این گزارش 70 صفحه ای از منابع تحقیقاتی اولیه و ثانویه، از جمله مصاحبه با رهبران صنعت، مدیران سطح بالا در فروشندگان نرم افزار پیشرو پلتفرم داده های مشتری (CDP) و بازاریاب هایی که نرم افزار CDP دارند، تهیه شده است.
چه کسی باید این گزارش را بخواند:
آژانس ها، تبلیغ کنندگان و بازاریاب ها در انتخاب پلتفرم داده های مشتری دقت لازم را انجام می دهند.
تحلیلگران و فروشندگانی که به دنبال اطلاعات فعلی در مورد این بازار پویا هستند.
هر کسی که نیاز دارد در مورد بازیگران کلیدی و روندهای اصلی در پلتفرم های داده مشتری به سرعت عمل کند.
آنچه به دست خواهید آورد:
روندهای فعلی در پلتفرم های داده مشتری.
تجزیه و تحلیل قابلیت های ابزارهای داده مشتری.
نمایه های فروشندگان پیشرو پلت فرم داده های مشتری.
اطلاعات قیمت، مقایسه قابلیت ها - و خیلی بیشتر!
مشخصات فروشنده
آکویا
ActionIQ
Act-On
Adobe
آمپریتی
بلومریچ
BlueConic
جشن
Dun & Bradstreet
خودی
میرو
Optimove
Redpoint
نیروی فروش
SAP
SAS
سیمون
تیالیوم
گنج
تویلیو
زتا
مشاور تحریریه: کیم دیویس، ویرایشگر در بزرگ، MarTech، رسانه درب سوم
نویسنده، ویراستار و تحلیلگر: پاملا پارکر، مدیر تحقیقات رسانه درب سوم
تحقیق کنید آلیسون لوفارو، مدیر رویداد و موفقیت مشتری، رسانه درب سوم کارن دی ویز، معاون رویداد و موفقیت مشتری، رسانه درب سوم