7 نکته رسانه های اجتماعی برای فصل جشن
انتشار: آذر 11، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

7 نکته رسانه های اجتماعی برای فصل جشن


دسامبر است!

2024 به سرعت در حال پایان است و فصل جشن در راه است…

این زمان از سال فرصت های خوبی برای کسب وکار شما فراهم می کند، حتی اگر تعطیلات به این معناست که امیدواریم کمی استراحت کنید و برای سال نو تجدید قوا کنید. به طور خاص، رسانه های اجتماعی استراتژی ها واقعاً می توانند حضور شما را در ذهنیت مخاطبان هدفتان تقویت کنند.

این امر به ویژه اگر شما یک خرده فروش یا کسب وکار مهمان نوازی هستید صادق است - زیرا فصل کریسمس شلوغ ترین و سودآورترین زمان سال است.

رسانه های اجتماعی و فصل جشن

تقریبا 60 درصد از خریداران امروزی وقتی نوبت به خرید هدایا، برنامه ریزی مهمانی ها و رویدادها و رزرو تعطیلات یا تعطیلات می رسد، به پلتفرم های رسانه های اجتماعی ترجیحی آنها برای الهام گرفتن مراجعه کنید. از آنجایی که بسیاری از مردم خرید و رزرو هدیه خود را تا آخرین لحظه ترک می کنند، اگر گزینه های عالی ارائه دهید، احتمالاً اهداف شما فوراً مجذوب و مجبور به عمل خواهند شد - زیرا FOMO (ترس از دست دادن) بسیار واقعی است و شایع تر از آن نیست. در آستانه 25 دسامبرهفتم!

در اینجا چند نکته ساده رسانه های اجتماعی برای بهینه سازی دسترسی، تعامل و تبدیل های شما در طول فصل جشن آورده شده است.

7 استراتژی اجتماعی ساده برای کریسمس

1/ طراحی پست جشن

با نزدیک شدن به کریسمس و سال نو، پست های خود را طوری بپوشانید - به درخت های کریسمس، قلوه دار، درخشش ها، هالی و دیگر عناصر طراحی کریسمس فکر کنید - از جمله ایموجی ها، میم ها، و گیف ها - تا پست های خود را برجسته کنید و به آن اشاره کنید. فصل فقط مطمئن شوید که هویت برند خود را در تمام طول مدت حفظ کرده اید.

    2/ سوال بپرسید

    تعامل با مخاطب باعث تعامل (و نتایج SEO!) می شود. نظرسنجی یا نظرسنجی انجام دهید (مثلاً «این یا آن؟»)، بپرسید که آنها دوست دارند برای شام کریسمس چه بخورند، تعطیلات ساحلی یا تعطیلات برفی را ترجیح می دهند، منتظر خواندن چه کتابی در تعطیلات هستند... هر چیزی که در برند برای شما صحبت می کند و با مخاطبان هدف شما صحبت می کند.

    3/ یک دوست را برای جادوی تعطیلات تگ کنید

    یک عکس یا ویدیوی جذاب ارسال کنید و مخاطبان خود را وادار کنید تا دوستی را که دوستش دارد تگ کنند. برای سئو عالی و برای تولید سرنخ فوق العاده است!

    4/ الهام بخش هدیه کریسمس

    با به اشتراک گذاشتن الهام بخش هدیه در دسترس از طریق وب سایت یا سایر مشاغل، پیشنهاد خود را بدرخشید. از لباس گرفته تا کادو، کوپن رزرو رستوران یا سرگرمی گرفته تا تجربیات و هر چیزی که بین آن ها وجود دارد، به دنبال کنندگان خود الهام بخش و انگیزه دهید. اگر پست های شما مستقیماً از طریق پلتفرم اجتماعی قابل خرید باشد، حتی بهتر عمل می کند.

    5/هدایای جشن

    با شادی تعطیلات و یک هدیه جشن طرفداران خود را تشویق کنید و طرفداران خود را خوشحال کنید! از افراد بخواهید که دوست داشته باشند، نظر بدهند، یک دوست را تگ کنند و پست خود را به اشتراک بگذارند تا برنده شوید. یا از آنها بخواهید در وبلاگ یا خبرنامه شما مشترک شوند. این کار برند شما را ارتقا می دهد و روابط با مشتریان و مشتریان را برای حمایت مکرر و وفاداری مداوم تقویت می کند.

    6/ لیست های کریسمس

    بابانوئل در حال تهیه یک لیست و دو بار بررسی آن است - و شما می توانید لیست های آرزوها و/یا چک لیست های کریسمس را تنظیم کنید تا تعامل را افزایش دهید و به طرفداران خود کمک کنید. از ایده های دکور گرفته تا الهام گرفتن از هدیه، لیست بسته بندی تعطیلات برای انواع مختلف تعطیلات گرفته تا چک لیست های برنامه ریزی منو، تا شمارش معکوس برای روز بزرگ - شما فقط با تخیل خود محدود هستید!

    7/دستور العمل های کریسمس

    غذای جشن تقریباً برای همه یکی از برجسته ترین غذاهای کریسمس است - پس چرا یک دستور غذای مورد علاقه کریسمس را به اشتراک نمی گذارید؟ از دستور العمل های سنتی مادربزرگ گرفته تا دستور العمل های کوکی های کریسمس، کوکتل ها، غذاهای قومیتی، غذاهای خانگی خانگی، سالم/وگان/بدون گلوتن، آشپزی بچه ها و موارد دیگر، این می تواند واقعاً در بین دنبال کنندگان شما طنین انداز شود.

    همراستایی استراتژیک پست های شما با تعطیلات یک راه عالی برای جذب مخاطب، افزایش تعامل و افزایش فروش است. محتوای خود را برنامه ریزی کنید (و در صورت امکان از قبل برنامه ریزی کنید)، احساس فوریت ایجاد کنید و مطمئن شوید که با دنبال کنندگان خود درگیر هستید.

    همچنین باید مطمئن شوید که پست های شما منحصربه فرد و اصلی هستند، روی برند باقی می مانند و از نظر فرهنگی فراگیر و حساس هستند. بیش از حد تبلیغ نکنید، زیرا این امر به طور بالقوه باعث آزار مخاطبان شما می شود.

    علاوه بر این که یک شرکت معتبر طراحی و توسعه وب و سئو سایت هستید، چرخه SEO می تواند به مدیریت رسانه های اجتماعی برای سئو کمک کند.

    🎄کریسمس مبارک از SEOcycle 🎄

    مهم نیست که چگونه (یا چه چیزی) را در این زمان از سال جشن می گیرید و جشن می گیرید، ما می خواهیم بهترین آرزوها را برای همه مشتریان، دنبال کنندگان و مشتریان احتمالی خود برای کریسمس، فصل جشن و سال نو شاد و ایمن داشته باشیم.

    ما بسیار از شما قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با شما در سال 2025 هستیم تا به شما کمک کنیم تا موفق شوید و چیزهای بزرگتر و بهتری را برای کسب و کار خود به صورت آنلاین درک کنید.

    راد، آلانا و تیم SEOcycle.




منبع: https://www.seocycle.com.au/7-social-media-quick-tips-for-the-festive-season/