11 آخرین هک بازاریابی دیجیتال برای استفاده در سال 2023
انتشار: اسفند 08، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404

11 آخرین هک بازاریابی دیجیتال برای استفاده در سال 2023


در پست امروز ، من می خواهم 11 هک جدید بازاریابی دیجیتال را برای استفاده در سال 2023 و بعد از آن به شما نشان دهم تا از رقابت بمانید و هویت قوی خود را بسازید.

بنابراین بیایید شروع کنیم.

بازاریابی دیجیتال یک زمینه همیشه در حال تحول است و بازاریابان برای موفقیت باید در صدر بازی خود بمانند.

با وجود روندها و فناوری های جدید هر ساله ، لازم است که از آخرین هک های بازاریابی دیجیتال پیروی کنید تا از این رقابت ها جلو بمانید.

در این پست وبلاگ ، برخی از موثرترین هک های بازاریابی دیجیتال را برای سال 2023 بررسی خواهم کرد.

از بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی گرفته تا اعمال قدرت هوش مصنوعی ، این هک ها مطمئناً تلاش های بازاریابی دیجیتالی شما را تقویت می کنند.

11 آخرین هک بازاریابی دیجیتال برای استفاده در سال 2023

1. بهینه سازی برای جستجوی صوتی

جستجوی صوتی به طور فزاینده ای محبوب می شود و تعداد بیشتری از افراد از بلندگوهای هوشمند و دستیاران صوتی برای یافتن اطلاعات به صورت آنلاین استفاده می کنند.

برای استفاده از این روند ، مهم است که وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید.

یکی از راه های انجام این کار ، تمرکز روی کلمات کلیدی دم بلند است که احتمالاً افراد هنگام صحبت از آنها استفاده می کنند.

آخرین هک های بازاریابی دیجیتال

به عنوان مثال ، به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی "بازاریابی دیجیتال" ، می توانید عبارت "بازاریابی دیجیتال" را هدف قرار دهید.

این امر به شما کمک می کند تا وقتی افراد سؤالات مربوط به صنعت شما را می پرسند ، در نتایج جستجوی صوتی ظاهر شود.

راه دیگر برای بهینه سازی جستجوی صوتی ، ایجاد محتوای مکالمه ای است که به سؤالات و نگرانی های متداول می پردازد.

از لحن مکالمه استفاده کنید و به سؤالات به صورت ساده پاسخ دهید.

این به شما کمک می کند تا محتوای شما در نتایج جستجوی صوتی ظاهر شود و شانس شما برای رتبه بندی خوب برای نمایش داده های مربوطه را بهبود بخشد.

5. از هوش مصنوعی اهرم کنید

هوش مصنوعی (AI) در چشم انداز بازاریابی دیجیتال متحول می شود و از قدرت خود برای ماندن از رقابت استفاده می شود.

یکی از راه های انجام این کار استفاده از چت های دارای AI در وب سایت خود است.

Chatbots می تواند به شما در تعامل با بازدید کنندگان ، پاسخ دادن به سؤالات و ارائه توصیه های شخصی کمک کند.

هوش مصنوعی

آنها همچنین می توانند داده های ارزشمندی را در مورد رفتار ، ترجیحات و نیازهای بازدید کنندگان شما جمع آوری کنند که می توانید برای بهبود استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

راه دیگر برای اهرم هوش مصنوعی استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل داده های شما و بهینه سازی کمپین های بازاریابی است.

الگوریتم های یادگیری ماشین می توانند به شما در شناسایی الگوهای و روند داده های خود کمک کنند و به شما امکان می دهد تصمیمات آگاهانه تری در مورد استراتژی بازاریابی خود بگیرید.

3. محتوای تعاملی ایجاد کنید

محتوای تعاملی به طور فزاینده ای محبوب می شود و به یک دلیل خوب.

این جذاب ، به یاد ماندنی است و می تواند به شما کمک کند تا از رقابت دور شوید.

برخی از نمونه های محتوای تعاملی ، نظرسنجی ها ، آزمونها ، نظرسنجی ها و اینفوگرافیک های تعاملی است.

از محتوای تعاملی همچنین می توان برای جمع آوری داده های ارزشمند در مورد مخاطبان خود استفاده کرد.

به عنوان مثال ، می توانید از آزمونها برای سنجش دانش و علایق بازدید کنندگان خود ، نظرسنجی ها برای جمع آوری بازخورد و نظرسنجی ها استفاده کنید تا نظرات خود را در مورد موضوعات خاص بدست آورید.

برای ایجاد محتوای تعاملی مؤثر ، روی ارائه ارزش برای مخاطبان خود تمرکز کنید.

آن را سرگرم کننده ، جذاب و آموزنده کنید.

و فراموش نکنید که آن را در رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر ارتقاء دهید.

4. بهینه سازی برای موبایل

بهینه سازی موبایل چندین سال برای بازاریابان دیجیتال در اولویت قرار گرفته است و در سال 2023 از همیشه مهمتر است.

با توجه به اینکه تعداد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای مرور اینترنت استفاده می کنند ، اطمینان حاصل می شود که وب سایت شما از نظر تلفن همراه باشد.

وب سایت دوستانه موبایل

برای بهینه سازی وب سایت خود برای موبایل ، روی ایجاد یک طراحی پاسخگو که در اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود ، تمرکز کنید.

از فونت های بزرگ و تماس های روشن به عمل استفاده کنید تا کاربران بتوانند از سایت خود در دستگاه های تلفن همراه خود حرکت کنند.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به طرز فجیعی بر روی تعصب موبایل بار می کند.

از ابزارهایی مانند Google Pagespeed Insights استفاده کنید تا هرگونه مشکل را که ممکن است باعث کاهش سرعت سایت شما شود و سریعاً به آنها رسیدگی کنید ، شناسایی کنید.

5. از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید

بازاریابی ویدیویی طی سالها به طور فزاینده ای محبوب شده است و به زودی از بین نمی رود.

بازاریابی ویدیویی

با ظهور سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Tiktok و Instagram Reels ، محتوای ویدیویی در دسترس کاربران قرار گرفته است و به ابزاری قدرتمند برای کسب و کار برای رسیدن به مخاطبان هدف خود تبدیل شده است.

مشاغل می توانند از بازاریابی ویدیویی برای ایجاد محتوای جذاب استفاده کنند که می توانند در رسانه های اجتماعی ، یوتیوب یا سایر سیستم عامل های ویدیویی به اشتراک گذاشته شوند.

از فیلم ها می توان برای ترویج محصولات و خدمات استفاده کرد یا حتی فرهنگ شرکت را به نمایش گذاشت.

6. از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید

بازاریابی Influencer مدتی است که وجود دارد ، اما هنوز هم یک راه مؤثر برای دستیابی به مشاغل به مخاطبان هدف خود است.

بازاریابی تأثیرگذار

اینفلوئنسرها افرادی هستند که در رسانه های اجتماعی پیگیری های زیادی دارند و می توان از آنها برای ارتقاء محصولات یا خدمات به پیروان خود استفاده کرد.

مشاغل می توانند با تأثیرگذار همکاری کنند تا محتوای حمایت شده ، بررسی محصول یا حتی هدیه های خود را ایجاد کنند.

این می تواند به افزایش آگاهی از برند و هدایت ترافیک به وب سایت یا پروفایل رسانه های اجتماعی کمک کند.

7. تجربه مشتری را شخصی سازی کنید

شخصی سازی در دنیای بازاریابی دیجیتال و به دلایل خوبی به کلمه کلیدی رسیده است.

مشتریان هنگام تعامل با مشاغل بصورت آنلاین ، یک تجربه فردی را پیش بینی می کنند.

مشاغل می توانند با ایجاد کمپین های هدفمند که با علایق و ترجیحات مشتری صحبت می کنند ، از داده ها برای شخصی سازی تجربه مشتری استفاده کنند.

این کار از طریق بازاریابی ایمیل ، تبلیغات رسانه های اجتماعی یا حتی شخصی سازی می تواند انجام شود صفحات فرود در وب سایت شرکت

8. از بازاریابی چت استفاده کنید

بازاریابی چت در سالهای اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است و کند نمی شود.

بازاریابی چت شامل استفاده از برنامه های پیام رسانی مانند Facebook Messenger یا WhatsApp برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

مشاغل می توانند از بازاریابی چت برای ارائه پشتیبانی مشتری ، پاسخ به سؤالات یا حتی ارسال پیام های تبلیغاتی استفاده کنند.

این فناوری می تواند به مشاغل کمک کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند و تجربه شخصی تری را ارائه دهند.

9. روی سئو محلی تمرکز کنید

سئو محلی در سالهای اخیر به ویژه برای مشاغل دارای موقعیت فیزیکی به طور فزاینده ای اهمیت پیدا کرده است.

سئو محلی

سئو محلی شامل بهینه سازی حضور آنلاین یک تجارت برای جستجوهای محلی است.

مشاغل می توانند سئو محلی خود را با ایجاد یک پروفایل تجاری Google My ، بهینه سازی کنند و تجارت خود را در محلی ذکر کنند دایرکه، و ایجاد محتوای محلی که با مخاطب هدف آنها صحبت می کند.

10. از بازاریابی ایمیل استفاده کنید

بازاریابی ایمیل هنوز یکی از بهترین راه های رسیدن به مشتریان است.

با ساختن یک لیست ایمیل هدفمند و ارسال خبرنامه های منظم یا ایمیل های تبلیغاتی ، می توانید مشتریان خود را درگیر و آگاه سازی در مورد محصولات یا خدمات خود کنید.

بازاریابی ایمیل

یکی از هک های بازاریابی ایمیل مؤثر ، شخصی سازی ایمیل های شما است.

با استفاده از نام گیرنده و خیاط کردن محتوا به علایق آنها ، می توانید نرخ باز و کلیک از طریق ایمیل های خود را افزایش دهید.

یکی دیگر از هک های بازاریابی ایمیل مؤثر استفاده از تقسیم بندی است.

با تقسیم لیست ایمیل خود به بخش های کوچکتر بر اساس جمعیت یا رفتار ، می توانید کمپین های ایمیل هدفمند و مرتبط تری ایجاد کنید.

11. از رسانه های اجتماعی اهرم کنید

سکوی رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn فرصتی بزرگ برای کسب و کار برای دستیابی به مشتریان بالقوه ارائه می دهند.

برای اینکه واقعاً از این سیستم عامل ها استفاده کنید ، مشاغل باید با ارسال مطالب جالب ، پاسخ دادن به نظرات و پیام ها و اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند ، با مخاطبان خود درگیر شوند.

رسانه های اجتماعی

یکی از هک های مؤثر در رسانه های اجتماعی استفاده از هشتگ برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر است.

با استفاده از هشتگ های مربوطه در پست های خود ، می توانید دید خود را افزایش داده و به افرادی که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند ، دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از هک های مؤثر در رسانه های اجتماعی اجرای مسابقات رسانه های اجتماعی است.

مسابقات می تواند به افزایش تعامل و جذب پیروان جدید کمک کند و آنها می توانند راهی عالی برای ترویج محصولات یا خدمات جدید باشند.

به عنوان مثال ، شما می توانید یک مسابقه عکس را اجرا کنید که در آن مشتریان با استفاده از محصولات خود عکس هایی از خودشان ارسال می کنند و برنده جایزه می گیرد.

پایان

در پایان ، این هک های بازاریابی دیجیتال احتمالاً در سال 2023 محبوب خواهند بود.

با به روز ماندن با آخرین روندها و استراتژی ها ، مشاغل می توانند از رقابت بمانند و با مشتریان خود روابط محکمی برقرار کنند.

سامروش


منبع: https://www.seobasics.net/latest-digital-marketing-hacks/