پلتفرم های بازاریابی مبتنی بر حساب سازمانی: راهنمای بازاریاب
انتشار: تیر 27، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

پلتفرم های بازاریابی مبتنی بر حساب سازمانی: راهنمای بازاریاب


پلتفرم های بازاریابی مبتنی بر حساب سازمانی

جدید!

گزارش اطلاعاتی MarTech:

راهنمای یک بازاریاب

انتشارات MarTech با عنوان "پلتفرم های بازاریابی مبتنی بر حساب سازمانی: راهنمای بازاریاب" بازار پلتفرم های ABM و ملاحظات مربوط به اجرا را بررسی می کند. گزارش 56 صفحه ای بازار رو به رشد، به علاوه آخرین روندها، فرصت ها و چالش ها را بررسی می کند.

در این گزارش خواهید آموخت:

  • چی عواملی که باعث استفاده از پلت فرم ABM می شوند؟
  • چی قابلیت هایی که پلتفرم های ABM ارائه می دهند؟
  • میکند شرکت من به یک پلت فرم ABM نیاز دارد؟
  • سازمان بهداشت جهانی آیا بازیکنان پیشرو در پلتفرم های ABM هستند؟
  • چگونه آیا ارزیابی می کنم که کدام پلتفرم برای کسب و کار من بهترین است؟

همچنین در این گزارش مشخصات 12 فروشنده ABM، اطلاعات قیمت گذاری، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید گنجانده شده است.

فروشندگان معرفی شده در این گزارش:

  • 6حس
  • Adobe Marketo Engage
  • بومبورا
  • پایگاه تقاضا
  • Dun & Bradstreet
  • دنبال کنید
  • ادغام کنید
  • کوانزو
  • شرکای منابع بازار، LLC (MRP).
  • رول ورکس
  • نیروی فروش
  • پایانه

این گزارش با انجام مصاحبه های عمیق با فروشندگان پیشرو و کارشناسان صنعت و همچنین جمع آوری اطلاعات از فروشندگان پروفایل از طریق یک پرسشنامه اختصاصی تهیه شده است. این مصاحبه ها و نظرسنجی ها در آوریل و می 2023 و بر اساس نسخه های قبلی این گزارش انجام شد. این منابع، علاوه بر تحقیقات شخص ثالث، مبنای این گزارش را تشکیل می دهند.

چه کسی باید این گزارش را بخواند:

  • بازاریاب های اینترنتی و آژانس ها در انتخاب پلتفرم های ABM برای سازمان های بزرگ و سازمانی دقت لازم را انجام می دهند.
  • تحلیلگران و فروشندگانی که به دنبال اطلاعات فعلی در مورد این بازار پویا هستند.
  • هر کسی که نیاز دارد در مورد بازیگران کلیدی و روندهای اصلی این بازار به سرعت عمل کند.


منبع: https://digitalmarketingdepot.com/research_report/account-based-marketing-tools-a-marketers-guide-2