خلاصه اخبار SEO Marketing Diggity - اکتبر 2024
انتشار: آبان 07، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

خلاصه اخبار SEO Marketing Diggity - اکتبر 2024


با ورود آخرین به روزرسانی بزرگ، جستجو به روش های بزرگی تغییر کرد. در جمع بندی این ماه با نحوه پاسخ سئوکاران آشنا شوید.

در سه داستان برتر این ماه، خواهید دید که چند مورد از افزایش رتبه بندی مشهور در طول به روزرسانی بعداً از بین رفته است. همچنین متوجه خواهید شد که چرا یکی از صاحبان سایت معتقد است که گوگل یک شبه کسب و کار او را نابود کرده است و چگونه تغییرات مقرراتی دو اینترنت را برای آمریکایی ها و اروپایی ها ایجاد کرده است.

بعد از آن چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. مجموعه بعدی داستان ها عوامل رتبه بندی پنهان، مرگ ذخیره سازی وب سایت Google و یک مطالعه جدید در مورد جریمه کردن محتوای هوش مصنوعی توسط Google را پوشش می دهد. این لیست با اخبار مربوط به حرکت های گوگل، از جمله مجازات های جدید بسته می شود.

رتبه بندی جستجوی گوگل در طول به روز رسانی اصلی پست به روز رسانی حذف شده افزایش می یابد

بری شوارتز این نگاه را به شما ارائه می دهد که چرا برخی از امیدها برای به روز رسانی جدید زمانی که گرد و غبار فروکش کرده بود از بین رفت. او چندین سئوکار را که اعداد داخلی را در پلتفرم های مختلف ارائه می کردند، ردیابی کرد.

گلن گیب یکی از سئوکارها بود که چندین نمودار داخلی ارائه کرد تا نشان دهد سایت هایش چگونه رفتار می کنند. اعداد او تا 15 سپتامبر نشان داد که سایت های بدون نام با به روزرسانی افزایش یافته و سپس در هفته های بعد به آرامی دوباره کاهش می یابند. این روند در چندین سایت ثابت بود.

سایت هایی که به شدت تحت تاثیر HCU سپتامبر (X) قرار گرفته اند

در 17 سپتامبر، SEO Lily Ray گزارش داد که به نظر می رسد هرزنامه ها نتایج خوبی را پس از به روز رسانی پشت سر گذاشته اند و پاسخ هایی را از چندین SEO دیگر دریافت کرد که کاهش را در سایت های خود دنبال می کردند.

باری ده ها پست دیگر از سئوکاران، تبلیغ کنندگان و صاحبان سایت های کوچک پیدا کرد که درباره سود کاملاً از دست رفته، نتایج تصادفی ای که با هر جستجوی جدید تغییر می کردند و ترافیکی که 20 تا 30 درصد کاهش یافته بود صحبت می کردند.

بسیاری از سئوکاران نقل قول شده گوگل را حداقل تا حدی مسئول می دانند. در این مقاله به نظر می رسد بری موافق است و می گوید: «خواندن برخی از این پست ها دلخراش است و در همین حال، گوگل سکوت کرده است.»

برای پاسخ های بیشتر سئوکاران درباره تغییرات، قطعه کامل او را بررسی کنید. در مرحله بعد، با داستانی درباره اینکه چگونه به روزرسانی اخیر یک کسب وکار را یک شبه شکست داد، موضوع را به طور عمیق بررسی خواهید کرد.

به روز رسانی گوگل که کسب و کار او را یک شبه شکست داد

به روزرسانی Google که کسب وکار او را یک شبه شکست داد - YouTube

سام اوه و تیم Ahrefs این نگاه را به شما ارائه می دهند که چگونه Jake Boley خالق محتوا باعث شده است که ویژگی های محتوای مربوط به کفش و سالن بدنسازی اش تقریباً به دلیل از دست دادن ترافیک به روزرسانی اخیر از بین رفته باشد. این تیم مستقیماً با جیک کار کرد تا علت بروز مشکل را بررسی کند و بفهمد که آیا می توان آن را برطرف کرد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=FozpcXclAtU[/embed]را

این ویدئو با نمودارهایی باز می شود که میزان آسیب به اموال جیک را نشان می دهد. یک سایت از نرخ میانگین ترافیک حدود 200000 به کمتر از 1000 رسیده بود. تیم Ahrefs به سرعت متوجه شد که بیشتر کاهش ترافیک همزمان با ورود به روزرسانی ها بوده است. اکنون، آنها تصور بهتری از آنچه ممکن است باعث این مشکل شده باشد، داشتند.

تیم به سایت های جیک دقیق تر نگاه کرد و چندین راه را شناسایی کرد که ممکن است خارج از بهترین شیوه ها باشد. در یک ممیزی عمیق از کار او، آن ها راه های کلیدی را شناسایی کردند که او می توانست به هدف جستجو، بهبود تجربه کاربر، توسعه استراتژی محتوای بهتر، و تعقیب قدرت بیشتر کمک کند.

ویدئوی کامل را برای گام های دقیق در مورد هر اقدامی که برای بازیابی سایت جیک انجام شده است، بررسی کنید. تیم Ahrefs به طرز تازه ای در مورد اصولی که باعث هر تغییر می شود، واضح است، بنابراین می توانید دلیل عمل آنها را درک کنید و بهتر درک کنید که آیا این مراحل می توانند در سایت شما اعمال شوند یا خیر.

اکنون که دو داستان شما را در به روز رسانی جذب کرده است، باید توجه خود را به مشکلی در آینده صنعت معطوف کنید. تفاوت در قوانین دو تجربه اینترنتی بسیار متفاوت را برای اروپایی ها و آمریکایی ها ایجاد می کند.

2 اینترنت: اینترنت اروپایی و آمریکایی

کوین ایندیگ فکر می کند که تجربه اینترنت ممکن است برای افراد تحت قوانین اروپا و آمریکا در حال تغییر باشد. با این حال، او همچنین فکر می کند که می تواند چیز خوبی باشد، و ایده هایی در مورد اینکه چگونه سئوکاران می توانند این تغییرات را به فرصت تبدیل کنند، دارد.

همانطور که او در یک رویداد قبلی استدلال کرد، "نتیجه می تواند دو اینترنت باشد که به ما امکان می دهد تاثیر و چشم انداز تغییر هوش مصنوعی را در کشورهایی مانند ایالات متحده مقایسه کنیم." آیا این تغییرات واقعاً به معنای دسترسی به ابزار تست تقسیم با پوشش جهانی است؟ کوین احتمالات را بررسی می کند.

اول، او پیش زمینه ای را برای کسانی که تصویب قوانین جدید اتحادیه اروپا را دنبال نکرده اند ارائه می دهد. آنچه مهم است قانون بازاریابی دیجیتال (DMA) است. این قانون با بسیاری از قوانین جدید که در مورد سایت هایی که به مشتریان اتحادیه اروپا خدمات ارائه می دهند اعمال می شود.

دروازه بان-852

همانطور که کوین خلاصه می کند-

شرکت ها دیگر نمی توانند پیش فرض ها را به کاربران تحمیل کنند (مانند موتور جستجو یا مرورگر)، پیشنهادات خود را بالاتر از سایر شرکت کنندگان در بازار نشان دهند، و تبلیغات هدفمند را بدون رضایت ارائه دهند. آنها باید قابلیت همکاری، دسترسی به داده ها، شفافیت تبلیغات و بارگذاری جانبی را تضمین کنند.

این یک انحراف جدی در تجربه کاربری ایجاد کرد. کوین با نشان دادن اینکه چگونه SERP های برتر بسیار متفاوت هستند، شما را از پیامدهای واقعی عبور می دهد. برای مثال، ویژگی های Google برای برخی از انواع جستجوها در اتحادیه اروپا (مانند پروازها) ظاهر نمی شوند. آنها با پیوندهای مستقیم به جمع کننده هایی که با Google کار نمی کنند جایگزین می شوند.

کوین معتقد است که این تغییرات در نهایت مزیتی برای سایت های اتحادیه اروپا ایجاد خواهد کرد. این سایت ها در منطقه جستجوی خودشان کمتر برای کلیک با گوگل رقابت خواهند کرد.

در مرحله بعد، بررسی می کنم که آیا فاکتور رتبه بندی پنهان گوگل کشف شده است یا خیر.

آنها فاکتور رتبه بندی پنهان گوگل را پیدا کردند! آیا واقعی است؟

آنها فاکتور رتبه بندی پنهان گوگل را پیدا کردند! آیا واقعی است؟ – یوتیوب

در این ویدیو، من یک قطعه Moz را که اخیراً در جمع بندی ما ارائه شده است، گسترش می دهم. این قطعه «به روزرسانی محتوای مفید آن چیزی نبود که فکر می کردید» نام داشت و تام کاپر در آن استدلال کرد که یک عامل بسیار کم مطالعه تأثیر زیادی داشت.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=9EK7bwIOgFM[/embed]را

مانند بسیاری از سئوکاران، من نیز تردید داشتم که پیروی از دستورالعمل های گوگل بهترین یا مطمئن ترین راه برای رتبه بندی است. به نظر نمی رسد تمرکز گوگل بر محتوای اول افراد، اطلاعات اصلی یا تجزیه و تحلیل دقیق، با آنچه که در جستجو واقعاً پاداش داده می شود، هماهنگ باشد.

وقتی این به روزرسانی ها منتشر شد، تقریباً مثل عامل دیگری بود که برندگان را از بازنده ها جدا می کرد. آیا تام آن را پیدا کرد؟

تام فرض کرد که HCU با «نسبت مشکوک حجم جستجو برای عبارات ناوبری سایت به سیگنال های پیوند آن ارتباط دارد. به بیان ساده تر، اگر سایتی تعداد لینک های قابل توجهی داشته باشد، اما کسی به دنبال برند نباشد، ممکن است گوگل فرض کند که لینک ها خریده شده اند یا مزخرف هستند.

به نظر می رسید که داده های مقاله اصلی از این نظریه حمایت می کند. سایت هایی که حجم جستجوی برند زیادی دارند، احتمالاً از HCU سود می برند، حتی اگر پروفایل پیوند خوبی نداشته باشند.

من از دیدن حجم جستجوی برند که به عنوان یک سیگنال برجسته می شود هیجان زده بودم زیرا مدت زیادی است که روی این سیگنال تمرکز کرده ام. آزمایش های گذشته نشان داده است که حجم بالای جستجوی برند به تنهایی بسیاری از سایت های برنده را تشکیل می دهند.

با این حال، من فقط روی آن تمرکز کرده ام، در حالی که تام فکر می کند نسبت دو سیگنال ممکن است مهم تر از سیگنال به تنهایی باشد و آن را مطالعه کرد. تام یک مطالعه بزرگ انجام داد که برندگان و بازندگان را در نزدیک به 2 میلیون سایت مورد بررسی قرار داد. به نظر می رسید این نتایج به شدت ظن او را تایید می کرد.

تیم من مدتی است که به طور فعال روی تکنیک های حجم جستجوی برند کار می کند و من برخی از آنها را در انتهای ویدیو با شما به اشتراک می گذارم. بازاریابی محتوا و اینفلوئنسر مارکتینگ هنوز برای این بخش موثر است، اما من همچنین برخی از استراتژی های "خاکستری" خود را به اشتراک می گذارم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این پیشرفت بزرگ، ویدیوی من و قطعه کامل تام را بررسی کنید. در مرحله بعد، با یک ویژگی قدیمی گوگل خداحافظی خواهید کرد که بسیاری از آن غافل خواهند شد.

گوگل دیگر از اینترنت نسخه پشتیبان تهیه نخواهد کرد: صفحات وب ذخیره شده در حافظه پنهان مرده هستند

سایت های ذخیره سازی شده گزینه ای بوده اند که برای چندین دهه در نتایج جمع آوری شده اند. زمانی گوگل از صفحاتی که می توانستند از منوی موتور جستجو به آن ها دسترسی داشته باشند، نسخه پشتیبان تهیه می کرد، در صورتی که وب سایت یا صفحه ای که می خواستید به آن دسترسی پیدا کنید، غیرقابل دسترسی بود.

گوگل میم کش وب را حذف می کند

این عمل اکنون به پایان رسیده است. همانطور که دنی سالیوان در بیانیه اخیر خود اشاره کرد، این یک ویژگی بسیار ضروری در روزهای اولیه اینترنت بود. در اوایل دهه 2000، صفحات اغلب با اتصالات آهسته به طور کامل بارگیری نمی شدند. هنگامی که این اتفاق افتاد، صفحات ذخیره شده در حافظه پنهان یک کپی از متن و عناصر غیر تعاملی را احضار کردند.

سئوکاران و سایر ناظران جستجو متوجه شده اند که نتایج ذخیره شده در حافظه پنهان از دسامبر 2023 ناپدید شده اند. با این حال، این ناپدید شدن همیشه ثابت نبود و گوگل ترجیح داد در مورد آنچه که قصد انجام آن را تا به حال انجام دهد سکوت کند.

این حرکت به طور جدی بر سئو سایت تأثیر نمی گذارد، اما ممکن است یادآوری اطلاعات قدیمی برای تحقیق را دشوارتر کند. ابزارهایی مانند بایگانی اینترنت ممکن است زمان سخت تری برای کپی کردن داشته باشند و در نتیجه ممکن است تحقیقات کمتری را برای مطالعات موردی خود ارائه دهند.

بعد، همه اخبار گوگل در این ماه منفی نیستند. گوگل به دلیل اینکه در شناخت سازندگان محتوا بهتر است، اعتبار می گیرد و می تواند منجر به پیشرفت در سئو شود.

گوگل سازندگان محتوا را می شناسد: پیشرفتی برای EEAT و SEO

جیسون بارنارد این نگاه را به توانایی فزاینده گوگل در شناسایی سازندگان محتوایی که ارائه می دهد را برای شما ارائه می دهد. این تشخیص اکنون به عنوان برچسب های شناسایی در پانل دانش ظاهر می شود. همانطور که جیسون در مقاله خود نشان می دهد، پانل های دانش اکنون شامل برچسب هایی هستند که افراد را بر اساس رشته آنها (مثلاً پزشکی یا سفر) شناسایی می کنند.

این می تواند به معنای مزایای جدی برای صاحبان سایت باشد که به طور منظم محتوا تولید می کنند. تشخیص Google مبنی بر اینکه شما یک خالق هستید می تواند یک سیگنال اعتماد قدرتمند برای مشتریانی باشد که خدمات شما را در نظر می گیرند.

مزایا می تواند فراتر رود. شناخته شدن به عنوان یک سازنده می تواند رتبه بندی هر یک از محتوای شما را در آینده آسان تر کند. Google اکنون مکانی برای شما به عنوان یک موجودیت دارد.

ممکن است چیزهای خوبی برای سازندگان محتوا در پیش باشد زیرا Google سخت در تلاش است تا شناسایی خود را از آنها بهبود بخشد. همانطور که جیسون اشاره می کند، گوگل در به روز رسانی های متعدد بر روی سازندگان تمرکز کرده است.

ابزاری که جیسون از آن استفاده می کرد نشان داد که گوگل به طور مکرر نمودار دانش را برای ایجاد تغییرات در نهادهای شخصی در طول سال به روزرسانی می کند.

این تغییرات ممکن است یک استراتژی گوگل برای دور زدن مشکل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی باشد. با تأیید و ردیابی سازندگان، Google ممکن است در نهایت قصد داشته باشد تصمیمی سریع (و بی رحمانه) در مورد اینکه آیا محتوای جدید می تواند بر اساس شناسایی نویسنده و داشتن اعتبار یا مخاطب، رتبه بندی کند یا خیر.

در مرحله بعد، یک مطالعه موردی کوچک را بررسی می کنید که نشان می دهد گوگل تا چه حد مایل است برای سرکوب انواع اخیر سوء استفاده از سئو انجام دهد. این شواهد نشان می دهد که یکی از بزرگترین بازیگران سابق در سئو در حال کمانش تحت اقدامات دستی است.

آیا گوگل مشاور فوربس را با جریمه جست وجو در مورد سوء استفاده از اعتبار سایت مورد ضربه قرار داد؟

بری شوارتز این نگاه را به بازار فوربس برای شما آورده است. حتی اگر فکر نمی کنید این نام آشنا به نظر می رسد، نام آنها را شنیده اید.

برای چندین سال، فوربس تقریباً در هر نتیجه جستجو ظاهر می شد. مقالات آنها در سراسر جهان برای موضوعات کاملاً غیر مرتبط با مجله مالی فوربس رتبه بندی شد. این به این دلیل است که تمام آن نتایج فوربس از فوربس نبود، بلکه از شرکت سئو فوربس بود.

این شرکت سئو سایت های خود را شبیه فوربس کرد (حتی اگر مستقل بود) و سپس تصمیم گرفت تا تقریباً به همه پیوندها بفروشد. سئوکاران سال هاست که از این مشکل شکایت می کنند که اخیراً در مقاله ای با عنوان لارس لوفگرن منتشر شد بازار فوربس: شرکت سئوی انگل که تلاش می کند میزبان خود را ببلعد.

حالا، معلوم است که مهمانی ممکن است برای این غول که دقیقاً فوربس نیست، تمام شده باشد. گلن گیب شواهد کشف کرد سایت به شدت در حال سقوط است در حین پیگیری تغییرات، گلن دریافت که 1.7 میلیون جستجو در رتبه بندی کاهش یافته است. این آسیب هنوز ادامه دارد، اما نشان دهنده تمایل گوگل برای هدف قرار دادن سوء استفاده از شهرت حتی علیه بزرگترین بازیکنان است.

فوربس-کاهش

که اخبار این ماه را پوشش می دهد. تغییرات بزرگی برای گوگل در راه است، و ما در نهایت شروع به دیدن آنچه در پشت پرده است داریم. به زودی برای سرفصل ها، راهنماها و مطالعات موردی سئو بیشتر در جمع بندی آینده بازگردید.

Matt-Author-Img

مت بنیانگذار Diggity Marketing، LeadSpring، The Search Initiative، The Affiliate Lab و کنفرانس SEO Chiang Mai است. او در واقع سئو را نیز انجام می دهد.



منبع: https://diggitymarketing.com/seo-news-roundup-oct-2024/