5 روش برای کنترل سئوی محلی
انتشار: آبان 07، 1403
بروزرسانی: 24 تیر 1404

5 روش برای کنترل سئوی محلی


در دنیای دیجیتال امروزی، تقریباً هر کسی که تلفن دارد، نقشه و فهرستی از مشاغل را در دستان خود دارد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، مهمتر از همیشه تمرکز بر سئوی محلی است تا بتوانید به راحتی پیدا شوید. اگر از سئوی محلی استفاده نمی کنید، رقبای شما احتمالا مشتریان بالقوه شما را جذب می کنند.

با گذشت سالها، سئوی محلی به طور فزاینده ای پیچیده شده است و بیش از هر زمان دیگری نیاز به تخصص و توجه دارد. ما فهرستی از مهم ترین بهینه سازی هایی را که می توانید برای استفاده کامل از سئوی محلی انجام دهید، گردآوری کرده ایم.

1. عناوین متا، توضیحات و محتوا را بهینه کنید

اگرچه عناوین و توضیحات متا شبیه سئوی قدیمی و معمولی به نظر می رسند، اما اینها می توانند تاثیر قابل توجهی بر جایگاه محلی شما داشته باشند. برای تازه کردن حافظه، عناوین متا و توضیحات عناصر HTML هستند که به صفحات وب سایت شما اضافه می شوند و در نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

عناوین متا

عنوان متا مکان مهمی برای اضافه کردن کلمات کلیدی خدمات/محصول و همچنین کلمات کلیدی محلی شما، مانند شهر یا استان/ایالت شما است. ایجاد تعادل مناسب کلید اصلی است. شما می توانید عنوان خود را بیش از حد پر کنید و آن را هم برای الگوریتم جستجو و هم برای جستجوگران غیرقابل اعتماد کنید، و از طرف دیگر، می توانید خیلی کم انجام دهید که نتیجه آن کم یا بدون فایده است.

یک قانون کلی خوب برای عناوین متا این است که کلمه کلیدی اولویت خود را در ابتدا قرار دهید، کلمه کلیدی محلی خود را در وسط اضافه کنید و با نام کسب و کار خود پایان دهید. اما هشدار داده شود، هیچ ابزاری برای عناوین متا وجود ندارد. برای اینکه بیشترین استفاده را از عنوان متا خود ببرید، به تحقیق مناسب کلمات کلیدی و لمس نویسنده نیاز دارید.

توضیحات متا

برخلاف عناوین متا، توضیحات متا آنچنان تاثیری بر رتبه شما ندارد. با این حال، این کار بر روی ترغیب کاربران برای کلیک کردن تأثیر می گذارد زیرا جزئیات بیشتری در مورد پیشنهادات شما و صفحه ای که قرار است کلیک کنند ارائه می دهد. انجام تحقیقات متا کامل در عین خلاقیت و درج کلمات کلیدی محلی صحیح، مخاطبان هدف شما را جذب می کند و در نهایت منجر به ترافیک بیشتر می شود.

محتوا

در مورد محتوای سایت شما، باید حاوی اطلاعات محلی و کلمات کلیدی محلی در صورت لزوم باشد. من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که محتوای شما را با کلمات کلیدی با خدمات و مکان شما (شهر یا استان/ایالت) پر نکنم. به لطف به روزرسانی پاندا، به رتبه بندی شما کمکی نمی کند و به بازدیدکنندگان سایت شما کمکی نمی کند، زیرا می توانند ببینند که شما در حال بازی کردن با سیستم هستید.

برای کمک به تقویت اطلاعات محلی خود، مطمئن شوید که صفحه تماس شما (و هر صفحه موقعیت مکانی) به راحتی قابل دسترسی است، اطلاعات دقیق کسب و کار شما در آنجا فهرست شده است، و یک نقشه گوگل تعبیه شده که به کسب و کار شما اشاره می کند را شامل شود. این نه تنها رتبه بندی محلی را افزایش می دهد، بلکه اطلاعات صحیح را در اختیار کاربران قرار می دهد.

2. از Google My Business استفاده کنید

فهرست Google My Business (GMB) یکی دیگر از جنبه های مهم سئوی محلی است. این فهرست ها می توانند در سمت راست جستجوی معمولی گوگل نمایش داده شوند و اطلاعات مختلفی را درباره کسب و کار شما نشان دهند.

برای به حداکثر رساندن دید برای فهرست کسب و کار Google، مطمئن شوید که اطلاعات دقیقی شامل تصاویر بهینه سازی شده، جزئیات مکان دقیق، حفظ رتبه بندی با تشویق مشتریان راضی به ارائه نظر و موارد دیگر در آن گنجانده شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد و ادعای فهرست خود، این مقاله مفید از گوگل را بررسی کنید.

کسب و کار من را گوگل کنید

منبع: اسکرین شات توسط کاربر

در بالا نمونه ای از فهرست GMB است که تصاویر، نام کسب وکار، رتبه بندی کلی و تعداد بررسی ها، دسته بندی کسب وکار و اطلاعات مکان کسب وکار را نشان می دهد. همه این بخش های جداگانه برای اطمینان از بهینه سازی فهرست شما بسیار مهم هستند.

تصاویر

انسان ها ذاتا کنجکاو هستند و می خواهند قبل از هر تصمیمی در مورد چیزی بیشتر بدانند. تصاویر موجود در فهرست GMB شما به مشتریان بالقوه احساس بهتری نسبت به کسب و کار شما می دهد. این یک لمس شخصی است که نباید نادیده گرفته شود. افزودن تصاویر به طور منظم نیز راهی عالی برای مرتبط ماندن و به نمایش گذاشتن کسب و کارتان است.

نام کسب و کار شما

هنگام بهینه سازی فهرست GMB خود، می خواهید مطمئن شوید که نام کسب و کار شما با مواد بازاریابی شما دقیق است. این برای هر جایی که کسب و کار شما به صورت آنلاین قرار دارد صدق می کند - ثبات کلیدی است!

ثابت نگه داشتن نام کسب وکارتان نیز مهم است، زیرا بدون نام دقیق خود، دستورالعمل های Google برای مدیریت صحیح فهرست را زیر پا می گذارید. بسیار متداول است که فهرست ها شامل کلمات کلیدی در نام کسب وکارشان می شود، و این به افراد در گذشته و در حال حاضر کمک کرده است تا رتبه بندی شوند – اما این برخلاف دستورالعمل های گوگل است.

این لیست رایگان است و توسط گوگل میزبانی می شود، بنابراین شما باید طبق قوانین آنها بازی کنید. اگر این کار را نکنید، فهرست ارزشمند شما ممکن است به حالت تعلیق درآید، و می تواند باعث شود هر نظری را که مشتریان به جا گذاشته اند از دست بدهید. گوگل مقاله ای در این مورد نوشته است نمایندگی کسب و کار شما در پلتفرم آنها که بسیار مفید است ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است.

بررسی ها و رتبه بندی

داشتن تعداد زیادی بررسی ضروری است. به مشتریان بالقوه نشان می دهد که دیگران تجربیات مثبتی با کسب و کار شما داشته اند. در حالی که تعداد بررسی ها می تواند متفاوت باشد، بیشتر همیشه بهتر است، به خصوص اگر از رقبای خود پیشی بگیرید.

هدف گذاری برای رتبه بندی بالا - در حالت ایده آل پنج ستاره - مهم است، اما اگر چند بررسی کمتر از عالی دریافت کردید نگران نباشید. این امری طبیعی است و برای سئوی محلی شما مانعی ندارد. کلید این است چگونه شما این بررسی ها را اداره می کنید. پاسخگویی متفکرانه و حرفه ای نشان می دهد که برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستید. نادیده گرفتن نظرات منفی می تواند نشان دهنده احساس گناه باشد، در حالی که تلاش برای حذف آنها ممکن است منجر به مشکلات بیشتری شود. با پرداختن به نگرانی ها و ارائه پشتیبانی درجه یک، می توانید سئوی محلی خود را بهبود بخشید و روابط با مشتریان خود را تقویت کنید.

دسته کسب و کار

دسته کسب و کار شما که دقیقاً در زیر رتبه قرار دارد، برای درک خدماتی که ارائه می دهید توسط Google ضروری است. دسته بندی اصلی شما باید مرتبط ترین دسته باشد هم به شما و هم به مشتریانتان. می توانید دسته های ثانویه را برای خدمات اضافی بگنجانید، اما از دسته بندی بیش از حد خودداری کنید، زیرا این کار می تواند رتبه شما را کمرنگ کند و تمرکز شما را بیش از حد گسترده کند. دسته بندی هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب کسب و کار شما هستند.

اطلاعات مکان

اطلاعات موقعیت مکانی دقیق در فهرست شما برای رتبه بندی و کمک به مشتریان برای یافتن کسب و کار شما بسیار مهم است. این بخش باید در تمام پلتفرم های آنلاینی که کسب و کار شما در آنها ذکر شده است، مانند نام کسب و کار شما سازگار باشد.

فهرست خود را به طور منظم نظارت کنید، زیرا رقبا و کاربران (مانند Google Local Guides) می توانند ویرایش هایی را پیشنهاد کنند. این پیشنهادات توسط Google بررسی می شوند، که ممکن است تغییرات را حتی اگر حاوی اطلاعات نادرست بر اساس منابع دیگر مانند وب سایت، رسانه های اجتماعی و فهرست های راهنمای شما باشد، تأیید کند.

سایر مناطق

بخش های دیگری از فهرست «Google برای کسب وکار من» شما وجود دارد که به بهینه سازی نیاز دارند، و مدیریت آنها نسبتاً آسان تر است. بخش اطلاعات را مرور کنید و تمام فیلدهای قابل اجرا را تکمیل کنید تا خود را ارتقا دهید سئوی محلی. اگر زمینه ای با کسب و کار شما مرتبط نیست، به سادگی از آن صرف نظر کنید تا فهرست خود را متمرکز و دقیق نگه دارید.

3. Google Posts

در فهرست Google My Business (GMB) بخشی به نام Google Posts وجود دارد. Google Posts در سال 2016 ایجاد شد و با گذشت زمان رشد کرد و در استراتژی های بازاریابی، به ویژه برای SEO محلی، بسیار مرتبط تر شد. این پست ها مانند به روزرسانی های رسانه های اجتماعی عمل می کنند، اما مستقیماً در فهرست Google شما ظاهر می شوند، و آنها را راهی عالی برای تبلیغ محصولات جدید، فروش، تخفیف ها یا هر به روزرسانی تجاری می سازد، در نتیجه تلاش های سئوی محلی شما را افزایش می دهد.

Google Posts حتی قبل از اینکه روی پیوند شما کلیک کنند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار می دهد و دید شما را بهبود می بخشد. در حالی که گوگل به طور رسمی ارتباط مستقیم بین این پست ها و رتبه بندی محلی را تایید نکرده است، منطقی است که فرض کنیم آنها بر اعتبار سئوی محلی شما تأثیر می گذارند.

هر پست 7 روز طول می کشد، اما چندین پست می توانند به طور همزمان فعال باشند. برای رویدادهای طولانی تر، می توانید نمایان بودن یک پست را در طول ماه افزایش دهید. گنجاندن فراخوان های موثر نیز می تواند تعداد کلیک ها را به وب سایت شما افزایش دهد. اگر این پست ها با اهداف کسب و کار شما مطابقت دارند، برای بهینه سازی استراتژی سئوی محلی خود، آنها را آزمایش کنید.

4. دایرکتوری ها و نقل قول های آنلاین بسازید

دایرکتوری وب سایتی است که لیست های تجاری متعددی را میزبانی می کند که به عنوان استناد شناخته می شوند. آن را به عنوان یک دفترچه تلفن دیجیتال در نظر بگیرید - شبیه به فیس بوک اما با تعامل اجتماعی کمتر.

این استنادها برای نمایش اطلاعات دقیق کسب و کار و افزایش سئوی محلی بسیار مهم هستند. آنها نشان دهنده املاک و مستغلات آنلاین ارزشمندی هستند که به افراد بیشتری کمک می کند تا کسب و کار شما را کشف کنند و به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا بهتر به شما اعتماد کنند و درک کنند. بسیاری از دایرکتوری ها همچنین شامل بخش های بررسی هستند که گوگل می تواند آنها را برای تعیین رتبه جستجوی شما تجزیه و تحلیل کند و در نتیجه بر تلاش های سئوی محلی شما تأثیر بگذارد. سازگاری حیاتی است. اطمینان از دقیق و یکنواخت بودن اطلاعات شما در همه فهرست ها برای سئوی محلی موثر ضروری است.

ممکن است تعجب کنید که برای سئوی محلی بهینه باید در چند فهرست فهرست شده باشید. قانون سرانگشتی من این است که به دنبال 50 فهرست برتر باشید. اینها می توانند بسته به مکان و صنعت متفاوت باشند، اما WhiteSpark یک منبع عالی برای یافتن فراهم می کند برترین دایرکتوری ها در کشورهای مختلف. مدیریت دایرکتوری خود را با افزودن کسب و کار خود به این دایرکتوری های برتر، و همچنین دایرکتوری های خاص صنعت، مانند فهرست راهنمای واحدهای ذخیره سازی خود. جستجوی "[industry] دایرکتوری" (به عنوان مثال، "دایرکتوری ذخیره سازی خود") برای کشف دایرکتوری های خاص که می توانند SEO محلی شما را بیشتر تقویت کنند.

دایرکتوری ها و نقل قول های آنلاین

منبع: شاتر استاک

5. بر اعتبار و نقدهای آنلاین تمرکز کنید

ایجاد یک شهرت قوی به صورت ارگانیک کلیدی است. در اینجا خلاصه ای مختصر از نکات اصلی مورد بحث تا کنون به همراه چند نکته اضافی آورده شده است:

  • کیفیت بر کمیت: بر ارائه خدمات استثنایی تمرکز کنید که منجر به نظرات مثبت می شود.
  • تشویق به بازخورد: مودبانه به مشتریان راضی یادآوری کنید که نظرات به کسب و کار شما کمک می کند. پیگیری های ساده یا ایمیل های تشکر می تواند موثر باشد.
  • از چه چیزهایی باید اجتناب کرد:
    • خرید نقدهای جعلی
    • از دوستان، خانواده، همکاران و سایر افرادی که از خدمات شما استفاده نکرده اند بخواهید نظرات خود را بنویسند
    • رشوه دادن به مشتریان برای بررسی با تخفیف یا رایگان
    • داشتن دستگاهی در کسب و کار شما برای نظرات مشتریان (این نظرات از همان آدرس IP می آیند و می توانند به عنوان نظرات جعلی پرچم گذاری شوند)
    • انجام بازبینی با ارسال ایمیل به مشتریان و فقط درخواست از پاسخ های مثبت برای گذاشتن یک بررسی آنلاین

ارزش زمان و تلاش شما برای ایجاد تصویری جعلی از کسب و کارتان در فضای مجازی را ندارد. فقط بهترین کسب و کاری باشید که می توانید باشید و خدمات مشتری عالی داشته باشید.

آنچه امروز یاد گرفتیم

سئوی محلی عناصر بسیاری را در بر می گیرد، و آنچه که ما در مورد آن بحث کردیم، فقط نوک کوه یخ است. برای برتری واقعی در سئوی محلی برای کسب و کار خود، حفظ اطلاعات مکان ثابت در پلتفرم های مختلف و در عین حال تقویت اعتماد مشتریان و موتورهای جستجو ضروری است. این شامل بهینه سازی وب سایت، فهرست «Google برای کسب وکار من» (GMB) و نقل قول های شما و همچنین جمع آوری نظرات مثبت در این پلتفرم ها است.

همیشه این قانون طلایی را به خاطر داشته باشید: خدمات استثنایی ارائه دهید و در رشته خود برتر باشید.

اگر همه اینها کمی طاقت فرسا به نظر می رسد، نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. اگر زمان یا تخصص لازم برای هدایت سئوی محلی را به تنهایی ندارید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. برای جزئیات بیشتر در مورد خدمات سئوی محلی ما، با شماره 866-208-3095 تماس بگیرید یا از اینجا با ما تماس بگیرید.



منبع: https://www.techwyse.com/blog/search-engine-optimization/5-ways-to-rule-local-seo