
بروزرسانی: 22 تیر 1404
مطالعه موردی امارات پراید PPC • SEO Sherpa
امارات پراید با یک هدف روشن به ما نزدیک شد: دوبرابر کردن درآمد ماهانه PPC از 5,445 دلار به 10,890 دلار در حالی که بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) را بالای 300 درصد نگه داشت. علیرغم اجرای کمپین های اولیه PPC، آنها برای ایجاد کشش قابل توجه تلاش کردند و رشد خود را محدود کردند. با جاه طلبی های بالا اما نتایج متوسط \u200b\u200bPPC، آنها به ما مراجعه کردند تا تلاش های جستجوی پولی خود را به سطح بعدی ببرند.
تنها در شش ماه، ما فراتر از همه انتظارات بودیم. با استفاده از کمپین های Performance Max، تبلیغات جستجوی پویا (DSA) و یک استراتژی بازاریابی مجدد قوی، درآمد را تا 53 درصد افزایش دادیم، تبدیل ها را تا 26 درصد افزایش دادیم و به 405 درصد ROAS دست یافتیم که ثابت می کند مدیریت هوشمند PPC می تواند یک کانال مشکل را تبدیل به کانال کند. یک محرک درآمد پر رونق
چگونه آن را انجام دادیم
- کمپین های Performance Max را برای به حداکثر رساندن دسترسی و عملکرد تبلیغات در سراسر شبکه راه اندازی کرد.
- تبلیغات جستجوی پویا را برای هدف قرار دادن سرفصل ها و صفحات فرود ایجاد شده به طور خودکار پیاده سازی کرد.
- از کمپین های بازاریابی مجدد لیست مشتریان برای جذب مجدد مشتریان فعلی استفاده کرد.
- کمپین های تقسیم بندی شده بر اساس زبان و منطقه، با تمرکز بر مخاطبان انگلیسی و عربی.
- خلاقیت های تبلیغاتی و صفحات فرود بهینه شده برای بهبود تعامل کاربر و نرخ تبدیل.

اولین وظیفه ما راه اندازی یک کمپین قوی Performance Max برای دسترسی به بیشترین تعداد کاربران مرتبط بود. با هدف قرار دادن سیگنال های مخاطب سفارشی، از جمله خریداران داخل بازار برای عطر و محصولات زیبایی، اطمینان حاصل کردیم که تبلیغات امارات پراید به کاربرانی ارائه می شود که به احتمال زیاد تبدیل می شوند. ما همچنین تبلیغات جستجوی پویا (DSA) را اجرا کردیم تا ترافیک جستجوهای مربوطه را که تحت پوشش کمپین های کلیدواژه سنتی نیستند، جذب کنیم و دسترسی کلی را افزایش دهیم.
برای افزایش بیشتر تبدیل ها، کمپین های بازاریابی مجدد را با استفاده از داده های مشتریان فعلی امارات پراید اجرا کردیم. ما مخاطبان را بر اساس سطوح تعامل تقسیم بندی کردیم، نسخه های تبلیغاتی و خلاقیت های مناسب ایجاد کردیم تا خریدهای تکراری را افزایش دهیم. علاوه بر این، ما صفحات فرود و آگهی های خلاقانه را بهینه سازی کردیم، با تمرکز بر تصاویر جذاب و فراخوان های اقدام واضح که با موقعیت لوکس برند طنین انداز شد. موفقیت کمپین قدرت مدیریت هدفمند و مبتنی بر داده های PPC را در دستیابی به رشد درآمد قابل توجه نشان می دهد.
ما می خواستیم از PPC همانطور که رقبای ما از آن استفاده می کردند استفاده کنیم. کمپین نسبتاً خوب پیش می رفت، با این حال ما برای پیشبرد کمپین به تخصص نیاز داشتیم. وقتی از SEO Sherpa کمک گرفتیم، از دانش و تجربه آنها بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما به توصیه های آنها گوش دادیم و به آنها اجازه دادیم تا کنترل کامل کمپین را در دست بگیرند و نتیجه داد. درآمد ما بیش از 50 درصد افزایش یافت و تیم از این موضوع بسیار راضی بود.

احمد حسین
مدیر بازاریابی
پراید PPC امارات
منبع: https://seosherpa.com/emirates-pride-ppc/