سئو یک جایگاه بسیار تخصصی است و برای داشتن یک متخصص سئو واقعی نیاز به تجربه ملموس در صنعت، بینش منحصر به فرد و درک جنبه های همیشه در حال تکامل بهینه سازی موتورهای جستجو، از جمله “بازی هایی” که گوگل با الگوریتم های خود انجام می دهد، و همسویی آنها با الگوریتم های منحصر به فرد نیاز دارد. نیازهای مشتری این نیاز به یک رویکرد سفارشی برای هر مشتری دارد تا یک رویکرد کوکی برش برای SEO عمومی.
محتوا باید:
- مربوط
- درگیر کننده
- آموزنده و/یا سرگرم کننده
- به خوبی نوشته شده
- از نظر گرامری صحیح است
- نام تجاری برای کسب و کار شما
- برای مخاطبان هدف شما انتخاب شده است
- کلمات کلیدی هدف سئو را با اشباع 1-2٪ درج کنید
چرخه SEO متعلق به استرالیا است شرکت سئو مستقر در شمال غربی سیدنی ما از سال 2013 در این حوزه فعالیت می کنیم و مدیر عامل ما از سال 2001 کسب و کارهایی را در بخش بازاریابی دیجیتال راه اندازی کرده است.
همچنین برخی افسانه ها و تصورات غلط رایج در رابطه با سئو وجود دارد. برخی از اینها نتیجه اعمال منسوخ یا بد گذشته است. برخی دیگر به دلیل برخی از ارائه دهندگان است که از نظر رویکرد، قابلیت اطمینان و یکپارچگی غیر استاندارد هستند.
کلمات کلیدی زیربنای سئو هستند. شما باید بدانید که مخاطبان هدف شما از چه کلمات و عباراتی برای جستجوی آنچه به صورت آنلاین ارائه میدهید استفاده میکنند – و کدام یک از اینها از نظر رتبهبندی موتورهای جستجو برای شما بیشترین ارزش را دارند. تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای این امر ضروری است – به طوری که بتوانید بفهمید و انتخاب کنید که برای شما مناسب است و سپس آنها را به طور مناسب در وب سایت، سایر پیشنهادات دیجیتال و رسانه های اجتماعی خود جاسازی کنید.
نه همه ارائه دهندگان سئو برابر هستند. خیلی ها قول هایی می دهند که نمی توانند به آنها عمل کنند. بسیاری از مشتریان خود را در قراردادهای بلند مدت و فوق العاده گران قفل می کنند. و برخی فقط در کاری که انجام می دهند خوب نیستند – اقلیتی کاملاً در سایه هستند.
اگر به اندازه کافی برای تغذیه آن اهمیتی ندارید، چرا گوگل باید به آن توجه کند؟
افسانه شماره 7: “هر بازاریاب دیجیتال می تواند SEO را انجام دهد”
برعکس، تگهای عنوان و توضیحات متا اولین برداشتهایی هستند که کاربران از وبسایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دریافت میکنند. آنها برای سئو بسیار مهم هستند و اولین اطلاعاتی که کاربران آنلاین در مورد وب سایت شما خواهند دید. آنها پس از شروع رتبه بندی، کلیک ها را جذب می کنند و باید به خوبی در وب سایت شما منعکس شوند.
رویکرد ما به سئو متفاوت از بسیاری از ارائه دهندگان دیگر است، از جمله:
- حوزه های تمرکز ما به طور خاص سئو و توسعه وب سایت است.
- ما در تلاش هستیم تا از همان ابتدا تجارت و اهداف شما را عمیقاً درک کنیم.
- هدف ما این است که بهعنوان بخشی از کسبوکار شما و نه بهعنوان یک سرویس اضافی، با مشتریان خود همکاری نزدیک داشته باشیم.
- بدون قراردادهای قفل طولانی – ما به صورت ماه به ماه روی کمپین شما کار می کنیم.
- کلاه سفید مقرون به صرفه بهینه سازی موتور جستجو.
- سئو داخلی و خارجی برای یک راه حل کامل سئو.
- ما گزارشهای هفتگی را به شما تحویل میدهیم – بنابراین میتوانید ببینید که چه اقداماتی از طرف شما به طور مداوم انجام میدهیم.
- ارتباط عالی با مدیر ما – شما در تمام طول سفر سئوی خود با ما با همان شخص سروکار دارید.
بسیاری از بازاریابان دیجیتال ادعا می کنند که متخصص سئو هستند – و حتی خودشان را هم معتقدند. در حالی که برای برخی از این موارد، ممکن است درست باشد، بسیاری از آنها درست نیستند. کمی دانش را متخصص نمی سازد!
امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد قابلیت مشاهده آنلاین خود و برای تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی و/یا وب سایت چت کنیم.
منبع: https://www.seocycle.com.au/7-myths-and-misconceptions-about-seo/
عدم انجام تحقیقات موثر و دقیق برای کلمات کلیدی شما را در معرض خطر قرار می دهد:
- انتخاب و هدف قرار دادن کلمات کلیدی ناکارآمد
- انتخاب کلمات کلیدی با رقابت بیش از حد برای رتبه بندی واقع بینانه برای شما
- فرصتهایی را که با گنجاندن کلمات کلیدی محلی یا مواردی که لزوماً در نظر نمیگیرید، از دست بدهید
افسانه شماره 6: “پیوندها مهم نیستند”
افسانه 1: “تحقیق کلمات کلیدی الزامی نیست”
افسانه 2: “تکنیک های کلاه سیاه ایده خوبی هستند”
گوگل بر روی لینک بیلدینگ برای تعیین رتبه بندی یا عدم رتبه بندی یک صفحه تمرکز می کند. لینک های داخلی باکیفیت در سرتاسر وب سایت شما را به عنوان موتورهای جستجو حرفه ای، قابل اعتماد و سیگنال نشان می دهد که محتوایی که ارائه می دهید با کیفیت، معتبر و شایسته استناد است. پیوندهای خارجی سایر وب سایت ها نیز بسیار ارزشمند هستند. با ایجاد و ارائه محتوای باکیفیت و منحصر به فرد، مشارکت با دیگران در صنعت خود برای به اشتراک گذاشتن پیوندها و اینکه مشتریانتان محصولات و خدمات شما را بررسی کنند، این امر را تشویق کنید.
افسانه 4: “محتوا مهم نیست”
کمپینهای جامع سئو که نتایج واقعی را به دست میآورند، در حال انجام هستند، ملاحظات و استراتژیهای عمیق در داخل و خارج از سایت را ارائه میکنند و در صورت نیاز تطبیق میدهند.
تکنیک های سئو کلاه سیاه آن دسته از میانبرهای زیرکانه ای هستند که سعی می کنند با سیستم بازی کنند و الگوریتم گوگل را فریب دهند تا از رتبه شما اطمینان حاصل کنند. شامل می شوند پر کردن کلمات کلیدی، هش تگ نامناسب، ارسال هرزنامه، کپی کردن، خرید دامنه و هدایت آنها به وب سایت شما، خرید فالوور رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. در حالی که ممکن است در ابتدا به نظر برسد که این استراتژی های شیطانی باعث افزایش رتبه شما می شود، این دوام نخواهد داشت. در عوض، گوگل از آنچه شما در حال انجام آن هستید مطلع خواهد شد – و وب سایت شما به دلیل نقض دستورالعمل های گوگل جریمه خواهد شد. شما فقط نمی توانید آن را به خطر بیاندازید.
در اینجا ما برخی از تصورات غلط رایج (و افسانه های همه جانبه) را که بسیاری از افراد در مورد سئو به آن باور دارند، از بین می بریم.
آنها باید:
- مختصر باشد
- مرتبط باشید
- شامل کلمات کلیدی هدف مرتبط
- با حداکثر 60 کاراکتر برای عنوان
- برای توضیحات بیشتر از 155 کاراکتر نباشد
برای سئوی اقتصادی با ما در تماس باشید!
محتوا اساس سئو است. بدون ایجاد محتوای مکتوب با کیفیت بالا و مناسب که کلمات کلیدی را در خود جای دهد، گوگل چیزی برای ردیابی و هدف گذاری نخواهد داشت. علاوه بر این، تجربه کاربری یا UX یک شاخص رتبهبندی کلیدی است – بنابراین آیا وبسایت شما محتوای مورد نظر مخاطبان را ارائه میدهد؟
سئو: بسیاری از مردم در مورد آن شنیده اند، اما بسیاری از آنها متوجه نمی شوند که در مورد چیست.
آنلاین بودن پویا ضروری است. شما می توانید به این هدف دست یابید:
- به روز رسانی یا به روز رسانی وب سایت / محتوای خود
- افزودن محصولات جدید
- حداقل ماهانه یک مقاله جدید در وبلاگ منتشر کنید
- پیوند دادن پست های اجتماعی به وب سایت شما
- اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ
- بهبود ویژگی های سایت مانند ناوبری، سرعت بارگذاری و غیره.
افسانه 3: “تگ های عنوان و توضیحات متا مهم نیستند”
انتخاب ارائه دهنده سئو مناسب برای خود و برند یا کسب و کارتان بسیار مهم است. این به معنای انتخاب شراکت با یک کارشناس سئو که نه تنها در زمینه کاری خود با تجربه است، بلکه شفاف و با صداقت عمل می کند. همچنین به معنای داشتن درک اولیه از اینکه سئو چیست، چه چیزی نیست و حقایق کجاست.
سئو یک راه حل سریع نیست – و باید تلاشی مداوم برای نتایج پایدار باشد. ما به صدها مشتری سئو در تمام صنایع خدمات ارائه کرده ایم و بسیار مفتخریم که مشتریان بسیار راضی داریم – برخی از آنها که امروز با آنها کار می کنیم به مدت یک دهه با ما بوده اند.
7 افسانه رایج در مورد سئو
مYTH شماره 5: “من نیازی به به روز رسانی وب سایت خود ندارم”
آیا رویکرد «تنظیم و فراموش کردن» را برای وب سایت و حضور آنلاین خود در پیش گرفته اید؟
ما نیز ارائه می دهیم طراحی وب سایت و توسعه وب خدمات و همچنین کیفیت بالا خدمات نوشتن محتوا و وبلاگ نویسی (که توسط نویسنده و شریک اصلی ما که تحصیلات عالیه دارد و بومی استرالیایی انگلیسی زبان است) ایجاد شده است. همه وب سایت های ما از ابتدا با در نظر گرفتن سئو ایجاد می شوند، اگر تصمیم به انجام کمپین سئو در آینده داشته باشید.