نحوه تقویت تبدیل وب سایت خود با تصاویر
انتشار: بهمن 01، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

نحوه تقویت تبدیل وب سایت خود با تصاویر


چشم انداز آنلاین پر از رقابت است. امروز ، هر صاحب وب سایت در تلاش است تا تبدیل را افزایش دهد ، اما بسیاری از آنها موفق نمی شوند.

اگر در همان قایق هستید ، می توانید یاد بگیرید که تجربه بصری را برای بازدید کنندگان وب سایت خود افزایش دهید. شما ممکن است یک طراحی وب خارق العاده با یک موضوع مکمل و رنگ های شگفت انگیز داشته باشید. اما این کافی نیست.

وقتی مردم مایل به صرف پول برای چیزی هستند ، به قابلیت اطمینان و اطمینان نیاز دارند. شما می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و با کیفیت بالا ، هر دوی اینها را بدست آورید.

بله ، حتی در دنیای دیجیتال ، مردم ترجیح می دهند قبل از تعهد به هر محصول یا خدمات ببینند. و ارائه تصاویر مربوط به آنها می تواند به آنها در تصمیم گیری بهتر خرید کمک کند. در عوض ، این عمل باعث بهبود تبدیل سایت شما می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های پرسود که می توانید با اجرای تصویر استفاده کنید ، بخوانید.

1 با نمایش تصاویر از افراد واقعی شفافیت را افزایش دهید

روزهایی که چشم انداز فقط نگران محصول بودند ، رفته است. امروز ، مردم به دنبال مارک هایی هستند که به آنها اعتماد دارند. به همین دلیل است که هر مارک دیگری در تلاش است تا پیشرفت کند روابط مصرف کنندهبشر

یکی از راه های ایده آل برای ایجاد اعتماد ، نشان دادن تصاویر از کارکنان ، کار در حال پیشرفت و محیط داخلی است. وقتی مردم می بینند که چند نفر برای ایجاد یک محصول واحد با هم کار می کنند ، اعتماد آنها را به دست خواهید آورد.

اکنون ، به سناریویی فکر کنید که در آن برای همان محصول به دو وب سایت مراجعه می کنید. یکی از آنها چرخه تولید ، کارکنان و کار سخت در پشت محصول را نشان می دهد. در حالی که دیگری فقط تصاویر ، توضیحات و قیمت محصول را نمایش می دهد.

بدون شک ، شما به سمت سابق خواهید رفت.

ببینید چگونه کواس تصاویر اعضای تیم خود را به همراه مشخصات خود در وب سایت به اشتراک می گذارد. این عمل شرکت مشهور نوشیدنی را انسانی می کند و به خریداران اجازه می دهد تا با تیم ارتباط برقرار کنند.

اگزاتورهای کک

2 در مورد برنامه های آموزش و توسعه به مردم بگویید

مارک هایی که به آموزش و توسعه کارمندان توجه می کنند از نظر کیفیت ایده آل تلقی می شوند. مردم احساس می کنند که این تجارت به طور مداوم تلاش می کند تا مهارت های کارکنان خود را آزار دهد. در نتیجه ، آنها در پایان یک محصول ممتاز دریافت می کنند.

تصاویر این جلسات آموزشی اثبات آنچه شما می گویید خواهد بود. تصاویر مربی را به اشتراک بگذارید و تعداد کارمندان را ضبط کنید. همچنین می توانید تصاویری از رویدادها ، شام های سالانه و مهمانی های پیک نیک را که برای همکاری کارمندان و ایجاد روحیه برگزار می شود ، به اشتراک بگذارید.

3 برای هر تصویر از اندازه و قرار دادن مناسب استفاده کنید

تصاویر می توانند تبدیل ها را تقویت کنند. این درست است! اما ، هرگز صفحه وب خود را با تصاویر بیش از حد درهم و برهم نکنید. نگه داشتن تعادل نیز برای ارائه یک تجربه بصری عالی ضروری است.

اگر در پس زمینه از یک تصویر قهرمان بزرگ استفاده می کنید ، یک تصویر واحد کافی است. صفحه اصلی را بررسی کنید عکسهای سهامبشر می توانید ببینید که چگونه آنها تصویر پس زمینه را به نمایش می گذارند ، بنابراین در صفحه نمایش بصری کلی تداخل نمی کند.

عکسهای سهام

و آیا از الگوی Z و F می دانید؟

کارشناسان بر این باورند که افراد به وب سایت شما یا در الگوی Z یا F نگاه می کنند. در هر دو مورد ، یک چیز واضح است: آنها از چپ به راست شروع می شوند. علاوه بر این ، آنها مطالب مانند کتاب را نمی خوانند. بنابراین ، تمام عناصر اساسی باید در هر یک از این الگوهای قرار بگیرند.

یک روش ایده آل برای ترتیب تصاویر این است که آرم خود را در گوشه سمت چپ بالا و بقیه تصاویر در نقاط مناسب در این الگوهای قرار دهید. به این ترتیب ، می توانید تصاویر را قابل توجه تر و تقویت کننده تقویت کنید.

علاوه بر این ، استفاده از اندازه مناسب برای هدر ، آرم و تصاویر پس زمینه نیز مهم است. به عنوان یک قاعده کلی ، اندازه ایده آل برای تصاویر:

  • هدر: 250 × 1048 پیکسل
  • سابقه و هدف: 1080 × 1920 پیکسل
  • پست وبلاگ: 630 پیکسل 1200

4 احساسات را از طریق تصاویر تحریک کنید

از آنجا که مصرف کنندگان قبل از خرید با برند ارتباط برقرار می کنند ، ایجاد احساسات آنها ضروری است. مردم باید بدانند که این محصول چگونه احساس می کند. و هیچ کاری نمی تواند این کار را بهتر از تصاویر انجام دهد.

به مثال زیر نگاه کنید استراحتگاه های دوربشر این شرکت ادعا می کند که آنها برای همه چیزی دارند و تصویر از اظهارات آن پشتیبانی می کند. یک زن و شوهر خوشحال به نظر می رسند ، و بچه ها نیز همینطور هستند.

احساسات در عکس ها

5 نشان دهید که چگونه تجارت شما به جامعه باز می گردد

یک راه ایده آل برای ایجاد یک تصویر برند مثبت ، نمایش نحوه کار شما و سازمان خود برای امور خیریه و فعالیت های جامعهبشر

به عنوان مثال ، امروز ، مردم بیشتر از پایداری آگاه هستند. آنها عاشق حمایت از مارک هایی هستند که دوستانه محیط زیست را در نظر می گیرند. بنابراین ، اگر تجارت شما در حال بازیافت یا اتخاذ اقداماتی برای کاهش ضایعات است ، به اشتراک گذاشتن عکس ها فراموش نکنید. پس از خرید کالا از چنین مارک هایی ، مردم احساس رضایت می کنند. آنها احساس می کنند که بخشی از چیز بهتر برای جامعه و محیط زیست هستند.

6 از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

استفاده از عکسهای واقعی و سفارشی در وب سایت شما بهترین گزینه برای تقویت تعامل با بازدید کنندگان است. اما ، همه مشاغل نمی توانند این تصاویر را بدست آورند. آنها به زمان زیادی احتیاج دارند و می توانند گران باشند. این جایی است که عکس های سهام می توانند به ما کمک کنند.

با این حال ، اگر می خواهید تصاویر سهام را انتخاب کنید ، باید از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید. اگرچه آنها به راحتی در دسترس هستند ، اما موارد رایگان احتمالاً بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است کلیشه به نظر برسند. بازدید کنندگان وب سایت شما ممکن است بعد از دیدن این عکسهای رایج در سایت شما تأثیر منفی بگذارند.

پرداخت برای تصاویر منحصر به فرد با کیفیت بالا گزینه بهتری است. علاوه بر این ، شخصی سازی این تصاویر نیز امکان پذیر است. امروز ، ابزارهایی مانند Pixlr ، Befunky ، Photodirector ضروری و سایر موارد موجود هستند. برای افزایش بیشتر کیفیت آنها می توانید این تصاویر را به راحتی ویرایش کنید.

7 همیشه به SEO تصویر توجه کنید

اگر روی SEO تصویر کار نمی کنید ، استفاده از عکس های با کیفیت بالا و چشمگیر بی فایده خواهد بود. بازار آنلاین رقابتی است و هر صاحب وب سایت برای دستیابی به حداکثر ترافیک تلاش می کند.

امروز ، SEO تصویر به همان اندازه بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. این عناصر مختلف را برای تقویت دید صفحه شما پوشش می دهد.

در مرحله اول ، شما باید یک اندازه تصویر مناسب را انتخاب کنید که بر زمان بارگذاری سایت شما تأثیر نمی گذارد. سپس ، شما باید عنوان آن را بنویسید. وقتی عنوان تصویر را می نویسید ، حتماً آن را کوتاه نگه دارید.

شما همچنین باید متن alt را بنویسید. این متنی است که مردم می بینند آیا سایت برای بارگیری بیش از حد طول می کشد یا خیر. سعی کنید آن را خاص نگه دارید و از یک کلمه کلیدی تمرکز در آن استفاده کنید. تفاوت اصلی بین این دو را درک کنید. این عنوان عمومی و کوتاه است ، در حالی که متن alt خاص است ، یک کلمه کلیدی دارد و چهار تا پنج کلمه را در بر می گیرد.

مثال:

عنوان: کیک کیک

alt-text: کیک کره لیمو با یخ زدگی پنیر

علاوه بر این ، ارسال یک نقشه سایت تصویر به Google فراموش نکنید. نقشه به موتور جستجو کمک می کند تا تصاویر سایت شما را درک کند. این شامل URL و توضیحات کوتاهی از هر تصویر است.

پیچیدن آن

به طور کلی ، تقویت تبدیل وب سایت بزرگترین رویای هر صاحب مشاغل آنلاین است. خوشبختانه ، تصاویر می توانند به ما در دستیابی به این هدف کمک کنند. استفاده از تصاویر از افراد واقعی ، نمایش احساسات و نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا می تواند تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

علاوه بر این ، قرار دادن صحیح ، تصویر سئو، و نمایش فرهنگ تجارت نیز اجباری است. اگر نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید ، با موفقیت به اهداف تبدیل خود خواهید رسید.



منبع: https://www.seocycle.com.au/how-to-boost-your-website-conversions-with-images/