
بروزرسانی: 25 تیر 1404
Google Marketing Live Recap | نیل پاتل
یادگیری ماشین نه تنها برای پل زدن شکاف داده ضروری است، بلکه تفسیر داده ها را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. با آن، GA4 می تواند بینش های پیشرفته ای را با شناسایی ناهنجاری ها، ایجاد پیش بینی ها، و شناسایی روندها، به نوبه خود، ارائه گزارش های برتر و هشدارهای تغییر عملکرد خودکار ارائه دهد.
با گنجاندن هوش مصنوعی گوگل در فرآیند تنظیم کمپین، PMax قرار است تجربه ای حتی خودکارتر را ارائه دهد و گردش کار بازاریابی یکپارچه را تسهیل کند. با ایجاد تصویر با استفاده از هوش مصنوعی مولد، اکنون ابزاری استثنایی در اختیار داریم که می تواند دارایی های خلاقانه برای کمپین های تصویری و ویدیویی سنگین ایجاد کند. همراه با یک هدف پیشرفته و یک هدف جدید برای هدف قرار دادن مشتریان ایده آل، این به روز رسانی کنترل و دقت بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد.
این کمپین ها با یک ویژگی هیجان انگیز همراه هستند، یک بخش ساز مشابه جدید. این ابزار ما را قادر می سازد تا با شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان مشابه مشتریان فعلی، دسترسی مشتریان خود را افزایش دهیم.
این چک لیست چالش هیجان انگیزی را برای ما در NP Digital ارائه می دهد، زیرا می توانیم از این دستورالعمل ها برای بهبود خدمات خود و ایجاد شراکت قوی تر با مشتریان خود استفاده کنیم. این واقعاً بر پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال تأکید می کند.
گوگل با الهام از چالش هایی که بازاریابان در ایجاد کلمات کلیدی و تبلیغات با کیفیت بالا با کمترین تلاش روبرو هستند، این قابلیت جدید را برای رسیدگی به این مشکلات توسعه داده است. کیفیت چند وجهی است و شامل خوانایی، صحت دستوری، انطباق با خط مشی و همسویی عملکرد با اهداف تعیین شده از دیدگاه کاربر و تبلیغ کننده است.
در رویداد Google Marketing Live، یکی از به روزرسانی های هیجان انگیز که مورد توجه قرار گرفت، تجربه مکالمه در Google Ads بود. به عنوان یک کارشناس بازاریابی دیجیتال، من معتقدم که این می تواند شیوه تعامل ما در NP Digital با مشتریان خود را متحول کند و بهره وری جمعی ما را افزایش دهد.
علاوه بر این، این پلتفرم دستخوش تغییر رابط کاربری شده است، که همراه با داده های روشنگری موجود در برگه Performance، تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد. این بدان معنی است که ما می توانیم به طور مؤثرتری فیدهای محصولات مشتریان خود را نظارت و بهینه سازی کنیم که منجر به کمپین های بازاریابی تأثیرگذارتر می شود.
یک تماس رزرو کنید