
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
پلتفرم های بازاریابی مبتنی بر حساب سازمانی: راهنمای بازاریاب
جدید!
گزارش اطلاعاتی MarTech:
راهنمای یک بازاریاب
انتشارات MarTech با عنوان "پلتفرم های بازاریابی مبتنی بر حساب سازمانی: راهنمای بازاریاب" بازار پلتفرم های ABM و ملاحظات مربوط به اجرا را بررسی می کند. گزارش 56 صفحه ای بازار رو به رشد، به علاوه آخرین روندها، فرصت ها و چالش ها را بررسی می کند.
در این گزارش خواهید آموخت:
- چی عواملی که باعث استفاده از پلت فرم ABM می شوند؟
- چی قابلیت هایی که پلتفرم های ABM ارائه می دهند؟
- میکند شرکت من به یک پلت فرم ABM نیاز دارد؟
- سازمان بهداشت جهانی آیا بازیکنان پیشرو در پلتفرم های ABM هستند؟
- چگونه آیا ارزیابی می کنم که کدام پلتفرم برای کسب و کار من بهترین است؟
همچنین در این گزارش مشخصات 12 فروشنده ABM، اطلاعات قیمت گذاری، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید گنجانده شده است.
فروشندگان معرفی شده در این گزارش:
- 6حس
- Adobe Marketo Engage
- بومبورا
- پایگاه تقاضا
- Dun & Bradstreet
- دنبال کنید
- ادغام کنید
- کوانزو
- شرکای منابع بازار، LLC (MRP).
- رول ورکس
- نیروی فروش
- پایانه
این گزارش با انجام مصاحبه های عمیق با فروشندگان پیشرو و کارشناسان صنعت و همچنین جمع آوری اطلاعات از فروشندگان پروفایل از طریق یک پرسشنامه اختصاصی تهیه شده است. این مصاحبه ها و نظرسنجی ها در آوریل و می 2023 و بر اساس نسخه های قبلی این گزارش انجام شد. این منابع، علاوه بر تحقیقات شخص ثالث، مبنای این گزارش را تشکیل می دهند.
چه کسی باید این گزارش را بخواند:
- بازاریاب های اینترنتی و آژانس ها در انتخاب پلتفرم های ABM برای سازمان های بزرگ و سازمانی دقت لازم را انجام می دهند.
- تحلیلگران و فروشندگانی که به دنبال اطلاعات فعلی در مورد این بازار پویا هستند.
- هر کسی که نیاز دارد در مورد بازیگران کلیدی و روندهای اصلی این بازار به سرعت عمل کند.
منبع: https://digitalmarketingdepot.com/research_report/account-based-marketing-tools-a-marketers-guide-2