
بروزرسانی: 24 تیر 1404
از کوکی ها تا رضایت و اولویت های جهانی
تاریخ: 5 دسامبر 2024، 1:00 EDT (10:00 PDT)
سخنرانان:
پارام گوپالاسمیمتخصص ارشد محتوا, CIPPE/E, CIPP/US, CIPM, OneTrust Consent & Preferences
در عصری که قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها به سرعت در حال تغییر هستند و کوکی های شخص ثالث در حال منسوخ شدن هستند، کسب وکارها در جستجوی چیزی بیش از راه حل استاندارد بنر کوکی هستند. آنها به یک رویکرد جامع برای حرکت در این چشم انداز پیچیده و ایجاد روابط قوی تر و مبتنی بر اعتماد با مشتریان خود نیاز دارند.
برای این جلسه به ما بپیوندید که در آن تغییر محوری از رضایت کوکی سنتی به دنیای پویا مدیریت رضایت و اولویت جهانی (UCPM) را بررسی خواهیم کرد. بیاموزید که چگونه یک پلتفرم رضایت واحد و جهانی انقلابی در نحوه جمع آوری، مدیریت و فعال کردن اولویت های مشتری برای موفقیت متحول کننده سازمان ها ایجاد می کند.
خوراکی های کلیدی:
- فراتر از بسترهای مدیریت رضایت (CMP): کشف کنید که UCPM چگونه پیش می رود و به سازمان ها اجازه می دهد اولویت ها را در کل سفر مشتری ثبت کنند و به طور یکپارچه از کاربران ناشناس به کاربران شناخته شده حرکت کنند.
- نمایه سازی پیشرو برای بینش 360 درجه مشتری: قدرت نمایه سازی پیشرونده را در ایجاد پروفایل های غنی و 360 درجه مشتری، ارائه دیدگاهی عمیق و شخصی از ترجیحات فردی برای تعاملات معنی دار تر، درک کنید. ببینید چگونه تنظیمات برگزیده کوکی و داده های شخص اول برای ایجاد نمایه های مشتری یکپارچه همگرا می شوند.
- یکپارچه سازی داده ها در زمان واقعی: بررسی کنید که چگونه UCPM تضمین می کند که اولویت های مشتری در زمان واقعی در سراسر سیستم ها یکپارچه می شوند، و اولویت ها را در حین تکامل به روز نگه می دارد. برای تعامل موثرتر با مشتری، بخش بندی و هدف یابی مبتنی بر مجوز را در میان تیم های تبلیغات، بازاریابی، فروش و خدمات فعال کنید.
- محرک های تغییر: بینش های ارزشمندی را در مورد نیروهای پشت سر تغییر از بنرهای کوکی به UCPM، از جمله تشدید مقررات حفظ حریم خصوصی داده ها و نیاز حیاتی به جمع آوری و یکسان سازی داده های شخص اول برای فعال سازی، به دست آورید.
این فرصت را از دست ندهید تا استراتژی رضایت خود را از یک چک باکس انطباق صرف به یک ابزار استراتژیک برای به حداکثر رساندن انتخاب مشتری تبدیل کنید.
حمایت شده توسط OneTrust
OneTrust شرکت شماره 1 با سریعترین رشد در Inc. 500 و پلتفرم سازمانی تعریف کننده دسته برای عملیاتی کردن اعتماد است. بیش از 12000 مشتری، از جمله 75 درصد از Fortune 100، از OneTrust استفاده می کنند تا اعتماد را به یک عامل متمایز رقابتی تبدیل کنند، با پیاده سازی جریان های کاری چابک مرکزی در زمینه حریم خصوصی، امنیت، حاکمیت داده، GRC، ریسک شخص ثالث، اخلاق و انطباق، و برنامه های ESG.
منبع: https://digitalmarketingdepot.com/webcast/elevate-your-data-strategy-from-cookies-to-universal-consent-preferences