GEMS Education SEO مطالعه موردی • SEO Sherpa
انتشار: خرداد 22، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

GEMS Education SEO مطالعه موردی • SEO Sherpa


GEMS می خواست حضور ارگانیک آنلاین خود را افزایش دهد و به کاربران فعلی خود تجربه بهتری را در سایت خود ارائه دهد تا تعامل و جذب رهبر را بهبود بخشد. با در نظر گرفتن این موضوع، استراتژی ما والدین حرفه ای را با تمرکز بر عبارات غیر مارکی هدف قرار داد تا آگاهی و کاربران ارگانیک GEMS را افزایش دهد. ما به زودی شاهد افزایش رتبه ها بودیم که باعث افزایش 30.9 درصدی جلسات ارگانیک از 350,709 به 526,817 شد که منجر به 176,108 جلسه اضافی در طول شش ماه شد.

بهبودهای فنی، محتوا و UX همسو شده در سایت GEMS باعث افزایش 121 درصدی در سرنخ های ارگانیک در طول شش ماه شد که از 204 به 452 سرنخ افزایش یافت و 587 درصد بازگشت سرمایه را ایجاد کرد.

چگونه آن را انجام دادیم

  • با تمرکز زیاد روی صفحات برنامه درسی، محتوا را دوچندان کرد
  • قابلیت مشاهده، نمایه سازی و عملکرد وبلاگ بهینه شده است
  • برای جلوگیری از مشکلات تکراری به مسائل متعارف سازی پرداخت
  • ارتباط ارگانیک پیوند بیلدینگ را انجام داد

کار با یک برند معتبر مانند GEMS مزایای بسیاری را به همراه دارد اما چالش های کمی نیز دارد. اولین چالش دستورالعمل های برند آنها بود. ما از نزدیک با تیم های محتوا و ارتباط کار کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه بهینه سازی های محتوا دقیق بوده و با لحن صدای برند جدیدی که در حال ارائه هستند همسو هستند. این به این معنی بود که فرآیند تولید محتوا مراحل بیشتری داشت و ما باید جدول زمانی خود را بر این اساس مدیریت می کردیم تا مطمئن شویم کار به موقع ایجاد و نهایی می شد. علاوه بر این، برای برند GEMS، استفاده از اصطلاحات مورد تایید صنعت برای صحت و اعتبار اطلاعاتی که به کاربران ارائه می کردند بسیار مهم بود. مشکل؟ کاربرانی که می خواستیم به آنها دسترسی پیدا کنیم، از این اصطلاح استفاده نکردند. ما با ایجاد وبلاگ های اطلاعاتی برای هدف قرار دادن پرسش های اطلاعاتی گسترده تر، بر این امر غلبه کردیم. این قطعات محتوا GEMS را به عنوان ارائه دهندگان اطلاعات کاربر پسند و مفید قرار می دهند. علاوه بر این، ما پیوندهای مفیدی را به عملکرد هر صفحه وبلاگ اضافه کردیم تا کاربران را به صفحات پولی سایت هدایت کنیم.

«SEO Sherpa یک شریک عالی برای ما در GEMS بوده است. تیم آنها بینش ها و توصیه های بسیار خوبی در مورد نحوه هدایت آگاهی و ترافیک غیر مارک به سایت ارائه کرده است."

پابلو آرگوئلو

مدیر ارشد - توسعه دیجیتال

آموزش و پرورش GEMS



منبع: https://seosherpa.com/gems-education/