On September 14, Google announced that they’ve officially removed How-To rich results on desktop and deprecated How-To rich results entirely as part of their efforts to simplify search. They will also be ‘dropping the How-to search appearance, rich result report, and support in the Rich results test in 30 days’. The How-To structured data feature… ادامه خواندن Say Goodbye to How-To Rich Results on Google
نویسنده: Martha van Berkel
Changes to FAQ and How-to rich results on Google
This announcement garnered strong reactions from the SEO community, as many mourned the loss of some of their best-performing (and content-heavy) rich results. In response to some of the tweets, John Mueller referenced “the tragedy of the commons”, and other SEOs remarked on the overuse of FAQs, in particular, as “spammy”. These three recommendations are… ادامه خواندن Changes to FAQ and How-to rich results on Google
How to Calculate ROI for Schema Markup
Being clear on the desired outcomes for your business determines the direction of your Schema Markup strategy.
پرسشهای متداول استراتژی بهینهسازی پرس و جو نتایج غنی
در ماه مه گذشته، شاهد کاهش شدید عملکرد برای نتایج غنی از پرسشهای متداول در همه مشتریان خود بودیم. این کاهش برای اولین بار در 5 آوریل برای نتایج غنی از سؤالات متداول در تلفن همراه مشاهده شد و متعاقباً روی نتایج روی دسکتاپ از 4 مه تأثیر گذاشت. در نتیجه، کلیکها، نمایشها و CTR… ادامه خواندن پرسشهای متداول استراتژی بهینهسازی پرس و جو نتایج غنی
نوسانات در ویدئو و سوالات متداول نتایج غنی
این تغییر یک انحراف از نتایج جستجوی سنتی است و میتواند تغییرات اخیر در پرسشهای متداول و نتایج غنی از ویدئو را توضیح دهد. اما مهمتر از آن، گوگل است جستجوی تجربه مولد برای شناسایی اطلاعات از وبسایتها و منابع مورد اعتماد همچنان به یک منبع داده نیاز دارد. اینجاست که Schema Markup به بازی… ادامه خواندن نوسانات در ویدئو و سوالات متداول نتایج غنی