131: تعصب در SEO، مطالعات موردی SEO بیش از حد اعتماد به نفس، مبارزات SERP Google با سارا پرش
انتشار: تیر 21، 1403
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

131: تعصب در SEO، مطالعات موردی SEO بیش از حد اعتماد به نفس، مبارزات SERP Google با سارا پرش


سارا پرش، مدیر بازاریابی دیجیتال در Dragon Metrics است. او دارای مدرک روانشناسی و دیجیتال مارکتینگ است و به مدت 12 سال است که سئو، بازاریابی و روان مارکتینگ را در نقش های شرکتی انجام می دهد.

به عنوان سئوکار، فکر می کنم ما زمان زیادی را صرف وسواس در مورد «عوامل رتبه بندی» گوگل (اخیراً افشای API) می کنیم و زمان کافی برای درک واقعی و همدلی با جستجوگران - افرادی که ظاهراً برایشان محتوا می سازیم و سعی می کنیم برنده شویم، نداریم. در SERP ها.

در این گفتگو، سارا دیدگاه منحصر به فرد خود را از پیشینه خود در روانشناسی به ارمغان می آورد تا به بازگشایی برخی از دیدگاه های روانشناختی جستجوگران کمک کند - به ویژه سوگیری های شناختی.

اگر می خواهید درک عمیق تری کسب کنید و به ذهن افرادی که در گوگل جستجو می کنند وارد شوید – همان افرادی که وب سایت ها را ترافیک می کنند و در نهایت درآمد و اهداف تجاری را برای سایت ها و کسب وکارها به ارمغان می آورند – این قسمت قطعا ارزش شنیدن را دارد!

موضوعات این قسمت:

  • سوگیری های شناختی در جستجو
  • چرا مرورهای هوش مصنوعی برای گوگل بسیار بد بود؟
  • اهمیت بررسی واقعیت برای محتوای سئو
  • جستجو و تأثیرات اجتماعی بر روی سیستم عصبی
  • سوگیری ها چگونه بر نحوه واکنش دنیای سئو به نشت API گوگل تأثیر گذاشت؟
  • سوگیری هایی مانند سوگیری تایید در مطالعات موردی SEO
  • چرا افراد با اعتماد به نفس بیش از حد معتقدند که در سئو خوب هستند؟
  • آیا گوگل باید در جلوگیری از اطلاعات نادرست نقش داشته باشد؟
  • ما به عنوان سئوکار چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم تا جستجوگران را بهتر درک کنیم؟

و خیلی بیشتر - اکنون گوش کنید!

قسمت های مرتبط که ممکن است دوست داشته باشید

مقالات، منابع و پیوندها

سارا را آنلاین بیابید

درباره دن شور

سلام! من دن شور هستم. من همه پست ها را می نویسم و \u200b\u200bهمه قسمت های پادکستی را که در وبلاگ سئوی تکامل یافته می یابید میزبانی می کنم. در توییتر سلام کنید @dan_shure!



منبع: https://www.evolvingseo.com/2024/07/11/131-sarah-presch/