از هوش مصنوعی تا جستجوی اجتماعی: نکات کلیدی از BrightonSEO
انتشار: آبان 09، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

از هوش مصنوعی تا جستجوی اجتماعی: نکات کلیدی از BrightonSEO


برداشت Ash: مقیاس پذیری با هوش مصنوعی، مهاجرت ها و غلبه بر مسدودکننده های پیاده سازی

اشلی نواد، مشاور ارشد سئو، در چندین سخنرانی متمرکز بر هوش مصنوعی شرکت کرد. او جلسه ای را که توسط او رهبری می شد بسیار ارزشمند یافت مایکل سوسکی، رئیس نوآوری در Surfer، که در مورد چگونگی استفاده از هوش مصنوعی به روشی "غیرقابل کشف" برای خواندن نتایج انسانی و در نهایت اجتناب از جریمه های موتورهای جستجو بحث کرد.

برای Ash، این ایده که ما باید از هوش مصنوعی برای افزایش مقیاس و تکرار فرآیندهای سئوی موجود که قبلاً کار می کنند استفاده کنیم، به جای تلاش برای بازنگری کلی جریان های کاری با روش های کاملاً جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، حیاتی بود. با استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت استراتژی های اثبات شده، می توانیم کارایی را بدون از دست دادن تمرکز بر موارد مؤثر افزایش دهیم.

مهاجرت یکی دیگر از موضوعات داغ بود تینا ریس بحث در مورد چندین چالش جاری غذای کلیدی برای آش؟ مهاجرت ها همچنان با شکست مواجه می شوند زیرا سئو به اندازه کافی زود تعبیه نشده است. در بسیاری از موارد، سئو به عنوان یک فکر بعدی مطرح می شود و سعی می کند مشکلاتی را که در صورت ادغام زودتر در پروژه می توانستند از آن ها جلوگیری کند، برطرف کند. با بودجه های محدودتر و کاهش تمرکز بر سئو، درگیر کردن سئو از مراحل اولیه یک پروژه بسیار مهم تر از همیشه است. صبر کردن تا پس از مهاجرت برای رسیدگی به مسائل منجر به هدر رفتن زمان و منابع می شود و خطر از دست دادن ترافیک ارزشمند را به دنبال دارد.

برای آشنایی عمیق با این موضوع، وبینار اخیر ما، " مهاجرت های سئو: چگونه ریسک را به فرصت تبدیل کنیم" در صورت تقاضا در دسترس است. در آن، مدیرعامل ما جف، استراتژی هایی را برای مدیریت مهاجرت ها و به حداکثر رساندن پتانسیل آن ها بررسی کرد.

چالش های پیاده سازی تمرکز اصلی در BrightonSEO امسال بود، و Ash خود جلسه ای را در مورد چگونگی غلبه بر مسدودکننده های رایج پیاده سازی و خرید ایمن رهبری کرد. هلن بناویدس، یک سئوی داخلی محصول در Giffgaff، در مورد غلبه بر این چالش ها با آموزش توسعه دهندگان و سهامداران در مورد ابزارهای SEO بحث کرد، بنابراین آنها را به حامیان جستجوی ارگانیک تبدیل کرد. به همین ترتیب، الکساندر هافمنشریک مدیریت در Passion Digital، بر نیاز SEO برای پر کردن شکاف مهارت ها با تسلط بر HTML و جاوا اسکریپت برای بهبود ارتباط با توسعه دهندگان تاکید کرد.

برداشت اولیویا: گسترش فراتر از گوگل و نوآوری از طریق تست تقسیم

اولیویا، رئیس محتوا و تبلیغات ما متوجه موضوع رو به رشدی در BrightonSEO شد: تفکر فراتر از موتورهای جستجوی سنتی مانند Google برای جذب مخاطبان جدید.

سابین لیونگرن بر اهمیت جستجوی اجتماعی در استراتژی های سئو، به ویژه برای پلتفرم هایی مانند TikTok، Pinterest و YouTube، که مردم به طور فزاینده ای برای بررسی محصول، الهام بخشی و سرگرمی به آن ها روی می آورند، تاکید کرد.

اولیویا می گوید: «نکته کلیدی در انشعاب به پلتفرم های جدید این است که بدانید مخاطبان شما قبل از هر چیز کجا هستند. این می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد که بودجه را به پلتفرم پرطرفدار براق فشار دهید (مخصوصاً وقتی می بینید که مطالعات موردی نشان می دهد که چقدر برای برند دیگری تأثیرگذار بوده است)، اما اگر مخاطبان شما در وهله اول روی آن پلتفرم نباشند، این یک سرمایه گذاری بیهوده است. . TL;DR این است که قبل از گیرکردن در شکستن یک پلتفرم جدید، از طریق تحقیقات مخاطب اول، بررسی لازم را انجام دهید.

اولیویا نیز در یک سخنرانی شرکت کرد الیز مورل، مدیر SEO در Trainline، که یک مطالعه موردی در مورد استفاده از تست تقسیم برای افزایش نرخ کلیک (CTR) ارائه کرد. الیز بر ارزش "ایجاد تغییرات کوچک برای انتشار در مقیاس" به جای اجرای تغییرات قابل توجه در یک حرکت تاکید کرد.

"آزمایش در یک منطقه کوچک به عنوان مثال بخشی از یک وب سایت، یا آزمایش یک ایده خاص با بودجه کمی در ابتدا یک راه عالی برای پشتیبانی از پذیرش و مقیاس و خرید سهامداران ارشد است. این واقعیت که سئوکاران داخلی و آژانس به این موضوع فکر می کنند نشان می دهد که چگونه سئو کنار گذاشته شده است و چگونه باید روش را تغییر دهیم تا از اجرای استراتژی های سئو در آینده اطمینان حاصل کنیم. این چیزی است که ما در داخل نیز روی خودمان کار کرده ایم و معرفی گردش های کاری پروژه نام گذاری شده با آزمایش به عنوان استاندارد، تازه شروع کار است.» اولیویا می گوید.

برداشت هری: مدل سازی موضوع و هوش مصنوعی در احساسات برند

رئیس سئوی ما، هری، در جلسات متعددی درباره هوش مصنوعی و احساسات برند شرکت کرد. یکی از بحث های برجسته برای او بر روی مدل سازی موضوع و ممیزی محتوا متمرکز بود، با یکی از سخنرانان توضیح داد که چگونه ابزارهایی مانند BERTopic می توانند به سئوکاران کمک کنند تا محتوا را به روشی با کلمات کلیدی تر تحلیل کنند.

این پردازش زبان BERT این تکنیک به سئوکاران اجازه می دهد تا یک وب سایت را از منظر خزنده ببینند و محتوا را بر اساس موضوع گروه بندی کنند نه فقط کلمات کلیدی. هری این رویکرد را به ویژه هنگام تجزیه و تحلیل رقبای با عملکرد بالا مفید می دانست تا اطمینان حاصل شود که محتوای سایت به خوبی با درک Google از قدرت موضوعی مطابقت دارد.

در جلسه ای دیگر، مارکوس توبر از Semrush، در مورد اینکه چگونه جستجوی هوش مصنوعی یک سوگیری مثبت نسبت به احساسات برند را نشان می دهد - برای مدیران برند اطمینان بخش است. یکی از مثال های کلیدی که توبر به اشتراک گذاشت Purple Pillows بود که زیرمجموعه اش «r/LifeOnPurple» از نظر عبارات جستجوی مارک شان در گوگل در رده ۱۰ برتر قرار دارد. هری می گوید: «با ظهور مدل های زبان بزرگ (LLM) که احساسات آنلاین را خلاصه می کنند، پلتفرم هایی مانند Reddit در حال تبدیل شدن به فضای مهم تر برای مدیریت شهرت برند هستند. و یکی از مواردی که ما به عنوان سئوکار باید هنگام توسعه استراتژی های کلی خود به آن توجه کنیم.»

بعدش چی؟

BrightonSEO به طور طبیعی یک رویداد بزرگ در تقویم ما است. این فرصتی را برای بحث درباره تفکر و ایده های خود با همتایان و مشتریان در یک فضای اختصاصی SEO ارائه می دهد.

مهمتر از همه، این فرصتی است برای یادگیری از دیگران در صنعت و اعمال بینش آنها در کار خودمان. سئو یک صنعت به سرعت در حال تغییر است، همانطور که بازاریابی به طور کلی تر است، و ما تعهد خود را برای نگه داشتن در لبه پیشرفت های جدید جدی می گیریم.

آیا می خواهید برخی از ایده های ذکر شده در این وبلاگ را با تیم ما در میان بگذارید؟ همین امروز تماس بگیرید



منبع: https://builtvisible.com/from-ai-to-social-search-key-takeaways-from-brightonseo/