می توانید یک “نام کمپین” را به انتخاب خود اضافه کنید.
4/ اهداف متعددی را پیدا خواهید کرد که می توانند بنا به انتخاب شما انتخاب شوند. فرض کنید می خواهید ترافیک را به وب سایت یا صفحه فرود خود هدایت کنید. بنابراین، در آن صورت، « ترافیک وب سایت » را به عنوان هدف انتخاب خواهید کرد.
رتبه آگهی به تعیین موقعیت آگهی در صفحه نتایج جستجو کمک می کند. با استفاده از این فرمول محاسبه می شود:
خوب بیایید یاد بگیریم!
مراحل گام به گام راه اندازی تبلیغات جستجوی گوگل؟
8/ در زیر تنظیمات کمپین، شبکه ای را انتخاب کنید که می خواهید تبلیغات شما در آن نمایش داده شود. اگر میخواهید تبلیغات خود را فقط در شبکه جستجو نشان دهید، شبکه نمایش را انتخاب نکنید. و در قسمت Locations شما مختار هستید که چندین کشور یا هر منطقه خاصی را انتخاب کنید.
نوع دیگری از افزونه های تبلیغاتی افزونه های callout هستند. اینها به شما امکان می دهند پیشنهادات منحصر به فردی را برای مخاطبان هدف خود تبلیغ کنید. یک مثال 👇
اکنون، اگر آن آگهی خاص حاوی کلمات کلیدی مشابه باشد، این جستجو میتواند با یک آگهی جستجوی Google بسیار مرتبط مطابقت داشته باشد.
در این وبلاگ در مورد راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل موثر برای کسب و کار خود، یاد خواهید گرفت:
- تبلیغات جستجوی گوگل چیست؟
- راهنمای گام به گام تنظیم تبلیغات جستجوی گوگل.
- تبلیغات جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟
- و البته خلاصه
تبلیغات جستجوی گوگل چیست؟
تبریک می گویم! تبلیغ کمپین جستجوی شما فعال است.
5/ پس از انتخاب «ترافیک وب سایت» به عنوان هدف، از شما خواسته می شود تا نوع کمپین را انتخاب کنید. مانند کمپینهای جستجو، کمپینهای نمایش، کمپینهای ویدیویی، و غیره. «کمپین جستجو» را انتخاب کنید و روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.
تبلیغاتی که بالاترین امتیاز رتبه آگهی را دارند، جایگاه برتر را کسب می کنند.
هزینه به ازای هر کلیک یا CPC در تبلیغات جستجوی گوگل
در حال حاضر، شما 30٪ از کار را تمام کرده اید! تبریک میگم اکنون در مرحله بعدی، Networks and Locations را راه اندازی خواهید کرد.
برای جزئیات بیشتر در مورد کلمات کلیدی، همیشه می توانید به مرحله شماره 9 این وبلاگ مراجعه کنید.
10/ در مرحله بعد یک تبلیغ ایجاد می کنید که در شبکه های جستجوی گوگل ظاهر می شود. توصیه می شود از کپی های تبلیغاتی بسیار جذاب استفاده کنید تا تبلیغ شما به درخواست جستجوی کاربر مرتبط شود. اگر کیفیت تبلیغ شما بهتر باشد، عملکرد تبلیغات شما می تواند بهتر از سایرین در شبکه کار کند.
1/ با مراجعه به لینک وارد حساب کاربری گوگل ادز خود شوید ads.google.com.
Mohit یک بازاریاب دیجیتال معتبر با بیش از 6 سال تجربه کار با برندهای برتر است. او به بسیاری از برندها کمک کرده است تا استراتژی دیجیتال خود را از ابتدا بسازند. خلاقیت و نوآوری به او الهام می بخشد.
منبع: https://www.digitalsquad.co.nz/set-up-an-effective-google-search-ad-campaign/
رتبه آگهی = امتیاز کیفیت شما * حداکثر شما. مبلغ پیشنهادی
بنابراین، چه تفاوتی دارد؟ چرا باید تبلیغات پولی را به جای تبلیغات ارگانیک اجرا کنیم؟
من اخیراً به سنگاپور نقل مکان کردهام و به فکر پیوستن به یک باشگاه ورزشی بودم، اما نمیدانم کدام باشگاهها بهترین ورزشگاههای سنگاپور هستند، بنابراین مانند همه، «بهترین باشگاه در سنگاپور» را در گوگل جستجو کردم و نتایج جستجوی متعددی از Google دریافت کردم. می توانید در تصویر زیر ببینید 👇
شما کنجکاو هستید که بدانید از چه ویژگی هایی می توانید برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل موثر استفاده کنید که ترافیک بیشتری را به ارمغان می آورد؟
3/ اکنون برای ایجاد کمپین بر روی دکمه “کمپین جدید” کلیک کنید.
بهترین بخش اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل این است که «آنها تحت کنترل شما هستند».
چگونه؟ – شنیدم که پرسیدی!
همچنین می توانید با ایده گرفتن از توصیه های گوگل قدرت تبلیغات خود را افزایش دهید، اسکرین شات زیر فقط یک نمونه است.
امتیاز کیفیت بر اساس این سه پارامتر کلیدی از 1 تا 10 اندازه گیری می شود. یک تبلیغ با امتیاز کیفیت خوب در جستجوی گوگل رتبه بالایی دارد.
رتبه آگهی در تبلیغات جستجوی گوگل
CPC = (رتبه تبلیغات / امتیاز کیفیت شما) + 0.01 دلار
یک تبلیغ با کیفیت بالا به ازای هر کلیک هزینه پایینی دریافت می کند.
کمپین تبلیغاتی جستجوی گوگل: خلاصه
- رتبه بندی یک تبلیغ در صفحه موتور جستجو به امتیاز کیفیت، رتبه تبلیغ و CPC بستگی دارد.
- کمپین جستجوی تبلیغات گوگل به تبلیغ شما اجازه می دهد تا به شبکه گسترده ای از گوگل دسترسی پیدا کند.
- با استفاده از افزونههای تبلیغاتی میتوانید نرخ تعامل تبلیغات خود را افزایش دهید.
- تطبیق کلمات کلیدی بخش مهمی از فرآیند راه اندازی کمپین است.
- شما باید تبلیغ خود را با بهبود کپی آگهی بهینه کنید. عنوان و توضیحات
- هرچه کیفیت تبلیغات بالاتر باشد، هزینه به ازای هر کلیک کاهش می یابد.
2/ سپس به داشبورد کمپین گوگل هدایت می شوید. تصویر زیر را ببینید 👇
7/ در مرحله بعدی تبلیغات برای اجرا نیاز به بودجه دارد. بنابراین بودجه و تنظیم پیشنهاد لازم است. میانگین بودجه روزانه کمپین خود را انتخاب کنید و تمرکز خود را مانند کلیکها، تبدیلها، نمایشها و غیره انتخاب کنید. فرض کنید میخواهید ترافیک و تعامل بیشتری در وبسایت یا صفحه فرود خود داشته باشید، سپس «کلیکها» را به عنوان تمرکز کمپین خود انتخاب کنید!
11/ در مرحله آخر آگهی خود را بررسی کرده و Publish را بزنید! آری
برای درک عملکرد تبلیغات جستجوی گوگل، چهار نکته کلیدی را به خاطر بسپارید.
- کلید واژه ها
- امتیاز کیفیت
- رتبه آگهی
- هزینه در هر کلیک
کلمات کلیدی در تبلیغات جستجوی گوگل
آیا میخواهید بدانید چه چیزی باعث میشود آگهی در جایگاه برتر در جستجوی گوگل قرار بگیرد؟
امتیاز کیفیت به ارتباط آگهی، نرخ کلیک مورد انتظار (CTR) و تجربه کاربر بستگی دارد.
- ارتباط آگهی: چقدر تبلیغ شما با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد.
- نرخ کلیک مورد انتظار (CTR): احتمال اینکه تبلیغ شما در هنگام نمایش کلیک شود.
- تجربه صفحه فرود: صفحه فرود شما چقدر برای افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند مرتبط و مفید است.
در حال حاضر، آخرین مرحله از این فرآیند حراج CPC یعنی هزینه به ازای کلیک یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) است. تبلیغ کننده فقط زمانی پرداخت می کند که کاربر روی تبلیغ کلیک کند.
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک تبلیغ را به کاربر مرتبط تر کنید؟
Google Ads یک پلت فرم تبلیغات آنلاین است که گزینه های متعددی را برای تبلیغ پیشنهادات، محصولات، آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و غیره در اختیار شما قرار می دهد. و کمپین های جستجوی Google یکی از انواع کمپین هایی هستند که توسط Google برای قرار دادن تبلیغات ما در شبکه گسترده نتایج جستجو ارائه شده است. . این به شما امکان می دهد نام تجاری، خدمات، آخرین محصولات، پیشنهادات و غیره خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل تبلیغ کنید و به افزایش ترافیک به وب سایت یا صفحه فرود شما کمک می کند.
تبلیغات پولی همانطور که در تصویر بالا می بینید دارای “تبلیغ” هستند و برای نتیجه ارگانیک، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید هیچ “آگهی” علامت گذاری نشده است.
9/ مرحله بعدی این است که یک لیست کلمات کلیدی را به گروه تبلیغات خود اضافه کنید. اگر مطمئن نیستید که مجموعه کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما چیست، هوش مصنوعی گوگل در اینجا به شما کمک می کند. می توانید پیوند وب سایت یا صفحه فرود خود را در کادر URL قرار دهید و روی «دریافت کلمات کلیدی» کلیک کنید.
معمولاً صفحه نتایج موتور جستجو دو نوع نتیجه را نشان می دهد: تبلیغات پولی و دیگری نتایج ارگانیک.
در تصویر، نتایج جستجوی برتر را میبینید که در بالا «تبلیغ» مشخص شده است.
کمپین جستجوی گوگل بخشی از هر استراتژی بازاریابی آنلاین موثری است که توسط میلیون ها برند برای دستیابی به اهداف بازاریابی استفاده می شود.