سئو محلی خود را با برنامه راهنمای محلی Google تقویت کنید
انتشار: شهریور 30، 1403
بروزرسانی: 19 آذر 1404

سئو محلی خود را با برنامه راهنمای محلی Google تقویت کنید


راهنمای برنامه راهنمای محلی Google

اگر یک حساب کاربری Google My Google را مدیریت کنید ، ممکن است چند بررسی از کاربران با نماد ستاره درست با نام آنها دیده باشید - و حتی ممکن است عنوان "راهنمای محلی" را متوجه شده باشید. این ویژگی به نام برنامه Google Local Guide است و این چیزی است که تجارت شما می تواند به آن ضربه بزند.

برنامه راهنمای محلی Google چیست؟

برنامه Google Local Guide یک ابتکار عمل توسط Google است که به منظور تحریک کاربران در مورد اطلاعات در مورد مشاغل محلی ، جاذبه ها و مکانهایی که از آنها بازدید کرده و با آنها درگیر شده اند ، طراحی شده است.

کاربرانی که در این برنامه شرکت می کنند ، راهنماهای محلی نامیده می شوند و آنها کاربرانی هستند که به طور فعال دانش و تجربیاتی را که با مشاغل محلی داشته اند به اشتراک می گذارند. آنها همچنین با پاسخ دادن به سؤالات مربوط به مکانهای مختلف در Google Maps با سایر کاربران درگیر می شوند.

این برای بهبود صحت اطلاعات تجاری که افراد دیگر می توانند از طریق GMB و Google Maps پیدا کنند ، و همچنین به گونه ای که سایر کاربران بتوانند حساب های دست اول را از آنچه که یک تجارت محلی مانند است ، مشاهده کنند.

راهنماهای محلی برای کار خود امتیاز کسب می کنند - هرچه سهم بیشتری داشته باشند ، سطح آنها در برنامه بیشتر می شود. مشارکت کنندگان سطح بالا مانند دسترسی اولیه به ویژگی های جدید گوگل ، رویدادهای اختصاصی و تبلیغات ویژه ، از مزایا و مزایا پاداش می گیرند.

چگونه به یک راهنمای محلی تبدیل می شوید؟

این خبر خوب است: هرکسی که دارای حساب Google باشد می تواند به یک راهنمای محلی تبدیل شود. شما فقط باید ثبت نام کنید. اما به خاطر داشته باشید که این برنامه فقط برای کاربران شخصی باز است و شما نمی توانید با استفاده از یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

با باز کردن نقشه های Google یا در دسک تاپ یا برنامه تلفن همراه خود شروع کنید. سپس روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید تا منوی کاربر باز شود.

تا زمانی که گزینه "کمک های خود را" مشاهده کنید ، از فهرست پایین بروید. روی آن کلیک کنید ، سپس روی "به راهنماهای محلی" کلیک کنید. این روند درخواست را شروع می کند ، که می تواند در عرض چند دقیقه به پایان برسد.

همچنین می توانید از طریق برنامه ثبت نام کنید لینک راهنمای رسمی محلیبشر

ثبت نام رسمی برای برنامه راهنمای محلی Googleثبت نام رسمی برای برنامه راهنمای محلی Google

سیستم راهنمای محلی گوگل

در برنامه راهنمای محلی Google و یک سیستم ردیف که مزایای جدیدی را برای کاربران باز می کند ، روش های کسب امتیاز وجود دارد. همه کاربران باید انجام دهند این است که مشارکت داشته باشند و میزان امتیازاتی که کسب می کنند در حال حاضر در هر نوع سهم تعیین شده است:

  • مرور: 10 امتیاز در هر بررسی. اگر این بررسی بیش از 200 کاراکتر داشته باشد ، 10 امتیاز اضافی نیز وجود دارد.
  • امتیاز: 1 امتیاز در هر کسب و کار یا رتبه بندی مکان.
  • عکس: 5 امتیاز در هر عکس. چندین عکس بارگذاری شده در هر مشاغل یا مکان منجر به امتیازات چندگانه می شود.
  • برچسب عکس: 3 امتیاز در هر برچسب.
  • ویدئو: 7 امتیاز در هر فیلم. چندین فیلم بارگذاری شده در هر مشاغل یا مکان منجر به امتیازات چندگانه می شود.
  • زیرنویس ها به به روزرسانی عکس اضافه شده اند: 10 امتیاز برای هر عنوان
  • پاسخ: 1 امتیاز در هر پاسخ.
  • پاسخ به پرسش و پاسخ: 3 امتیاز در هر پاسخ.
  • ویرایش کردن: 5 امتیاز در هر ویرایش به لیست مشاغل یا مکان.
  • محل اضافه شده: 15 امتیاز در هر مکان اضافه شده است.
  • جاده اضافه شده: 15 امتیاز در هر جاده اضافه شده است.
  • واقعیت بررسی شد: 1 امتیاز در هر واقعیت بررسی شده.

هر سهم از طریق یک روند بررسی و تأیید انجام می شود ، بنابراین امتیازات درآمد بلافاصله اتفاق نمی افتد.

نمونه ای از راهنمای محلی سطح 4نمونه ای از راهنمای محلی سطح 4

از آنجا که کاربران امتیاز کسب می کنند ، آنها نیز سطح می شوند. سطح برنامه راهنمای محلی Google از 1 تا 10 می رود و سطح بالاتری مزایای بیشتری دارد. در سطح 4 ، کاربران یک نشان "راهنماهای محلی" کسب می کنند ، که نماد ستاره ای است که ممکن است قبلاً توسط برخی از نام های کاربر دیده اید.

چگونه برنامه راهنمای محلی بر سئو محلی شما تأثیر می گذارد

راهنماهای محلی Google کاربران را تحت فشار قرار می دهد تا در لیست های Google My Business و مکانهای موجود در Google Maps مشارکت کنند. این باعث می شود هر دو سیستم عامل ، که روش های بسیار مفیدی برای کشف مشاغل محلی هستند ، بهتر کار کنند.

اگر می خواهید پروفایل کسب و کار من از رقبای خود پیشی بگیرد ، پس باید به برنامه راهنمای محلی ضربه بزنید و مطمئن شوید که نمایه شما جامع ، مفید و جذاب برای کاربران است.

از آنجا که بررسی های راهنمای محلی تمایل دارند در صدر بررسی های تجاری شما ظاهر شوند ، آنها بیشترین بخش از نمایه شما خواهند بود. بعلاوه ، بررسی های این کاربران تمایل به طولانی تر ، دقیق تر و با عکس و/یا فیلم های متصل به آنها دارند ، زیرا این امر امتیازات بیشتری کسب می کند. دریافت بررسی های چشمگیر از این کاربران راهی عالی برای تقویت شهرت برند شما به صورت آنلاین است.

بعلاوه ، این که آیا آنها یک بررسی ، به روزرسانی عکس ، پاسخ در بخش پرسش و پاسخ شما را ترک می کنند ، کمک های یک راهنمای محلی تأثیر مثبتی بر عملکرد محلی SEO مکان های تجاری شما خواهد گذاشت. هرچه سهم بیشتری از آنها بدست آورید ، مشخصات کسب و کار شما دقیق تر خواهد بود و احتمال دارد که در نتایج جستجوی محلی بالاتری کسب کنید.

یادداشت نویسنده: اگر هنوز مشخصات کسب و کار خود را ایجاد نکرده اید ، من را دنبال کنید راهنمای تنظیم یک حساب کاربری من Googleبشر من هم دیگری دارم راهنمای استراتژی های ایجاد پیوند محلی می توانید برای ردیابی دید جستجوی محلی خود دنبال کنید.

نحوه استفاده از برنامه راهنمای محلی برای بهبود سئو محلی خود

میزان بررسی هایی که از راهنماهای محلی دریافت می کنید می تواند به نفع شما کار کند و اعتبار آنلاین شما را تقویت کند - ضروری برای شناخت برند وت بهبود رتبه های خود در اینجا برخی از راه هایی که من بیشتر و بیشتر از راهنماهای محلی را تشویق کرده ام آورده شده است:

Google My Business Profile را به روز کنید

مطمئن باشید که Google My Business تمام اطلاعاتی را که کاربر باید در مورد تجارت شما بداند ، دارد. گذشته از اصول اولیه ، مانند آدرس و ساعات کار خود ، در نظر بگیرید که آیا آنها باید بدانند که چه نوع امکاناتی را در مکان خود دارید ، خدمات اضافی که ارائه می دهید ، به منوی و پروفایل رسانه های اجتماعی و غیره پیوند می یابد.

این نکته را برای بررسی و به روزرسانی نمایه خود هر چند وقت یکبار با رشد کسب و کار خود قرار دهید. هرچه توصیفی تر مشخصات تجاری من در Google من باشد ، احتمال اینکه توسط سایر کاربران (راهنماهای محلی موجود باشد) کشف و بررسی می شوید.

به بررسی های خود پاسخ دهید - حتی موارد بد

به طور کلی ، مشتریان می خواهند احساس کنند که مشاغل به تجربه خود اهمیت می دهند - که باعث می شود پاسخ به بررسی های آنها ضروری باشد. بررسی BrightLocal در بررسی مشتری یافته هایی را نشان می دهد که واقعاً باید این نقطه را به خانه منتقل کنند:

  • "89 ٪ مصرف کنندگان "محتمل" یا "بسیار محتمل" هستند که از مشاغلی استفاده می کنند که به همه بررسی ها پاسخ می دهند "
  • "59 ٪ از کاربران گفتند که آنها به احتمال زیاد از شغلی استفاده می کنند که به همه بررسی ها پاسخ می دهد "
  • "52 ٪ گفت اگر یک بازرگان فقط به بررسی های منفی پاسخ دهد ، آنها از یک تجارت استفاده می کنند. "
  • "22 ٪ بگویید که آنها "به هیچ وجه احتمالاً" نیستند که از مشاغل استفاده کنند که به هیچ گونه بررسی پاسخ نمی دهند "

بنابراین بله ، شما باید به تمام بررسی های موجود در نمایه خود ، حتی موارد بد پاسخ دهید. این به مشتریان آینده نشان می دهد که شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند که به تجربه آنها اهمیت می دهید.

بررسی نکنید

این ممکن است وسوسه انگیز باشد که به راهنماهای محلی دسترسی پیدا کنید و به آنها انگیزه دهید تا یک بررسی یا مشارکت در پروفایل تجاری من را ترک کنند ، اما این چیزی است که من به شدت توصیه نمی کنم. بهترین درگیری به صورت ارگانیک اتفاق می افتد - به علاوه ، خرید بررسی ، سیاست بررسی Google را نقض می کند.

درعوض ، با اضافه کردن پیوند آن به سایر سیستم عامل های خود ، تعامل با نمایه خود را تشویق کنید و بر ایجاد یک رابطه معتبر با مشتریان خود تمرکز کنید.

برای بینش از بازخورد استفاده کنید

اگر از بازخورد آنها برای بهبود شغل خود استفاده می کنید ، راهنماهای محلی به احتمال زیاد به عقب برگردند و همچنان با مشاغل خود درگیر شوید. بررسی های سایر مشتریان را نیز نادیده نگیرید - هر سهم بینش ارزشمندی در مورد تجربه مشتری خود به شما می دهد.

بنابراین پاسخ دهید و از آنها بخاطر بازخورد آنها تشکر کنید و به هر نکته عملی که در نظرات خود ارائه می دهند توجه داشته باشید.

غذای اصلی

اگر در تلاش برای بهبود حضور خود به صورت آنلاین هستید ، درک برنامه راهنمای محلی و چگونگی تأثیر آن بر تجارت شما بسیار مهم است. به یاد داشته باشید ، شهرت برند و سئو دست به دست هم می روند. هنگامی که یک منبع قابل اعتماد مانند آنها با Google My Business شرکت می کند ، فقط اعتبار آنلاین شما را در صنعت شما تقویت نمی کند ، بلکه به نفع رتبه شما در نتایج جستجو نیز خواهد بود.

داشتن یک برنامه محکم برای پاسخ به و ایجاد بررسی نه تنها به حفظ مشتریان موجود کمک می کند بلکه افراد جدیدی را نیز به خود جلب می کند. از این راهنما برای ایجاد اثبات اجتماعی ، افزایش تعامل و تجربه مشتری ، جلب توجه راهنماهای محلی و در نهایت صعود از نتایج جستجوی محلی استفاده کنید.



منبع: https://seo-hacker.com/google-local-guide-program/