چگونه CTV را به یک ماشین نسل تقاضا تبدیل کنیم
انتشار: تیر 16، 1402
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

چگونه CTV را به یک ماشین نسل تقاضا تبدیل کنیم


90 درصد از تصمیم گیرندگان B2B از شرکت هایی خرید می کنند که از قبل در شروع فرآیند خرید می شناختند. بنابراین چگونه می توانید مشتریان بالقوه را در وهله اول از برند خود آگاه کنید؟ خواه یک برند B2B یا B2C باشید، هدف یکسان است: جذب سرنخ و درآمد. راه حل های متمرکز بر عملکرد مانند جستجوی پولی و اجتماعی در ایجاد آگاهی عالی هستند، اما نقطه قوت آنها در جلب تقاضای موجود است.

برای هدایت تقاضای خالص جدید و رسیدن مشتریان به خط پایان چه چیزی لازم است؟ پاسخ: تلویزیون متصل. CTV یک ماشین تولید تقاضای قدرتمند است که می تواند کل قیف را تامین کند و حتی بقیه کانال های بازاریابی شما را بالا ببرد.

با حمایت MNTN
MNTN نرم افزار تبلیغاتی را برای برندها ایجاد می کند تا از طریق قدرت تلویزیون، تبدیل های قابل اندازه گیری، درآمد، بازدید از سایت و موارد دیگر را افزایش دهد. MNTN Performance TV اولین و تنها پلتفرم تبلیغاتی تلویزیون متصل در جهان است که برای اهداف بازاریابی پاسخ مستقیم بهینه شده است. آنچه را که تبلیغ کنندگان می توانند با تلویزیون انجام دهند، دوباره تعریف می کند و به آن ها این قدرت را می دهد که عملکرد را مستقیماً با کمپین های تلویزیونی خود مرتبط کنند.



منبع: https://digitalmarketingdepot.com/whitepaper/how-to-make-ctv-a-demand-gen-machine