داخل سر سران تیم ما
انتشار: بهمن 02، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

داخل سر سران تیم ما


اولویت شما برای سال 2025 در رابطه با بخش خود چیست؟

ربکا (COO): "اولویت های اصلی تیم من حول محصول ما و تعمیق روابط مبتنی بر ارزش با مشتریانمان است."

ما سال 2024 را با چند گفتگوی مشترک درخشان در مورد آینده با مشتریان خود به پایان رساندیم که بیش از هر چیز بر ارزشی که می توانیم با هم ارائه دهیم متمرکز شده بودیم. این مکالمات به عنوان سکوی پرشی عالی برای کار کردن به ویژه با مشتریانی که بیشترین سرمایه گذاری را دارند انجام می دهند تا از ارائه نتایج ملموس مطمئن شویم. که در چشم انداز جستجوی امروزی به معنای تاکتیک های نوآورانه و اجرای تهاجمی است.

تصویر متن صورتی را در پس زمینه ای ساده نشان می دهد که می خواند: تعهد آنها به درک نیازهای ما و رسیدگی به هر گونه نگرانی، کلید حفظ یک گفتگوی سالم و صادقانه بوده است. ارتباطات باز و اعتمادی که با هم ایجاد کرده ایم تفاوت قابل توجهی در توانایی ما برای حل مشکلات و دستیابی به اهداف مشترک ایجاد کرده است. دیوید لیونتی، رئیس بازاریابی، GLLتصویر متن صورتی را در پس زمینه ای ساده نشان می دهد که می خواند: تعهد آنها به درک نیازهای ما و رسیدگی به هر گونه نگرانی، کلید حفظ یک گفتگوی سالم و صادقانه بوده است. ارتباطات باز و اعتمادی که با هم ایجاد کرده ایم تفاوت قابل توجهی در توانایی ما برای حل مشکلات و دستیابی به اهداف مشترک ایجاد کرده است. دیوید لیونتی، رئیس بازاریابی، GLL

بازخورد مشتری از آخرین نظرسنجی مشتری ما.

اولیویا (رئیس محتوا و تبلیغات)با پیشرفت های فناوری هوش مصنوعی که نشانه های کمی از رها شدن نشان می دهد، سرعت اطلاعات نادرست و رشد موتورها و پلتفرم های جستجو، بخش محتوا و تبلیغات سه اصل را برای سال پیش رو تعیین کرده است: هوشمندانه تر کار کردن، حرکت با چابکی و استفاده از ذهنیت های عملکرد اول. . عملاً می توان آن را به صورت تقطیر کرد:

  • ادامه ایجاد محتوای با کیفیت که برای (به نفع) افراد طراحی شده و به شیوه ای چابک، مقیاس پذیر و انعطاف پذیر مدیریت می شود. این مایل است هوشمندانه تر کار کند، نه سخت تر، زیرا استراتژی های محتوا در تیم ما پیشرفت های باورنکردنی در نحوه استراتژی بندی و تولید محتوای معتبر با سرعت انجام می دهند.
  • ایجاد برند و ارزش ارگانیک از طریق لینک بیلدینگ با کیفیت و چابک و روابط عمومی دیجیتال. این به معنای ایمن سازی پوشش و پیوندها از رسانه هایی است که واقعاً برای مخاطبان شرکای ما معنی دارند، اما همچنین از رویکردی که فقط ارتباط برقرار می کنند، پیش فرض نمی شوند - راه های زیادی برای تبلیغ برندهای ما وجود دارد، گسترش در واقع فقط نوک کوه یخ و سرمایه گذاری است. در یک استراتژی تبلیغات متنوع کلیدی است.
  • ادامه تمرکز بر عملکرد با گردش کار و محصولات قابل تحویل. اگر از تأثیر آن کار و تأثیر آن بر اعدادی که واقعاً مهم هستند نمی دانید، پس صادقانه بگویم، چه فایده ای دارد؟ تیم ما امسال بیش از هر زمان دیگری در حال انجام این کار است."

چه آموخته هایی از سال 2024 گرفته اید؟

هری (رئیس سئوی فنی): «گوگل به فعال بودن در دفاع از انحصار جستجوی خود ادامه می دهد - نوآوری هایی مانند AIO را مشاهده می کند و در عین حال بسیاری از به روزرسانی های اصلی را در مورد کیفیت جستجو اعمال می کند. ما در سال 2025 انتظار بیشتری از این موضوع داریم – و شخصی سازی بیشتر جستجو. این بدون شک چالش هایی را برای مشتریان ما به همراه داشته است، زیرا به روز رسانی های منظم باعث عدم اطمینان می شود."

برای جبران این موضوع، تیم من سخت کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که SEO هم درک شده و هم در دستور کار سازمان های متمرکز بر درآمد قرار دارد. آزمایش مداوم برای نشان دادن بهتر تأثیر کار ما نیز امسال مزیت خوبی خواهد داشت.»

ربکا: «ما به اندازه کافی درباره خودمان فریاد نمی زنیم. این چنین امتیازی است که زیر کاپوت این آژانس باشید. برای دیدن فرآیندهای بی نظیر، تفکر مشورتی و خلاقیتی که در اینجا زندگی می کند. بودن در اطراف واقعاً مسری است. من می خواهم که از بیرون قابل مشاهده تر باشد، اما ما می توانیم مجرم باشیم که تمام انرژی خود را به محصولات و کارمان در اینجا هدایت می کنیم. در حالی که من نمی خواهم این تغییر کند، می خواهم کمی به تعادل بپردازم.

چه تغییراتی را می خواهید در حال حاضر در مقایسه با طول سال اعمال کنید؟

گری (رئیس داده): «ما فوراً فرآیندهایمان را در مواردی مانند گزارش دهی و داشبورد تغییر می دهیم تا زمان بینش را بهبود ببخشیم. با تکیه بر نکته هری در بالا، وقتی با تغییرات متعدد در پلتفرم های خارجی مواجه می شویم، بسیار مهم است که بتوانیم در بازه های زمانی کوتاه و نه فقط در بلندمدت، تأثیر را آزمایش کرده و نشان دهیم.»

هری: «ما فوراً در حال پیاده سازی رویکرد گردش کار پروژه نام گذاری شده (NPW) خود برای استراتژی هستیم. این به معنای سرفصل های استراتژیک مبتنی بر هدف است که هر کدام تاکتیک های تأثیرگذار و متقابل کانالی را در بر می گیرند. زبان مورد استفاده برای شفاف سازی اهرم های سئوی موجود است، و درگیر کردن افراد بالاتر برای وارد کردن سئو به دستور کار بازاریابی گسترده تر از طریق درک بهتر و همسویی با اهداف تجاری است.

گرافیکی که نشان می دهد چگونه تعداد ابتکارات سئوی وارد شده به یک کسب وکار به دلیل درک ضعیف سئو در سراسر تجارت گسترده تر و منابع محدود، به شدت کاهش می یابد. گرافیکی که نشان می دهد چگونه تعداد ابتکارات سئوی وارد شده به یک کسب وکار به دلیل درک ضعیف سئو در سراسر تجارت گسترده تر و منابع محدود، به شدت کاهش می یابد.

یک تصویر گرافیکی از دلیل توسعه ما در Named Project Workflows. اغلب، ابتکارات سئو بدون خرید و درک تجاری گسترده تر، کشش لازم برای پیشرفت را به دست نمی آورند.

چگونه می خواهید پیشنهاد Builtvisible را رقابتی تر کنید؟

گری: «من می خواهم دسترسی به اطلاعات بینش را در سراسر تجارت بهبود بخشم تا بتوان از آنها در زمینه های مختلف استفاده مجدد کرد. ما این کار را در سال 2024، با جاسازی داده های اندازه گیری در فرآیند پیش بینی جدید خود آغاز کردیم که به ما بینش های بیشتری را در این زمینه داد: «برنامه ما برای ارائه بیش از عملکرد پیش بینی شده موجود چه هدفی دارد؟». در سال 2025، من می خواهم این کار را در مجموعه داده های بیشتری و در مقیاس انجام دهم. توانایی تعیین کمیت تأثیر جریان های کاری ارگانیک زمینه ای است که ما را از سایر ارائه دهندگان متمایز می کند.

امیلی (رئیس مردم و فرهنگ): "امسال، من قصد دارم برنامه توسعه شغلی درخشان خود "معمار شغلی" را با ادغام کامل آن با مزایای مربیگری شغلی و حمایت رفاهی که از طریق روانشناسان بالینی ارائه می کنیم را به سطح بعدی ببرم. مجموعه اصلی"

اولیویا: «ممکن است کمی در محتوا و تبلیغ به نظر بیاید، به خصوص، یکی از بزرگترین دارایی های ما افراد ما هستند. همه آنها متعهد به ارائه هوشمندانه ترین بینش و نظر در این صنعت هستند. ما همچنان از دانش و تجربه آنها استفاده خواهیم کرد تا مشاوران فعالی برای مشتریان دوست داشتنی خود باشیم. و منظور من از آن "مردم بله" بودن نیست، بلکه نگاه کردن و به اشتراک گذاشتن دقیق آنچه واقعاً برای ارائه حداکثر تأثیر در ارگانیک است، است.

هری: "برای ما به عنوان یک آژانس ارگانیک مستقل مهم است که سطح تخصص و ارزشی را که ما به تیم های خارجی اضافه می کند، روشن کنیم. اکثریت تیم سئو را مشاوران ارشد تشکیل می دهند، با بیش از 5 سال تجربه در ارائه سئو تاثیرگذار در سطح بالا. امسال، ما به دنبال این هستیم که کار بهتری را برای برجسته کردن این موضوع از طریق تبلیغ بهتر کار و نتایج مشتری انجام دهیم. هنگام خرید چندین خط محصول - مانند فناوری، محتوا و روابط عمومی دیجیتال - اینها باید بزرگتر از مجموع قطعات خود باشند. از طریق NPW ها، ما تأثیر ترکیبی کانال های متعدد را بسیار واضح تر خواهیم کرد.»

و در آخر، نکته مهم شما در سال 2024 چه بود؟

امیلی: «مهمترین نقطه من در سال 2024 این بود که بسیاری از افراد با حمایت و تشویق تیم خود و آژانس گسترده تر، با اهداف پیشرفت شغلی و شخصی خود پیشرفت کردند. من همچنین دوست داشتم همه نامزدهای جوایز سالانه ما را بخوانم، از جمله ستاره در حال ظهور ما در سال 2024 میراندا!"

هری: «دیدن صحبت های Ash در BrightonSEO و جیمز که آموزش تجارت الکترونیکی را در این کنفرانس ارائه می دهد، یک نکته برجسته بود. هر دو نماینده خود و آژانس ما به طرز درخشانی بودند.»

تصویر، مشاور ارشد سئو، اشلی نواد را نشان می دهد که روی صحنه در BrightonSEO ارائه می شود.تصویر، مشاور ارشد سئو، اشلی نواد را نشان می دهد که روی صحنه در BrightonSEO ارائه می شود.

مشاور ارشد سئو، اشلی نواد، در حال ارائه روی صحنه در BrightonSEO.

اولیویا: «در پایان سه ماهه سوم، من و تیمم مدتی را از دفتر دور کردیم و یک کارگاه تیمی درخشان داشتیم که بر اعتمادسازی، تقویت روابط تیمی و یادگیری بیشتر از یکدیگر متمرکز بود. من مشتاقم مطمئن شوم که اینها به یک ویژگی معمولی برای ما تبدیل می شوند. از دیدگاه مشتری، ما همچنین چند شراکت جدید و فوق العاده هیجان انگیز با مارک های فوق العاده ایجاد کرده ایم، از Opodo گرفته تا Aviva و Currency Direct، چیزهای زیادی برای گیر کردن وجود دارد!

مثل چیزی که شنیدی؟ امروز با تیم ما تماس بگیرید تا در سال 2025 با ما کار کنید.



منبع: https://builtvisible.com/inside-the-heads-of-our-team-heads/