12 استراتژی بازاریابی سفر که به شما کمک می کند تا رقبای خود را در سال 2023 بازاریابی کنید.
انتشار: بهمن 07، 1401
بروزرسانی: 24 تیر 1404

12 استراتژی بازاریابی سفر که به شما کمک می کند تا رقبای خود را در سال 2023 بازاریابی کنید.

فناوری های هوش مصنوعی وجود دارند که می توانند توصیه های شخصی سفری را برای گردشگران ارائه کنند، می توانند با مشتریان از طریق صدا در طول تعطیلاتشان تعامل داشته باشند، چمدان ها را از طریق تصویر ردیابی و ردیابی کنند، و موارد دیگر. با وجود بسیاری از فناوری های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در صنعت سفر در حال ظهور هستند، برای برندها مهم است که جلوتر از منحنی باشند تا در نهایت یک تجربه سفر ایده آل ایجاد کنند.

11. با مخاطبان محلی نیز درگیر شوید

این نه تنها به شما کمک می کند تا بازدیدهای مکرر از مکان خود را تشویق کنید، بلکه می تواند به باز کردن قفل مخاطبان دست نخورده نیز کمک کند. بازاریابی موفقیت آمیز برای مردم محلی ممکن است کار دشواری به نظر برسد، زیرا آنها احتمالا سعی می کنند از مناطق توریستی خانه خود دوری کنند. با این حال، ارائه تخفیف به مردم محلی ممکن است به تشویق افزایش حضور کمک کند و ممکن است به کمپین های بازاریابی محلی شما کمک کند تا جذابیت بیشتری پیدا کنند.

12. با مقصد خود داستان بگویید

بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین استراتژی های بازاریابی در کتاب است. این همچنان ابزاری مفید برای بازاریابان سفر است تا رزروها را افزایش دهند، چشمان بیشتری به مقصد خود جلب کنند و فعالانه با مخاطبان خود درگیر شوند.

خوشبختانه، ما فهرستی از 12 استراتژی بازاریابی کلیدی و نکته را برای کمک به شرکت های مسافرتی برای افزایش رزرو و هدایت مصرف کنندگان به مقصدشان گردآوری کرده ایم.

1. یک تجربه وب سایت بدون درز ایجاد کنید

طبق مطالعه ای که توسط چرخه فروش، 44 درصد از مسافران تعطیلات خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند. علاوه بر این، کسانی که در یک برنامه تلفن همراه یا سایت تلفن همراه رزرو می کنند، نسبت به کسانی که روی دسکتاپ هستند، نرخ رها کردن سبد خرید کمتری دارند. با پیشرفت صنعت سفر، مصرف کنندگان موبایل با ارزش تر و بیشتر می شوند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که برند شما یک تجربه رزرو یکپارچه برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه دارد.

8. از کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

هر مقصدی یک هویت منحصر به فرد و یک داستان منحصر به فرد خواهد داشت که واقعاً می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا خود را در حال تعطیلات در آنجا تصور کنند. چه بازاریاب ها تصمیم بگیرند به فرهنگ و تاریخ غنی مقصد خود، مناظر زیبا و آرام یا شهرهای پررونق متمایل شوند، یک داستان منحصر به فرد به مسافران کمک می کند تا تصمیمات خود را آسان تر کنند.

استراتژی بازاریابی خود را با پلتفرم جدید بازاریابی مسافرتی From the Future™ تجدید کنید

محتوای وبلاگ یک راه عالی برای جلب توجه مخاطبان ناشناخته و تمرکز بر بهینه سازی موتورهای جستجو است. با ایجاد محتوایی که کلمات کلیدی بسیار جستجو شده در فضای سفر و کلمات کلیدی خاص مقصد شما را هدف قرار می دهد، برندها می توانند بر صفحه نتایج موتور جستجو تسلط داشته باشند.

بازاریابی مجدد ممکن است یکی از ارزشمندترین ابزارها در کمربند ابزار بازاریابی شما باشد. وقتی مصرف کنندگان با برند شما بیشتر آشنا شوند، ممکن است پذیرای تبلیغات بیشتری باشند. علاوه بر این، مشتریان ممکن است پس از بازدید بیش از یک بار از وب سایت شما، به احتمال بیشتری تبدیل شوند.

7. تجربه کاربری موبایل خود را بهبود بخشید

بر اساس انجمن بین المللی حمل و نقل هواییانتظار می رود سفرهای هوایی جهانی تا سال 2024 به طور کامل بهبود یابد. علاوه بر این، یاتا انتظار دارد که سفرهای هوایی داخلی در سال 2023 نسبت به سطح قبل از همه گیری در سال 2019 به میزان 3 درصد افزایش یابد. با این حال، بسیاری از شرکت های مسافرتی به دنبال این هستند زمان و منابع برای بازاریابی خارج از رقبای خود و بازگرداندن تجارت به سطح قبل از همه گیری.

12 استراتژی بازاریابی سفر برای سال 2023

از آنجایی که رزرو مستقیم برای شرکت های مسافرتی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، تجربه کاربری یکپارچه در وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. یک وب سایت مسافرتی باید بهترین چیزها را در مورد مقصد به نمایش بگذارد تا واقعاً به مشتریان نشان دهد که تعطیلات آنها چگونه خواهد بود. علاوه بر این، کاربران باید بتوانند به طور یکپارچه تجربیات سفر را مستقیماً از سایت رزرو کنند.

2. محتوای وبلاگ را به طور منظم منتشر کنید

محتوای سرمقاله طولانی نه تنها به قرار دادن یک برند در مقابل مخاطبان جدید کمک می کند، بلکه زیبایی مقصد سفر شما را نیز به نمایش می گذارد. مصرف کنندگان می خواهند یاد بگیرند زیاد در مورد یک مقصد قبل از سفر به آنجا مطابق با TripAdvisor، مصرف کنندگان به طور متوسط \u200b\u200bچهار هفته را صرف تحقیق در مورد مقصد سفر خود می کنند. با محتوای وبلاگ، برندها می توانند منبعی با کیفیت بالا برای مصرف کنندگان ایجاد کنند تا در طول فرآیند تحقیق خود به آن مراجعه کنند.

3. بر نظرات مشتریان خود تکیه کنید

مصرف کنندگان می خواهند به مقصدی سفر کنند که هویتی منحصربه فرد و داستانی واضح به آن داشته باشد. برای داشتن یک کمپین بازاریابی مسافرتی موفق، برندهای مسافرتی باید بیش از نمایش مقاصد زیبای خود کاری انجام دهند.

رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی برای سال 2023 و پس از آن است. با محبوبیت روزافزون پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram، شرکت های مسافرتی می توانند از فالوورهای رسانه های اجتماعی خود برای افزایش رزرو و هدایت ترافیک به سایر کانال های بازاریابی استفاده کنند. ارسال منظم محتوا و درگیر شدن با مخاطبان برای شرکت های صنعت سفر بسیار ارزشمند است.

نظرات مسافران برخی از با ارزش ترین محتوایی است که برندها می توانند در تبلیغات استفاده کنند. سایت هایی مانند TripAdvisor و Yelp به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا می کنند و می توانند یک مقصد سفر را ایجاد یا شکست دهند. با نمایش تجربیات مثبتی که سایر مسافران داشته اند، برندها می توانند اثبات اجتماعی را افزایش دهند و با مشتریان جدید اعتماد کنند.

4. بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید

کایل مورلی

| 26 ژانویه 2023


منبع: https://ftf.co/2023-travel-marketing-strategies/

استفاده از استراتژی های بازاریابی جدید و منحصر به فرد می تواند به برندهای مسافرتی کمک کند تا خود را از رقبا جدا کنند، به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند و رزرو را افزایش دهند. نگاهی به 12 استراتژی بازاریابی برتر ما بیندازید که می تواند به برندهای مسافرتی کمک کند تا رقبای خود را برجسته کنند.

وضعیت صنعت بازاریابی سفر در سال 2023 چگونه است؟

فن آوری های جدید در صنعت سفر به طور مداوم در حال پیشرفت هستند و راهی عالی برای احیای تلاش های بازاریابی شما هستند. در حالی که ربات های چت هوش مصنوعی برای کمک به رزروهای آنلاین و پاسخگویی سریع به سؤالات مشتریان در صنعت محبوب بوده اند، این فناوری از آن زمان تاکنون به طور عمده تکامل یافته است. خارج از پاسخ های پرسش های متداول خودکار، هوش مصنوعی واقعاً می تواند بر بازاریابی سفر تأثیر بگذارد.

بازاریابی مجدد ابزار قدرتمندی است که می تواند به هدایت مخاطبان به وب سایت یا مقصد سفر شما کمک کند. سفر مشتری، به ویژه در فضای سفر، می تواند شامل هزاران جستجو و وب سایت های مختلف باشد.

ممکن است مخاطبان محلی برای صنعت سفر چندان مهم به نظر نرسند، اما می توانند مخاطبان دست نخورده دیگری باشند که با کمپین های بازاریابی هدف قرار می دهند. در حالی که ممکن است فکر کنید که مردم محلی با مقاصد سفر و گردشگری در منطقه خود آشنا هستند، ممکن است از دیدن تعداد زیادی از آنها که بازدید نکرده اند شگفت زده شوید.

دنیای سفر، به ویژه پس از همه گیری کووید-19 در سال 2020، تکامل یافته است. مسافران قبل از تصمیم گیری در مورد سفر، برای اوقات فراغت خود ارزش بیشتری قائل هستند و بیشتر تحقیق می کنند. علاوه بر این، برندها در حال رقابت برای جذب رزرو و افزایش درآمد هستند تا ضررهای بزرگی را که صنعت در سال 2020 متحمل شد جبران کند.

در From the Future، ما بیش از یک دهه تجربه بازاریابی سفر داریم و از تخصص خود برای تغییر دیدگاه شما در بازاریابی استفاده کرده ایم. با ™ Travel Marketing Platform ما، بازاریابان می توانند به مخاطبان جدید دسترسی داشته باشند و داستان منحصر به فرد خود را بیان کنند. با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید تا ببینید که چگونه Travel Marketing Platform™ می تواند استراتژی های بازاریابی شما را احیا کند.

محتوای ویدیویی برندی که در داخل ایجاد می شود، راهی عالی برای شرکت های مسافرتی برای تعامل با مخاطبان فعلی خود خواهد بود. این موارد را می توان به طور فعال در حساب های رسانه های اجتماعی، از طریق ایمیل و در وب سایت برند تبلیغ کرد. محتوای تولید شده توسط کاربر ارگانیک ترین ظاهر خواهد شد و به شما امکان می دهد با شبکه های مصرف کنندگان خود تعامل داشته باشید. ویدیوهای بازاریابی اینفلوئنسر ممکن است به اندازه محتوای تولید شده توسط کاربر ارگانیک نباشند، اما به گسترده ترین مخاطبان دسترسی خواهند داشت.

10. فناوری جدید را به استراتژی های بازاریابی خود معرفی کنید

مصرف کنندگان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری برای سفر هزینه می کنند. بر اساس ASTA40 درصد از مصرف کنندگان در حال حاضر بیشتر از قبل از همه گیری در سال 2019 برای سفر هزینه می کنند.

صنعت سفر در سال 2020 با ظهور همه گیری جهانی کووید-19 ضربه بزرگی وارد کرد. سفرهای داخلی و بین المللی تقریباً یک شبه متوقف شد و صنعت سفر و گردشگری را با تجارتی کم به هیچ وجه رها کرد. با این حال، طی سه سال گذشته، این صنعت به طور پیوسته به نرخ های نیمه منظم افزایش یافته است، اگرچه هنوز کمی کمتر از سال 2019 است.

شرکت های مسافرتی می توانند رفتار کاربر را ردیابی کنند، ببینند مصرف کنندگانی که از کجا می آیند، از کجا می آیند، و ببینند چه استراتژی های بازاریابی در حال حاضر کار می کنند. استفاده از این داده ها برای بهبود بیشتر و بهینه سازی تلاش های بازاریابی، بینش های بی نظیری را ارائه می کند و نتایج باکیفیتی ارائه می دهد. با این حال، باید مطمئن باشید که داده هایی که استفاده می کنید قابل اعتماد و دقیق هستند.

6. قدرت بازاریابی مجدد را دست کم نگیرید

اینفلوئنسرها همچنین بخش مهمی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. استفاده از محتوای اینفلوئنسر به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان کاملاً جدیدی دست پیدا کنید و بهترین بخش ها را در مورد برند و مقصد تعطیلات خود به نمایش بگذارید. اگر به دنبال افزایش دسترسی خود با محتوای عکس و ویدیو هستید، بازاریابی شبکه های اجتماعی بهترین راه برای انجام این کار است.

5. برای اطلاعات کلیدی به داده ها تکیه کنید

داده ها همه جا هستند - فقط باید بدانید که چگونه آن را به درستی ردیابی کنید. بین وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و موارد دیگر، داده های مصرف کننده فراوانی وجود دارد که می تواند برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی شما استفاده شود.

با پیشرفت فناوری گوشی های هوشمند، مصرف کنندگان شروع به تکیه شدید به تجربه تلفن همراه به جای تجربه دسکتاپ کرده اند. برندهای مسافرتی باید تمرکز خود را از نقطه نظر تلفن همراه به تجربه کاربر تغییر دهند. آیا این بدان معناست که یک برنامه تلفن همراه با کیفیت یا تجربه وب سایت می تواند از برندی به برند دیگر متفاوت باشد.

همه کانال های بازاریابی شما ترافیک را به همان مکان هدایت می کنند - وب سایت شما. اگر تجربه کاربری کم باشد، می تواند مشتریان بالقوه را از خود دور کند یا از آنها بخواهد با OTA جداگانه اقامت خود را رزرو کنند.

همانطور که مصرف کنندگان روش تحقیق خود را برای یک تعطیلات بزرگ یا سفر آخر هفته کوچک تغییر می دهند، ویدیو روز به روز محبوب تر می شود. کاربران دوست دارند این احساس را داشته باشند که حتی قبل از اینکه خانه خود را ترک کنند به مقصدی سفر کرده اند. ویدیو یک راه عالی برای بازاریابی مقصد شما به عنوان بسیار مطلوب و سرگرم کننده است.

برندهای مسافرتی می توانند محتوای ویدیویی خود را ایجاد کنند، از محتوای ایجاد شده توسط مصرف کننده استفاده کنند یا برای ایجاد محتوای ویدیویی برای آنها به تأثیرگذاران تکیه کنند. هر نوع محتوا مزایای منحصر به فرد خود را از دیدگاه بازاریابی فراهم می کند.

استفاده از ترکیبی از استراتژی های بازاریابی آزموده شده و ایده های منحصربه فرد، پایه ای تازه برای مقاصد سفر برای جذب گردشگران جدید و افزایش رزرو ارائه می دهد. در سال 2023، نحوه تصمیم گیری مصرف کنندگان برای سفر تغییر کرده است. مردم ارزش قائل هستند سفر پایدار گزینه ها و تکیه شدید به رسانه های اجتماعی و محتوای ویدیویی برای تصمیم گیری در مورد سفر.

بازاریابی مسافرتی می تواند کاری پیچیده باشد. با توجه به آنچه گفته شد، برای شرکت های مسافرتی مهم است که به بازاریابان خبره تکیه کنند تا به آنها کمک کنند تا بفهمند چه استراتژی هایی برای برندشان بهترین است.

اگر یک لیست ایمیل از مصرف کنندگان دارید، باید از آن استفاده کنید! و اگر این کار را نکنید، باید شروع به ساختن یکی کنید. گنجاندن یک نقطه ساده در وب سایت خود برای کاربران برای وارد کردن آدرس ایمیل و برخی از اطلاعات شخصی اولیه به شما این امکان را می دهد که لیست خود را به طور ارگانیک رشد دهید و به طور ارگانیک با مخاطبان خود درگیر شوید.

9. از ویدئو برای افزایش تجربه کاربر استفاده کنید