شرکت های مسافرتی همچنین می توانند از این محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان روشی کم هزینه و کم هزینه برای تبلیغ یک هتل، استراحتگاه یا مقصد سفر استفاده کنند. کاربران آگاه در شبکه های اجتماعی از مکان هایی که برای مستندسازی سفر می روند، عکس های فوری یا فیلم های زیبایی می گیرند.
محتوای ویدیویی کوتاه و بلند راههای خوبی برای ایجاد محتوای قابل هضم و اشتراکگذاری است که کاربران شما میتوانند با آن درگیر شوند.
3. استفاده از نظرات مشتریان
برای موفقیت در یک بازار رقابتی مانند صنعت سفر و گردشگری، ماندن در صدر آخرین روندهای بازاریابی ضروری است. همانطور که صنعت به تکامل خود ادامه می دهد، ما روی روش های جدیدی برای استفاده از روندها و پلتفرم های نوظهور برای بازاریابی بهتر مشتریان خود کار خواهیم کرد.
پس از همهگیری کووید-19، تغییرات عمدهای در نحوه سفر مصرفکنندگان به وجود آمده است. مردم دیگر به دنبال تجربه شیرینی برش نیستند. آنها در سفرها و اقامتگاه های درجه یک خود به فرصت های سفر محلی و معتبر اهمیت می دهند.
یکی از بهترین تاکتیک ها برای بازاریابی مقصد خود در صنعت سفر، تکیه بر نظرات مشتریان است. بازاریابی دهان به دهان یک ابزار بازاریابی کلیدی برای صنعت سفر و گردشگری بوده است که برای افزایش رزرو و جلب توجه استفاده می شود. با این حال، با ظهور سایتهای سفر و بررسی مانند TripAdvisor و سایر OTAها، استفاده از این دادهها آسانتر از همیشه است.
یکی دیگر از گرایش های بازاریابی که از صنعت سفر و گردشگری پدیدار می شود، استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربر است. مقاصد تعطیلات فرصتی بزرگ برای مصرفکنندگان است تا عکسها و ویدیوهایی بگیرند تا در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خودشان پست کنند. اغلب، این ها به طور خاص برای مخاطبان تنظیم می شوند.
اگر احساس میکنید عقب افتادهاید، میتوانیم به شما کمک کنیم تا مکان را با برنامهای چابک و مقیاسپذیر انتخاب کنید تا رزروها را افزایش دهید و برند خود را در مقابل کاربران بیشتری قرار دهید.
منبع: https://ftf.co/travel-marketing-trends-2023/
واقعیت مجازی واقعاً شروع به رشد کرده است، به خصوص پس از همه گیری. برای صنعت سفر و گردشگری، این بدان معناست که بازاریابان می توانند از پانوراما و ویدیوهای 360 درجه برای ایجاد یک تجربه واقعی از زندگی برای مسافران بالقوه استفاده کنند. این امر به ویژه مهم است زیرا مسافران بیش از هر زمان دیگری قبل از رزرو تعطیلات تحقیق می کنند.
از ویدیوهای واقعیت مجازی می توان برای تبلیغ چیزهای مختلفی مانند اقامت در هتل، امکانات رفاهی یا سایر گشت و گذارها استفاده کرد. افزایش تعامل مصرفکننده با واقعیت مجازی واقعاً میتواند تجربه رزرو را افزایش دهد و به مصرفکنندگان کمک کند مقصد شما را قبل از رسیدن به آنجا تجربه کنند.
5. محتوای ایجاد شده توسط کاربر
اکثر مقاصد مسافرتی در حال حاضر نظرات خود را در این وب سایت های مسافرتی دارند، زیرا مصرف کنندگان به راحتی آنها را به تنهایی عرضه می کنند. شرکت های مسافرتی و گردشگری می توانند از این داده ها برای بازاریابی محصولات خود استفاده کنند. توصیفات مشتری برای درج در وب سایت شما بسیار ارزشمند است، زیرا تجربیات واقعی را از مصرف کنندگان ارائه می دهد.
می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر برای برجسته کردن تجربیات مثبت و تشویق کاربران به تعامل با برند شما استفاده کنید. محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین میتواند تجربیات زندگی واقعی افراد دیگر را در اختیار مصرفکنندگان بالقوه قرار دهد، که ممکن است اعتماد به برند شما را افزایش دهد و رزرو را بیشتر تشویق کند.
6. هوش مصنوعی
علاوه بر این، مصرف کنندگان شروع به تحقیق دقیق تری در مورد مقصد سفر خود کرده اند. محبوبیت محتوای ویدیویی سفر افزایش یافته است زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند قبل از رزرو مقصد خود به صورت مجازی از آن بازدید کنند. آنها نه تنها به دنبال یک تجربه همهجانبه در مقصد خود هستند، بلکه قبل از رزرو به دنبال بازاریابی همهجانبه هستند.
محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ در میان صنعت مسافرت و گردشگری همچنان افزایش یافته است. به جای تکیه بر کمپین های بازاریابی سنتی، مصرف کنندگان به سمت تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود روی می آورند تا تصمیمات سفر خود را مطلع کنند. استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و رسانه های اجتماعی می تواند به ایجاد یک سر و صدای منحصر به فرد در مورد مدل کسب و کار شما کمک کند.
ایجاد زنجیره ای از ایمیل ها یا خبرنامه های جذاب می تواند به شما کمک کند تا به طور فعال با مخاطبان خود درگیر شوید و در کل برند خود محبوبیت بیشتری ایجاد کنید.
9. اقامتگاه منحصر به فرد
اگرچه ممکن است ایمیل مارکتینگ یک استراتژی جدید به نظر نرسد، اما راهی عالی برای افزایش مشارکت مشتری شماست. استفاده از قدرت بازاریابی ایمیلی و خبرنامهها میتواند برند شما را در ذهن بسیاری از مصرفکنندگان نگه دارد.
همچنین یک راه آسان برای اطلاع رسانی در مورد تبلیغات جدید، تخفیف ها یا به روز رسانی در پروتکل های ایمنی سفر است. در حالی که این تاکتیک ممکن است بیهوده به نظر برسد، بسیاری از شرکت ها از فرصت های بازاریابی ایمیلی خود استفاده نمی کنند.
محتوای ویدیویی به شما این امکان را می دهد که عناصر کلیدی مقصد سفر خود را برجسته کنید که ممکن است باعث تعامل کاربر در سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما شود. علاوه بر این، اگر محتوای ویدیویی را در نظر نگیرید، مانند تورهای اتاق، برای مثال، این میتواند برای تجربه رزرو مفید باشد.
صنعت بازاریابی سفر در کنار رفتارهای مشتریان در حال تکامل است. تعامل در TikTok، Instagram و YouTube کند نمی شود. هتل ها و استراحتگاه ها در یک بازار شلوغ با Airbnb رقابت می کنند. آژانس های مسافرتی آنلاین پیچیده تر و قابل استفاده تر شده اند.
در حالی که برندهایی مانند Airbnb می توانند به راحتی اقامت های طولانی مدت را در خود جای دهند، هتل ها و استراحتگاه ها مطمئناً عقب افتاده اند. ایجاد فرصت هایی برای اقامت طولانی مدت برای صنعت سفر بسیار مهم است. شما می توانید به طرق مختلف به این روند جدید متوسل شوید – با یک برنامه پاداش، اقامتگاه های جدید یا یک کمپین بازاریابی جدید.
ایجاد یک استراتژی بازاریابی مسافرتی مبتکرانه و موثر
پیشرفت های جدید در فناوری هوش مصنوعی به شرکت ها اجازه می دهد تا تجربه کاربری خود را ارتقا دهند. برخی از فناوری ها داده های مسافران قبلی را برای ایجاد یک برنامه سفر ایده آل برای مهمانان جدید ترکیب می کنند. چت بات ها می توانند به سوالات رایج پاسخ دهند، پشتیبانی کاربر را ارائه دهند و در مورد در دسترس بودن بحث کنند. این افزودنی های کوچک به راحتی می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد و رزرو OTA را افزایش دهد.
7. برنامه های عضویت و پاداش
به خصوص در چند سال گذشته، بازاریابی برای سفر به سمت چیزی جدید و متفاوت دنبال می شود. ما به شما خواهیم گفت که چه چیزی در سمت خود می بینیم، و 10 روند برتر بازاریابی سفر خود را که باید در سال 2023 و بعد از آن آگاه باشید، برجسته می کنیم.
صنعت سفر در سال های اخیر چگونه تغییر کرده است؟
شرکت های مسافرتی و گردشگری باید بر روی امکانات منحصر به فرد خود و آنچه واقعاً آنها را از رقبا جدا می کند تمرکز کنند. چه چیزی محل اقامت شما را منحصر به فرد می کند؟ چه چیزی آن را از سایر هتل ها و استراحتگاه های این منطقه متمایز می کند؟
10. اقامت طولانی مدت
مصرف کنندگان به دنبال این هستند که تجربه ای جامع تر و کامل تر از سفر خود به دست آورند. این بدان معناست که آنها به دنبال یک چرخش منحصر به فرد در هر جنبه از سفر خود هستند. اقامتگاههای منحصربهفرد مانند جریانهای هوایی، مکانهای کمپینگ یا موضوعات عجیب و غریب به طور فزایندهای محبوب میشوند. شرکتهای مسافرتی برای همگام شدن با این تقاضا، باید تمرکز بازاریابی خود را تغییر دهند.
با این حال، شما همچنین می توانید از آن داده ها برای اطلاع رسانی استراتژی های آینده خود استفاده کنید. مصرف کنندگان واقعاً چه چیزی را دوست دارند؟ به چه چیزی خوب پاسخ نمی دهند؟
4. تجربیات واقعیت مجازی
یکی دیگر از روندهای محبوب در صنعت بازاریابی مسافرتی، استفاده از عضویت و اشتراک است. بسیاری از شرکتها مزایای عضویت مانند پاس فصل، دسترسی زودهنگام به فعالیتها یا رویدادها یا حتی تواناییهای پرش از خط را ارائه میکنند.
برای یافتن فضایی در چنین فضای رقابتی، شرکت های مسافرتی باید یک قدم جلوتر از بازار فکر کنند. این منبع یک مکان عالی برای شروع است.
مشاغل خانگی و پلتفرمهایی مانند Airbnb و VRBO اقامت طولانیمدت را در بین مصرفکنندگان محبوبتر کردند. مردم برای اقامت طولانی مدت رزرو می کنند تا بتوانند همزمان کار کنند و تعطیلات را بگذرانند. شرکت های مسافرتی باید برای این تغییر در صنعت آماده شوند.
کاربران در حال انجام تحقیقات بیشتری هستند و می خواهند قبل از تصمیم گیری برای رزرو، تمام جنبه های سفر را ببینند. ایجاد محتوای ویدیویی جذاب می تواند به ایجاد حس هیجان در اطراف مقصد سفر شما کمک کند و هر چیزی را که آن را به یک تعطیلات ارزشمند تبدیل می کند به نمایش بگذارد.
علاوه بر این، برنامههای جوایز میتوانند مزایایی مانند شبهای رایگان، کوپنهای غذا یا سوغاتی ارائه دهند. ایجاد و بازاریابی یک برنامه عضویت یا پاداش برای شرکت مسافرتی شما می تواند به افزایش تعداد بازدیدهای مکرر و افزایش تعامل با برند شما کمک کند.
8. بازاریابی ایمیلی و خبرنامه