
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
بازاریابی محتوایی درجه اول: چگونه یک وبلاگ جدید ترافیک ارگانیک را تا 75 درصد افزایش داد
وقتی نوبت به تولید می رسد فوری ROI، وبلاگ نویسی محتوای SEO دقیقاً در صدر لیست نیست.
اما سرمایه گذاری بلندمدت در بازاریابی محتوای با کیفیت بالا می تواند منجر به پرداخت سود سهام برای ترافیک ارگانیک، آگاهی از برند و موارد دیگر شود – که همه اینها عواملی حیاتی برای رشد درآمد نهایی هستند.
نمونه موردی: وبلاگ «استیک خودی» برادران آلن.
امروز، ما نحوه کمک به این مشتری تجارت الکترونیک را به اشتراک می گذاریم که یک وبلاگ جدید راه اندازی کند و محتوای پیشرو در صنعت تولید کند:
- افزایش 75 درصدی ترافیک ارگانیک در سال
- افزایش 123 درصدی کلیک های ارگانیک در سال
- 45 درصد افزایش در قالب های ارگانیک در سال
به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه این کار را انجام دادیم - از جمله نکات ما برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی وبلاگ موفق برای خودتان.
ویدیوی زیر در یوتیوب میزبانی شده است. اگر برای دیدن ویدیو به کمک نیاز دارید، لطفا تماس بگیرید [email protected].
اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی محتوای ما توسط امروز با کارشناسان سئوی ما ارتباط برقرار کنید.
پیشینه مشتری
برادران آلن یک تامین کننده گوشت آنلاین ممتاز است که گوشت گاو، غذاهای دریایی و سایر محصولات پروتئینی را برای مشتریان در سراسر ایالات متحده ارسال می کند. آنها در ابتدا با Inflow در سال 2020 برای خدمات تبلیغاتی جستجوی پولی شریک شدند و تلاش های بهینه سازی موتور جستجو را در سال 2021 به داکت اضافه کردند.
علاوه بر محتوای کلی و بهینه سازی فنی سایت، برادران آلن هدف خاصی داشتند: نشان دادن تخصص و افزایش آگاهی از برند در صنعت خود با راه اندازی یک وبلاگ جدید با عنوان «استیک خودی.”

برنامه استراتژیک ما برای Allen Brothers با یک مرحله بهینه سازی اولیه شروع شد، با تمرکز بر بررسی فنی وب سایت و بهبود در سایت برای صفحات با اولویت بالا.
همانطور که با این ابتکارات پیش می رفتیم، یک استراتژی محتوا برای یک وبلاگ جدید برای حمایت از تلاش های مداوم خود در اواخر سال 2022 ایجاد کردیم.
استراتژی سئو وبلاگ برادران آلن
وبلاگ نویسی به خاطر وبلاگ نویسی کافی نیست. مانند تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال، نیاز به ایجاد یک استراتژی گسترده دارد قبل از نویسندگان شما همیشه لپ تاپ های خود را روشن می کنند.
بنابراین، برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری تجاری برادران آلن در این کانال، تیم ما با جزئیات یک برنامه اقدام منحصربه فرد، به اهداف رهبری فکری مشتری و آگاهی از برند شروع کرد.
کلید موفقیت این مدل؟ تعهد به تولید محتوای مستمر.
بهترین استراتژی های محتوای سئو اثری شبیه گلوله برفی دارند. هرچه تلاش های شما پایدارتر و طولانی مدت تر باشد، نتایج بیشتری در ادامه راه خواهید داشت.
به عبارت دیگر، انتشار یک وبلاگ در هر شش ماه، بدون توجه به اینکه آن محتوای منحصر به فرد چقدر باورنکردنی باشد، نتایج معناداری را به همراه نخواهد داشت.
با تعهد برادران آلن به تأیید و انتشار منظم محتوا، استراتژی خود را عملی کردیم.
توسعه مدل Hub & Spoke
راه اندازی یک وبلاگ از ابتدا امکانات بی پایانی را ارائه می دهد. چه موضوعاتی را پوشش خواهید داد؟ چگونه آنها را سازماندهی خواهید کرد؟ چگونه مضامین منسجمی ایجاد خواهید کرد؟
در Inflow، ما اغلب این را توصیه می کنیم مدل توپی و اسپیکر برای مشتریانی که تازه وارد بازاریابی محتوا شده اند. با انتخاب چند موضوع اصلی («مرکز») و موضوعات فرعی مرتبط («سخنان»)، برندها به راحتی می توانند بر روی مضامین مفیدتر برای مخاطبان خود تمرکز کنند - بدون اینکه توسط پیشنهادات موقتی که در طول راه ظاهر می شوند غرق (یا پرت شوند) شوند. .
در اینجا یک نمونه از این مدل در عمل برای برادران آلن آورده شده است:

در حالی که هنوز فرصت های بی پایانی برای موضوعات محتوا ارائه می دهد، مدل هاب و اسپیکر همچنین اجرای بازاریابی محتوا را از منظر برنامه ریزی بسیار ساده تر می کند. همچنین امکان پیوند داخلی آسان را فراهم می کند، که برای افزایش زمان اقامت و کمک به مشتریان در جهت یابی وب سایت بسیار مهم است.
لازم نیست همه محتوا در یک دسته هاب/گفتار خاص قرار بگیرد. ما همچنین مقالات مستقلی را ایجاد کردیم که به بزرگترین سؤالات مشتریان آلن برادرز می پردازد، مانند:
- "چگونه استیک را یخ زدایی کنیم" (از آنجایی که همه محصولات استیک به صورت یخ زده ارسال می شوند)
- «سالمندان خیس در برابر سالمندان خشک» (دو مورد از پیشنهادهای برادران آلن)
- "راهنمای هدیه کبابی روز پدر" (از آنجایی که روز پدر یک دوره فروش محبوب است)
از آنجایی که استیک محصول شاخص برادران آلن است، استراتژی بازاریابی محتوای ما تاکنون بر موضوعات مرتبط با گوشت گاو متمرکز بوده است. با این حال، با پیروی از این رویکرد، مدل های هاب و پره های مشابهی را می توان به راحتی برای همه خطوط تولید این برند در آینده (گوشت بره، گوساله، مرغ و غیره) ساخت.
مطمئن نیستید که با کدام هاب و پره شروع کنید؟ علاوه بر مخاطب شناسی، انجام تحقیقات گسترده کلمات کلیدی برای اینکه ببینید مشتریان شما چه سوالاتی در مورد محصول/صنعت شما می پرسند.
تلفیق تخصص در صنعت
وقتی صحبت از موضوعات محتوا می شود، برادران آلن فقط با قصابان دیگر رقابت نمی کنند. آنها همچنین در حال رقابت با تعداد زیادی از وبلاگ نویسان و مربیان مواد غذایی هستند که همگی به دنبال کلمات کلیدی سئو مشابه هستند.
بنابراین، برای اطمینان از برجسته بودن محتوای وبلاگ برادران آلن، به نویسندگان متخصص در زمینه آشپزی اعتماد کردیم.
هر کسی می تواند با استفاده از اطلاعاتی که در نتایج رتبه بندی SERP پیدا می کند، وبلاگی درباره برش های برتر استیک بنویسد. اما، با ترکیب لحن صدای یک متخصص، محتوای برادران آلن حاوی حکایات و نظرات منحصربه فردی است که بازاریاب محتوای معمولی شما نمی تواند آن ها را تکرار کند.
از آنجایی که Google به طور فزاینده ای به محتوای با اعتبار بالا پاداش می دهد، این تمرکز بر EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار، قابلیت اعتماد) برای موفقیت مشتریان ما ضروری است. برادران آلن تنها یک نمونه از این در عمل است. سایر محتوای متخصص محوری که ما ایجاد کرده ایم، درآمد مشتری را تا 300% افزایش داده اند.
ویدیوی زیر در یوتیوب میزبانی شده است. اگر برای دیدن ویدیو به کمک نیاز دارید، لطفا تماس بگیرید [email protected].
با ترکیب این رویکرد متخصص با راهنمایی های دقیق بهینه سازی تیم خود، کتابخانه محتوایی را برای Allen Brothers ایجاد کرده ایم که با بهترین وبلاگ های موجود رقابت می کند - و استانداردهای بالایی را که از برندی با قد و قواره لازم است، برآورده می کند.
درباره نحوه ایجاد خلاصه محتوای بهینه شده برای مشتریان بیشتر بیاموزید امروز یک نسخه رایگان از قالب مختصر محتوای SEO ما را دانلود کنید.

بهینه سازی مکرر محتوای موجود
البته انتشار محتوای وبلاگ با کیفیت بالا و سئو بهینه شده تنها اولین قدم است.
برای حفظ رتبه بندی و ترافیک ارگانیک، محتوای وبلاگ نیز باید به طور مداوم به روز و بهبود یابد.
با دو سال انتشار وبلاگ ها، محتوای قدیمی تر در نهایت نیاز به به روزرسانی دارد تا در صفحات نتایج موتور جستجو قابل مشاهده باشد. به عنوان بخشی از خدمات بازاریابی محتوای مداوم خود، معیارهای ترافیک و تعامل را برای هر قطعه تجزیه و تحلیل می کنیم و از آنها می پرسیم:
- آیا این رتبه مطابق انتظار است؟
- آیا نتایج جستجو از اولین بار انتشار آن تغییر کرده است؟
- آیا ویژگی های SERP جدیدی وجود دارد که بخواهیم آن را هدف قرار دهیم؟
در صورت امکان، صفحات محتوای خاصی را بهینه می کنیم تا عملکرد آنها را به حداکثر برسانیم. برای مثال، زمانی که Google\'s AI Overviews در بهار امسال عرضه شد، ما به روزرسانی های کلیدی را در صفحات انتخابی انجام دادیم تا آن فهرست ها را هدف قرار دهیم:

همین امر در مورد ویژگی های SERP که به طور مکرر تغییر می کنند، مانند این افزوده جدید "چیزهایی که باید بدانید" که در آن برادران آلن نیز برای یک کلمه کلیدی فوق العاده گسترده، جایگاه برتر را کسب کردند، صدق می کند:

با بهینه سازی وبلاگ های موجود برای این ویژگی ها و حفظ فرکانس بازنشر ثابت، می توانیم از روندهای ترافیکی در حال ظهور سرمایه گذاری کنیم و یک اثر رشد ترکیبی کلی برای Allen Brothers ایجاد کنیم.
نتایج
شفافیت کامل: وبلاگ نویسی سئو زمان می برد. این نیاز به صبر و اعتماد مشتریانی دارد که فداکاری لازم برای ارائه نتایج بلند مدت را درک می کنند.
اما، همانطور که بارها و بارها نشان داده ایم، کار می کند – و اثبات آن را می توان در رشد آلی اخیر برادران آلن یافت.

برادران آلن با دو سال وبلاگ نویسی محتوا، یک کتابخانه قابل توجه از محتوای بهینه سازی شده ایجاد کرده است که ترافیک ارگانیک قابل توجهی را به وب سایت آنها هدایت می کند، به خصوص در فصل های شلوغ فروش روز مادر/روز پدر.
با مقایسه آن دوره سه ماهه، سال به سال، برادران آلن دیدند:
- 123٪ افزایش در کلیک های جستجوی ارگانیک
- افزایش 75 درصدی جلسات ارگانیک
- 45 درصد افزایش در برداشت های جستجوی ارگانیک


این روند ترافیک، برادران آلن را در موقعیت فوق العاده ای برای فصل خرید تعطیلات آتی قرار می دهد، و تضمین می کند که محتوای وبلاگ آنها (و صفحات محصول مربوطه) برای آن دسته از مشتریانی که غذای تعطیلات عالی را برنامه ریزی می کنند قابل مشاهده است.
-
چه به دنبال راه اندازی اولین وبلاگ کسب و کار خود باشید و چه به دنبال تقویت تلاش های بازاریابی محتوای موجود باشید، استراتژی صحیح کلید موفقیت شما خواهد بود.
و اگر به دنبال شریک جدیدی برای تحقق آن هستید، تیم استراتژیست های ارشد Inflow آماده کمک به ممیزی رایگان هستند.
ما محتوای فعلی وب سایت شما را بررسی می کنیم، فرصت های بهینه سازی را شناسایی می کنیم و یک استراتژی جامع سئو برای بقیه سال 2024 و بعد از آن ایجاد می کنیم.
همین امروز با تماس با ما شروع کنید:
اکنون پیشنهاد رایگان خود را دریافت کنید
منبع: https://www.goinflow.com/blog/allen-brothers-content-case-study/