
بروزرسانی: 24 تیر 1404
12 استراتژی بازاریابی سفر که به شما کمک می کند تا رقبای خود را در سال 2023 بازاریابی کنید.
فناوری های هوش مصنوعی وجود دارند که می توانند توصیه های شخصی سفری را برای گردشگران ارائه کنند، می توانند با مشتریان از طریق صدا در طول تعطیلاتشان تعامل داشته باشند، چمدان ها را از طریق تصویر ردیابی و ردیابی کنند، و موارد دیگر. با وجود بسیاری از فناوری های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در صنعت سفر در حال ظهور هستند، برای برندها مهم است که جلوتر از منحنی باشند تا در نهایت یک تجربه سفر ایده آل ایجاد کنند.
11. با مخاطبان محلی نیز درگیر شوید
این نه تنها به شما کمک می کند تا بازدیدهای مکرر از مکان خود را تشویق کنید، بلکه می تواند به باز کردن قفل مخاطبان دست نخورده نیز کمک کند. بازاریابی موفقیت آمیز برای مردم محلی ممکن است کار دشواری به نظر برسد، زیرا آنها احتمالا سعی می کنند از مناطق توریستی خانه خود دوری کنند. با این حال، ارائه تخفیف به مردم محلی ممکن است به تشویق افزایش حضور کمک کند و ممکن است به کمپین های بازاریابی محلی شما کمک کند تا جذابیت بیشتری پیدا کنند.
12. با مقصد خود داستان بگویید
بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین استراتژی های بازاریابی در کتاب است. این همچنان ابزاری مفید برای بازاریابان سفر است تا رزروها را افزایش دهند، چشمان بیشتری به مقصد خود جلب کنند و فعالانه با مخاطبان خود درگیر شوند.
خوشبختانه، ما فهرستی از 12 استراتژی بازاریابی کلیدی و نکته را برای کمک به شرکت های مسافرتی برای افزایش رزرو و هدایت مصرف کنندگان به مقصدشان گردآوری کرده ایم.
1. یک تجربه وب سایت بدون درز ایجاد کنید
طبق مطالعه ای که توسط چرخه فروش، 44 درصد از مسافران تعطیلات خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند. علاوه بر این، کسانی که در یک برنامه تلفن همراه یا سایت تلفن همراه رزرو می کنند، نسبت به کسانی که روی دسکتاپ هستند، نرخ رها کردن سبد خرید کمتری دارند. با پیشرفت صنعت سفر، مصرف کنندگان موبایل با ارزش تر و بیشتر می شوند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که برند شما یک تجربه رزرو یکپارچه برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه دارد.
8. از کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
هر مقصدی یک هویت منحصر به فرد و یک داستان منحصر به فرد خواهد داشت که واقعاً می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا خود را در حال تعطیلات در آنجا تصور کنند. چه بازاریاب ها تصمیم بگیرند به فرهنگ و تاریخ غنی مقصد خود، مناظر زیبا و آرام یا شهرهای پررونق متمایل شوند، یک داستان منحصر به فرد به مسافران کمک می کند تا تصمیمات خود را آسان تر کنند.
استراتژی بازاریابی خود را با پلتفرم جدید بازاریابی مسافرتی From the Future™ تجدید کنید
محتوای وبلاگ یک راه عالی برای جلب توجه مخاطبان ناشناخته و تمرکز بر بهینه سازی موتورهای جستجو است. با ایجاد محتوایی که کلمات کلیدی بسیار جستجو شده در فضای سفر و کلمات کلیدی خاص مقصد شما را هدف قرار می دهد، برندها می توانند بر صفحه نتایج موتور جستجو تسلط داشته باشند.
بازاریابی مجدد ممکن است یکی از ارزشمندترین ابزارها در کمربند ابزار بازاریابی شما باشد. وقتی مصرف کنندگان با برند شما بیشتر آشنا شوند، ممکن است پذیرای تبلیغات بیشتری باشند. علاوه بر این، مشتریان ممکن است پس از بازدید بیش از یک بار از وب سایت شما، به احتمال بیشتری تبدیل شوند.
7. تجربه کاربری موبایل خود را بهبود بخشید
بر اساس انجمن بین المللی حمل و نقل هواییانتظار می رود سفرهای هوایی جهانی تا سال 2024 به طور کامل بهبود یابد. علاوه بر این، یاتا انتظار دارد که سفرهای هوایی داخلی در سال 2023 نسبت به سطح قبل از همه گیری در سال 2019 به میزان 3 درصد افزایش یابد. با این حال، بسیاری از شرکت های مسافرتی به دنبال این هستند زمان و منابع برای بازاریابی خارج از رقبای خود و بازگرداندن تجارت به سطح قبل از همه گیری.
12 استراتژی بازاریابی سفر برای سال 2023
از آنجایی که رزرو مستقیم برای شرکت های مسافرتی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، تجربه کاربری یکپارچه در وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. یک وب سایت مسافرتی باید بهترین چیزها را در مورد مقصد به نمایش بگذارد تا واقعاً به مشتریان نشان دهد که تعطیلات آنها چگونه خواهد بود. علاوه بر این، کاربران باید بتوانند به طور یکپارچه تجربیات سفر را مستقیماً از سایت رزرو کنند.
2. محتوای وبلاگ را به طور منظم منتشر کنید
محتوای سرمقاله طولانی نه تنها به قرار دادن یک برند در مقابل مخاطبان جدید کمک می کند، بلکه زیبایی مقصد سفر شما را نیز به نمایش می گذارد. مصرف کنندگان می خواهند یاد بگیرند زیاد در مورد یک مقصد قبل از سفر به آنجا مطابق با TripAdvisor، مصرف کنندگان به طور متوسط \u200b\u200bچهار هفته را صرف تحقیق در مورد مقصد سفر خود می کنند. با محتوای وبلاگ، برندها می توانند منبعی با کیفیت بالا برای مصرف کنندگان ایجاد کنند تا در طول فرآیند تحقیق خود به آن مراجعه کنند.
3. بر نظرات مشتریان خود تکیه کنید
مصرف کنندگان می خواهند به مقصدی سفر کنند که هویتی منحصربه فرد و داستانی واضح به آن داشته باشد. برای داشتن یک کمپین بازاریابی مسافرتی موفق، برندهای مسافرتی باید بیش از نمایش مقاصد زیبای خود کاری انجام دهند.
رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی برای سال 2023 و پس از آن است. با محبوبیت روزافزون پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram، شرکت های مسافرتی می توانند از فالوورهای رسانه های اجتماعی خود برای افزایش رزرو و هدایت ترافیک به سایر کانال های بازاریابی استفاده کنند. ارسال منظم محتوا و درگیر شدن با مخاطبان برای شرکت های صنعت سفر بسیار ارزشمند است.
نظرات مسافران برخی از با ارزش ترین محتوایی است که برندها می توانند در تبلیغات استفاده کنند. سایت هایی مانند TripAdvisor و Yelp به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا می کنند و می توانند یک مقصد سفر را ایجاد یا شکست دهند. با نمایش تجربیات مثبتی که سایر مسافران داشته اند، برندها می توانند اثبات اجتماعی را افزایش دهند و با مشتریان جدید اعتماد کنند.
4. بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید
کایل مورلی
| 26 ژانویه 2023منبع: https://ftf.co/2023-travel-marketing-strategies/
استفاده از استراتژی های بازاریابی جدید و منحصر به فرد می تواند به برندهای مسافرتی کمک کند تا خود را از رقبا جدا کنند، به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند و رزرو را افزایش دهند. نگاهی به 12 استراتژی بازاریابی برتر ما بیندازید که می تواند به برندهای مسافرتی کمک کند تا رقبای خود را برجسته کنند.
وضعیت صنعت بازاریابی سفر در سال 2023 چگونه است؟
فن آوری های جدید در صنعت سفر به طور مداوم در حال پیشرفت هستند و راهی عالی برای احیای تلاش های بازاریابی شما هستند. در حالی که ربات های چت هوش مصنوعی برای کمک به رزروهای آنلاین و پاسخگویی سریع به سؤالات مشتریان در صنعت محبوب بوده اند، این فناوری از آن زمان تاکنون به طور عمده تکامل یافته است. خارج از پاسخ های پرسش های متداول خودکار، هوش مصنوعی واقعاً می تواند بر بازاریابی سفر تأثیر بگذارد.
بازاریابی مجدد ابزار قدرتمندی است که می تواند به هدایت مخاطبان به وب سایت یا مقصد سفر شما کمک کند. سفر مشتری، به ویژه در فضای سفر، می تواند شامل هزاران جستجو و وب سایت های مختلف باشد.
ممکن است مخاطبان محلی برای صنعت سفر چندان مهم به نظر نرسند، اما می توانند مخاطبان دست نخورده دیگری باشند که با کمپین های بازاریابی هدف قرار می دهند. در حالی که ممکن است فکر کنید که مردم محلی با مقاصد سفر و گردشگری در منطقه خود آشنا هستند، ممکن است از دیدن تعداد زیادی از آنها که بازدید نکرده اند شگفت زده شوید.
دنیای سفر، به ویژه پس از همه گیری کووید-19 در سال 2020، تکامل یافته است. مسافران قبل از تصمیم گیری در مورد سفر، برای اوقات فراغت خود ارزش بیشتری قائل هستند و بیشتر تحقیق می کنند. علاوه بر این، برندها در حال رقابت برای جذب رزرو و افزایش درآمد هستند تا ضررهای بزرگی را که صنعت در سال 2020 متحمل شد جبران کند.
در From the Future، ما بیش از یک دهه تجربه بازاریابی سفر داریم و از تخصص خود برای تغییر دیدگاه شما در بازاریابی استفاده کرده ایم. با ™ Travel Marketing Platform ما، بازاریابان می توانند به مخاطبان جدید دسترسی داشته باشند و داستان منحصر به فرد خود را بیان کنند. با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید تا ببینید که چگونه Travel Marketing Platform™ می تواند استراتژی های بازاریابی شما را احیا کند.